Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140321/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140321/96852-N-2014.html |
<p class="kh_header"><b>Pruszków: Zorganizowanie kolonii - wypoczynku skierowanego na kształcenie umiejętności przydatnych w życiu społecznym dla dzieci i młodzieży z rodzin dysfunkcyjnych</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 96852 - 2014; data zamieszczenia: 21.03.2014</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Helenowska 3A, 05-804 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 0-22 728-11-81, faks 0-22 728-11-81.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mopspruszkow.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie kolonii - wypoczynku skierowanego na kształcenie umiejętności przydatnych w życiu społecznym dla dzieci i młodzieży z rodzin dysfunkcyjnych.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Uczestnikami wypoczynku letniego będzie ogółem 100 -osobowa grupa dzieci i młodzieży z czego: 80 uczestników to dzieci będących w wieku od 9 do 14 lat z rodzin dysfunkcyjnych, niewydolnych społecznie oraz 20 uczestników to młodzież będąca w wieku od 15 do 17 lat z rodzin dysfunkcyjnych z problemem uzależnień. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczestników o 2 osoby na każdym turnusie. Informacja o faktycznej liczbie dzieci zostanie przekazana Wykonawcy nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem kolonii. Zleceniodawca przekaże Wykonawcy drogą faksową lub e-mailową ostateczną listę uczestników zawierającą dane osobowe, adres, PESEL oraz telefon kontaktowy do rodziców (opiekunów prawnych).1.1. Miejsce przeznaczone na pobyt dzieci winno znajdować się w miejscowości turystyczno-wypoczynkowej położonej w Polsce nad jeziorem w województwie podlaskim, z możliwością korzystania z kąpieliska strzeżonego dopuszczonego przez Sanepid, przygotowanego zgodnie z wymogami określonymi dla kąpielisk grup zorganizowanych; Obiekt oraz teren, w którym ma być zorganizowany wypoczynek, musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska; Obiekt zakwaterowania winien być położony w bezpiecznym miejscu z dala od zakładów przemysłowych, tras szybkiego ruchu, dróg głównych i torów kolejowych a ponadto w odległości nie większej niż 1000 m (mierzonej najkrótszym ciągiem pieszo-jezdnym) od jeziora - kąpieliska strzeżonego, dopuszczonego przez Sanepid; Ośrodek wypoczynkowy winien znajdować się na terenie ogrodzonym i dozorowanym przez całą dobę; Organizator wypoczynku zapewni możliwość korzystania z kąpieliska, spełniającego wymogi bezpieczeństwa i czystości wody oraz zapewni opiekę wykwalifikowanych ratowników na turnusie w liczbie stosownej do liczby kolonistów podczas kąpieli w jeziorze. Ratownik musi posiadać odpowiednie kwalifikacje do nadzoru nad dziećmi, korzystającymi z kąpieli na strzeżonym kąpielisku.</p> <p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.10.00-4, 63.50.00.00-4.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie potwierdzenia tego warunku, należy przedłożyć: 1.Zaświadczenie marszałka województwa, o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych województwa właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy; 2.Aktualny Odpis księgi ewidencyjnej potwierdzającej wpis do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych w rozumieniu Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r o usługach turystycznych (Dz.U. z 2004r Nr 223, poz.2268 z późn. zm.).</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie potwierdzenia tego warunku: Wykonawca musi wykazać poprzez załączenie do oferty wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (dokumenty referencje), czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, min. jedno zamówienie o podobnym charakterze (organizacja kolonii) o wartości co najmniej 80.000,-zł (osiemdziesiąt tysięcy złotych) zgodnie z treścią Załącznika Nr 5 SIWZ (Wykaz usług)</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Potwierdzenie spełniania tego warunku zostanie dokonane w oparciu o złożone oświadczenie</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie potwierdzenia tego warunku, należy przedłożyć: Wykaz osób zgodnie z treścią Załącznika Nr 6 SIWZ. Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: kierownikiem i wychowawcami posiadającymi kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania Dz. U. z 1997 r. Nr 12, poz. 67 i nr 18, poz. 102 z późn.zm. oraz osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu pielęgniarki</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Potwierdzenie spełniania tego warunku zostanie dokonane w oparciu o złożone oświadczenie</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li> </ul> <p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> </ul> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> </ul><p class="bold">III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li> </ul><br><p class="bold"> III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p> <p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"> <li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p> <p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, ze oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający wymaga złożenia : a) Wypełnionego i podpisanego Formularza oferty - Załącznik Nr 1 SIWZ b) Harmonogramu zajęć i dodatkowych atrakcji rozpisanych zgodnie z treścią Załącznika Nr 8 SIWZ uwzględniający program rekreacyjno-edukacyjny adresowany do dzieci z rodzin dysfunkcyjnych skierowany na kształcenie umiejętności przydatnych w życiu społecznym. Oferta programowa musi zawierać atrakcje - elementy programowe zawarte w opisie przedmiotu zamówienia Załącznik Nr 2 SIWZ. c) Opisu Ośrodka Wypoczynkowego zgodnie z treścią Załącznika Nr 7 SIWZ oraz przedstawienie fotografii przedstawiających obiekt wypoczynkowy na zewnątrz i wewnątrz oraz zdjęcia pokoi, łazienek, w których będą zakwaterowani uczestnicy kolonii oraz zaplecza sportowego. Dokumentacja zdjęciowa - wydruk w kolorze lub nośnik cyfrowy CD/DVD w wersji elektronicznej lub broszury w formie papierowej, w różnych ujęciach: min.3 zdjęcia wewnątrz pokoi, min.2 zdjęcia jadalni, min.2 zdjęcia wewnątrz świetlicy,min.2 zdjęcia sanitariatów,min.3 zdjęcia wewnątrz budynku, min.3 zdjęcia terenu i zaplecza sportowo-rekreacyjnego przeznaczonego do gier i zabaw na wolnym powietrzu. d) Opinii o zgłoszonym do oferty obiekcie jako miejsca zakwaterowania wydaną przez właściwą miejscowo Komendę Powiatowej ( Miejskiej ) Państwowej Straży Pożarnej lub ostatni protokół okresowej kontroli obiektu Państwowej Straży Pożarnej.</p></li> </ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p> <p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p> <p>b) Zamawiający żąda, aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, aktualną umowę spółki cywilnej lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mopspruszkow.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul.Helenowska 3a, 05-804 Pruszków pok. Nr 1.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.03.2014 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul.Helenowska 3a, 05-804 Pruszków pok. Nr 19.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>