Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140321/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140321/96472-N-2014.html |
<p class="kh_header"><b>Wadowice: Bieżące utrzymanie dróg w sołectwach na terenie Gminy Wadowice w 2014 roku</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 96472 - 2014; data zamieszczenia: 21.03.2014</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wadowice Urząd Miejski , pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. +48 33 873 18 11, faks +48 33 873 18 15.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wadowice.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżące utrzymanie dróg w sołectwach na terenie Gminy Wadowice w 2014 roku.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p> <p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Bieżące utrzymanie dróg w sołectwach na terenie Gminy Wadowice w 2014 roku, w ramach którego Zamawiający przewiduje do wykonania: 1. konserwację nawierzchni tłuczniowych 2. konserwację poboczy 3. konserwację rowów 4. konserwację przepustów drogowych 5. bieżącą konserwację nawierzchni z płyt betonowych drogowych 6. układanie korytek ściekowych prefabrykowanych 7. umacnianie dna rowów i skarp płytami ażurowymi 8. roboty ziemne 9. bieżącą konserwację chodników 10. wykonanie różnych budowli żelbetowych i studzienek rewizyjnych.</p> <p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.11.13.00-1, 45.11.21.00-6, 45.11.22.10-0, 45.23.11.10-9, 45.23.24.00-6, 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.00-1.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p> <p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2014.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymaga sie wniesienia wadium</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, co najmniej: Dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu, budowy, przebudowy lub bieżącej konserwacji dróg o nawierzchni tłuczniowej, konserwacji urządzeń odwadniających drogi itp., o wartości co najmniej 20.000,00 PLN brutto każda. Za najważniejsze roboty zamawiający uzna roboty wymienione w zdaniu powyższym .</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li> </ul> <p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li> </ul> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> </ul><p class="bold">III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li> </ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p> <p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p> <p>formularz oferty, pisemne zobowiązanie innych podmiotów (np. umowa przedwstępna, umowa finalna, umowa warunkowa) do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do wykonywania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy), kosztorys ofertowy (uproszczony wraz z zestawieniem materiałów i sprzętu) sporządzony zgodnie z dostarczonymi przedmiarami robót (z cenami jednostkowymi i wartością pozycji bez podatku VAT), kwotę podatku VAT lub oświadczenie Wykonawcy, że jest zwolniony z płacenia podatku VAT; pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą;</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p> <p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p> <p>Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy dotyczące: 1. Podwykonawcy; 2. Zmiany ilości robót objętych kosztorysem ofertowym; 3. Zmiany ustawowej stawki procentowej podatku VAT - obecnie obowiązująca stawka podatku VAT wynosi 23%. 5.Zmiany obejmować mogą zakres świadczenia, o ile nie spowodują wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zmiany te obejmować mogą postanowienia odnoszące się do zakresu robót w poszczególnych asortymentach w wyniku braku możliwości dokonania szczegółowego przedmiaru i dokładnego oszacowania niezbędnych ilości - przy założeniu nieprzekroczenia maksymalnego wynagrodzenia przedmiotu umowy, wynikającego ze złożonej oferty.</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wadowice.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie zamawiającego pok. nr 46 II p..</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.04.2014 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Wadowicach, pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice pok. nr 7- BOM.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> osoby do kontaktów- Jarosław Gryga.</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p> <p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakres 1 - drogi gminne i wewnętrzne zlokalizowane na terenie sołectwa Chocznia.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres 1 - drogi gminne i wewnętrzne zlokalizowane na terenie sołectwa Chocznia.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.11.13.00-1, 45.11.21.00-6, 45.11.22.10-0, 45.23.11.10-9, 45.23.24.00-6, 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.00-1.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakres 2 - drogi gminne i wewnętrzne zlokalizowane na terenie sołectw: Klecza Dolna, Klecza Górna i Barwałd Dolny.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres 2 - drogi gminne i wewnętrzne zlokalizowane na terenie sołectw: Klecza Dolna, Klecza Górna i Barwałd Dolny.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.11.13.00-1, 45.11.21.00-6, 45.11.22.10-0, 45.23.11.10-9, 45.23.24.00-6, 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.00-1.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zakres 3 - drogi gminne i wewnętrzne zlokalizowane na terenie sołectw: Babica, Stanisław Górny i Wysoka.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres 3 - drogi gminne i wewnętrzne zlokalizowane na terenie sołectw: Babica, Stanisław Górny i Wysoka.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.11.13.00-1, 45.11.21.00-6, 45.11.22.10-0, 45.23.11.10-9, 45.23.24.00-6, 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.00-1.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zakres 4 - drogi gminne i wewnętrzne zlokalizowane na terenie sołectw: Gorzeń Górny, Ponikiew i Zawadka,.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres 4 - drogi gminne i wewnętrzne zlokalizowane na terenie sołectw: Gorzeń Górny, Ponikiew i Zawadka,.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.11.13.00-1, 45.11.21.00-6, 45.11.22.10-0, 56.23.11.10-9, 45.23.24.00-6, 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.00-1.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>