Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140331/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140331/68031-N-2014.html |
<p class="kh_header"><b>Warszawa: Remont kuchni wraz z wentylacją w budynku Przedszkola nr 14 przy ul. Senatorskiej 24a w Warszawie (znak sprawy ZP-54/14)</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 68031 - 2014; data zamieszczenia: 31.03.2014</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście , ul. Nowogrodzka 43, 00-691 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6998449, faks 022 6998154.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.srodmiescie.warszawa.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont kuchni wraz z wentylacją w budynku Przedszkola nr 14 przy ul. Senatorskiej 24a w Warszawie (znak sprawy ZP-54/14).</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p> <p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont kuchni wraz z wentylacją w budynku Przedszkola nr 14 przy ul. Senatorskiej 24a w Warszawie, zgodnie z: 1. Dokumentacją projektową zawierającą: 1) Dokumentację projektową wielobranżowa projekt budowlano-wykonawczy, inwentaryzację, informację BIOZ remontu kuchni w budynku Przedszkola nr 14 przy ul. Senatorskiej 24a w Warszawie, wykonany przez PP-B T.W.PROJEKT Tobiasz Walczak dnia 9 lipca 2013 r., projektował: Michał Olesik, Krzysztof Filipiak, Andrzej Cichoradzki, opracował: Tobiasz Walczak. 2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ogólną i szczegółową dla remontu kuchni w budynku Przedszkola nr 14 przy ul. Senatorskiej 24a w Warszawie, wykonany przez PP-B T.W.PROJEKT Tobiasz Walczak dnia 9 lipca 2013 r., projektował: Michał Olesik, Krzysztof Filipiak, Andrzej Cichoradzki, opracował: Tobiasz Walczak. Ww. opracowania stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania innych urządzeń niż określone w SIWZ należy dołączyć do oferty karty katalogowe tych urządzeń. W zakres zamówienia wchodzi m. in. wykonanie: Remont kuchni wraz z wentylacją w budynku Przedszkola nr 14 przy ul. Senatorskiej 24a w Warszawie. Roboty obejmują m.in.: - Roboty rozbiórkowe. - Wykonanie okładzin ścian i podłóg, roboty malarskie, montaż stolarki drzwiowej. - Wymiana dwóch wind towarowych związanych z blokiem żywienia. - Montaż instalacji wentylacji mechanicznej dla części związanej z gastronomią wraz z centralą wentylacyjną wyposażoną w rekuperator z obejściem letnim. - Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej dla kuchni i zaplecza kuchennego. - Wymiana instalacji elektrycznej dla kuchni i zaplecza kuchennego. - Remont pralni i pomieszczeń socjalno-technicznych. - Remont węzła sanitarnego dla personelu kuchni. Uwaga: Dostawa i montaż wyposażenia technologicznego, poza urządzeniami związanymi trwale z budynkiem (separator tłuszczu oraz dwa taborety gazowe i jedna kuchnia gazowa z piekarnikiem elektrycznym) nie wchodzi w zakres zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). Wymagany termin wykonania zamówienia od 1 lipca 2014 r. do 22 sierpnia 2014 r..</p> <p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-7, 45.33.12.00-8, 45.31.31.00-5, 45.30.00.00-0, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 22.08.2014.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>o Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe polegające na wykonaniu w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonego, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia obejmującego roboty budowlane wewnętrzne w branżach: elektrycznej, sanitarnej i budowlanej z wyłączeniem robót w lokalach mieszkalnych. Wartość zamówienia - jednej umowy nie może być mniejsza niż 200.000,00 zł. (brutto). W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p> <p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li> </ul> <p class="bold">III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li> </ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p> <p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p> <p>1) pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 2) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p> <p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p> <p>Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio zmniejszenia wartości zamówienia lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: 1) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi, 2) w następstwie wykraczających poza terminy określone w KPA procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnych mających wpływ na terminy realizacji zamówienia, 3) ujawnienia w trakcie robót urządzeń podziemnych, elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja nie wynika z map uzbrojenia uzgodnionych przez ZUD lub dokumentacji projektowej, 4) ograniczenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia, 5) ustawowych zmian stawki podatku od towarów i usług VAT, 6) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa, 7) ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 8) zmiany części zamówienia lub zgłoszenia udziału podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, 9) zmiany podwykonawcy, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia, 10) działania siły wyższej.</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.srodmiescie.warszawa.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Nowogrodzka 43, 00-691 Warszawa, pok. nr 308, Wnioski o przekazanie SIWZ należy składać: Warszawa ul. Nowogrodzka 43, pok. nr 308 lub faksem: (22) 699 81 54. formularz SIWZ jest bezpłatny..</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.04.2014 godzina 10:00, miejsce: ul. Nowogrodzka 43, 00-691 Warszawa, Kancelaria Ogólna..</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>